Je ziet toch dat 't Amerikanen zijn..........quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kanker, hebben de Japanners zeker weer verzonnen
VERZONNEN.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je ziet toch dat 't Amerikanen zijn..........
zeg maar wanneer jullie kunnenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen geduld voor. Sowieso is het nu ijskoud in onze keuken, dus dat hou ik niet vol
. Dus als jij nu eens komt koken.
Congrats dudequote:Op woensdag 8 februari 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, net een 8 gescoord voor een presentatie. Morgen 9:20 tot 12:40 les en dan weekend.
Thanks man! Feel good-momentjequote:
Wahed mooiboy!quote:
wat the fuckquote:
indd, heerlijk weer. Laat het maar ff zo blijvenquote:
zag vanochtend iemand op de fiets met een t-shirt en een korte broek. Was jij datżquote:
Ja ik had ook wat onder m'n broek aan, misschien dat ik het daarom niet zo koud hadquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Maillot onder broek, topje, shirt, vest, dikke jas, sjaal, arafatsjaal voor over m'n neus en wangen
Overhemdenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef o.us het volgende:
Overhemd met alleen een hempie er onder en jas.
geen broekżquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef o.us het volgende:
in een tank is het meestal wel warmquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Tank, shirt, vest, jas. Joggingbroek + jeans.
Dit dus, maar dan wel met broekquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef o.us het volgende:
quote:
High explosive round loaded!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
in een tank is het meestal wel warm
Slim fit overhemdenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dit dus, maar dan wel met broek
tevens powernap
Deze manquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dat, mensen die geen Donald Duck rocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:12 schreef o.us het volgende:
Okay okay de waarheidkijk das beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:12 schreef o.us het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wel met baguette? Of petit pain?
![]()
Voor mijn allereerste werkdag hier moet ik wel classy gekleed zijn.quote:
Pssst, als ik dat zou moeten vertellen schrik ik iedereen af man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Wel met baguette? Of petit pain?
is dat vast of tijdelijkżquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor mijn allereerste werkdag hier moet ik wel classy gekleed zijn.
Tevens zijn Franse kantooruren baas. Van 8 tot half 1 bikkelen, 2 uur weer beginnen om om 4 uur alweer klaar te zijn.
er werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |