Die ondergrondse tunnelsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook gekuikt ja, impressing shit was dat.
Nice, ik ga me zo denk ik ook even richting de groenteboer begeven voor een WWquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef IvanTower het volgende:
Thuis
Onderweg nog even bij de shop wat White window gehaald...en nu relaxen
Docent zijn en drugs gebruiken, waar gaat het heen in deze wereld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef IvanTower het volgende:
Thuis
Onderweg nog even bij de shop wat White window gehaald...en nu relaxen
Lol! Dat moet echt het ultieme bazengevoel zijn, met je docent een jonko klappenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Docent zijn en drugs gebruiken, waar gaat het heen in deze wereld.
Gewoon smoken met je lerarenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Of je rookt heel af en toe een joint. Ik zie het probleem niet en ben er richting studenten ook open in. Is alleen maar makkelijker met aanspreken van mijn doelgroep, die vaak wel te vaak gebruikt. Hoe wil je mensen voorlichten over iets wat je verder niet kent.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zie PI manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Of je rookt heel af en toe een joint. Ik zie het probleem niet en ben er richting studenten ook open in. Is alleen maar makkelijker met aanspreken van mijn doelgroep, die vaak wel te vaak gebruikt. Hoe wil je mensen voorlichten over iets wat je verder niet kent.
Er zijn ook zat die dagelijks 1 of meerdere glazen alcohol drinken, maar dat is vast geen probleem?
Meteen soppings bij het lezen van die naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Die van jou zijn ook paars?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker, eindelijk thuis. Volgens mij zijn mijn ballen en voorhuid bevroren.
vandaag is het 5cm koudquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Bevroren ballen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |