Goh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
He maar even serieus Ally. Stiekem kick je wel op al die negatieve aandacht vanuit fernandes. of niet?

d'r is vast wel een toko in het bosquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen Indische connecties ineens die roti voor mij koken.

Ik ken er geen in Eindhoven eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
d'r is vast wel een toko in het bos

?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dat. Ik heb DM (who gonna TR?):
Chai dWc_RuffRyder
lolol hele tijd op allure en a_f reageren, je hele leven draait zeker om hun

Zit vol met antilianen, was met jou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ken er geen in Eindhoven eigenlijk
 moet toch wel iets zijn
 moet toch wel iets zijn

Zoals bamiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent niet on top of your game vandaag, dWc. Jammer. Bij deze stop ik de discussie dan ook, omdat de rest van Fernandes over leuke dingen wil praten. Best begrijpelijk ook.

Ik zoek te weinig denkikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit vol met antilianen, was met jou?moet toch wel iets zijn

spuit 11 is mijn middelste naam.quote:

Voor bami sowieso, maar roti heb ik geen ideequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zijn toch wel toko's in Woensel?

Breadcrumbs dan? Kan je die bij dezelfde toko halen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Voor bami sowieso, maar roti heb ik geen idee

http://www.tokogids.nl/eindhovenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]

Bij de geldropseweg zit zo'n surinaams restaurant. Kun je ook online bestellen. Of wil je het zelf maken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]

Allemaal ver wegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.tokogids.nl/eindhoven
 wel eentje naast m'n vorige kamer tho, kom ik nu achter
 wel eentje naast m'n vorige kamer tho, kom ik nu achter  .
.Weetniet wat dat zijn behalve broodkorrelsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Breadcrumbs dan? Kan je die bij dezelfde toko halen?

Dat is ver wegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij de geldropseweg zit zo'n surinaams restaurant. Kun je ook online bestellen. Of wil je het zelf maken?
 maar wellicht ooit bestellen ja
 maar wellicht ooit bestellen ja 

Toko's zijn ook niet echt populair hier, geloof ik. Ik ben er zelf alleen één keer naartoe geweest omdat ik fortune cookies wilde halen. Hadden ze natuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Toko's in eindhoven: 8.
Toko's in Amsterdam: 60
 .
.

Je moet die palladium docu kijken van pharrell, hoe ze die quake van 11-03 hebben opgevangen best dopequote:

Die ga ik even downloadenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je moet die palladium docu kijken van pharrell, hoe ze die quake van 11-03 hebben opgevangen best dope
 .
.

Ja die is echt supervet!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je moet die palladium docu kijken van pharrell, hoe ze die quake van 11-03 hebben opgevangen best dope

Die had ik laatst ook gekuikt ja, impressing shit was dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |