Waarom post jij alleen als Allure_ hier heeft gepost, en waarom antwoord jij voor haar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum, hoor.
ik probeer dat ook, maar ik loop haar telkens misquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom post jij alleen als Allure_ hier heeft gepost, en waarom antwoord jij voor haar?Kankerbillenlikker.
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat ally van negerpiemels hield.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen een neger als t uitkomt he
Really. Kom eens met wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom post jij alleen als Allure_ hier heeft gepost, en waarom antwoord jij voor haar?Kankerbillenlikker.
[ afbeelding ]
Valt het je niet op? Alleen als zij post of als het over haar gaat laat hij posts achterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik probeer dat ook, maar ik loop haar telkens mis
Ik heb nog geen antwoord anders? Nou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Really. Kom eens met wat nieuws.
Stiekem doe ik dat ook bij jou, maar jij post zoveel dat het niet opvaltquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt het je niet op? Alleen als zij post of als het over haar gaat laat hij posts achter.
Ik zal er voortaan op lettenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stiekem doe ik dat ook bij jou, maar jij post zoveel dat het niet opvalt
Het is toch gewoon zo stakkertjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Really. Kom eens met wat nieuws.
Diepzinnigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ally van negerpiemels hield.ik probeer haar te lokken zodat ik haar kan hatefucken.
ik ben je fanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef o.us het volgende:
Ik wou dat ik hier fans had.
/Forever alone.
Dat is niet eens zo dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt het je niet op? Alleen als zij post of als het over haar gaat laat hij posts achter.
[..]
Ik heb nog geen antwoord anders? Nou?
Jij bent mijn favoriete Marokkaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef o.us het volgende:
Ik wou dat ik hier fans had.
/Forever alone.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo dus ik snap je punt niet helemaal.
2 letters.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef aight1 het volgende:
wat is het verschil tussen lederen en leren
Schaam je je voor je Egyptische roots?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ally van negerpiemels hield.ik probeer haar te lokken zodat ik haar kan hatefucken.
Waarom post jij alleen maar dezelfde dingen over A_F? Best lastig, om iemand weken lang te blijven dissen om niks en dan ook nog eens origineel blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha nee het eerste woord was iederen met hoofdletter i, dus 3 lettersquote:
Ik ben alleen benieuwd waarom hij je bedrijfspoedel is, dan mag ik dat toch vragen? Moet je niet boos worden als hij/jullie daar geen antwoord op geven, dan blijf ik het gewoon vragen hèquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Waarom post jij alleen maar dezelfde dingen over A_F? Best lastig, om iemand weken lang te blijven dissen om niks en dan ook nog eens origineel blijven.
quote:
Jullie gaan mijn fobo in als favo FOK!kers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete Marokkaan.
Dit is inderdaad zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent best een heldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Rise of the footsoldier
Kk harde film, jaja ik weet het
Volgens mij hebben die 2 elkaar nog nooit gezien, dat is het mooie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
hebben a_f en ally eigenlijk relatie in real life
Hoe kom je daar bij? Tevens is mijn papa gewoon een pikzwarte neger, met afro en al.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schaam je je voor je Egyptische roots?
Doe niet zo onwetend, je weet zelf ook wel dat hij je kapot hard aan 't likken is. Dat je er op kickt moet je zelf weten, maar wees iig mans genoeg om het toe te geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schaam je je voor je Egyptische roots?
[..]
Waarom post jij alleen maar dezelfde dingen over A_F? Best lastig, om iemand weken lang te blijven dissen om niks en dan ook nog eens origineel blijven.
Lame, deze onderwerp switch. Jij vroeg aan mij waarom ik hier nog postte, ik geef antwoord. En jij begint weer snel over A_Fquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd waarom hij je bedrijfspoedel is, dan mag ik dat toch vragen? Moet je niet boos worden als hij/jullie daar geen antwoord op geven, dan blijf ik het gewoon vragen hè. Ik hoef die man niet per se te dissen
.
patetischquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die 2 elkaar nog nooit gezien, dat is het mooie.
Wat bazel jijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lame, deze onderwerp switch. Jij vroeg aan mij waarom ik hier nog postte, ik geef antwoord. En jij begint weer snel over A_F.
Als het een openbaar forum is mag ik toch ook posten wat ik wil voor wie ik wil?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat bazel jij. Jij antwoordde met dat het een openbaar forum is, nouja, fair enough. Niks aan te doen helaas. Dat hij voor jou antwoord geef en ik benieuwd ben waarom, hoezo is dat nou weer een onderwerpswitch
. Jij bent raar.
Ja maar geef dan gewoon toe, in plaats van elke vraag te ontwijken en bijdehand trachten te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als het een openbaar forum is mag ik toch ook posten wat ik wil voor wie ik wil?
Okay, ik geef het toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maar geef dan gewoon toe, in plaats van elke vraag te ontwijken en bijdehand trachten te doen.
Ze hebben geen fitness hier in de buurt dat per dag voor een normale tarief te betalen is, heb een gratis dagpas aangevraagd bij de lokale FitnessFirst (in Nederland: HealthCity). Voor de rest doe ik simpele oefeningen in mijn kamer (opdrukken, optrekken, squats, lunges en zulke simpele doch makkelijke shit) en loop ik hard hier in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef Ethanolic het volgende:
O.us valt er nog te gymmen in Paris?
Why do you even care, my dear.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat bazel jij. Jij antwoordde met dat het een openbaar forum is, nouja, fair enough. Niks aan te doen helaas. Dat hij voor jou antwoord geef en ik benieuwd ben waarom, hoezo is dat nou weer een onderwerpswitch
. Jij bent raar.
Ally die A_F serieus hard neemt.quote:
Is cool Captain White Knight.quote:
en in jouw geval de Seinequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie dit gaat TR'en moet zichzelf echt in de IJ weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |