Je begeeft je op gevaarlijk gebied nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
HBO'ers zijn scholieren, geen studenten.
Don't startquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
Helemaal als ze nog thuis wonen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
Vroeger wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger wel.
Maar volgens vandale nu:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Maar je bent wel enorm eigenwijs, dat is net zo irritant.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
Dat is mijn manier van happen.
Maar boeit mij verder ook niet. Ben niet zo'n pretentieus type. :$
Het pispaaltje van het swag-gedeelte van het Internet zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Sneltreinvaart neemt dit topic. En ally bashing is weer gaande zie ik?
Een forum op internet het swag gedeelte noemen. Dan faal je in het leven, hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het pispaaltje van het swag-gedeelte van het Internet zijn. Dan faal je in het leven, hoor.
huhquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zien jullie ook een lege post, of doet FOK! alleen bij mij raar.
ik zie allure postenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik win dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wordt dan mijn eerste keerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
* Vaseline_ deelt heel Fernandes een XTC-pilletje uit.
One love.
Sowiesoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, ik ga dan denk ik kankerhard.
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef .C het volgende:
[..]
Het is een voorwaarde om hier te mogen posten.
Fucker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb niets meer gedaan dan wiet en hasjquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef .C het volgende:
[..]
Dat betekent dat we nu dus afscheid gaan nemen van het opperhoofd van deze SC?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef .C het volgende:
[..]
Trots zijn iemand aan te kunnen op internetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik win dus. Je kunt me niet aan he, dWc.
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef o.us het volgende:
Ik ben clean. Ben ik nu een buitenbeentje?
Hoezo? Ik zit op hetzelfde level als dWcquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Trots zijn iemand aan te kunnen op internet
[..]
Iefje toch, waarom eigenlijk tot zo laat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef IvanTower het volgende:
Tijd lijkt totaal niet voorbij te gaanlaatste 30 min van deze te lange werkdag. Hekel aan dinsdag..
Waarom post je hier eigenlijk nog, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit op hetzelfde level als dWc.
Ben jij meer een knuffel- en praattype of iemand die zijn eigen ding doet en vooral opgaat in de muziek?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe, ik zou met iemand trouwen met een pilletje op
Ok, ietsje overdreven.
Je haalt negers door elkaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat betekent dat we nu dus afscheid gaan nemen van het opperhoofd van deze SC?
OH SNAP.
Dit is een openbaar forum, hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom post je hier eigenlijk nog, als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum, hoor.
Nee ik praat niet zoveel in tegenstelling tot sommigen hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef .C het volgende:
[..]
Ben jij meer een knuffel- en praattype of iemand die zijn eigen ding doet en vooral opgaat in de muziek?
Ik dacht dat je me geblokkeerd hadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom post je hier eigenlijk nog, als ik vragen mag?
Rokenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik praat niet zoveel in tegenstelling tot sommigen hier! Meer dansen ja, en knuffels ertussendoor, of knuffelend dansen. Maar vooral hyper
Ik zag laatst een pic van jou, kan het zijn dat ik je ken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me geblokkeerd had. Verder mag ik posten waar ik wil
. Okay, behalve KPD dan.
fuck you.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik praat niet zoveel in tegenstelling tot sommigen hier! Meer dansen ja, en knuffels ertussendoor, of knuffelend dansen. Maar vooral hyper
Van 8 tot 12 werken, van 12.30 tot 21.30 cursus, verplichtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iefje toch, waarom eigenlijk tot zo laat?
Enlighten me.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zag laatst een pic van jou, kan het zijn dat ik je ken?
Jij bent ook alleen een neger als t uitkomt hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je haalt negers door elkaar.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
fuck you.als er geen dansbare muziek is laat ik mijn elastieken gezicht dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |