Je begeeft je op gevaarlijk gebied nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
HBO'ers zijn scholieren, geen studenten.
Don't startquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
Helemaal als ze nog thuis wonen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
Vroeger wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger wel.
Maar volgens vandale nu:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Maar je bent wel enorm eigenwijs, dat is net zo irritant.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
Dat is mijn manier van happen.
Maar boeit mij verder ook niet. Ben niet zo'n pretentieus type. :$
Het pispaaltje van het swag-gedeelte van het Internet zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Sneltreinvaart neemt dit topic. En ally bashing is weer gaande zie ik?
Een forum op internet het swag gedeelte noemen. Dan faal je in het leven, hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het pispaaltje van het swag-gedeelte van het Internet zijn. Dan faal je in het leven, hoor.
huhquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zien jullie ook een lege post, of doet FOK! alleen bij mij raar.
ik zie allure postenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik win dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wordt dan mijn eerste keerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
* Vaseline_ deelt heel Fernandes een XTC-pilletje uit.
One love.
Sowiesoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, ik ga dan denk ik kankerhard.
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef .C het volgende:
[..]
Het is een voorwaarde om hier te mogen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |