Nah, dat niet. Maar ik kan me er wel iets indenken omdat hij dat openhaard zo tof vondquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Murmeli het volgende:
Voodoo people heet dat nummer.
Staat op music for the jilted generation.
Alsof je je huis in de fik steekt als je een paar xtc pilletjes slikt
Dat bedoel ik.. Dit kindje doet precies zoals mijn dochter van 6 mnd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat maar dat kind wat ze gebruiken is no way 3 maanden oudTotaal niet realistisch!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef kwiwi het volgende:
"ik ben vader, dat is jou nooit gelukt"
Ja, die baby is veel te groot al. Over een paar maanden kan 'ie al lopen en praten in de soap...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Sannne het volgende:
Maarre. Bram is 3 maanden! Hij is in het echt echter een maand of 5/6.. Beetje jammer
Kan me nu al verheugen op de reactie van Ludo. Die is not amused als ie zijn woonkamer half afgefikt aantreft...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nah, dat niet. Maar ik kan me er wel iets indenken omdat hij dat openhaard zo tof vond
Nee Sjors is onvruchtbaar. Bing is gewoon een zak. Dannyquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef datisstom het volgende:
Maar die Bing is toch onvruchtbaar? Beetje kutopmerking imo.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, GTST wil weer eens politiek correct doen.
Lucas is toch zijn neefje? Of denk ik nou verkeerd?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
Arme Ludo. Hij gaat naar zijn vriend om af te spreken voor het squashen, terwijl zijn vriend met zijn gehate zus sjanst. En dan steekt zijn kleinzoon ook nog eens zijn huis in de fik!
Ja zoiets?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Lucas is toch zijn neefje? Of denk ik nou verkeerd?
Nou wordt ie helemaal mooiquote:
Wie wel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan me nu al verheugen op de reactie van Ludo. Die is not amused als ie zijn woonkamer half afgefikt aantreft...
Ja, Ludo is dus gewoon de oom van Lucas, simpel zat. Janine is een keer vreemdgegaan met de broer van Ludo. (Stefano)quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef loezzzje het volgende:
Ludo dacht dat Stefano zijn zoon was maar het was uitindelijk zijn broer.
Toch?
Juistemquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, Ludo is dus gewoon de oom van Lucas, simpel zat. Janine is een keer vreemdgegaan met de broer van Ludo. (Stefano)
Toen iedereen eigenlijk dacht dat Stefano de zoon was van Ludoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, Ludo is dus gewoon de oom van Lucas, simpel zat. Janine is een keer vreemdgegaan met de broer van Ludo. (Stefano)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |