quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Boeie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]All your topic are belong to us.
Doen die lokale omroepen toch allemaal als iemand uit de regio iets bereikt heeft ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En die moeten hem interviewen, waarom precies?
Wij gaan Europa in!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met Held Schenkeveld en Mulder zonder bulder
Nee manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uh ja.. Ik kies die van Stokstaart.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sorry, moeilijke naam ookquote:
Nee man. GGMM is een goeie gast en hij mag me. Want ik schrijf z'n naam consequent op juiste wijze.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mod beledigd instant ban incoming
Tot plaats 7 geeft recht op PO's. Zo onrealistisch is de gedachte dus niet als je 5e staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
Wat een TT. Meteen praatjes als ze even 5e staan hoor.
met 5 punten achterstand op de nummer 1 en met goed spelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
Scheelt dat jij totaal geen praatjes hebt idd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
FC Hollywood aan de Rijn is gewoon het volgende slachtoffer. Die hebben we thuis trouwens ook al vernederd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef De_kromme het volgende:
Nou nou, dat goede spel valt ook wel mee hoor. Je verliest kansloos bij VVV uit, dan tref je een geheel Ajax B thuis en win je gelukkig van een hopeloos NEC.
Ben benieuwd of jullie de stijgende lijn kunnen doorzetten tegen Vitesse, dat zal pas echt een uitdaging worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |