quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Boeie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]All your topic are belong to us.
Doen die lokale omroepen toch allemaal als iemand uit de regio iets bereikt heeft ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En die moeten hem interviewen, waarom precies?
Wij gaan Europa in!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met Held Schenkeveld en Mulder zonder bulder
Nee manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uh ja.. Ik kies die van Stokstaart.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sorry, moeilijke naam ookquote:
Nee man. GGMM is een goeie gast en hij mag me. Want ik schrijf z'n naam consequent op juiste wijze.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mod beledigd instant ban incoming
Tot plaats 7 geeft recht op PO's. Zo onrealistisch is de gedachte dus niet als je 5e staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
Wat een TT. Meteen praatjes als ze even 5e staan hoor.
met 5 punten achterstand op de nummer 1 en met goed spelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
Scheelt dat jij totaal geen praatjes hebt idd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
FC Hollywood aan de Rijn is gewoon het volgende slachtoffer. Die hebben we thuis trouwens ook al vernederd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef De_kromme het volgende:
Nou nou, dat goede spel valt ook wel mee hoor. Je verliest kansloos bij VVV uit, dan tref je een geheel Ajax B thuis en win je gelukkig van een hopeloos NEC.
Ben benieuwd of jullie de stijgende lijn kunnen doorzetten tegen Vitesse, dat zal pas echt een uitdaging worden.
Hehe. Komt goed jongen, maar ik ben blij dat je je zo verbonden voelt met ons aller Den Haag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FC Hollywood aan de Rijn is gewoon het volgende slachtoffer. Die hebben we thuis trouwens ook al vernederd.
Maak je liever druk om die 15e plek van jouw cluppie. Straks speel je weer 15 jaar in de Eerste Divisie
De_kromme leeft erop. Hij heeft het nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dit gezeik nou echt in èlk topic
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hehe. Komt goed jongen, maar ik ben blij dat je je zo verbonden voelt met ons aller Den Haag.
En je moet thuis tegen Vitesse nu toch?
De overwinning op NEC gelukkig noemenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef De_kromme het volgende:
Nou nou, dat goede spel valt ook wel mee hoor. Je verliest kansloos bij VVV uit, dan tref je een geheel Ajax B thuis en win je gelukkig van een hopeloos NEC.
Ben benieuwd of jullie de stijgende lijn kunnen doorzetten tegen Vitesse, dat zal pas echt een uitdaging worden.
Mwoh, ik denk dat Vitesse juist extra gemotiveerd gaat zijn omdat ze in eigen huis klop hebben gekregen. We moeten hier echt met dezelfde felheid invliegen anders gaat het echt niet "loslopen".quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef De_kromme het volgende:
Wat een paupertijd 16:30. Ik ben wel blij met die avondwedstrijden man. Maargoed, je hebt Vitesse uit dus ook al vernederd? Ach, die negert is nog steeds niet terug in de spits toch? Zal wel loslopen inderdaad.
Was volledig verdiend hoor, maar NEC bakte er niet veel van. Dat moet je toch echt toegeven. Je hebt nou niet echt gewonnen omdat Feijenoord zo fantastisch speelde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef eight het volgende:
[..]
De overwinning op NEC gelukkig noemen
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat Vitesse juist extra gemotiveerd gaat zijn omdat ze in eigen huis klop hebben gekregen. We moeten hier echt met dezelfde felheid invliegen anders gaat het echt niet "loslopen".
Ze scheten gewoon in de broek door die geweldenaars van ADO op het veld. Te begrijpen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat sowieso ja.
Als ze weer laf beginnen zoals tegen Ado thuis dan krijg je gewoon ouderwets het deksel op je neus.
Mja El Ahmadi, Clasie, Guidetti, BMI, De Vrij weer fit... Er staat best een lekker elftal zo.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze scheten gewoon in de broek door die geweldenaars van ADO op het veld. Te begrijpen hoor.
Ben bang dat het morgenavond ook weer wordt afgelast bij ADO-AZ. Pauperveld.
Als AZ weer onderweg isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze scheten gewoon in de broek door die geweldenaars van ADO op het veld. Te begrijpen hoor.
Gast.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is voor ons lastig voetballen tegen duidelijk mindere ploegenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Als je daar nog aan gaat werken, komt het kampioenschap weer in zicht (over een jaartje of 3 dan). Volgens mij is het meer een mentale kwestie, tegen de topploegen staat iedereen er wel ineens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is voor ons lastig voetballen tegen duidelijk mindere ploegen
Nee Ivoorkust zit in de halve finale, en hij is mee als 4de spitsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
Doet die Bony mee zondag? Dat is toch wel op afstand hun gevaarlijkste speler.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
Arme supporters daar zo. Zaten maar te huilen tegen de politie, terwijl ze het aan hun eigen medesupporters te danken hebben.quote:NEC betreurt hoeveelheid Feyenoorders in thuisvakken
Geschreven op 2012-02-07 om 19:14:39 | Bekeken: 7905 | Reacties: 121 | Foto: OrangePictures |
In het vervolg kunnen NEC-clubcardhouders maar één extra ticket voor een topwedstrijd kopen met hun clubcard. De Nijmeegse club is geschrokken van het aantal Feyenoord-supporters die de wedstrijd via een thuisvak aan het volgen waren. In 2010 dreigde NEC ook al om stadionverboden uit te delen aan supporters die een extra kaartje kochten voor aanhangers van de bezoekende club.
'Het betreurt ons wel te moeten constateren, ondanks het strenge kaartverkoopregime, dat veel NEC-supporters hun clubcard hebben gebruikt om tickets voor Feyenoord- supporters te kopen voor de NEC-supportersvakken. Wij zijn dan ook genoodzaakt om voor dergelijke top wedstrijden maatregelen te treffen door per clubcard slechts over te gaan tot het aanbieden van één ticket', zo valt te lezen op de officiële website van de club.
Feyenoord won afgelopen zondag het duel in de Goffert met 0-2. Otman Bakkal en Guyon Fernandez scoorden voor de Rotterdammers. Grote delen van de wedstrijd galmden liederen van Feyenoord door het stadion. Deze liederen werden zowel door het uitvak ingezet als door supporters die een heus eigen 'uitvak' hadden gecreëerd.
Nope, zit nog in Afrika.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
Dat is bij elke club zo. Bij ADO komen we er ook gewoon aan via Hagenezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef De_kromme het volgende:
Hoe kwamen jullie eraan dan Happel? Serieus gewoon via NEC-ers?
Ja, in het kindervak gaan zitten durf je wel he.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is bij elke club zo. Bij ADO komen we er ook gewoon aan via Hagenezen.
Neuh, hoor niet alleen daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, in het kindervak gaan zitten durf je wel he.
Komt het wel op neer inderdaad. Ze hebben connecties met de andere clubs en regelen ook kaarten voor hen, wanneer ze die nodig hebben. En dan hoeft het niet eens te gaan om wedstrijden waar Feyenoord tegen de desbetreffende club speelt.quote:Maar er zijn een paar man bij jullie die tickets voor iedereen regelen, omdat ze connecties hebben bij alle sides? Combi blijft bij ons toch wel een zeer groot gedeelte van het aantal uitsupporters.
Business seats dan, ook goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, hoor niet alleen daar.
[..]
Komt het wel op neer inderdaad. Ze hebben connecties met de andere clubs en regelen ook kaarten voor hen, wanneer ze die nodig hebben. En dan hoeft het niet eens te gaan om wedstrijden waar Feyenoord tegen de desbetreffende club speelt.
Er zijn mensen die er een heel leuk centje mee verdienen. Bij Ajax had je een bekende die mede door de kaarthandel een goedlopend bedrijf heeft/had opgericht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Business seats dan, ook goed.
Wel netjes dat het zo geregeld wordt, gewoon die combi (met belachelijke prijzen) omzeilen.
Is niet zo, maar het zou niet echt als een verrassing komen mocht het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Is het trouwens echt zo dat wanneer er komend seizoen rellen zijn door Feijenoorders in Europa, dat we dan 5 jaar niet meer Europees mogen spelen?
Ach soquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet zo, maar het zou niet echt als een verrassing komen mocht het wel gebeuren.
iemand van dit forum heb nog wel eens 14 kaarten voor NEC-uit geregeld, volgens mij komt hij hier niet meer..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef De_kromme het volgende:
Hoe kwamen jullie eraan dan Happel? Serieus gewoon via NEC-ers?
En bij Roda.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
iemand van dit forum heb nog wel eens 14 kaarten voor NEC-uit geregeld, volgens mij komt hij hier niet meer..
NEC moet gewoon meer kaarten beschikbaar stellen, het is al jaren aan de gang dat er grote los zitten zeker bij NEC..
Dat was ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
iemand van dit forum heb nog wel eens 14 kaarten voor NEC-uit geregeld, volgens mij komt hij hier niet meer..
De Vrij is niet goed op rechtsback vind ik. Ergerde me vorig seizoen (eerste helft) vaak aan hem. Centraal vind ik hem wel een erg goede verdediger hoor, maar het is gewoon geen back.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef PizzaGeit het volgende:
De Vrij is toch ook rechtsback? Misschien hem daar ook (weer) eens neerzetten, al doet Leerdam het vrij goed. Maar is wel zonde als ie op de bank moet
Serieus? haha nooit geweten joh, ik dacht die komt hier niet meer...quote:
Same, combi doe ik al enkele jaren niet meer, te duur, teveel nutteloze eisen en regels en gewoon de stad in kunnen en wat drinken voor/na de wedstrijd is wel zo prettig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:37 schreef Teis91 het volgende:
Ga eigenlijk alleen maar op losse kaarten. Dit jaar behalve NEC en Excelsior nog niet in het uitvak gezeten. Was die combi's helemaal zat
quote:Bruno Martins Indi, de sterke verdediger van Feyenoord is vandaag jarig. Bruno, van harte met je 20e verjaardag!
quote:1. Feyenoord 691.581 euro
2. Ajax 453.757 euro
3. PSV 160.497 euro
4. FC Twente 115.579 euro
5. FC Utrecht 115.362 euro
6. ADO Den Haag 87.289 euro
7. Heerenveen 84.170 euro
8. Vitesse 80.510 euro
9. FC Groningen 79.268 euro
10. NAC 69.118 euro
Gaat weer terug naar 1 kaart per SCC, dus 14 zal wel niet lukkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Serieus? haha nooit geweten joh, ik dacht die komt hier niet meer...
Niet dat ik nog veel op fok zit.
Ik houd je in gedachte, volgend jaar moeten we weer naar nijmegen
Whehehe dit MOET een column van Ajax.nl of een Ajax-fansite zijn toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De frustratie druipt er vanaf![]()
Komt uit de VARA-gids.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Whehehe dit MOET een column van Ajax.nl of een Ajax-fansite zijn toch?
Anders die 'schrijver' per direct ontslaan.
Ongelofelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe treurig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:07 schreef satecl het volgende:
Hahaha wat een heerlijke column.
Wel grappig. Vorig jaar verloren we 10-0(!) van PSV. Daarna thuis tegen VVV zat het hele stadion vol en wonnen we met 3-0. Iedereen was toen zo opgelucht dat er ook een 'klein feestje' was. Toen stond ook de hele media vol met kreten van 'wat een overdreven gasten daar in de Kuip' en 'Je wint maar van VVV, en ze doen alsof ze kampioen zijn'.
Nou winnen we van Ajax(regerend landskampioen en grootste rivaal), en nu zijn we weer een stel drugsgebruikers die maar van een subtopper gewonnen hebben.
Het is ook nooit goedInderdaad lekker boeiend allemaal wat zo'n neus schrijft. Moest er wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Schrijver is zelfs nog chef sport bij de volkskrant geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:10 schreef Happel het volgende:
Echt.
Journalisten, ik kan ze gewoon niet meer serieus nemen. Wat die allemaal voor bagger produceren uit hun klauwen. Ongelooflijk gewoon.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dit was gewoon dé bevestiging dat we uit het diepe dal zijn, en weer wat voorstellen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:09 schreef Merkie het volgende:
Wat een kneuzen allemaal, die snappen er gewoon niets van. Het is niet alleen de overwinning op Ajax die gevierd wordt, maar ook dat we een jaar geleden nog 0-1 van De Graafschap verloren en 10- van PSV. Een jaar geleden was het morele dieptepunt bereikt en nu winnen we weer van Ajax en doen we bovenin mee. Dat is wat er gevierd wordt.
Ach, waarom leg ik het eigenlijk uit, dat snap iedereen hier toch wel.
Nou ja, eigenlijk waren de wedstrijden tegen PSV en Twente dat meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was gewoon dé bevestiging dat we uit het diepe dal zijn, en weer wat voorstellen.
Het was iig die laatste bevestiging die we nodig hadden. Maar op zich is het wel begrijpelijk dat mensen die Feyenoord niet volgen er wat anders naar kijken. Ze moeten er alleen die mening lekker voor zichzelf houden en het niet als een waarheid in de landelijke media presenteren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk waren de wedstrijden tegen PSV en Twente dat meer.
Ajax verslaan is tegenwoordig zelfs voor degradatiekandidaten (sorry Utrecht) goed te doen.
Eigenlijk wel ja, maar zo voelt het toch niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk waren de wedstrijden tegen PSV en Twente dat meer.
Ajax verslaan is in deze weken zelfs voor degradatiekandidaten (sorry Utrecht) goed te doen.
Ik vond het zelfs bijna een beetje jammer dat ze zondag zo slecht waren..
Het is meer als in: we zaten op de goede weg en nu moest je laten zien dat je dat kan onderstrepen onder gigantische druk. Als we van PSV en Twente hadden verloren, dan had de overwinning op Ajax niet zoveel gezegd over hoe we er nu voor stonden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar zo voelt het toch niet.
quote:Paul Onkenhout (Haarlem 1958) was tot eind 2008 sportjournalist bij de Volkskrant en columnist van NOS Langs de Lijn.
Maar de concurrenten zullen dat andersom ook denken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef Ritmo het volgende:
Elke keer als ik die ranglijst zie, denk ik weer aan VVV uit. We zullen maar op 3 puntjes van de 2e of zelfs 1e plek eindigen.
Die verloren toch niet in Venlo, van de nummer laatst?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar de concurrenten zullen dat andersom ook denken.
VVV-uit is het probleem niet, kan gebeuren. In het eerste kwart hebben we veel punten laten liggen, tot de wedstrijd tegen Vitesse zeg maar. Gelijk tegen Heracles, Ajax en Heerenveen, verliezen van ADO, NEC, Groningen en AZ.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef Ritmo het volgende:
Elke keer als ik die ranglijst zie, denk ik weer aan VVV uit. We zullen maar op 3 puntjes van de 2e of zelfs 1e plek eindigen.
PSV wel? Of werd dat gelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die verloren toch niet in Venlo, van de nummer laatst?
Groningen was gewoon niks op af te dingen. ADO thuis eig ook niet echt, maar die andere wedstrijden hadden ook anders af kunnen lopen. Maar goed, doe je niks meer tegen en nu voor een fraaie reeks zorgen komende vijf wedstrijden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
VVV-uit is het probleem niet, kan gebeuren. In het eerste kwart hebben we veel punten laten liggen, tot de wedstrijd tegen Vitesse zeg maar. Gelijk tegen Heracles, Ajax en Heerenveen, verliezen van ADO, NEC, Groningen en AZ.
De laatste 8 wedstrijden 6x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren. Met niet de minste tegenstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |