De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val niet eens op een type. Hoewel ik vroeger altijd met een piraat wilde trouwen.
Arrr matey!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val niet eens op een type. Hoewel ik vroeger altijd met een piraat wilde trouwen.
Jack sparrow?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
In een pinda, een echte pinda.quote:
Wat vind jij? Ik zeg dat Sjaak Specht de beste vertaling is. Sjaak Mus klinkt niet.quote:
Ik wou met een prinses trouwen vroeger, ik verkleed me als Jack Sparrow en jij als Princess Peach en dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Nu begrijp ik het echt niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Serieus...
Wat slikt een vrouw door?
Ik zeg uitspugen, dient maar voor een ding, daar werk jij toch niet aan mee dus is niet zonde
´t Is serieus hoor, toen ik klein was zei ik dat wel eens.quote:
Sjaak Specht, ik ben het eens met je eens!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij? Ik zeg dat Sjaak Specht de beste vertaling is. Sjaak Mus klinkt niet.
Ik ga al met Newb als piratenstel naar Elf Fantasy Fairquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou met een prinses trouwen vroeger, ik verkleed me als Jack Sparrow en jij als Princess Peach en dan komt alles goed.
Correctquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Sinosappel het volgende:
Beter iets te vet dan iets te dun tbh
Heb je wel eens opgetreden dan? Anders werkt het natuurlijk niet nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that, did not work
je zult vast niet de enige zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het echt niet meer
koel, zie je daarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga al met Newb als piratenstel naar Elf Fantasy Fair
Ben ik verdomme weer te laat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga al met Newb als piratenstel naar Elf Fantasy Fair
Een Sparrow is toch helemaal geen mus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij? Ik zeg dat Sjaak Specht de beste vertaling is. Sjaak Mus klinkt niet.
Dat had mijn ex ook. Wilde me altijd in van die kleding, en vond het zo fijn dat ik lang haar had.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
´t Is serieus hoor, toen ik klein was zei ik dat wel eens.
Toen ik 14 ofzo was geilde ik op mannen met Middeleuwse kleding uit van die ridderfilms, met lang haar en volle wapenrusting.
Jawolquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een Sparrow is toch helemaal geen mus?
Er zijn dagen waarop ik wel zo rondwaggel.quote:
Ik las serieus minder penisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had mijn ex ook. Wilde me altijd in van die kleding, en vond het zo fijn dat ik lang haar had.
Maar toen had ik ook wat meer borstspier, moet gezegd worden. En minder pens.
Het heeft ook wel wat.
je hebt/had wel dezelfde schattige vlechtjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn dagen waarop ik wel zo rondwaggel.
Iemand mij mijn jasje zien ophangen die bewuste avond?
Ahum?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je hebt/had wel dezelfde schattige vlechtjes
Moet je even hierheen komen, dan oordeel ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn dagen waarop ik wel zo rondwaggel.
Iemand mij mijn jasje zien ophangen die bewuste avond?
Zo ver is het nooit gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb je wel eens opgetreden dan? Anders werkt het natuurlijk niet nee.
nvmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je zult vast niet de enige zijn
quote:
Een zwaluw is swallowquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die tattoo van Sparrow is een zwaluw
Ik heb alfalfa.quote:
Niemand wilde meedoenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Beetje spek vind ik niet erg.... op echt dik val ik niet, hoe hard ik ook zou proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Goeie vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Meerdere onderkinnen en een buik die over de flamoes valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je dan wel weer een punt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel liever een vrouw met een buikje maar die tevreden is met zichzelf, dan een slanke vrouw die constant zeurt dat ze te dik is. Tenminste, als het over een relatie gaat.
Dat ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel liever een vrouw met een buikje maar die tevreden is met zichzelf, dan een slanke vrouw die constant zeurt dat ze te dik is. Tenminste, als het over een relatie gaat.
zo is dat!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dalijk gaan mensen nog denken dat ik een kleine pener heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneeltje slaat de spijker echt goed op z'n kop, BAM!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel liever een vrouw met een buikje dan een slanke vrouw.
Welke dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelukkig zijn er wel meer opties dan die twee.
Wie zet dan ook stokJE neer.. Dat beeld is al geschept lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk gaan mensen nog denken dat ik een kleine pener heb.
Ja true..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelukkig zijn er wel meer opties dan die twee.
Ieder zijn ding schat.quote:
Kaneel was al bezet. Kaneelstok ook al.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wie zet dan ook stokJE neer.. Dat beeld is al geschept lieverd
Dat bevestig je nu wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk gaan mensen nog denken dat ik een kleine pener heb.
1, 2, 3...ok, tevreden. Makkelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan.. Tevreden zijn.
Althans, met kleding aan ben ik heeel zelfverzekerd hoor
Dat, of dikke vrouwen die zeuren dat ze dik zijn. Of dikke vrouwen die zeuren dat anderen hun dik vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slanke vrouw die tevreden is met zichzelf?
dus vrouwen zeuren... ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, of dikke vrouwen die zeuren dat ze dik zijn. Of dikke vrouwen die zeuren dat anderen hun dik vinden.
Of vrouwen met een buikje die zwanger zijn.
Zo makkelijk om zulke stellingen te maken met een erge en een minder erge/leuke, en daar dan uit te gaan 'kiezen'.
Ik vind het best een enge gedacht dat ik ooit mijn kleren uit moet doen met iemand in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan.. Tevreden zijn.
Althans, met kleding aan ben ik heeel zelfverzekerd hoor
Is dat allesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit op FOK, ik heb minstens 30 cm.
Een prachtige dame, of een hondenlijk dat al 2 weken in een sloot ligt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, of dikke vrouwen die zeuren dat ze dik zijn. Of dikke vrouwen die zeuren dat anderen hun dik vinden.
Of vrouwen met een buikje die zwanger zijn.
Zo makkelijk om zulke stellingen te maken met een erge en een minder erge/leuke, en daar dan uit te gaan 'kiezen'.
Ik ben er ook meerdere malen overheen gekomen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedacht dat ik ooit mijn kleren uit moet doen met iemand in de buurt.
Nooit op een teamsport gezeten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedacht dat ik ooit mijn kleren uit moet doen met iemand in de buurt.
nah..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dat nieuw voor je is?
Twee jaar voetbal.quote:
ik zal de eerste 2 aanvinkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik dit net tegen..
[ afbeelding ]
Ik zat net te denken, pochen over de maat zegt ook wel wat over mijn maat, en of dat nu zo aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, thuis aankleden, thuis douchen.quote:
Ik geen van allequote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op sommige vrouwen ben ik echt wel jaloers. Sara Ramirez bijv ziet er (op bewegend beeld) hartstikke aantrekkelijk uit, naar mijn mening, en echt wel een paar maten meerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef twi het volgende:
Ik heb geen problemen met vrouwen die wat chubby zijn hoor. Is in sommige gevallen best hot. Zolang je de vrouwelijke vormen nog maar een beetje kunt zien.
En wel gluren naar de piemeltjes van anderen zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, thuis aankleden, thuis douchen.
Sexy ja, jammer van dat snollenhoofd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op sommige vrouwen ben ik echt wel jaloers. Sara Ramirez bijv ziet er (op bewegend beeld) hartstikke aantrekkelijk uit, naar mijn mening, en echt wel een paar maten meer
He bah, zo'n stereotype volle vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, pochen over de maat zegt ook wel wat over mijn maat, en of dat nu zo aantrekkelijk is
ik had een ander maatje in gedachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
He bah, zo'n stereotype volle vrouw
Ja, die snapte ik.. Maar ik weet uit ervaring dat het niet altijd zo hoeft te zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik had een ander maatje in gedachten
Dat zou je wel verwachten met een lul van 30 cmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik.. Maar ik weet uit ervaring dat het niet altijd zo hoeft te zijn
En er toch tranen mee trekken bij een grote dame.. Ik schrok me rot!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten met een lul van 30 cm
Ik weet er wel eentje.. Kan alleen niet op d'r naam komen.. Nederlandse versie van Adele..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef twi het volgende:
Wel lullig, ik kan geen mensen bedenken die chubby zijn maar wel hot. Er moeten wat meer bekende mensen met grotere maten komen.
Nigella Lawson? Alleen weet ik niet of je die chubby kan noemen. In ieder geval wel ronde vormen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef twi het volgende:
Wel lullig, ik kan geen mensen bedenken die chubby zijn maar wel hot. Er moeten wat meer bekende mensen met grotere maten komen.
Zeg, loop is naar de badkamer en kijk is in de spiegelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef twi het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef twi het volgende:
Nigella Lawson is hot, maar chubby? Neuh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nigella Lawson? Alleen weet ik niet of je die chubby kan noemen. In ieder geval wel ronde vormen.
Ik zou mezelf niet doen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg, loop is naar de badkamer en kijk is in de spiegel
(Ja je was bezig met afvallen dus je bent chubby)
Wie denk je dat het is?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het wie ik denk dat het is?
Dan denk ik nooit over mezelf.quote:
Post dan deze...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh hell no!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Wie zou zichzelf eigenlijk doen? Als je een random vrouw of man was geweest natuurlijk.
Hoe weet je nou of je jezelf zou doen als je random bent?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Wie zou zichzelf eigenlijk doen? Als je een random vrouw of man was geweest natuurlijk.
ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Het klopt wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post dan deze...
[ afbeelding ]
Me. Ik ga een ander niet met mij opzadelen als ik mezelf niets vindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Als je een random ander persoon was zou je jezelf dan doen, lolbroek.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of je jezelf zou doen als je random bent?
Oei, ja, dat ligt natuurlijk aan het geslacht, geaardheid en mate van desperateness bij diegene. Maar dan is het niet meer random.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een random ander persoon was zou je jezelf dan doen, lolbroek.
Okee, okee, ik zal het de volgende keer verder specificeren hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, ja, dat ligt natuurlijk aan het geslacht, geaardheid en mate van desperateness bij diegene. Maar dan is het niet meer random.
Ik vind het moeilijk, heloef.
Als ik een niet oppervlakkige vrouw was zou ik mezelf wel doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Me. Ik ga een ander niet met mij opzadelen als ik mezelf niets vind
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een niet oppervlakkige vrouw was zou ik mezelf wel doen.
Dat ik qua uiterlijk waarschijnlijk eerder iemand anders zou kiezen maar qua totaal plaatje niet.quote:
Hmm. Ok.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik qua uiterlijk waarschijnlijk eerder iemand anders zou kiezen maar qua totaal plaatje niet.
Eigen belang telt zwaarder, zo denkt hij er ook over.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is het hier rustig. Zal ik daar maar even zorgen voor wat opschudding...
heloef gisteren je post gelezen ik zie dat je vh een van je beste vrienden noemt, maar vindt je niet broes before hoes????
Jeeej!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
mensen.... ik ben er weer...!!
jullie mogen juichen enzo![]()
ga eerst ff douchen en thee maken, want ben kouddddd, uur trainen is best wel frisjes brrr
Hoera voor ons en natuurlijk voor snarfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
mensen.... ik ben er weer...!!
jullie mogen juichen enzo![]()
ga eerst ff douchen en thee maken, want ben kouddddd, uur trainen is best wel frisjes brrr
Goede openingszin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
vingers zijn eindelijk ontdooit, kreeg mn broek niet open met mn koude handen...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigen belang telt zwaarder, zo denkt hij er ook over.
Als je mijn vriendinnetje was had ik je graag geholpen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
vingers zijn eindelijk ontdooit, kreeg mn broek niet open met mn koude handen... maar nu is t dan ein-de-lijk tijd voor die warme douche!! jeeeeeeeeeeee
En nu laat je haar dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je mijn vriendinnetje was had ik je graag geholpen.
/carequote:
Ze zou het niet toelaten en de politie bellen denk ik. Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu laat je haar dusdat kan toch niet
Zonder verdere bijdoelingen mag het vast welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zou het niet toelaten en de politie bellen denk ik. Dat wil ik niet
Ik heb altijd bijbedoelingen.. Ik wil ook dat zij dat ook heeft als ik het bij haar zou doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder verdere bijdoelingen mag het vast wel
Vraag het haarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb altijd bijbedoelingen.. Ik wil ook dat zij dat ook heeft als ik het bij haar zou doen.
getraint met mn hondje... een uur op een grasveld gestaan... 3x bijna uitgegleden, maar ben rechtop blijven staan! En ben trots op mn kleine puberhondje =Dquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heb je gedaan Snarf, dat je zo koud bent?
ghehehe zipquote:
tip 12: versprijdt uw winkansenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ik chat met twee meisjes tegelijk ben ik nu een player?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tip 12: versprijdt uw winkansen
hooow je bent zo streng =Pquote:
Ik hou me heel erg in bij je, maar deze was TE ergquote:
Eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou me heel erg in bij je, maar deze was TE erg
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, ontzettend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Pics van je hondje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
getraint met mn hondje... een uur op een grasveld gestaan... 3x bijna uitgegleden, maar ben rechtop blijven staan! En ben trots op mn kleine puberhondje =D
heb NL altijd al erg moeilijk gevonden, als ik er echt de tijd voor neem dan zie ik mn spel- en gramatica fouten wel, mijn oprechte excuus mede forum mensjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of je wordt gedubbelfriendzoned.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ik zal me nog meer inhouden danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb NL altijd al erg moeilijk gevonden, als ik er echt de tijd voor neem dan zie ik mn spel- en gramatica fouten wel, mijn oprechte excuus mede forum mensjes
oh das een bikkeltje hoor, die vind t allemaal best... tijdens zn examen regende het kei en kei hard... beestje bleef gewoon liggen en water droop van zn koppie afquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vond Obi-Pup Kenobi het niet erg in de sneeuw luisteren dan Snarf?
Ik word standaard gefriendzoned. Dat ben ik wel gewend.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh das een bikkeltje hoor, die vind t allemaal best... tijdens zn examen regende het kei en kei hard... beestje bleef gewoon liggen en water droop van zn koppie af
mn andere monstertje weigert/wijgert... eh.. ik kies voor weigert echt een stap te zetten, kun je met frikandellen jongleren, maar ze doet echt niets als t nat of koud is..... tenzij ik de frisbees pas, daar gaat ze voor door t vuur
ik zoek ff fotos
Je hebt dus veel vrienden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word standaard gefriendzoned. Dat ben ik wel gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ben door eentje al gefriendzoned, de andere kan me niet friendzonen want die ontmoet ik toch nooit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit wel eens gedriedubbelfriendzoned. Dus het zou zomaar kunnen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef Joysa het volgende:
Iedereen zou limburgs moeten leren..
Een 'ij' spreek je uit als ie.. en 'ei' gewoon als 'ei'
Zo handigNee hoor, ik zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee, ik verbreek het contact dan gewoon, simpel.quote:
Zeg ja, zeg ja, zeg jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Joysa
Weet je al of je zaterdag komt
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Joysa
Weet je al of je zaterdag komt
No moneyquote:
Oeh Obi ziet er wel stoer uitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
sta: Jessie (Beauceron)
zit: Obi (BorderCollie)
Border Collies zien er altijd zo lief uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
ja is natuurlijk kut dat je zover moet reizenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
No money
En ik dacht net aan je c_a, ai se eu te pego op radio
Ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
The Office UK vind ik eigenlijk leuker.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
Don't you look at me...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is natuurlijk kut dat je zover moet reizen
Want het uitgaan zelf hoeft niet duur te zijn
Wat een schatjes. Honden zijn tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat alleen is al 25eu ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is natuurlijk kut dat je zover moet reizen
Want het uitgaan zelf hoeft niet duur te zijn
Ja dan gaan we gewoon weer naar de skihutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat alleen is al 25eu ofzo
Next time
Duh, ik maakte maar een grapje schatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn genoeg andere mannen
ben benieuwd hoe duur een flesje smirnoff is daar
Precies, vooral dat sfeertje wat daar hangt. Ricky Gervais speelt ook briljant als de irritante arrogante baas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook
Want daar voel je ook echt de kansloosheid. Dat gaat veel dieper dan comedy.
razz-fanta toch..?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duh, ik maakte maar een grapje schat
Geen idee, ik bestel nooit Smirnoff, dat haal ik wel in de winkel
Doe dan een Raketje, heb je die nou inmiddels al geprobeerd? Of Razz/7up..
Leuk he, kansloosheid bij anderen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook
Want daar voel je ook echt de kansloosheid. Dat gaat veel dieper dan comedy.
nee nog steeds niet geprobeerd.... ik geloof dat ik voor zaterdag maar een fles ga halen en dan ga ik het even testen met onze speciale gast en Snarfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duh, ik maakte maar een grapje schat
Geen idee, ik bestel nooit Smirnoff, dat haal ik wel in de winkel
Doe dan een Raketje, heb je die nou inmiddels al geprobeerd? Of Razz/7up..
Oeehh jaaaaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gaan we gewoon weer naar de skihut
Razz/Fanta is een Raketje ja, en je kan dus ook Razz/7up doenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Precies, vooral dat sfeertje wat daar hangt. Ricky Gervais speelt ook briljant als de irritante arrogante baas.
Van zelf mixen wordt het best sterk hoor, je giet heel snel teveel Razz in je glasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nog steeds niet geprobeerd.... ik geloof dat ik voor zaterdag maar een fles ga halen en dan ga ik het even testen met onze speciale gast en Snarf
hoax.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van zelf mixen wordt het best sterk hoor, je giet heel snel teveel Razz in je glas
maar als je echt "slap" mixed zit je buik al snel vol met fanta enzo...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van zelf mixen wordt het best sterk hoor, je giet heel snel teveel Razz in je glas
op een feestje gaat het wel op hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
en zo'n fles Razz kost 16 euro, zonde als je het niks vindt..
Jij hebt alles op dvd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Van de week maar weer eens die serie gaan kijken. Heb hem nog ergens op DVD.
Das ook weer zo jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar als je echt "slap" mixed zit je buik al snel vol met fanta enzo...
Jij hebt haar huis niet gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Digitale Versie Dus.. "gekocht" uhuh..
Anders zou je ze niet kopen natuurlijk.quote:
Is niet te vergelijken, de US versie is een feel good comedy dat is bij de Britse nog wel anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
The Office UK vind ik eigenlijk leuker.
Nou ja... morgen ist postkantoor ook open... zou t anders gewoon gaan halen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou je ze niet kopen natuurlijk.![]()
Even ranten trouwens dat ik iets heb gekocht op Marktplaats en dat die kerel het pas maandag gaat versturen.
Ik koop eigenlijk vooral via ebay.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt haar huis niet gezien.
[..]
Anders zou je ze niet kopen natuurlijk.![]()
Even ranten trouwens dat ik iets heb gekocht op Marktplaats en dat die kerel het pas maandag gaat versturen.
Hij woont in Dordrecht, doe ik niet even op de fiets. Maar zijn werktijden sluiten niet aan bij de openigstijden van het postkantoor. Matig dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nou ja... morgen ist postkantoor ook open... zou t anders gewoon gaan halen!
Moet ik misschien ook eens gaan doen. Maar dat komt nog wel, ik heb de laatste maanden bakken met geld uitgegeven aan dingen die ik niet nodig had maar wel graag wilde hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk vooral via ebay.
Hoe ik je moeder ontmoette.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat staat er dan nog op jullie verlanglijstje qua films/tv series?
Als dat pakje komt, volgende week, heb ik nog ruim 40 boeken die ik moet lezen. Dus het kan wachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ebay heeft een veel groter aanbod.
Ik wil de DVD-box van Hercules de serie, maar die bestaat niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat staat er dan nog op jullie verlanglijstje qua films/tv series?
Hercules... je bedoelt de mannelijke tegenhanger van Xena? Haha, vroeger allemaal gezien, denk niet dat ik er nu nog veel aan zou vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wil de DVD-box van Hercules de serie, maar die bestaat niet.
Jaja, Sam is in seizoen 6 ook ineens een heel stuk leuker geworden, zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, want er zitten meer leukerds in die serie.
Nee, die van Disney.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hercules... je bedoelt de mannelijke tegenhanger van Xena? Haha, vroeger allemaal gezien, denk niet dat ik er nu nog veel aan zou vinden.
Die heeft altijd wel een leuk lichaam gehad, maar er komen ook wel eens leukerds langs voor 1 aflevering ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Jaja, Sam is in seizoen 6 ook ineens een heel stuk leuker geworden, zeker?
Ja, maar dat zijn meestal vrouwenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heeft altijd wel een leuk lichaam gehad, maar er komen ook wel eens leukerds langs voor 1 aflevering ofzo.
Ze speelt niet meer in housequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef twi het volgende:
Shit, nu zit ik met hete vrouwen uit series in m'n hoofd. Olvia Wilde, Jennifer Morrison
Het is een leuke bonus, maar zat series die ik kijk waar geen mooie mensen in zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Eigenlijk vind ik mooie mensen in serie niet zo boeiend.
Ah, wat een probleem. Kut voor je man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef twi het volgende:
Shit, nu zit ik met hete vrouwen uit series in m'n hoofd. Olvia Wilde, Jennifer Morrison
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, wat een probleem. Kut voor je man.
En jij eerder al Laetitia Casta in m'n hoofd geparkeerd met je vragen. Hoe perfect wil je een vrouw hebben? Nou, zo perfect:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carbonara omnomnom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
honger.....!! nog klein portie pasta warmen ! jamjam
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
En jij eerder al Laetitia Casta in m'n hoofd geparkeerd met je vragen. Hoe perfect wil je een vrouw hebben? Nou, zo perfect:Damn Twi, ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind het eerder een probleem voor twi zelf. Niet zozeer voor zijn man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
haha je hebt t onthouden =Dquote:
Je bent scherp Capstan. Wat heb je geslikt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een probleem voor twi zelf. Niet zozeer voor zijn man.
[..]
En jij eerder al Laetitia Casta in m'n hoofd geparkeerd met je vragen. Hoe perfect wil je een vrouw hebben? Nou, zo perfect:Is inderdaad een mooie vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
[..]
En jij eerder al Laetitia Casta in m'n hoofd geparkeerd met je vragen. Hoe perfect wil je een vrouw hebben? Nou, zo perfect:Is zij niet wat jong voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik heb ook wel mijn momenten zonder iets te slikkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent scherp Capstan. Wat heb je geslikt?
Te jong??? Die zal onderhand ook wel in de 40 zijn.quote:
Pedofilie mag nie. En meestal staat iemand die een stuk jonger is heel anders in het leven etc...quote:
Nee, al is ze inmiddels al wel wat ouder. Ze is 34quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een probleem voor twi zelf. Niet zozeer voor zijn man.![]()
Tuurlijk! Ik wilde mezelf nog uitnodigen bij je, maar dat durfde ik toch maar niet.quote:
Het is een plaatje, hij ligt er nu niet op ofzo.quote:
haha nou moest na t eten direct weg, heb om die reden CA ook niet gevraagdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik wilde mezelf nog uitnodigen bij je, maar dat durfde ik toch maar niet.
Nouja 14 gaat ook wat ver als volwassen man...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een plaatje, hij ligt er nu niet op ofzo.
En dan nog, ze is zeker niet <12 op die foto.
ow doen we het volgende week een keertjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou moest na t eten direct weg, heb om die reden CA ook niet gevraagd
Zoals?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
Uit series zou ik er wel paar hard raken.
Helaas voor mij woon je ook niet om de hoek.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou moest na t eten direct weg, heb om die reden CA ook niet gevraagd
Sjonge jonge.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja 14 gaat ook wat ver als volwassen man...
Wow schoonheid is vergankelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, al is ze inmiddels al wel wat ouder. Ze is 34
quote:
Nou, ik zou God nog steeds op m'n blote knietjes danken met iemand die er zo uit ziet hoor. Als 'ie bestaan zou hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wow schoonheid is vergankelijk.
Je stelt je aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Sorry money.
Ik vind gewoon niet dat je grote leeftijdsverschillen moet hebben tot een jaar of 26...
Wat schattig. God bedanken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik zou God nog steeds op m'n blote knietjes danken met iemand die er zo uit ziet hoor. Als 'ie bestaan zou hebben.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik zou God nog steeds op m'n blote knietjes danken met iemand die er zo uit ziet hoor. Als 'ie bestaan zou hebben.
Ja ik hyperboliseer ook maar wat, maar ze ziet er wel jong uit op die foto...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je stelt je aan.
Tevens kijk hij niet naar haar als een leuke 14jarige, maar als een mooie vrouw en derhalve is je pedo stelling ontkracht.
Sowieso is het maar een foto en een onbereikbaar iemand, in zo'n geval hoef je al helemaal niet over leeftijdsverschillen te oordelen.
Ze is niet eens 14 daar, en dat zou ik haar ook zeker niet geven op die foto.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik hyperboliseer ook maar wat, maar ze ziet er wel jong uit op die foto...
Verder mag ik toch wel over leeftijdsverschillen oordelen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Hoezo mag ik dat niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze is niet eens 14 daar, en dat zou ik haar ook zeker niet geven op die foto.
Nee dat mag niet.
Ziet er toch aardig 34-ish uit?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef DigitalGirl het volgende:
afbeelding ]
Nee, ook gekeken naar haar leeftijd.
Natuurlijk mag dat, maar je moet niet vergeten dat sommige mensen er gewoon jonger uitzien dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik hyperboliseer ook maar wat, maar ze ziet er wel jong uit op die foto...
Verder mag ik toch wel over leeftijdsverschillen oordelen?
Omdat ik je het verbied.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo mag ik dat niet?
En nee ze is daar geen 14, ik denk 17.
Blijkbaar niet in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen schijnen naarmate ze ouder worden, knapper te worden, vrouwen lelijker.
Er is dus nog hoop voor me.
Ja fijn dat je me dat verbied, ik hecht geen waarde aan je verbod.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik je het verbied.
17 is hartstikke legaal, maar volgens mij moet je er nog een paar jaar bovenop denken.
Lelijkere oudere mannen en knappere oudere vrouwen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in mijn omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |