De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val niet eens op een type. Hoewel ik vroeger altijd met een piraat wilde trouwen.
Arrr matey!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val niet eens op een type. Hoewel ik vroeger altijd met een piraat wilde trouwen.
Jack sparrow?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
In een pinda, een echte pinda.quote:
Wat vind jij? Ik zeg dat Sjaak Specht de beste vertaling is. Sjaak Mus klinkt niet.quote:
Ik wou met een prinses trouwen vroeger, ik verkleed me als Jack Sparrow en jij als Princess Peach en dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Nu begrijp ik het echt niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Serieus...
Wat slikt een vrouw door?
Ik zeg uitspugen, dient maar voor een ding, daar werk jij toch niet aan mee dus is niet zonde
´t Is serieus hoor, toen ik klein was zei ik dat wel eens.quote:
Sjaak Specht, ik ben het eens met je eens!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij? Ik zeg dat Sjaak Specht de beste vertaling is. Sjaak Mus klinkt niet.
Ik ga al met Newb als piratenstel naar Elf Fantasy Fairquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou met een prinses trouwen vroeger, ik verkleed me als Jack Sparrow en jij als Princess Peach en dan komt alles goed.
Correctquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Sinosappel het volgende:
Beter iets te vet dan iets te dun tbh
Heb je wel eens opgetreden dan? Anders werkt het natuurlijk niet nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that, did not work
je zult vast niet de enige zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het echt niet meer
koel, zie je daarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga al met Newb als piratenstel naar Elf Fantasy Fair
Ben ik verdomme weer te laat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga al met Newb als piratenstel naar Elf Fantasy Fair
Een Sparrow is toch helemaal geen mus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij? Ik zeg dat Sjaak Specht de beste vertaling is. Sjaak Mus klinkt niet.
Dat had mijn ex ook. Wilde me altijd in van die kleding, en vond het zo fijn dat ik lang haar had.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
´t Is serieus hoor, toen ik klein was zei ik dat wel eens.
Toen ik 14 ofzo was geilde ik op mannen met Middeleuwse kleding uit van die ridderfilms, met lang haar en volle wapenrusting.
Jawolquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een Sparrow is toch helemaal geen mus?
Er zijn dagen waarop ik wel zo rondwaggel.quote:
Ik las serieus minder penisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had mijn ex ook. Wilde me altijd in van die kleding, en vond het zo fijn dat ik lang haar had.
Maar toen had ik ook wat meer borstspier, moet gezegd worden. En minder pens.
Het heeft ook wel wat.
je hebt/had wel dezelfde schattige vlechtjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn dagen waarop ik wel zo rondwaggel.
Iemand mij mijn jasje zien ophangen die bewuste avond?
Ahum?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je hebt/had wel dezelfde schattige vlechtjes
Moet je even hierheen komen, dan oordeel ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn dagen waarop ik wel zo rondwaggel.
Iemand mij mijn jasje zien ophangen die bewuste avond?
Zo ver is het nooit gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb je wel eens opgetreden dan? Anders werkt het natuurlijk niet nee.
nvmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je zult vast niet de enige zijn
quote:
Een zwaluw is swallowquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die tattoo van Sparrow is een zwaluw
Ik heb alfalfa.quote:
Niemand wilde meedoenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Beetje spek vind ik niet erg.... op echt dik val ik niet, hoe hard ik ook zou proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Goeie vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Meerdere onderkinnen en een buik die over de flamoes valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je dan wel weer een punt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel liever een vrouw met een buikje maar die tevreden is met zichzelf, dan een slanke vrouw die constant zeurt dat ze te dik is. Tenminste, als het over een relatie gaat.
Dat ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel liever een vrouw met een buikje maar die tevreden is met zichzelf, dan een slanke vrouw die constant zeurt dat ze te dik is. Tenminste, als het over een relatie gaat.
zo is dat!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dalijk gaan mensen nog denken dat ik een kleine pener heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneeltje slaat de spijker echt goed op z'n kop, BAM!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel liever een vrouw met een buikje dan een slanke vrouw.
Welke dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelukkig zijn er wel meer opties dan die twee.
Wie zet dan ook stokJE neer.. Dat beeld is al geschept lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk gaan mensen nog denken dat ik een kleine pener heb.
Ja true..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelukkig zijn er wel meer opties dan die twee.
Ieder zijn ding schat.quote:
Kaneel was al bezet. Kaneelstok ook al.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wie zet dan ook stokJE neer.. Dat beeld is al geschept lieverd
Dat bevestig je nu wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk gaan mensen nog denken dat ik een kleine pener heb.
1, 2, 3...ok, tevreden. Makkelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan.. Tevreden zijn.
Althans, met kleding aan ben ik heeel zelfverzekerd hoor
Dat, of dikke vrouwen die zeuren dat ze dik zijn. Of dikke vrouwen die zeuren dat anderen hun dik vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slanke vrouw die tevreden is met zichzelf?
dus vrouwen zeuren... ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, of dikke vrouwen die zeuren dat ze dik zijn. Of dikke vrouwen die zeuren dat anderen hun dik vinden.
Of vrouwen met een buikje die zwanger zijn.
Zo makkelijk om zulke stellingen te maken met een erge en een minder erge/leuke, en daar dan uit te gaan 'kiezen'.
Ik vind het best een enge gedacht dat ik ooit mijn kleren uit moet doen met iemand in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan.. Tevreden zijn.
Althans, met kleding aan ben ik heeel zelfverzekerd hoor
Is dat allesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit op FOK, ik heb minstens 30 cm.
Een prachtige dame, of een hondenlijk dat al 2 weken in een sloot ligt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, of dikke vrouwen die zeuren dat ze dik zijn. Of dikke vrouwen die zeuren dat anderen hun dik vinden.
Of vrouwen met een buikje die zwanger zijn.
Zo makkelijk om zulke stellingen te maken met een erge en een minder erge/leuke, en daar dan uit te gaan 'kiezen'.
Ik ben er ook meerdere malen overheen gekomen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedacht dat ik ooit mijn kleren uit moet doen met iemand in de buurt.
Nooit op een teamsport gezeten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best een enge gedacht dat ik ooit mijn kleren uit moet doen met iemand in de buurt.
nah..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dat nieuw voor je is?
Twee jaar voetbal.quote:
ik zal de eerste 2 aanvinkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik dit net tegen..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |