Ik vind de collectie echt superlelijk. Rare, vormeloze zooi met jaren zeventig prints. DO Not want..quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Preview Marni for H&M.
(is ook al in het topic erover gepost zie ik net, dus oud nieuws)
Nee, maar hij is leukquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt/zit?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096508%2038007%2036%200879%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Is dat een algemene?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef SEMTEX het volgende:
Er zit weer een kortingscode in de mail! 10% korting +geen verzendkosten.
Ik heb hem en hij zit perfect! Heel mooi. Hij is wel meer oranjeachtig dan rozeachtig.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt/zit?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096508%2038007%2036%200879%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Leuk jurkjequote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Fusionfreak het volgende:
Had van mijn moeder wat geld gekregen en ben maar eens wat gaan shoppen, bij de H&M dit jurkje gekocht. Dacht eerst dat het niks was, want er hing alleen een maat S en M, maar toch maar eens gepast. Wow zeg, die zat meteen zoals op de foto, alsof hij voor mij gemaakt was. Meteen maar gekocht. Ga ik dragen op een taupe kleurige legging, lichtrood of paars topje eronder met een rood gebreid vestje erover.![]()
Zwarte jurk maat M 14,95 euro
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0149_015R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.55]&set=key[width],value[3071]&set=key[height],value[3591]&set=key[x],value[427]&set=key[y],value[874]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mij past hij anders perfect, vooral die taiileband vind ik leuk en legt bij mij juist hier het accent . Het zijn de details die het hier doen, maargoed mijn figuur is dan ook heel anders dan de standaard ''Hollandse vormen'' zoals velen hier intussen al weten.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuk jurkje
Is denk ik alleen niet zo geschikt voor Hollandse vormen.
jij bent ook geen vrouw he?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Mij past hij anders perfect, vooral die taiileband vind ik leuk en legt bij mij juist hier het accent . Het zijn de details die het hier doen, maargoed mijn figuur is dan ook heel anders dan de standaard ''Hollandse vormen'' zoals velen hier intussen al weten.
Met een push-up BH eronder krijgt het geheel toch een heel andere wending!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja gottegot gek he zonder vrouwelijke rondingen dat t opeens heel anders staat
En bovenom dan? Lijkt mij dat je daar toch wat vulling mist waardoor het stof gaat hangen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Mij past hij anders perfect, vooral die taiileband vind ik leuk en legt bij mij juist hier het accent . Het zijn de details die het hier doen, maargoed mijn figuur is dan ook heel anders dan de standaard ''Hollandse vormen'' zoals velen hier intussen al weten.
Oke, kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
een echte vrouw heeft onder andere heupen, billen etc etcquote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Met een push-up BH eronder krijgt het geheel toch een heel andere wending!
Een voorteken van een koeienkont, no way!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een echte vrouw heeft onder andere heupen, billen etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |