Waarom post jij alleen als Allure_ hier heeft gepost, en waarom antwoord jij voor haar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum, hoor.
ik probeer dat ook, maar ik loop haar telkens misquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom post jij alleen als Allure_ hier heeft gepost, en waarom antwoord jij voor haar?Kankerbillenlikker.
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat ally van negerpiemels hield.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen een neger als t uitkomt he
Really. Kom eens met wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom post jij alleen als Allure_ hier heeft gepost, en waarom antwoord jij voor haar?Kankerbillenlikker.
[ afbeelding ]
Valt het je niet op? Alleen als zij post of als het over haar gaat laat hij posts achterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik probeer dat ook, maar ik loop haar telkens mis
Ik heb nog geen antwoord anders? Nou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Really. Kom eens met wat nieuws.
Stiekem doe ik dat ook bij jou, maar jij post zoveel dat het niet opvaltquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt het je niet op? Alleen als zij post of als het over haar gaat laat hij posts achter.
Ik zal er voortaan op lettenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stiekem doe ik dat ook bij jou, maar jij post zoveel dat het niet opvalt
Het is toch gewoon zo stakkertjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Really. Kom eens met wat nieuws.
Diepzinnigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ally van negerpiemels hield.ik probeer haar te lokken zodat ik haar kan hatefucken.
ik ben je fanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef o.us het volgende:
Ik wou dat ik hier fans had.
/Forever alone.
Dat is niet eens zo dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt het je niet op? Alleen als zij post of als het over haar gaat laat hij posts achter.
[..]
Ik heb nog geen antwoord anders? Nou?
Jij bent mijn favoriete Marokkaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef o.us het volgende:
Ik wou dat ik hier fans had.
/Forever alone.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo dus ik snap je punt niet helemaal.
2 letters.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef aight1 het volgende:
wat is het verschil tussen lederen en leren
Schaam je je voor je Egyptische roots?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ally van negerpiemels hield.ik probeer haar te lokken zodat ik haar kan hatefucken.
Waarom post jij alleen maar dezelfde dingen over A_F? Best lastig, om iemand weken lang te blijven dissen om niks en dan ook nog eens origineel blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha nee het eerste woord was iederen met hoofdletter i, dus 3 lettersquote:
Ik ben alleen benieuwd waarom hij je bedrijfspoedel is, dan mag ik dat toch vragen? Moet je niet boos worden als hij/jullie daar geen antwoord op geven, dan blijf ik het gewoon vragen hèquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Waarom post jij alleen maar dezelfde dingen over A_F? Best lastig, om iemand weken lang te blijven dissen om niks en dan ook nog eens origineel blijven.
quote:
Jullie gaan mijn fobo in als favo FOK!kers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete Marokkaan.
Dit is inderdaad zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent best een heldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Rise of the footsoldier
Kk harde film, jaja ik weet het
Volgens mij hebben die 2 elkaar nog nooit gezien, dat is het mooie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
hebben a_f en ally eigenlijk relatie in real life
Hoe kom je daar bij? Tevens is mijn papa gewoon een pikzwarte neger, met afro en al.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schaam je je voor je Egyptische roots?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |