Daar leeft half latijns-amerika van volgens mijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
rijst met kidneybonen ? Rare mix maar misschien is het wel lekker
Ik volg nooit exact recepten en geef er altijd nog een eigen draai aan. Recept is een beetje de basis, maar de hoeveelheden (en soms zelfs de ingrediënten) willen bij mij nog wel eens wisselen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik het recept al lees moet ik lachen, 7 eetlepels olijfolie, 15 walnoten waarvan 5 gehalveerd, 30 gram boter. Maar dan wel weer in vaagheden als sap van 1 citroen, 1 ui, twee tomaten. Dus hoe groot de ui of tomaat is, geen idee, maar 30 gram boter, geen 32 gram
LOL
Nog meer uit mijn stapel recent opgeslagen binnenkort-eens-maken-receptjes: vanavond bij een filmpje: Cherry Coke & Jalapeño Meatballs en daarna nóg een film, met daarbij chips + french onion dip.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:41 schreef minilot het volgende:
Brownies aan het bakken uit het eerste kookboek van Ottolenghi.. Er zit witte chocolade in, en koffie en zoutige macadamianoten.![]()
Oh, en deze Salmon Rilette van Eric Ripert staat in de koelkast!
Oh wat erg. Ik voelde me een beetje beroerd en dan lees ik cherry coke. Ben vroeger over mn nek gegaan van dat spulquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog meer uit mijn stapel recent opgeslagen binnenkort-eens-maken-receptjes: vanavond bij een filmpje: Cherry Coke & Jalapeño Meatballs en daarna nóg een film, met daarbij chips + french onion dip.
Dat begrijp, scheet, het ging mij erom hoe het beschreven werd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik volg nooit exact recepten en geef er altijd nog een eigen draai aan. Recept is een beetje de basis, maar de hoeveelheden (en soms zelfs de ingrediënten) willen bij mij nog wel eens wisselen.
Nooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:42 schreef RobinOok het volgende:
Maar ja, soms wil je dingen gewoon maken, niet zozeer om op te eten maar gewoon om te maken. Hebben meer mensen daar hier last van?
Die had ik ook gevondenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog meer uit mijn stapel recent opgeslagen binnenkort-eens-maken-receptjes: vanavond bij een filmpje: Cherry Coke & Jalapeño Meatballs
-klik-quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:41 schreef minilot het volgende:
Brownies aan het bakken uit het eerste kookboek van Ottolenghi.. Er zit witte chocolade in, en koffie en zoutige macadamianoten.![]()
oeh, ziet er meer dan overheerlijk uitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef minilot het volgende:
[..]
-klik-
[ afbeelding ]
Ze zijn geslaagd!
Mmmm, krijg er honger vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef minilot het volgende:
[..]
-klik-
[ afbeelding ]
Ze zijn geslaagd!
Wel herkenbaar. Althans, ik maak het wel echt omdat ik het wil eten, maar soms wil ik x-y-z perse maken, en blijkt het in mijn hoofd allemaal beter te werken dan in t echt. Het heel-veel-werk-maar-matig-resultaat herken ik iig wel. Nogal frustrerend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:42 schreef RobinOok het volgende:
Wij aten tournedootjes. Ik had ze gerookt en daarna gegrilld. Met een superingewikkelde (want kreeg het maar niet lekker) wijn-port-morieljes-van-alles-saus, aardappelpartjes uit de oven en een saaie salade. Had er voor mijn gevoel veel werk aan en 't was allemaal de moeite niet waard. Kan iemand dat alsjeblieft even voor mij onthouden: ik hoef geen saus! :-)
(ook al was ie uiteindelijk wel lekker, maar beetje overkill bij tournedos, vonnik. Misschien bij iets droogs en wilderigs als duivenborst dat het beter past)
Maar ja, soms wil je dingen gewoon maken, niet zozeer om op te eten maar gewoon om te maken. Hebben meer mensen daar hier last van?
Kleine waarschuwing, het kan flatulentie veroorzakenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
rijst met kidneybonen ? Rare mix maar misschien is het wel lekker
!!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:26 schreef The_Hives het volgende:
koffie, en straks als ontbijt geitenkaas scones maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |