Heb je ook de link naar 't recept? Heb namelijk ergens deze week nog wat kippenvleugeltjes in de vriezer ontdekt!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen ga ik die Spicy Honey Chicken Wings uitproberen die iemand lang geleden hier een keertje postte (zie hieronder), alleen nog ffies verzinnen wat ik erbij ga serveren. Hebben gister namelijk al rijst gegeten.
En voor vandaag..zal wel alleen brood worden.
[ afbeelding ]
Heerlijk! De broadway ribs zijn ook top!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Doggybag van de broadway in utrecht (spareribs) en turks brood met Sesam, gekookt eitje, bieslook en mayo
Zo naar een housewarming dus wel wat lekkers daar denk ik
Lekker!!!!quote:
wordt aardappel-anders tuinkruiden/knoflook, gehaktbal en tuinboontjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
net een tosti, totaal geen inspiratie voor vanavond...
Als ik het recept al lees moet ik lachen, 7 eetlepels olijfolie, 15 walnoten waarvan 5 gehalveerd, 30 gram boter. Maar dan wel weer in vaagheden als sap van 1 citroen, 1 ui, twee tomaten. Dus hoe groot de ui of tomaat is, geen idee, maar 30 gram boter, geen 32 gramquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond op de vegatoer met dit recept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |