Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Great minds think alikequote:
Ik ook niet. Maar de prijzen verbazen me niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ken veel silver prijzen niet. Bash me hard.
Is m'n eerste lapo, bash me niet zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef DannyDeko het volgende:
Idd, dat die kerel nou niet weet dat ie vaak gebruikt wordt in silver serie A teams.. :p
*bash bash bash* you like that?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ken veel silver prijzen niet. Bash me hard.
Het had ook niet langer moeten duren met dit topic, ik was al bijna op het punt om te kapen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is m'n eerste lapo, bash me niet zo
Na een minuut?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het had ook niet langer moeten duren met dit topic, ik was al bijna op het punt om te kapen.
Echt, ik heb Voe wel 100x vaker gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*bash bash bash* you like that?![]()
no homo
originele OP chick ook, nog nooit gezien.
FUT is mijn lust en mijn leven, hier zitten mijn inernet gabbers en kan ik stoer doen. JWT, niggers van de straat.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*bash bash bash* you like that?![]()
no homo
originele OP chick ook, nog nooit gezien.
je zag het extreme sarcasme niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt, ik heb Voe wel 100x vaker gezien.
Je zag mijn resarcasme post niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zag het extreme sarcasme niet?
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zag mijn resarcasme post niet?
IKS DUCKING FEEquote:
Nee, je krijgt dat bij elke naam met een streepje erin. Je naam kan dus blijkbaar geen streepje bevatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef el-blanchito het volgende:
huh wtf? Username El-blanchito is al in gebruik op Futhead
twitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 18:50:30I am working on some more upgrades. All 70-rated players. More transfers also being done. All for tomorrow's TOTW. reageer retweet
Bevalt hij niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga david Silva nog 3 wedstrijden de kans geven. Wat een vlieggewicht is die gozer zeg.
Mag ik je Senegal team zien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga david Silva nog 3 wedstrijden de kans geven. Wat een vlieggewicht is die gozer zeg.
Everton maar ik denk dat hij een UP krijgt naar 74 dus ben die van mij nu aan het verkopen.quote:
Thx ga er in proberen handelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Everton maar ik denk dat hij een UP krijgt naar 74 dus ben die van mij nu aan het verkopen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef el-blanchito het volgende:
hoe kan je trouwens de wat slechtere spelers vinden bij Squad creator op Futhead?
60K is hij hé.quote:
Zag het net... Ff goed geschrokkenquote:
Hoeveel pace heeft die en hoeveel k is hij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een rare aankoop doen nu. Een wekkerradio
whahah domme belg xDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zag het net... Ff goed geschrokkenis er een manier om van Mata een rechtspoot te maken? Of gwn op rv zetten?
hak zn linkerbeen af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zag het net... Ff goed geschrokkenis er een manier om van Mata een rechtspoot te maken? Of gwn op rv zetten?
quote:
In een wedstrijd: d-pad UP, d-pad LEFT en dan wisselen je flankspelers van positie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
34quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand hoeveel Mata z'n zwakke been heeft?
Hoeveel wat? Tenen? Haren? Aambeien? Vagina'squote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
Hij heeft zijn zwakke been eenmaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik in dit verpauperde kutland ben geborenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
Belgen met hun rare zinsopbouwen en woordgebruik altijd
Nee maar je ouders welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik in dit verpauperde kutland ben geboren
Hoop maar dat het niet mijn spelers zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Reemi het volgende:
twitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 18:50:30I am working on some more upgrades. All 70-rated players. More transfers also being done. All for tomorrow's TOTW. reageer retweet
Dat is iemand die op zijn eigen speler heeft geboden met een extra account. Hij hoopt dat anderen dan per ongeluk denken dat het de UP versie is waardoor ze meebieden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:18 schreef stoereboii het volgende:
Why The fuck zie ik een NIF suarez waarop 130k is geboden terwijl er bins op staan onder de 15k...
Schrijf zulke dingen in je dagboekquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef stoereboii het volgende:
Zo terug, ga ff meegaan in een veiling op mata
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is iemand die op zijn eigen speler heeft geboden met een extra account. Hij hoopt dat anderen dan per ongeluk denken dat het de UP versie is waardoor ze meebieden.
Als dat niet zo is dan accepteert hij gewoon zijn eigen trade offer en probeert hij het opnieuw. Zulke mensen zijn echt om te kotsen.
Dagboeken zijn voor homo's.quote:
Poezie album danquote:
Ik heb ze al op de tradepile gezet, omdat ik ze verantwoordelijk heb gehouden voor een Nederlaag van mijn bazenelftal.quote:
Ik zou ook echt niet weten wie er wel en niet een UP verdiend qua silvers..als ik zo naar mijn IF's kijkt dan zouden Djuricic, Guidetti en Dost wel vrij logisch zijn, maar ja..ik gok het er maar opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef el-blanchito het volgende:
gelukkig gaat er niet een UP Wernbloom komen van de AZ-versie
UP gelijk aan de IF versie lijkt me logischer, maar het blijft EA..quote:
IKS DUCKING FEE, totaal niet voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, hij maakt meer kans op een 48-rated brons.
Van mij mag het, vandaag mijn laatste Elm verkocht..had er inmiddels weer wat ingeslagen. Heb aan Wernbloom en Elm alleen al zeker 1.5 miljoen verdiend volgens mijquote:
Op de webapp kun je daar lelijk mee in de fout gaan als een fractie van een seconde voor jouw klik zon "spook"bod komt. Bannen voor het leven die gastenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is iemand die op zijn eigen speler heeft geboden met een extra account. Hij hoopt dat anderen dan per ongeluk denken dat het de UP versie is waardoor ze meebieden.
Als dat niet zo is dan accepteert hij gewoon zijn eigen trade offer en probeert hij het opnieuw. Zulke mensen zijn echt om te kotsen.
Lens UP terwijl hij een half jaar op de bank heeft gezeten zou wel bizar zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef Doublepain het volgende:
If lens, driesje en pieters op tp gedaan.
You never knooow
Lolquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van mij mag het, vandaag mijn laatste Elm verkocht..had er inmiddels weer wat ingeslagen. Heb aan Wernbloom en Elm alleen al zeker 1.5 miljoen verdiend volgens mij
Lol, ik praat jou na, jij praat mij na. Cool.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
IKS DUCKING FEE, totaal niet voorspelbaar
Pieters heeft ook al maanden niet gespeeldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lens UP terwijl hij een half jaar op de bank heeft gezeten zou wel bizar zijn
Rustig swaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lol, ik praat jou na, jij praat mij na. Cool.
..en gekocht voor?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rustig swa
Ik ben IF Ben Arfa aan het uitzwaaien, er staat een bod van 105K op en 130K is de bin.
truequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pieters heeft ook al maanden niet gespeeldLijkt me sterk dat die een UP krijgt.
Succes met het afscheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rustig swa
Ik ben IF Ben Arfa aan het uitzwaaien, er staat een bod van 105K op en 130K is de bin.
Essienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga David Silva verkopen, Essien kopen, en van de 100.000 verschil naar de hoeren.
85 def, 80 heading en 75 pace. Ideale verdedigende middenvelder dus. Kunnen Sneijder en Ramires hun gang gaan met acties maken enzoquote:
Die NIF RM en IF RM zijn bazenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
Ik heb die SIF Reus, speelt wel lekker maar hij scoort weinig. Komt misschien omdat hij op cam staat in 4-2-3-1 en ik daarmee vooral met st en cf scoor.
Ja, dat geldt voor iedereen wel met die formatie denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
Ik heb die SIF Reus, speelt wel lekker maar hij scoort weinig. Komt misschien omdat hij op cam staat in 4-2-3-1 en ik daarmee vooral met st en cf scoor.
Jij had toch wat SIF Ramiresjes ingeslagen? Zou me niet verbazen als die een UP krijgt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
85 def, 80 heading en 75 pace. Ideale verdedigende middenvelder dus. Kunnen Sneijder en Ramires hun gang gaan met acties maken enzo
Die Aogo van HSV heeft ook goeie stats voor een lb, enige nadeel is geen shiny kaartquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Waarom zijn de LB zo schurft in duitse competitie?
Gooi dan Gustavo op middelste CM.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/9145
Zo dan maar maken.
Ik doe schweini daar en Gotze aan rechter kant maar dan heeft Kagawa maar 7 chemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gooi dan Gustavo op middelste CM.
Ik heb 'm op CM in 433. Heb je geen zak aan maarja hij kan in ieder geval passjes geven en zo haalt iedereen 9 chemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
Ik dump Lucio en gooi Subotic er naast dan Nagatomo maar 7 chemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gooi dan Gustavo op middelste CM.
4231 en dan LAM SIF kagawa LB IF Nagatomo en Thiago Silva cb en CDM Gustavoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dump Lucio en gooi Subotic er naast dan Nagatomo maar 7 chem
Zo dan maar
http://www.futhead.com/12/squad/9145
Gustavoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
4231 en dan LAM SIF kagawa LB IF Nagatomo en Thiago Silva cb en CDM Gustavo
Ja maar zo maak je een zieke oplossing voor lb en je hebt Thiago Silva als CB naast SIF Naldo is perfect als je zon team maaktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gustavoen ik vind 4-3-2-1 nogal fijn spelen
Kan ook Bender IF CM en Gotze RCM
Naldo is kutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar zo maak je een zieke oplossing voor lb en je hebt Thiago Silva als CB naast SIF Naldo is perfect als je zon team maakt
Japanse speler juist omdat Nagatomo ook Japans isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
Kroos IF kan ook maar weet niet of het een Braziliaan/Borussia Dortmund speler moet zijn?
Duidelijker kan het niet. Alleen maar UP in de '70, vooral silvers dus. Misschien UP Strootman 79 ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Reemi het volgende:
Chinaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor een nieuwe team.
Die ben ik al lang en breed weer kwijt. Het is niet aan mij besteed om ze een paar weken bij me te houden. Beter ook, want ze zijn nu 10.000 per stuk minder waardquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij had toch wat SIF Ramiresjes ingeslagen? Zou me niet verbazen als die een UP krijgt.
Open een pack, pak de beste speler uit dat pack en bouw er een team omheen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor een nieuwe team.
Graoully kan zijn woorden spinnen totdat alles klopt. Hij kan er van maken dat hij bedoelde dat spelers die nu in de 70 zijn werden geupgrade en dat Lens, Mertens etc met hun 79 en lager rating er dus ook onder vallen. Ik vertrouw die man gewoon echt niet. Laatst tweette hij ook dat hij geen 80+ spelers meer zou uppen en een uur later kwam hij met UP RvP en UP Baquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef DutchSL het volgende:
Waarom praten jullie over UP Mertens, UP Lens, UP Ramires
[..]
Duidelijker kan het niet. Alleen maar UP in de '70, vooral silvers dus. Misschien UP Strootman 79 ofzo.
UP Elm had iemand het over, kan best.. maar ze gaan echt niet die overpowered super 74's replicaten, dan maken ze Elm gewoon een 77 ofzo met dezelfde stats.
Best een leuk ideequote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Open een pack, pak de beste speler uit dat pack en bouw er een team omheen.
Weet je nooit waar je uitkomt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Open een pack, pak de beste speler uit dat pack en bouw er een team omheen.
Weet je nooit waar je uitkomt.
IF Bale is de beste speler van het hele spel die ik tot nu toe gehad heb. Robben is ook goed hoor! 3 wedstrijden gespeeld, 4 goals met Robben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
Nou wil ik Robben wel kopen maar ik heb totaal geen idee wat ik kan verwachten dus iemand van hier die weet hoe hij speelt? Is het fijn of niet? Beter dan Young of Bale?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Bale is de beste speler van het hele spel die ik tot nu toe gehad heb. Robben is ook goed hoor! 3 wedstrijden gespeeld, 4 goals met Robben.
Ja, maar jij speelt nu toch met een low rated ploeg tegen andere low-rated teams? Maar Robben is zeker van het kaliber Ribery. En Ribery is lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]kleine sample dat wel. Ik loop 3 op 1 met Ribery
ik scoor vrij veel altijd met de buitenspelers dus zou wel mooi zijn als hij ook van het kaliber ribery is.
Ik kom bijna alleen maar of 75 rated gouden teams tegen of allemaal zilver teams zoals brasilvers, Engelse silvers dan moet je alsnog tegen goede spelers maar Ribery is echt een tank, geweldige speler. Na RvP mijn favoriete gouden speler.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt nu toch met een low rated ploeg tegen andere low-rated teams? Maar Robben is zeker van het kaliber Ribery. En Ribery is lelijk
Ik ben dit jaar heel tevreden met 2 spelers die me nooit in de steek laten : N'Gog ( Bolton) ST en Herrera ST ( Botafogo), ze scoren altijd en kunnen elke keer het verschil maken wanneer het nodig is. Niet te geloven hoe beide versnellen en hoe goed hun schot is, 2 beestenquote:
Als je een goede dribbelaar bent kun je met Robben wel je hart ophalenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom bijna alleen maar of 75 rated gouden teams tegen of allemaal zilver teams zoals brasilvers, Engelse silvers dan moet je alsnog tegen goede spelers maar Ribery is echt een tank, geweldige speler. Na RvP mijn favoriete gouden speler.
Is wel zo inderdaad, met mn MLS bronzes heb ik de spelers uit het dure team op de bank, waardoor ik 3,5 ster krijg. Dan kom je sterkere ploegen tegen, en des te leuker als je wint. Als je verliest met je dure team voel je je echt sneuquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef laucas het volgende:
Dure teams geven mij dus echt geen voldoening. Deels door een bepaald verwachtingspatroon dat ook weer invloed heeft op de druk die een team geeft als ik tegen op papier slechtere tegenstanders speel. Heb nu het meeste plezier van mijn budget BPL.
Nog gescoord met Babacar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
Ik heb mijn Serie A maar omgezet in een andere formatie.
Waarom moet een trade offer 20k meer waard zijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
VdV, Modric en Bale offered iemand mij voor Gerrardik ben niet achterlijk. Of je koopt hem voor 140K of ik wil een offer van minimaal 160K waarde.
Niet minstens maar wel in ieder geval meer dan mijn speler. Zo gaan de spelletjes. Wie iets graag wil hebben zal ervoor moeten lappenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moet een trade offer 20k meer waard zijn?
Je hebt ook een Japanse IF spits.. Die speelt ibij Stuttgart. Die is alleen heel erg zeldzaam. Kan hem niet eens vinden op de xbox.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/9243
Ik denk dat ik deze wel wil maken, maar ik heb eigenlijk geen zin om 300K uit te geven!Ik heb op dit moment 300K maar ik vind het juist chill dat ik nu zoveel geld heb. IF's ga ik niet inleveren. Dus maar maar even doorsparen dan. Welke van deze spelers zijn slim om alvast te kopen in verband met prijsstijgingen? IF Kagawa? en verder?
Wel vet team toch?Iemand nog tips?
Is toch niet zo goedkoop? Doorverkopen kost ook weer 5%, schiet je niet veel mee op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:50 schreef Rijst het volgende:
Er staat een CDM Lampard voor 48 erop. WIe haalt hem?
Ja die kost 350K ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt ook een Japanse IF spits.. Die speelt ibij Stuttgart. Die is alleen heel erg zeldzaam. Kan hem niet eens vinden op de xbox.
Naar welke formatie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
Ik heb mijn Serie A maar omgezet in een andere formatie.
4231quote:
Met die kaartjes en tax heb je daar toch niet zo veel uitgehaald?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gister een SIF Rhodes CM (39 passing) voor 49.750 gekocht. Die heb ik terugveranderd naar ST, en ik heb hem voor 65.000 verkocht. Nu staan er heel veel voor minder dan 65k
Idd, blijft amper iets over. Paar K maxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met die kaartjes en tax heb je daar toch niet zo veel uitgehaald?
Ik had hem voor 66.000 verkocht en geen 65.000. Ik had een CF>ST voor 4.5k en die andere 2 voor 350c. Dus ik heb in totaal net geen 55.000 betaald. Na tax is dat toch 7.7k winst, dat is niet slecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met die kaartjes en tax heb je daar toch niet zo veel uitgehaald?
Ik zou eventueel nog Vagner Love als linker ST kunnen nemen. Maar ik bedenk me ook eigenlijk net dat de belangrijkste spelers van mijn teams altijd de spitsen zijn. Terwijl in dit team juist de spitsen niet heel goed zijn. Of is Honda wel chill?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/9243
Ik denk dat ik deze wel wil maken, maar ik heb eigenlijk geen zin om 300K uit te geven!Ik heb op dit moment 300K maar ik vind het juist chill dat ik nu zoveel geld heb. IF's ga ik niet inleveren. Dus maar maar even doorsparen dan. Welke van deze spelers zijn slim om alvast te kopen in verband met prijsstijgingen? IF Kagawa? en verder?
Wel vet team toch?Iemand nog tips?
maar dan heeft ie met niemand een link als RST? of bedoel je LST?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou eventueel nog Vagner Love als rechter ST kunnen nemen. Maar ik bedenk me ook eigenlijk net dat de belangrijkste spelers van mijn teams altijd de spitsen zijn. Terwijl in dit team juist de spitsen niet heel goed zijn. Of is Honda wel chill?
Goede benadering. Elke coin is meegenomen, en 7.700 coins is netjes op zo'n bedragquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 66.000 verkocht en geen 65.000. Ik had een CF>ST voor 4.5k en die andere 2 voor 350c. Dus ik heb in totaal net geen 55.000 betaald. Na tax is dat toch 7.7k winst, dat is niet slecht.
LST ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan heeft ie met niemand een link als RST? of bedoel je LST?
Wellington heeft dan geen 9.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je ook wellington doen. misschien moet je ze allemaal maar gewoon uitproberen
Zie mijn Jappenteam hier een stukje boven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
wat een fijne stats van SIF Kagawa.
91 Longshots![]()
99 shortpass
90 longpass
96 finishing
90 FKAC
Strength 42 is wel jammer gelukkig wel 96 agility 97 balancelekker overal tussen door dartelen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zie mijn Jappenteam hier een stukje boven.Als hij zo goed dan ook maar de SIF.
Ja, dat is samen met de linkerspits het enige moeilijke punt. Maar met IF Naldo IF Nagatoma en Silva moet dat wel goed komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]alleen Miyaichi op LM, ik denk dat je verdedigend daar wel wat mee in de knoei kan komen
wel nice team
If Naldo vond ik maar kut eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat is samen met de linkerspits het enige moeilijke punt. Maar met IF Naldo IF Nagatoma en Silva moet dat wel goed komen.
Naldo moet ik wel nemen voor de Chem. Ik kan nog Santana nemen idd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
If Naldo vond ik maar kut eerlijk gezegdduikt onder elke hoge bal door leek het wel. Ik vond Santana gigantisch veel beter en Luiz en Dede vond ik ook beter dan Naldo.
Krijgt David Luiz dan geen 9 chem? De Rb krijgt sowieso 9 chem met de RM die ook met de CAM staat. Luiz op plaats Naldo dan heeft iedereen 9 chem dacht ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Naldo moet ik wel nemen voor de Chem. Ik kan nog Santana nemen idd.
Ja, maar ik wil sowieso zoveel mogelijk IF's. En ik wil Naldo een keer proberen. David Luiz heb ik al gehad. (Is indd echt een Baas!)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijgt David Luiz dan geen 9 chem? De Rb krijgt sowieso 9 chem met de RM die ook met de CAM staat. Luiz op plaats Naldo dan heeft iedereen 9 chem dacht ik
Ah okquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil sowieso zoveel mogelijk IF's. En ik wil Naldo een keer proberen. David Luiz heb ik al gehad. (Is indd echt een Baas!)
HULK!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey, 2 vraagjes; Ik ben bezig met een gouden Braziliaans team, ik wil graag allemaal shinys. Maar er is geen gouden shiny op RM positie te vinden, ik speel 3-5-2 trouwens. Hoe is dit op te lossen? En heeft iemand een gouden shiny 3-5-2 manager op de PS3?
Daar heb ik dus geen geld voor, vergeten te vermeldenquote:
ALAN!!!!! maar die is niet shinyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen geld voor, vergeten te vermelden
Als ik overstap dan is dat naar David Luiz.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah okik denk dat je Naldo snel beu bent, met Corners overal naast en dat je snel overstapt op Santana.
Staat zo lelijk vind ik, alles shiny en dan 1 speler 'normaal' zegmaar. Is er een mogelijkheid dat ik met van die positie kaartjes aan het werk kan gaan? Of werkt dat klote?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
ALAN!!!!! maar die is niet shiny
Wat bedoel je? Dat je van een RW een RM maakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat zo lelijk vind ik, alles shiny en dan 1 speler 'normaal' zegmaar. Is er een mogelijkheid dat ik met van die positie kaartjes aan het werk kan gaan? Of werkt dat klote?
als ie Hulk niet kan betalen kan ie dat ook niet betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat je van een RW een RM maakt?
Je kunt alleen een RW een RM maken, en dat is dus Hulk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat zo lelijk vind ik, alles shiny en dan 1 speler 'normaal' zegmaar. Is er een mogelijkheid dat ik met van die positie kaartjes aan het werk kan gaan? Of werkt dat klote?
Average 25k, toch wel wat potjes spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Pak gewoon een non-shiny (Rafinha ofzo) tot die tijd en spaar lekker door voor Hulk..duur is hij toch niet meer.
hehe PS3 markt. 16k op xboxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Average 25k, toch wel wat potjes spelen
Zoals Bojan en Lukaku!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef laucas het volgende:
Waarom alleen maar shiny's, lijken ze dan duurder ofzo? Als het een thema is oke maar ik heb zat non-rares die zwaar boven hun kaartje presteren.
Bassongquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef laucas het volgende:
Om er maar een paar te noemen
Diaby, Anderson (niet de up dus), Ramsey, Ben Arfa, Lukaku, Welbeck, Kakuta, Bassong, Djourou.. en dit is alleen van mijn BPL team
Vind ik mooi staanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef laucas het volgende:
Waarom alleen maar shiny's, lijken ze dan duurder ofzo? Als het een thema is oke maar ik heb zat non-rares die zwaar boven hun kaartje presteren.
In hart en nierenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent gewoon een shiny fapper
Kopieer eens watquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef laucas het volgende:
Epische uitwisseling van PM's met mijn geliefde scammer. Nooit geweten hoe bekrompen een ziel kan zijn
Wat was zijn verklaring?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef laucas het volgende:
Epische uitwisseling van PM's met mijn geliefde scammer. Nooit geweten hoe bekrompen een ziel kan zijn
Doe je goed, heb ik wel wat meer voor betaaldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef DjNivek het volgende:
Zojuist een Efraín Juárez (January Transfer) opgepikt voor 350 coins, kan een mooie link worden voor een 4-1-2-1-2 SPL-Mexican silver hybrid
Picje? Met balkje over de namen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef laucas het volgende:
Had idd geluk, zag dat er een af zou lopen, niemand had er daarna meer op gebodenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe je goed, heb ik wel wat meer voor betaald
Bij coins ruilen tussen PS3 en XBox.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is laucas gescamt? Hoe wat waar waarom hoeveel
Je moet Wiese eens proberen als keeper, die is echt geweldig en kan je ophalen voor 1K of tenminste ik had Wiese voor 1K vanmiddag en keept echt briljant. Ziekelijke reflexes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef laucas het volgende:
Ik maak nog wel een leuke image met alles onder elkaar
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c4bGz0sAbcNxS
Ook maar even een U80 Bundesliga gemaakt met hier en daar wat ups en bewust geen ups (helaas).
Een Vandermarretjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet Wiese eens proberen als keeper, die is echt geweldig en kan je ophalen voor 1K of tenminste ik had Wiese voor 1K vanmiddag en keept echt briljant. Ziekelijke reflexes.
Oh die is neit onder 80Sam kan ik echt nergens goedkoop krijgen, bijna alles 4k minimaal
Je hebt mij op een leuk idee gebracht voor non rare BPL teamwel met Hart op goal
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef laucas het volgende:
Kwam een Sam tegen voor 2.2 die er net op stond in de goede formatie en positie![]()
Boeie ik heb Hart ook op doel maar daar heb jij een patent op. Heb al die andere keepers ook gehad maar die geven zoveel doelpunten weg dat ik maar vond dat er wel een klasbak mocht staan.
Lukaku is wel echt goed ja, Ba vond ik maar ruk en Welbeck doet het ook erg goed bij mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik wil wel weer eens met Ba spelen en Lukaku
mijn eerste team was dat en Lukaku was echt goed maar sinds ik veel meer coins heb, heb ik nooit meer met hun gespeeld.
Is indd een goed duo!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik wil wel weer eens met Ba spelen en Lukaku
mijn eerste team was dat en Lukaku was echt goed maar sinds ik veel meer coins heb, heb ik nooit meer met hun gespeeld.
Ja:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef Reemi het volgende:
EAEerst liep het matchen tegen iemand al twee keer vast (afmelden van PSN, dan ging ik weer naar de arena), vervolgens liep m'n hele PS3 vast en uiteindelijk verbrak ook nog eens de verbinding met de servers.
Ik had na het bekijken van de match coins een disconnectquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja kut tyfus stervende hoeren![]()
![]()
![]()
Na het affluiten van de scheids een disconnect
Silva en Chiellini omdraaien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef zerokil het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/9472
Tips/hints?
Ja, betere chemistry krijgen, vooral voor Ibraquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef zerokil het volgende:
Tips/hints?
in elk geval 1 piepklein groen linkje voorin?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef zerokil het volgende:
Tips/hints?
Dit is 4-3-2-1 of niet? 4-3-3 is beter voor je chemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef zerokil het volgende:
Tips/hints?
Guztavo als CM en zowel Ribery als Hulk hebben 9 chemistry.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef zerokil het volgende:
Tips/hints?
Klopt, maar ik wil gewoon 4-3-2-1quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is 4-3-2-1 of niet? 4-3-3 is beter voor je chem
Schweinsteiger speelt die beetje fijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Guztavo als CM en zowel Ribery als Hulk hebben 9 chemistry.
Naja dan zou ik iets meer nadenken over linkende spelers want dit gaat niet werken vrees ik. Zlatan met 6 chemquote:
Dan lijkt het me een onmogelijk project.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef zerokil het volgende:
Ik wil wel links benige spelers op rechts en rechts benige spelers op links he.
Lavezzi is rechtsbenig en LW.. als je voor chemistry gaat kun je beter hem gebruiken i.p.v. Ribery.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef zerokil het volgende:
Ik wil wel links benige spelers op rechts en rechts benige spelers op links he.
gomez in de spits en Robben op rechts. Verder 8 bronzesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Dan moet je Benzema in de spits en Ben Arfa rechts?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gomez in de spits en Robben op rechts. Verder 8 bronzes
Ja als je hem goed gebruikt is het een baasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Schweinsteiger speelt die beetje fijn?
Op zich wel grappig om een keer te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]opzeker dat je daarmee zoveel mensen gaat afslachten
Ik wilde net met mijn nieuwe team spelen, dat faalt nog harderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Ben ik eindelijk van mijn visite af; EA servers not available
Ik vond het maar een trage engnek.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja als je hem goed gebruikt is het een baas
Ballack is nog trager maar die kerel heeft een afstandschot in de benenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het maar een trage engnek.
Ja, de timing van EA is altijd uitstekendquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik wilde net met mijn nieuwe team spelen, dat faalt nog harder
Robinho als CM.... Tja. Ik mis ook een type Riberyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef zerokil het volgende:
Enzo?
Lavezzi > Riberyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Robinho als CM.... Tja. Ik mis ook een type Ribery
Dat is een tekenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
nou ja, ik laat de controller van het aanrecht vallen, ik kijk naar het tv scherm, blijkbaar drukte ie een knop in, en ik zit weer in FUT
Maar heb geen zin meer in wedstrijdjes, ga me nog even hier vervelen
4321 aanval met Snijders-Fernandez-Robben = 74quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich wel grappig om een keer te doenalleen zal iedereen me wegklikken bij het zien van het startscherm
Doe dan Cabaye IF ipv Flamini en die dan achter Ben Arfa, beide 9 chem druk je Pato op CM ipv Robinhoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef zerokil het volgende:
Enzo?
Traag is hij zeker, maar die passquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het maar een trage engnek.
Dat is mijn voorhoede in mijn Franse team. Had NIF Benzema..moet de UP alleen nog halen, maar dat doe ik pas als ik er weer mee ga spelen. Ben nu ff met silvers bezig en intussen dropt die prijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ribery - Up Benzema - IF Ben Arfa
onverslaanbaar
En ben je onverslaanbaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is mijn voorhoede in mijn Franse team.
door UP Aguero? Ja dat kan je welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
David Silva is verkocht, maar Torres doet het zo goed, kan het niet maken om hem te vervangen voor Aguero. Dilemma Dilemma
Er is ook een speler, middenvelder en ik heb er nog mee gespeeld die ze buitenkant voet geeftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Traag is hij zeker, maar die passKan me nog een zieke lage diepte-pass herinneren met superveel curve, vanaf eigen helft helemaal om de verdediging heen gedraaid en toch de spits alleen voor de goal zetten
Torres was voor mij veel beter dan Agueroquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
David Silva is verkocht, maar Torres doet het zo goed, kan het niet maken om hem te vervangen voor Aguero. Dilemma Dilemma
Ja dat is erg fijn! Zijn er nog wel een paar, moeten die skill hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er is ook een speler, middenvelder en ik heb er nog mee gespeeld die ze buitenkant voet geeftgeen idee meer wie maar langs de lijn met rechts deed hij aan de linkerkant en die bal draaide helemaal naar binnen
Maar dit is niet zomaar een Aguero, dit is UP Agueroquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Torres was voor mij veel beter dan AgueroInvesteer het bedrag van Silva in een andere speler!
Sulejmani?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat is erg fijn! Zijn er nog wel een paar, moeten die skill hebben.
Dat is de Dirk Kuijt van de linkervleugelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
Wat staat Kakuta er voor achterlijke prijzen op. Dan Bellamy maar
Die heeft alleen de skill 'Acting and looking like a monkey'.quote:
Kon je beter z'n UP nemen, goedkoper.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
NVM, ik heb Mata IF voor 50K als linkervleugel in mijn BPL U80 team
Zwarte kaartjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kon je beter z'n UP nemen, goedkoper.
hahahahahahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heeft alleen de skill 'Acting and looking like a monkey'.
Vandermar en een U80 teamquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
NVM, ik heb Mata IF voor 50K als linkervleugel in mijn BPL U80 team
Alleen maar met je Velarellano en je Salamon Baquette team?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is mijn voorhoede in mijn Franse team. Had NIF Benzema..moet de UP alleen nog halen, maar dat doe ik pas als ik er weer mee ga spelen. Ben nu ff met silvers bezig en intussen dropt die prijs.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
En elke keer als ik Torres zie in mn team moet ik aan GJE denken, dat is ook niet leuk
Zal ik Aguero als UI nemen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef Reemi het volgende:
[..]Dan is er toch wél reden genoeg om hem te vervangen.
En Dutch silversquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alleen maar met je Velarellano en je Salamon Baquette team?
Neequote:
Wat hebben moslims er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja echt man, ik lig dubbel hier, hahaha een moslimaapgrap, hahaha
UP of silver?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Cleverley
Al met de gouden gespeeld dus? Ik wacht nog even op een drop.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Cleverley
Ja, hij is baas. Mijn futheld, nu alquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Al met de gouden gespeeld dus? Ik wacht nog even op een drop.
Ah mooi, in wat voor systeem gebruik je 'm?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, hij is baas. Mijn futheld, nu al
ik dacht Ricky?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, hij is baas. Mijn futheld, nu al
4-3-2-1, maar ik ga hem hem weer verkopen. Zo'n rating is niet zoveel coins waard. Nog 1 weekje langer wachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef laucas het volgende:
Kan weer inloggen op de console
[..]
Ah mooi, in wat voor systeem gebruik je 'm?
Ja, ik wilde een elftal met 11 x holst maken en dan hier posten. Maar dat kon helaas nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef zerokil het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/8567
Die verdediger.![]()
it's a me, mario!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef zerokil het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/8567
Die verdediger.![]()
Jouw UIquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Reemi het volgende:
Hoop dat ze gauw klaar zijn met alle UPs, ik wil m'n dure spelers ook hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
Kandji is wel baas, toefjes heeft niks teveel gezegd. Heb ook MLS bronzen gemaakt en het zijn echt beesten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja hij is een Ajacied dus LOLOLOL zijn hoofd LOLOL
Miralem Sulejmani is een moslim.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat hebben moslims er nou weer mee te maken?
Op de volledige foto komt de bal op hem afquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]garpje. Nee maar echt dat hoofd dat hij trekt
Bij mij valt die een beetje tegen tot nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
Kandji is wel baas, toefjes heeft niks teveel gezegd. Heb ook MLS bronzen gemaakt en het zijn echt beesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |