Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Great minds think alikequote:
Ik ook niet. Maar de prijzen verbazen me niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ken veel silver prijzen niet. Bash me hard.
Is m'n eerste lapo, bash me niet zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef DannyDeko het volgende:
Idd, dat die kerel nou niet weet dat ie vaak gebruikt wordt in silver serie A teams.. :p
*bash bash bash* you like that?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ken veel silver prijzen niet. Bash me hard.
Het had ook niet langer moeten duren met dit topic, ik was al bijna op het punt om te kapen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is m'n eerste lapo, bash me niet zo
Na een minuut?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het had ook niet langer moeten duren met dit topic, ik was al bijna op het punt om te kapen.
Echt, ik heb Voe wel 100x vaker gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*bash bash bash* you like that?![]()
no homo
originele OP chick ook, nog nooit gezien.
FUT is mijn lust en mijn leven, hier zitten mijn inernet gabbers en kan ik stoer doen. JWT, niggers van de straat.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*bash bash bash* you like that?![]()
no homo
originele OP chick ook, nog nooit gezien.
je zag het extreme sarcasme niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt, ik heb Voe wel 100x vaker gezien.
Je zag mijn resarcasme post niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zag het extreme sarcasme niet?
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zag mijn resarcasme post niet?
IKS DUCKING FEEquote:
Nee, je krijgt dat bij elke naam met een streepje erin. Je naam kan dus blijkbaar geen streepje bevatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef el-blanchito het volgende:
huh wtf? Username El-blanchito is al in gebruik op Futhead
twitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 18:50:30I am working on some more upgrades. All 70-rated players. More transfers also being done. All for tomorrow's TOTW. reageer retweet
Bevalt hij niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga david Silva nog 3 wedstrijden de kans geven. Wat een vlieggewicht is die gozer zeg.
Mag ik je Senegal team zien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga david Silva nog 3 wedstrijden de kans geven. Wat een vlieggewicht is die gozer zeg.
Everton maar ik denk dat hij een UP krijgt naar 74 dus ben die van mij nu aan het verkopen.quote:
Thx ga er in proberen handelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Everton maar ik denk dat hij een UP krijgt naar 74 dus ben die van mij nu aan het verkopen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef el-blanchito het volgende:
hoe kan je trouwens de wat slechtere spelers vinden bij Squad creator op Futhead?
60K is hij hé.quote:
Zag het net... Ff goed geschrokkenquote:
Hoeveel pace heeft die en hoeveel k is hij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een rare aankoop doen nu. Een wekkerradio
whahah domme belg xDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zag het net... Ff goed geschrokkenis er een manier om van Mata een rechtspoot te maken? Of gwn op rv zetten?
hak zn linkerbeen af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zag het net... Ff goed geschrokkenis er een manier om van Mata een rechtspoot te maken? Of gwn op rv zetten?
quote:
In een wedstrijd: d-pad UP, d-pad LEFT en dan wisselen je flankspelers van positie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |