Nee ik deed dat, voordat er weer van die lapohunters zouden komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
gooide ik em nou dicht? had het iig niet in de gaten dus bedankt Alors!
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik deed dat, voordat er weer van die lapohunters zouden komen.
ik weet tquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunter![]()
idd! laten we alors kapot slaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunter![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Yes! Volgende week doet Timur de ochtendshow!
Kicken. Must listen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Yup, en pijnlijk, confronterend en ging tergend langzaam...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef minthy het volgende:
Yup, en pijnlijk, confronterend en ging tergend langzaam...
Langzaam is niet erg, krijg ik tenminste wat terug voor de hoge kosten die ik betaalquote:
Net? Nee, de tv staat nog aan. Zometeen maar even afwasje en pas om 10 uur weer de radio aan slingeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef minthy het volgende:
Heeft er niemand een "joepie" gedaan voor Editors?? Foei!
Bij dezen alsnog: Joepie![]()
Morning Parade
Ja, ik hoorde hem in de autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net? Nee, de tv staat nog aan. Zometeen maar even afwasje en pas om 10 uur weer de radio aan slingeren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Ik zie op twitter dat mijn helden van Johan voorbij zijn gekomen. Da's mooi. Heb het zelf niet gehoord omdat ik net thuis ben en m'n tenen in de kachel aan het stoppen was, maar dat geheel terzijde.quote:
jammer dat we al in de 3e millennium zitten we zitten nu ook in de 21e eeuw.quote:
Jep, Timur Open Ochtendradio. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Chocolade is altijd goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:19 schreef minthy het volgende:
Dat Chocoladetelegram dat ik net naast het topic zag staan zou ik best willen krijgen![]()
![]()
"Ik hou van je" hoeft niet, "ik haat je" mag ook, omdat chocola
Uitstekende band, maar wint het niet van de Trockener Kecks wat mij betreftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie op twitter dat mijn helden van Johan voorbij zijn gekomen. Da's mooi. Heb het zelf niet gehoord omdat ik net thuis ben en m'n tenen in de kachel aan het stoppen was, maar dat geheel terzijde.
Johan is het beste wat Nederland op muzikaal gebied heeft voortgebracht. Hele dikke punt. Net zoals ieder huis ABBA Gold in de kast moet hebben, zo hoort bij elk weldenkend mens op z'n minst Pergola aanwezig te zijn. Kolere, wat een album is dat.
Vast ergens tussen half9 en half5quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
Ik ben klaar met kuisen, morgenochtend de stofzuiger er nog maar even door... Vrouwen en volk over de vloer krijgen![]()
Geen idee hoe laat er iemand komt ook
Meneer: "We sturen morgen iemand"quote:
Ohja, dat soort lui begint vaak vroeg. Wat een geklooi ook altijd, moet je verplicht de hele dag thuis blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Meneer: "We sturen morgen iemand"
Ik: "Kunt u ook iets specifi-"
Meneer: "Morgen komt er iemand"
Ik ga maar om 7:00 opstaan, de verbouwers van afgelopen voorjaar stonden elke dag om 7:30 op de stoep
Hier zaterdagochtend ook: tussen half9 en half12. Om 11 uur was die kerel er eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Meneer: "We sturen morgen iemand"
Ik: "Kunt u ook iets specifi-"
Meneer: "Morgen komt er iemand"
Ik ga maar om 7:00 opstaan, de verbouwers van afgelopen voorjaar stonden elke dag om 7:30 op de stoep
Yup, gebeurt vaak. Aan de andere kant, ik denk niet dat ze dit klusje in een uur hebben geklaardquote:
Ik heb vrij, scheelt. Ik zie wel, kan in huis nog genoeg doen heb ik gemerktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, dat soort lui begint vaak vroeg. Wat een geklooi ook altijd, moet je verplicht de hele dag thuis blijven.
Ik moet meestal tot 22u werken, niet bitchenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik moet dagelijks om 6:50 uur mijn bedje uit. NIET ZEURUH
Okee. Dat is wel laatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet meestal tot 22u werken, niet bitchen
Valt wel mee hoor, das een keuze die ik heb gemaakt. Net als dat ik slaapdiensten en weekenddiensten moet draaien, hoort erbij.quote:
In feite doe je dat wel. Maar jouw schema is gewoon opgeschovenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, das een keuze die ik heb gemaakt. Net als dat ik slaapdiensten en weekenddiensten moet draaien, hoort erbij.
Maar daarom ga ik niet graag vroeg m'n nest uit
Ja, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In feite doe je dat wel. Maar jouw schema is gewoon opgeschoven
We waren het niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Janis Joplin![]()
![]()
ben benieuwd wat het laatste nummer van mijn 20's gaan zijn...
Trustenquote:
Spannendddddd!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Janis Joplin![]()
![]()
ben benieuwd wat het laatste nummer van mijn 20's gaan zijn...
buh, ik roep het nu allemaal zo overdreven, maar ik geef eigenlijk niks om mn verjaardag....t confronteert me met teveelquote:
Ik vind er ook niks aan, maar als het zover is vind ik het wel gezelligquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, ik roep het nu allemaal zo overdreven, maar ik geef eigenlijk niks om mn verjaardag....t confronteert me met teveel
ach, de afgelopen 10 jaar heb ik een aantal keer gedacht de 30 niet te halen, dus dan valt het uiteindelijk best meequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan, maar als het zover is vind ik het wel gezellig![]()
En 30 worden is niet erg, de 30 niet halen is pas erg
Kijk... Die mijlpaal heb je maar mooi gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, de afgelopen 10 jaar heb ik een aantal keer gedacht de 30 niet te halen, dus dan valt het uiteindelijk best mee
dank voor het posten van opaquote:
bedankt!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Gefeliciteerd ouwe![]()
Nieuwe nickname, 30thRock
omdat ik dat wel leuk vind! alles voor mij vandaag!quote:
Ok, vooruit maar weer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik dat wel leuk vind! alles voor mij vandaag!
twitter:
laatst dat hele album geluisterd maar dat zoog apenlullenquote:
ja ze kennen me daar zolangzamerhandquote:
Ik krijg van die nachtmerries over m'n lessen Frans op de havoquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laatst dat hele album geluisterd maar dat zoog apenlullen
veel verder dan comment tu t'appeles ben ik niet gekomen en dan schrijf ik het vast fout...quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik krijg van die nachtmerries over m'n lessen Frans op de havo
"Do you want English?".quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel verder dan comment tu t'appeles ben ik niet gekomen en dan schrijf ik het vast fout...
moest paar jaar geleden de franse ambassade bellen. dus ik begin in mijn beste Frans: Voulez-vous Neerlandais, terwijl ik natuurlijk Parlez-vous Neerlandais? bedoelde..... andere kant vd lijn hard lachen en daarna maar in het Engels verder gegaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vraagt aan de Franse ambassade of ze Nederlands praten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel verder dan comment tu t'appeles ben ik niet gekomen en dan schrijf ik het vast fout...
moest paar jaar geleden de franse ambassade bellen. dus ik begin in mijn beste Frans: Voulez-vous Neerlandais, terwijl ik natuurlijk Parlez-vous Neerlandais? bedoelde..... andere kant vd lijn hard lachen en daarna maar in het Engels verder gegaan![]()
ja, want mijn Frans is nogal slecht dus ik hoopte dat ze Nederlands konden....helaas niet, maar in t Engels red ik me redelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je vraagt aan de Franse ambassade of ze Nederlands praten?Ach, een paar jaar terug in Luik kwam ik ook best ver door een milkshake middel aardbei en een cola te bestellen. Alleen was 't schijnbaar nogal duidelijk dat ik Nederlandstalig ben, want er kwam al gauw een wat vaag Nederlands antwoord
Zo stond ik ook ooit met de bek vol tanden toen ik op m'n beste Frans vroeg om deux frites. Gast vroeg of ik er mayo op wilde, in het Nederlandsquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je vraagt aan de Franse ambassade of ze Nederlands praten?Ach, een paar jaar terug in Luik kwam ik ook best ver door een milkshake middel aardbei en een cola te bestellen. Alleen was 't schijnbaar nogal duidelijk dat ik Nederlandstalig ben, want er kwam al gauw een wat vaag Nederlands antwoord
wehehehe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo stond ik ook ooit met de bek vol tanden toen ik op m'n beste Frans vroeg om deux frites. Gast vroeg of ik er mayo op wilde, in het Nederlands
Nja, dit was wel duidelijk een Franstalige Belg, geen Nederlandstalige Belg. Ik heb dat wel ooit eens in Duitsland gehad, in een schoenenzaak. Ik spreek echt geen woord Duits, maar na wat gehannes en goed opletten had ik eindelijk een aantal woorden ontdekt waardoor ik kon aangeven of iets te groot of te klein of te smal of whatever was. Ga ik afrekenen, blijkt er een poster te hangen dat er ook Nederlandstaligen werkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo stond ik ook ooit met de bek vol tanden toen ik op m'n beste Frans vroeg om deux frites. Gast vroeg of ik er mayo op wilde, in het Nederlands
Oh, ik zou dan eigenlijk direct vragen of ze Engels kunnen, daarmee red ik me net zo makkelijk als 't Nederlands.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, want mijn Frans is nogal slecht dus ik hoopte dat ze Nederlands konden....helaas niet, maar in t Engels red ik me redelijk
Tof!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
oh, als verjaardagscadeau heb ik voor vanavond een kaartje Guzman (rij 2!) en morgenavond een kaartje Diederik van Vleuten (rij 5) gekocht.
Dat is het voordeel van alleen gaan; met een beetje mazzel is er ergens vooraan nog een single seat overgebleven
is ook een optie. maar mijn Nederlands is net wat beter dan mijn Engels. heb ook wel eens een technische troubleshoot in het Duits geprobeerd, maar ik kan over de telefoon helaas geen handen en voeten gebruiken. uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen, maar probeer IS/RApunt of LAN-kabel maar eens in het Duits gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, dit was wel duidelijk een Franstalige Belg, geen Nederlandstalige Belg. Ik heb dat wel ooit eens in Duitsland gehad, in een schoenenzaak. Ik spreek echt geen woord Duits, maar na wat gehannes en goed opletten had ik eindelijk een aantal woorden ontdekt waardoor ik kon aangeven of iets te groot of te klein of te smal of whatever was. Ga ik afrekenen, blijkt er een poster te hangen dat er ook Nederlandstaligen werken
[..]
Oh, ik zou dan eigenlijk direct vragen of ze Engels kunnen, daarmee red ik me net zo makkelijk als 't Nederlands.
Ik heb wel eens Duitsers aan de lijn gehad toen ik nog in 't callcenter werkte. Altijd snel weer opgehangen met een Tsüss. Alleen dat soort woordjes kan ik zeggen en verder versta ik het alleen met moeite als het Hoog-Duits is, van dat tv-duits dus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ook een optie. maar mijn Nederlands is net wat beter dan mijn Engels. heb ook wel eens een technische troubleshoot in het Duits geprobeerd, maar ik kan over de telefoon helaas geen handen en voeten gebruiken. uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen, maar probeer IS/RApunt of LAN-kabel maar eens in het Duits gebruiken
ik vond het de 1e keer ook wat raar, maar ach...who cares? als ik maar kan lachenquote:
ik roep gewoon "ich will mijn Fahrrad zuruck!" en "Wie lang ist der kabel? 40 bis 45 cm?.....ok, die laatste is wel heel fout...sorry!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Duitsers aan de lijn gehad toen ik nog in 't callcenter werkte. Altijd snel weer opgehangen met een Tsüss. Alleen dat soort woordjes kan ik zeggen en verder versta ik het alleen met moeite als het Hoog-Duits is, van dat tv-duits dus.
ik had er eigenlijk al in moeten liggen...ach fuck it! ik ben toch jarig. kan mij het schelen. dan maar moe op het werk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij ga ik voor het eerst sinds tijden om 1 uur naar bed. Ben de hele avond al heerlijk loom van 't schaatsen vanmiddag
Ik ga ook maar eens verstandig doen... Al ben ik al wel te laat voor een normale nacht zie ik netquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij ga ik voor het eerst sinds tijden om 1 uur naar bed. Ben de hele avond al heerlijk loom van 't schaatsen vanmiddag
Morgenochtend gewoon wat verder suffen op de bank tot ze aanbellen. Hoef je alleen nog maar snel een hand door je haar te halenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens verstandig doen... Al ben ik al wel te laat voor een normale nacht zie ik net
Als je jarig bent, mag alles!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had er eigenlijk al in moeten liggen...ach fuck it! ik ben toch jarig. kan mij het schelen. dan maar moe op het werk!
neehoor....als ze niet wil en ik doe het toch moet ik de gevangenis in als ik gepakt wordquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgenochtend gewoon wat verder suffen op de bank tot ze aanbellen. Hoef je alleen nog maar snel een hand door je haar te halen
[..]
Als je jarig bent, mag alles!
Ja, of ik hanteer de "out of bed-look"quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgenochtend gewoon wat verder suffen op de bank tot ze aanbellen. Hoef je alleen nog maar snel een hand door je haar te halen
[..]
en je badjas iets te ver open laten hangenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ik hanteer de "out of bed-look"
Kan ook sexy zijn, als de kerel voor de deur ook sexy isquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ik hanteer de "out of bed-look"
Daarna zei ze: een beetje kok kan dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
nee, het lijkt idd op het intro van band of skulls.
maar roos gaf net een soort van hint: je kunt er kaas van maken. of dat was geen hint...
iet s van The Kooks?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarna zei ze: een beetje kok kan dat.Ik heb geen idee, ik herken em niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je badjas iets te ver open laten hangen
Heui!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ook sexy zijn, als de kerel voor de deur ook sexy is
dan slaat die kaashint als een kut op dirk volgens mij.....quote:
Ik prefereer een himquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar is dus ook niks mee op z'n tijd
Het ging om het kaas MAKEN. Toen drong ie tot me door en nog even snel gecheckt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan slaat die kaashint als een kut op dirk volgens mij.....
Fuck her Gently! wie mag ik doen op mijn verjaardag? niet dringen!![]()
Het ging me vooral om het 'fuck' en 'gently' (of haaaaaAAAAAAAAAAAAArd met hoge uithalenquote:
ja, maar de uitdrukking is volgens mij Chocola maken.... ach, maakt ook niet uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging om het kaas MAKEN. Toen drong ie tot me door en nog even snel gecheckt.
Gently, hard, ik vind het primaquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het 'fuck' en 'gently' (of haaaaaAAAAAAAAAAAAArd met hoge uithalen)
Klopt, maar ach, zoveel zegswijzen en spreekwoorden en uitdrukkingen die flink verbasterd worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar de uitdrukking is volgens mij Chocola maken.... ach, maakt ook niet uit
I'LL ORDER IT FROM ZANZIBAR!
taalvooruitgangquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, maar ach, zoveel zegswijzen en spreekwoorden en uitdrukkingen die flink verbasterd worden.
ik poogde u te stangen. het geluktequote:
Whehehequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
Oh ja, een streep door een smiley werkt natuurlijk niet
#faal!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
Oh ja, een streep door een smiley werkt natuurlijk niet
yup, 0909-13fm!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
Het nummer van 3FM is dus 0909-1336? Voor 't geval ik weer een geniale inval krijg bij de Happy Ending. Als ik hoorde hoe zo'n gast er meerdere keren door komt, moet mij dat ook lukken.
Trusten en succes morgenochtendquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
Ik heb het punt bereikt dat de hele wereld even een tijdelijke vorm van de tering kan krijgen![]()
![]()
Trusten en tot over een paar uurtjes
doe de Tering de groeten!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
Ik heb het punt bereikt dat de hele wereld even een tijdelijke vorm van de tering kan krijgen![]()
![]()
Trusten en tot over een paar uurtjes
verleidelijk....net als al die dames die hier posten, maar ik ga me toch losrukken van mijn pc en mijn bed induiken....quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
Ohja, Rámon, wel verleidelijk om nog even te blijven luisteren...FZN en Hole, waar zijn jullie?
halloquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
Ohja, Rámon, wel verleidelijk om nog even te blijven luisteren...FZN en Hole, waar zijn jullie?
Welterustenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verleidelijk....net als al die dames die hier posten, maar ik ga me toch losrukken van mijn pc en mijn bed induiken....
welterusten!
Ik krijg dat ding standaard elk jaar nog, die gaat altijd rechtstreeks de papierbak in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:20 schreef hole1988 het volgende:
De telefoon/gouden gids. Dat de oude medemens hem nog wil hebben prima, maar verder kansloos.
quote:
quote:
volgens mij niet nee, kikkerbescherming!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:10 schreef minthy het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/689/naamloosro.png/ (copy/paste deze link) ]
Edit: Imageshack doet het hier niet??
Mooi stom!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij niet nee, kikkerbescherming!
nja, ik zie liever linkjes dan een topic vol kikkers. ik vind het vooral stom van Imageshack, niet van ons geliefde Fok!quote:
Ik dacht dat die ban er al eens op zat, na al die jaren...quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zie liever linkjes dan een topic vol kikkers. ik vind het vooral stom van Imageshack, niet van ons geliefde Fok!
de ban op de AntiChrist wordt nooit opgeheven!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ban er al eens op zat, na al die jaren...
Toch voor elkaar gekregen, ik ben niet voor een gat te vangen vandaagquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de ban op de AntiChrist wordt nooit opgeheven!
maar ik ga me maar eens verder aankleden en naar mn werk. #geenzinin
Whehehequote:Op woensdag 8 februari 2012 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, die reclame die ik net kreeg in relatie met het artikel
[ afbeelding ]
Gefeli!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de ban op de AntiChrist wordt nooit opgeheven!
maar ik ga me maar eens verder aankleden en naar mn werk. #geenzinin
Internet radio? Welk station?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
Geen 3FM hier vandaag... Maar wel de oldiesLeuk de hele dag de stones, beatles, presley etc etc
![]()
sky.fm oldies zender...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
Leesvoer voor de seksueel gefrustreerdenLeuk hoor! Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Geef je voorkeur maar aan!quote:
Moet ik nog gaan nadenken ook... Ik ben blond, gaat niet zo handigquote:
Laarzenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef minthy het volgende:
Adele...![]()
Ik trek de laarzen aan en nodig mezelf uit op koffie. Gaar als een klontje
Ik vind het ook mooi, al werd ik daardoor wel verketterd hier...quote:
Laarzenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel bij voor![]()
Push it
Ik krijg al kippenvel op m'n kuiten als ik naar die foto kijkquote:
Tja wie mooi wil zijn/geil eruit wil zien, moet pijn lijdenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg al kippenvel op m'n kuiten als ik naar die foto kijk
Ik hou niet van pijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja wie mooi wil zijn/geil eruit wil zien, moet pijn lijden
Ach zonder laarzen kan ook prima aantrekkelijk zijn hoorquote:
Leesvoer voor de seksueel gefrustreerdenDe Angry Dragon is leuk om te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook dat is me te koud nuquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach zonder laarzen kan ook prima aantrekkelijk zijn hoor
Liefst gewoon geen schroeisel dan!
Huuuquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Angry Dragon is leuk om te doen
Je mag ook binnen blijven, ik heb prima CVquote:
Ik ook, splinternieuw. Je komt deze kant maar opquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je mag ook binnen blijven, ik heb prima CV
Te verquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, splinternieuw. Je komt deze kant maar op
Mooie boel, ik voel me nu net een pakje noodles waarvoor je 3km omfietst, omdat ze dat niet verkopen bij de Dirk om de hoek...quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te ver![]()
Maar ja, alles wat je van ver haalt is wel lekker zeggen ze
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooie boel, ik voel me nu net een pakje noodles waarvoor je 3km omfietst, omdat ze dat niet verkopen bij de Dirk om de hoek...
Ik hier ook niet, vind het een toffe naam voor een superquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De Dirk? Dat kennen wij niet hier in de Randstad
Dirk van den Broek natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De Dirk? Dat kennen wij niet hier in de Randstad
Ik ken de reclames welquote:
Ik dacht dat Dirk wel in de hele Randstad zat maar best mogelijk dat ze voornamelijk in Amsterdam e.o zitten.quote:
Zou kunnenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dirk wel in de hele Randstad zat maar best mogelijk dat ze voornamelijk in Amsterdam e.o zitten.
Iddquote:
Ik heb tot 01.30u ofzo geluisterd, ben een keer redelijk vroeg gaan slapen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
Ook wel eens verstandigquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:59 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik heb tot 01.30u ofzo geluisterd, ben een keer redelijk vroeg gaan slapen.
laat me raden, ze zei: Geheheheeeeraard Eeehhheeekdoohoooommm alsof ze 8 wodka en 6 bier achter dr kiezen had.quote:
Gerard doet 't zelf ook elke keer bij Roos.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
laat me raden, ze zei: Geheheheeeeraad Eeehhheeekdoohoooommm alsof ze 8 wodka en 6 bier achter dr kiezen had.
Ze werd wel uitgedaagdquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
laat me raden, ze zei: Geheheheeeeraard Eeehhheeekdoohoooommm alsof ze 8 wodka en 6 bier achter dr kiezen had.
Nou dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
laat me raden, ze zei: Geheheheeeeraard Eeehhheeekdoohoooommm alsof ze 8 wodka en 6 bier achter dr kiezen had.
Vrouwen met teveel drank opquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, hij heeft dat ding nu al 2 jaar? Echtquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef minthy het volgende:
Zijn ze nu nog niet klaar met de bril van Rabbering?
Ik vind het wat sneu worden
Ik vind van welquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, hij heeft dat ding nu al 2 jaar? Echttis wel een keer klaar toch.
Ik zuip maar helemaal niet, komt alleen maar narigheid vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met teveel drank op![]()
Mits niet teveel![]()
Nee alleen van Jagermeister komt ellendequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zuip maar helemaal niet, komt alleen maar narigheid van
Bij jou ja, bij mij valt alles verkeerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee alleen van Jagermeister komt ellende
Dat bouw je vanzelf opquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij jou ja, bij mij valt alles verkeerd
Can't stop raving vind ik nog toffer, maar sowieso Dunequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Idd!
Stem allemaal even op Dune! http://rabradio.kro.nl/
Doe eens blij Roeltjequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt die Bril weer met z'n 'carnavals'nummers.
terechte klacht ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt die Bril weer met z'n 'carnavals'nummers.
rtl4quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Stuk gemist, waar is Genee vanavond te zien?
Leesvoer voor de seksueel gefrustreerdenik mis The Spider Man in dat rijtje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en iedereen bedankt voor de felicitaties
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
Veel plezier op uw verjaardagquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo maar naar Javier Guzman. zit op de 2e rij! oh, dat had ik al gezegd denk ik....
twitter:Koningin_NL twitterde op woensdag 08-02-2012 om 20:16:11Geen #Elfstedentocht omdat de Vorst weer te weinig ruimte heeft gekregen. Tekenend voor bijna alle problemen in dit land. reageer retweet
Falerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
Dus.
Topicfreeze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111
Oh, sorry... Dan heb ik de hele situatie verkeerd ingeschatquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Wat!![]()
Ik faal nooit. Behalve als ik wel faal
Als ik een kwart van de opbrengst als tegenprestatie krijg, wil ik mijn duimen wel tot op het bot kapot draaienquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hee schatje, ga je voor me duimen de 10e? Ik heb net een straatje staatsloten online gekocht. Hopelijk win ik iets
Bij een minimum van 1000 euro winstquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik een kwart van de opbrengst als tegenprestatie krijg, wil ik mijn duimen wel tot op het bot kapot draaien
Deal!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij een minimum van 1000 euro winst
Uuh. Ja hoor ik help je wel onthoudenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Deal!![]()
Help het me wel even onthouden, ik heb een kop als een zeef...![]()
Tofjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uuh. Ja hoor ik help je wel onthouden
[ afbeelding ]
Ik was het net weer vergeten, begin jij erover!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar benne we weer eens![]()
![]()
kunnen we die Elfsteden meuk nou vergeten en weer door gaan met echt belangrijk nieuws??![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was het net weer vergeten, begin jij erover!![]()
Nu moet ik er de hele avond wel over gaan praten...
Jammer hè? Misschien volgende week nog een kansje, als ze de gemalen maar niet open gaan gooien
quote:
Misschien gedijen komkommers tegenwoordig ook goed in de winter?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
ja opzich wel jammer dat t niet doorgaat met ik ben dat geneuzel in t journaal echt meeeeer dan beu. Besteed in Godsnaam aandacht aan belangrijke dingen![]()
![]()
Roda ben je ook snel over uitgepraatquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
ja opzich wel jammer dat t niet doorgaat met ik ben dat geneuzel in t journaal echt meeeeer dan beu. Besteed in Godsnaam aandacht aan belangrijke dingen![]()
![]()
Sorry!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
Had gelijk gezegd dat ze Killers live uitzenden
* CindieY schuift minthy een glas roosvicee toequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry!!![]()
Ga je nu voor altijd boos op me zijn of krijg ik van iemand een glas Roosvicee toegeschoven?
haha ja gelukkig wel. dat hoef ik echt niet in `t nieuws. Net zoals alles dat met sport te maken heeft. Het sportJOURNAAL bestaat niet voor nietsquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Roda ben je ook snel over uitgepraat.
Yay, lief!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY schuift minthy een glas roosvicee toe
ik heb me nog nooit zo welkom bij een club gevoeld als nuquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
Rockie! Nog gefeliciteerd en welkom bij De Club!
Ja maar over 10 jaar zijn alle toffe mensen bij De Club van 40 dus dan schuif je daar gezellig aan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit zo welkom bij een club gevoeld als nujammer dat ik er over 10 jaar weer uit ben....
gekkenhuis! ik mis nu wel de club van 20 een beetje....quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar over 10 jaar zijn alle toffe mensen bij De Club van 40 dus dan schuif je daar gezellig aan.
Je mag wel weer terug komen hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
Veenstra lult ook maar een eind weg![]()
[..]
gekkenhuis! ik mis nu wel de club van 20 een beetje....
over een paar jaar mag je ook bij de 30ersquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je mag wel weer terug komen hoor't Cluppie wordt wel steeds kleiner zo
Neh, ik vermaak me te goed bij de twintigersquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
over een paar jaar mag je ook bij de 30ersof je zoekt een leuke 30er uit, dan mag je mee als introducee en mag je 330er met jou mee als +1 naar de 20ers!
Dus ik realiseer me net dat ik over 3 jaar, 3 maanden en 6 dagen 40 word. Ik ga het even gigantisch op een zuipen zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar over 10 jaar zijn alle toffe mensen bij De Club van 40 dus dan schuif je daar gezellig aan.
Ik volg je exact een jaar later, deal??quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus ik realiseer me net dat ik over 3 jaar, 3 maanden en 6 dagen 40 word. Ik ga het even gigantisch op een zuipen zetten.
misschien zuip je de hersencellen wel weg die dat hebben uitgerekend en dan vergeet je dat het "bijna" zover isquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus ik realiseer me net dat ik over 3 jaar, 3 maanden en 6 dagen 40 word. Ik ga het even gigantisch op een zuipen zetten.
je houdt ons, oude rotten, jongquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
Zijn hier überhaupt nog wel twintigers of zal ik maar een andere SC opzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |