Nee ik deed dat, voordat er weer van die lapohunters zouden komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
gooide ik em nou dicht? had het iig niet in de gaten dus bedankt Alors!
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik deed dat, voordat er weer van die lapohunters zouden komen.
ik weet tquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunter![]()
idd! laten we alors kapot slaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunter![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Yes! Volgende week doet Timur de ochtendshow!
Kicken. Must listen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Yup, en pijnlijk, confronterend en ging tergend langzaam...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef minthy het volgende:
Yup, en pijnlijk, confronterend en ging tergend langzaam...
Langzaam is niet erg, krijg ik tenminste wat terug voor de hoge kosten die ik betaalquote:
Net? Nee, de tv staat nog aan. Zometeen maar even afwasje en pas om 10 uur weer de radio aan slingeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef minthy het volgende:
Heeft er niemand een "joepie" gedaan voor Editors?? Foei!
Bij dezen alsnog: Joepie![]()
Morning Parade
Ja, ik hoorde hem in de autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net? Nee, de tv staat nog aan. Zometeen maar even afwasje en pas om 10 uur weer de radio aan slingeren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Ik zie op twitter dat mijn helden van Johan voorbij zijn gekomen. Da's mooi. Heb het zelf niet gehoord omdat ik net thuis ben en m'n tenen in de kachel aan het stoppen was, maar dat geheel terzijde.quote:
jammer dat we al in de 3e millennium zitten we zitten nu ook in de 21e eeuw.quote:
Jep, Timur Open Ochtendradio. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Chocolade is altijd goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:19 schreef minthy het volgende:
Dat Chocoladetelegram dat ik net naast het topic zag staan zou ik best willen krijgen![]()
![]()
"Ik hou van je" hoeft niet, "ik haat je" mag ook, omdat chocola
Uitstekende band, maar wint het niet van de Trockener Kecks wat mij betreftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie op twitter dat mijn helden van Johan voorbij zijn gekomen. Da's mooi. Heb het zelf niet gehoord omdat ik net thuis ben en m'n tenen in de kachel aan het stoppen was, maar dat geheel terzijde.
Johan is het beste wat Nederland op muzikaal gebied heeft voortgebracht. Hele dikke punt. Net zoals ieder huis ABBA Gold in de kast moet hebben, zo hoort bij elk weldenkend mens op z'n minst Pergola aanwezig te zijn. Kolere, wat een album is dat.
Vast ergens tussen half9 en half5quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
Ik ben klaar met kuisen, morgenochtend de stofzuiger er nog maar even door... Vrouwen en volk over de vloer krijgen![]()
Geen idee hoe laat er iemand komt ook
Meneer: "We sturen morgen iemand"quote:
Ohja, dat soort lui begint vaak vroeg. Wat een geklooi ook altijd, moet je verplicht de hele dag thuis blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Meneer: "We sturen morgen iemand"
Ik: "Kunt u ook iets specifi-"
Meneer: "Morgen komt er iemand"
Ik ga maar om 7:00 opstaan, de verbouwers van afgelopen voorjaar stonden elke dag om 7:30 op de stoep
Hier zaterdagochtend ook: tussen half9 en half12. Om 11 uur was die kerel er eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Meneer: "We sturen morgen iemand"
Ik: "Kunt u ook iets specifi-"
Meneer: "Morgen komt er iemand"
Ik ga maar om 7:00 opstaan, de verbouwers van afgelopen voorjaar stonden elke dag om 7:30 op de stoep
Yup, gebeurt vaak. Aan de andere kant, ik denk niet dat ze dit klusje in een uur hebben geklaardquote:
Ik heb vrij, scheelt. Ik zie wel, kan in huis nog genoeg doen heb ik gemerktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, dat soort lui begint vaak vroeg. Wat een geklooi ook altijd, moet je verplicht de hele dag thuis blijven.
Ik moet meestal tot 22u werken, niet bitchenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik moet dagelijks om 6:50 uur mijn bedje uit. NIET ZEURUH
Okee. Dat is wel laatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet meestal tot 22u werken, niet bitchen
Valt wel mee hoor, das een keuze die ik heb gemaakt. Net als dat ik slaapdiensten en weekenddiensten moet draaien, hoort erbij.quote:
In feite doe je dat wel. Maar jouw schema is gewoon opgeschovenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, das een keuze die ik heb gemaakt. Net als dat ik slaapdiensten en weekenddiensten moet draaien, hoort erbij.
Maar daarom ga ik niet graag vroeg m'n nest uit
Ja, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In feite doe je dat wel. Maar jouw schema is gewoon opgeschoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |