Nee ik deed dat, voordat er weer van die lapohunters zouden komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
gooide ik em nou dicht? had het iig niet in de gaten dus bedankt Alors!
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik deed dat, voordat er weer van die lapohunters zouden komen.
ik weet tquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunter![]()
idd! laten we alors kapot slaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt jou feitelijk ook een lapohunter![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Yes! Volgende week doet Timur de ochtendshow!
Kicken. Must listen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Yup, en pijnlijk, confronterend en ging tergend langzaam...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef minthy het volgende:
Yup, en pijnlijk, confronterend en ging tergend langzaam...
Langzaam is niet erg, krijg ik tenminste wat terug voor de hoge kosten die ik betaalquote:
Net? Nee, de tv staat nog aan. Zometeen maar even afwasje en pas om 10 uur weer de radio aan slingeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef minthy het volgende:
Heeft er niemand een "joepie" gedaan voor Editors?? Foei!
Bij dezen alsnog: Joepie![]()
Morning Parade
Ja, ik hoorde hem in de autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net? Nee, de tv staat nog aan. Zometeen maar even afwasje en pas om 10 uur weer de radio aan slingeren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Ik zie op twitter dat mijn helden van Johan voorbij zijn gekomen. Da's mooi. Heb het zelf niet gehoord omdat ik net thuis ben en m'n tenen in de kachel aan het stoppen was, maar dat geheel terzijde.quote:
jammer dat we al in de 3e millennium zitten we zitten nu ook in de 21e eeuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |