Kate Winslet en Der Vorleser, ja.quote:The reader is toch met dinges dinges, kan niet op naam komen. Maar van een duits boek toch?
Mwa, kijk het niet echt veel. Weet dus eigenlijk nietquote:
Die? http://www.imdb.com/title/tt0408777/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Incantrix het volgende:
Mss, die postte ik maar niet ivm too obvious![]()
Ohja, Spees, the Edukators is ook heel hip
Ook geen splatter, of alleen films die op je zenuwen werken niet? Wat vond je bijv. van 300?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwa, kijk het niet echt veel. Weet dus eigenlijk niet![]()
Geen films waar ik niet van kan slapen aub
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die? http://www.imdb.com/title/tt0408777/
Al gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Mss het volgende:
Requiem for a dream! Hij is wel heel heftig!
Ik haat gewoon iedereen doodvermoorden met veel bloed en overdreven en enge shit als paranormal activityquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook geen splatter, of alleen films die op je zenuwen werken niet? Wat vond je bijv. van 300?
Johnny Deppquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
Sweeney Todd. Edward Scissorhands. From Hell. Sleepy Hollow.
Ook al gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en in het kader van heftig: good old American History X. Erna niks gezelligs meer plannen maar meteen je bed induiken want dan ben je Strontchagrijnig, maar wel een must-see..
Ik vond hem zo zielig aan het eindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en in het kader van heftig: good old American History X. Erna niks gezelligs meer plannen maar meteen je bed induiken want dan ben je Strontchagrijnig, maar wel een must-see..
Euhm, mjah, bloederigheid in grafische mate aanwezig in o.a. Drive en Kick Ass, maar dan meer op de 300-manier, dus geen schrikeffecten of ja.. Ik vind deze films heel anders als bijv. bij Friday the 13th enzo, maar euhm, ja, ik weet niet of jij dat ook vindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat gewoon iedereen doodvermoorden met veel bloed en overdreven en enge shit als paranormal activity
Colin Firthquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik nog op mijn Externe HD staan, dank voor den herinnering
Dat lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0357111/
Dezuun!
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, ik neem aan dat je Everything is Illuminated al hebt gezien?
Zullen we dan maar niet beginnen met het opnoemen van series?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is een überSOG, want hieruit komt nog meer SOG want films kijken
Dat is echt zo'n stomme humor filmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
D
[..]
Dat lijkt me echt niks
[..]
NeeMoet ik me schamen?
Die volg ik al 352215324quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet beginnen met het opnoemen van series?
Oh, nee hoor, maar je had extremely loud and incredibly close erop staan en die is van dezelfde schrijver, dus somehow maak ik er dan een setje van ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
D
[..]
Dat lijkt me echt niks
[..]
NeeMoet ik me schamen?
Kan m niet vinden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Frozen Land is ook wel tof, typisch Scandinavisch deprigezeik.
Misschien meer geluk onder de oorspronkelijke titel: Paha Maaquote:
Nee ik bedoel ik volg al 35412 series en heb er nog een aantal waarbij ik nu wegens tijdgebrek na een aantal seizoenen ben gestopt dus die pak ik er ff geen bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Allemaal? De nieuwe Battlestar Galactica? Caprica?the Sopranos
?
Ik nog meer + ik wil bestellenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook nog 5 boeken klaarliggen om te lezen.
Ik ben jaloers, dat zijn bij mij alleen nog maar de recent gekochte boeken die ik nog moet lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook nog 5 boeken klaarliggen om te lezen.
Ik ben blut dus bestellen kan sowieso niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik nog meer + ik wil bestellen
http://www.imdb.com/title/tt0388318/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ijs? http://www.imdb.com/title/tt1604577/
Ahzo, sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik volg al 35412 series en heb er nog een aantal waarbij ik nu wegens tijdgebrek na een aantal seizoenen ben gestopt dus die pak ik er ff geen bij
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of koop dit artikel 2ehands - conditie Als nieuw
Studie Boeken
¤ 2.750,00
1-8 werkdagen
![]()
![]()
whut
quote:OPROEP Meedoen aan Elfstedentocht ondanks ziekte
AMSTERDAM - De Telegraaf is op zoek naar mensen die zijn ingeloot voor de Elfstedentocht en die ook van plan zijn mee te doen, ondanks dat ze lijden aan een zware ziekte of onlangs zijn genezen van een ernstige aandoening.
Dan is iemand aan het gluren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat er is een cel paars omlijnd er daar staat 'anonieme gebruiker xxxxx' achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar liefde
disclaimer
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
bb is gonna kill meOoooh, ze zijn wel heeeeeeel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar liefde![]()
Dus je hebt ze wel al aangehad? Want ze vallen soms een beetje klein dus sommige mensen hebben een maat groter nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik heb ze al twee maanden in m'n kop
Vandaag aangetrokken en getwijfeld, want ROOD!!!
Maar ik heb besloten dat ik gewoon even moet wennen aan schoenen die niet zwart, bruin of donkerblauw zijn
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik heb ze al twee maanden in m'n kop
Vandaag aangetrokken en getwijfeld, want ROOD!!!
Maar ik heb besloten dat ik gewoon even moet wennen aan schoenen die niet zwart, bruin of donkerblauw zijn
ja, en de rits ging wat lastig omdat ik brede poten heb, maar ze zaten verder super!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus je hebt ze wel al aangehad? Want ze vallen soms een beetje klein dus sommige mensen hebben een maat groter nodig
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en de rits ging wat lastig omdat ik brede poten heb, maar ze zaten verder super!
True! Die van jou zijn wel erg secksayquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En ben helemaal gek op ze! Is ook supermakkelijk te combineren hoor, gewoon spijkerbroek met iets grijs of zwart erboven en dan deze schoenen. Gaat ook vanzelf alle aandacht naar je geweldige schoenen.
Ja maar die andere waren uit de salequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn derde paar sacha schoenen in twee maanden, gaat lekker
dit! rode schoenen zijn epische blikvangersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En ben helemaal gek op ze! Is ook supermakkelijk te combineren hoor, gewoon spijkerbroek met iets grijs of zwart erboven en dan deze schoenen. Gaat ook vanzelf alle aandacht naar je geweldige schoenen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True! Die van jou zijn wel erg secksay
Show me!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Skjoe ik heb de foto's ze zijn alleen van Replay i.p.v. Diesel
Ohja, dan telt het niet he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar die andere waren uit de sale
Nee duhquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Show me!
[..]
Ohja, dan telt het niet he?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Show me!
[..]
Ohja, dan telt het niet he?
Langzaam opbouwenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:10 schreef BGTes het volgende:
Die schoenen zijn mooi
* BGTes wil ook leren om op hakken te lopen
Jajaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, dat is eruit![]()
Het was trouwens niet een baas van haar maar een sukkel vulploegleider die dénkt dat hij de baas is en dat wist ik, anders had ik het niet gedaan ofcurz
De AH behandelt mijn moeder ook zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, dat is eruit![]()
Het was trouwens niet een baas van haar maar een sukkel vulploegleider die dénkt dat hij de baas is en dat wist ik, anders had ik het niet gedaan ofcurz
Maar ik vind schoenen met zo'n lage hak echt niet mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Langzaam opbouwenIk kon het ook echt niet
(naja, ik kon er wel stabiel op lopen, maar na tien minuten wilde ik mijn voeten er al af hakken)
Naja bij één wel. Bij de andere twee niet. Dat zijn de eigenaren zegmaar. Die andere kerel wil ik best wel eens vertellen wat ik er van denk tbhquote:
Eerst enkellaarsjes kopen waar je gehele voet mee wordt omhuld. Dan zit dat fijn stevig en loop je zelfverzekerder (ben je niet bang om je schoen kwijt te rakenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:10 schreef BGTes het volgende:
Die schoenen zijn mooi
* BGTes wil ook leren om op hakken te lopen
Goedkoop oefenpaar is meestal killing, mijn duurste hakken zitten het fijnstequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar ik vind schoenen met zo'n lage hak echt niet mooiMaar ik ben maar 1.55
Plus met hakken lijk ik al snel slanker.
Misschien volgende maand eens een oefenpaar kopen
Tip: koop een brede hakquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar ik vind schoenen met zo'n lage hak echt niet mooiMaar ik ben maar 1.55
Plus met hakken lijk ik al snel slanker.
Misschien volgende maand eens een oefenpaar kopen
onzin, tenzij je schoenen voor een tientje wil scorenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goedkoop oefenpaar is meestal killing, mijn duurste hakken zitten het fijnste
Ik had het dus over schoenen van een tientje aangezien oefenpaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin, tenzij je schoenen voor een tientje wil scoren
Wilde ik net ook voorstellenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
of een sleehak, om aan de hoogte te wennen
Waarom wil je ze kwijt dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O skjoe heb ze nog maar 1 keer aangehad
Kan er niet op lopen met mijn enkel komen steeds tegen mijn litteken aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom wil je ze kwijt dan?
En wat wil je er voor hebben?
Ik twijfel nog... vind ze op zich wel leuk...
ja, het feit dat het merk er zo duidelijk op aanwezig is weerhoudt mij ook meestalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een trauma aan die replays, al die hockeyers bij mij op school hadden zulke hakken
of van blabla oliver enzeau. Zagen er wel hetzelfde uit![]()
mmmnee, dan skip ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan er niet op lopen met mijn enkel komen steeds tegen mijn litteken aan![]()
Uuh 40 euro ofzo?
mwah het gaat mij niet om t merk, gewoon die hele schoenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het feit dat het merk er zo duidelijk op aanwezig is weerhoudt mij ook meestal
Ja ging ik doen maar had het eerst tegen jou gezegd vandaar nog niet op MPquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmnee, dan skip ik
Kun je ze niet op MP zetten?
Ah, liefquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja ging ik doen maar had het eerst tegen jou gezegd vandaar nog niet op MP
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
en die droegen ook het hele godganse jaar witten broeken met een bruine leren riem. en dan het liefst een skinny witte broek met bruine laarzen die matchte bij de riem![]()
![]()
![]()
en dan een streeptshirt![]()
met een cardigan als het koud was![]()
Ben ik stiekem welquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ze hadden allemaal hetzelfde tshirt en dan gingen ze afspreken wanneer ze die aan zouden trekken![]()
Ik heb ook op zoeen school gezetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
en die droegen ook het hele godganse jaar witten broeken met een bruine leren riem. en dan het liefst een skinny witte broek met bruine laarzen die matchte bij de riem![]()
![]()
![]()
en dan een streeptshirt![]()
met een cardigan als het koud was![]()
Ja dat preciesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook op zoeen school gezeten
En dan buiten droegen ze windjacks van zeilkamp.
En ze rookten davidoff of marlboro light.
True story!
Maar Davidoff heeft ook mooie pakjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook op zoeen school gezeten
En dan buiten droegen ze windjacks van zeilkamp.
En ze rookten davidoff of marlboro light.
True story!
Bij ons liepen ze bijna allemaal op klompenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van een dorpschool kom
Scapaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat precies![]()
zo´n dinges jas. Hoe heet dat zeilmerk. Scapa
Gaastraquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat precies![]()
zo´n dinges jas. Hoe heet dat zeilmerk. Scapa
Ik vind Boxtel ook wel een dorp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van een dorpschool kom
Zitten een paar mooie tussenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
Hunger games swatches aan het bekijken. Mijn wishlist wordt langer en langer.
Naja dat dan weer niet maar de kakkers en die groepen zaten in de stad op de schoolquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij ons liepen ze bijna allemaal op klompen
Ja met een logo rechthoek met een kruis, die bedoel ik. Dat is scapa tochquote:
nee gaastra is voor verlepte huisvrouw types die toch nog vlot ende sportief over willen komenquote:
Ik hebt een gaastra jasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee gaastra is voor verlepte huisvrouw types die toch nog vlot ende sportief over willen komen
O dat maakt alles goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij bent een fries, dan kun je er niks aan doen
verzachtende omstandigheden, net als downsydroom, rood haar en een vmbo diploma dat zijnquote:
Bruin haar en een VMBO diplomaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verzachtende omstandigheden, net als downsydroom, rood haar en een vmbo diploma dat zijn
vmbo diplomaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verzachtende omstandigheden, net als downsydroom, rood haar en een vmbo diploma dat zijn
Ik heb echt nog nooit gezeildquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Friezen mogen zeilen zonder dat ze kak zijn, klaar
precies. Schoenen tellen ook niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan zeikt om mijn no buy
die gaat om cosmeticaniet om boeken
Nog steeds??quote:
quote:
Doe maar es iets nuttigs jah!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog steeds??
[..]
[..]
Doe maar es iets nuttigs jah!
NEIN DOE HET NIETquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lalalaaaa, ik wil stiekem heel graag alsnog Let's Do It In 3D falen...
Zie je, je praat het al goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt heel geen recht van spreken.
En ik faal best heel weinig.
Zegt wie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie je, je praat het al goed
....!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan zeikt om mijn no buy
die gaat om cosmeticaniet om boeken
Jij wilt een boek, ik zeg dat ik hem heb en dat jij hem mag hebben, maar dan weet je niet eens of je hem wilt omdat de kleur van het boek misschien niet goed genoeg isquote:
Nee niet kleur, grootte en de seriequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij wilt een boek, ik zeg dat ik hem heb en dat jij hem mag hebben, maar dan weet je niet eens of je hem wilt omdat de kleur van het boek misschien niet goed genoeg is
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij wilt een boek, ik zeg dat ik hem heb en dat jij hem mag hebben, maar dan weet je niet eens of je hem wilt omdat de kleur van het boek misschien niet goed genoeg is
Het is een boek die verdomme gratis is ondankbare hondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet kleur, grootte en de serie
Maar als ik ja zeg en dan alsnog een andere zou kopen dan kun je hem toch aan iemand anders gevenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is een boek die verdomme gratis is ondankbare hond
JE HEBT DIE ANDERE TWEE NIET EENSquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je wil toch niet 2dezelfde boeken en dan een 3e die anders is bij een trilogie?
NOG NIET, maar stel ij had een of andere editie die ze niet meer verkopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE HEBT DIE ANDERE TWEE NIET EENS
...... !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOG NIET, maar stel ij had een of andere editie die ze niet meer verkopen
De US versie? Die schijnt al minder heftig te zijn als de originele film.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef BGTes het volgende:
Ik heb die film zaterdag gezien. Heftig. Nou wil ik de boeken
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De US versie? Die schijnt al minder heftig te zijn als de originele film.
Maar ik wil ook graag de boeken lezen
Die zijn ook erg heftigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
JaMaar ik kan niet tegen die rape scenes. Zat in de bios ook al helemaal verkrampt in mijn stoel. Maar de film eromheen was wel awesome
Twee en drie zijn wel heel anders dan een. Een is een beetje een losstaand verhaal, terwijl twee en drie net zo goed één boek hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nog steeds alleen 1 gelezenMijn schoonpa heeft 2 ergens rondslingeren; maar hij weet niet meer waar
Ah oki. Ben wel benieuwd. Maar wil de film ook pas zien als ik de boeken heb gelezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Twee en drie zijn wel heel anders dan een. Een is een beetje een losstaand verhaal, terwijl twee en drie net zo goed één boek hadden kunnen zijn.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Mss het volgende:
De Zweedse film is zoveel beter. Maar de boeken blijven het beste
Zeilkamp?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah oki. Ben wel benieuwd. Maar wil de film ook pas zien als ik de boeken heb gelezen
En whooaaoooo... zaterdag misschien naar frieslandHoop ik
![]()
Elfstedentocht...quote:
Hoe heet die origineel dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Mss het volgende:
De Zweedse film is zoveel beter. Maar de boeken blijven het beste
Ja! En die kun je gewoon downloaden kopen met engels of nederlandse subs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1132620/ dezon mss?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! En die kun je gewoon downloaden kopen met engels of nederlandse subs.
I KNOWquote:
Ik hoop het welquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Opa en oma die weer met de mobiel bellen omdat het beltegoed op moet
Nog verder schaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar... elfstedentocht......Weet je hoelang den laatsten is geweest !! Toen had ik er nog niet eens van gehoordquote:
1997 tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar... elfstedentocht......Weet je hoelang den laatsten is geweest !! Toen had ik er nog niet eens van gehoord![]()
15 jaar idd.... Toen was ik 10quote:
zaterdag is wel mijn zondigdagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
open een Koek en Zopie kraam einz
Gek he!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Mss het volgende:
Kun je met den nieuwe feestboek helemaal niet meer zien wie niet meer op het door jouw georganiseerde event komt?
spelfout quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Mss het volgende:
Kun je met den nieuwe feestboek helemaal niet meer zien wie niet meer op het door jouw georganiseerde event komt?
Ik was 9quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
15 jaar idd.... Toen was ik 10En belg... En geen interesse in den wereld
En het is maar 3 uurtjes rijden! Stelt niks voor![]()
Wait... 10? Wtf.... Ik was 11 !!
KUT.
hollandmongolquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoop dat het doorgaatKan ook zondag zijn.... Maar goed.. En benieuwd of anderen van onze vrienden ook willen. Vriendlief gaat naar friesland als ie er komt
Ik wil ook! Als nen gek met oranje vlaggekes zwaaien e.d.
Oh kut, die kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spelfout quoted voor het nageslacht
Extremelyquote:
Maar dát is wel leukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ExtremelyTot ergernis van vriendlief ga ik ook weer vlaggetjes hangen bij het EK
LAKJEEENNNNSSSSS DIE IK NIET KAN LAKKENquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef Debsterr het volgende:
OH YEAHPriem, weet je wat net bezorgd wordt
?
JOOOAAAHHHHquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LAKJEEENNNNSSSSS DIE IK NIET KAN LAKKEN![]()
![]()
Ik al helemaal "YAY NOG KEINZ AFMELDINGEN".quote:
quote:
Let's do it in 3Dquote:
quote:
quote:
Safariquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef Mss het volgende:
Oh, wat was nou die derde CG voorjaarscollectie? Hunger Games, Electropop en ?
Nope, toen ik mailde (30 minuten na het bestellen) lag 'ie al bij het postkantoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga hem ook kopen.
Was het nog gelukt om Lin mee te laten bestellen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is van verkoper smithblue-iets toch?
Wtf ! woont die er langs ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, toen ik mailde (30 minuten na het bestellen) lag 'ie al bij het postkantoor!
Of had geen zin om order aan te passenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wtf ! woont die er langs ofzo
Oeh oeh oeh !! Heeft een eigen postkantoor![]()
Netjes!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, toen ik mailde (30 minuten na het bestellen) lag 'ie al bij het postkantoor!
Ga de hel van 63 kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu. Nu heeft vriendlief me helemaal gek gemaakt over elfstedentocht....
Ik WA dr welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Netjes!
Heeft iemand Lin's nummer om te vragen of ze met mij mee wil doen? Wnat dan wil ik er best 2 bestellen namelijk, scheelt weer een beetje verzendkosten.
Of had ze hem zelf al besteld?
Neh, ik geloof wel dat 'ie oprecht was want reageerde ook echt meteen endezo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of had geen zin om order aan te passen
Neen.quote:
chroma glitters, safari...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef Mss het volgende:
Oh, wat was nou die derde CG voorjaarscollectie? Hunger Games, Electropop en ?
Is heul niet hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hier in maart. Safari pas in juli.
Thanksquote:
Maar soms leg ik ook woorden die volgens mij helemaal geen woorden zijn, zonder te cheaten. Gewoon elke keer uitproberen en dan vind WF het soms opeens goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer speelt op WF Guave..
Dude, als je cheat doe het dan niet zo overduidelijk![]()
Niet dat guave zo'n moeilijk woord is, maar hij weet wss niet eens wat het is
Ja guave zomaar opeens goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar soms leg ik ook woorden die volgens mij helemaal geen woorden zijn, zonder te cheaten. Gewoon elke keer uitproberen en dan vind WF het soms opeens goed!
Tja, ik ken je broer niet. Maar zulk soort dingen zou ik wel uit kunnen proberen ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja guave zomaar opeens goed.
Bij SQ of jou denk ik dan OK. Maar mijn broer
Ja schop drquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tja, ik ken je broer niet. Maar zulk soort dingen zou ik wel uit kunnen proberen ja.
Laat Lin eens opschieten met iets terugsturen.
Flikker op nu vind ik hem wel mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
http://nailstoriesuk.blog(...)rismatic-chroma.html
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja schop dr![]()
Neh mijn broer die is niet zo thuis in het exotisch fruit
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gezegd dat je ongeduldig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Flikker op nu vind ik hem wel mooi![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZE STAAT WEL ONLINE EN DUBBELE VINKJES
maar ze negert me
OH NO JE WORDT GENEGERTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vind 'm nog steeds niet boeiend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
http://nailstoriesuk.blog(...)rismatic-chroma.html
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZE STAAT WEL ONLINE EN DUBBELE VINKJES
maar ze negert me
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging daar eerst steeds boos over worden, totdat ik door had dat het echt helemaal níks zegt.![]()
QFTquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog steeds niet boeiend.
Hoe vaak ik daar wel niet boos om ben geworden opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
Ik ging daar eerst steeds boos over worden, totdat ik door had dat het echt helemaal níks zegt.
copycatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga me morgen wegen en ook een afslankticker maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |