Kate Winslet en Der Vorleser, ja.quote:The reader is toch met dinges dinges, kan niet op naam komen. Maar van een duits boek toch?
Mwa, kijk het niet echt veel. Weet dus eigenlijk nietquote:
Die? http://www.imdb.com/title/tt0408777/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Incantrix het volgende:
Mss, die postte ik maar niet ivm too obvious![]()
Ohja, Spees, the Edukators is ook heel hip
Ook geen splatter, of alleen films die op je zenuwen werken niet? Wat vond je bijv. van 300?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwa, kijk het niet echt veel. Weet dus eigenlijk niet![]()
Geen films waar ik niet van kan slapen aub
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die? http://www.imdb.com/title/tt0408777/
Al gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Mss het volgende:
Requiem for a dream! Hij is wel heel heftig!
Ik haat gewoon iedereen doodvermoorden met veel bloed en overdreven en enge shit als paranormal activityquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook geen splatter, of alleen films die op je zenuwen werken niet? Wat vond je bijv. van 300?
Johnny Deppquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
Sweeney Todd. Edward Scissorhands. From Hell. Sleepy Hollow.
Ook al gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en in het kader van heftig: good old American History X. Erna niks gezelligs meer plannen maar meteen je bed induiken want dan ben je Strontchagrijnig, maar wel een must-see..
Ik vond hem zo zielig aan het eindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en in het kader van heftig: good old American History X. Erna niks gezelligs meer plannen maar meteen je bed induiken want dan ben je Strontchagrijnig, maar wel een must-see..
Euhm, mjah, bloederigheid in grafische mate aanwezig in o.a. Drive en Kick Ass, maar dan meer op de 300-manier, dus geen schrikeffecten of ja.. Ik vind deze films heel anders als bijv. bij Friday the 13th enzo, maar euhm, ja, ik weet niet of jij dat ook vindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat gewoon iedereen doodvermoorden met veel bloed en overdreven en enge shit als paranormal activity
Colin Firthquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik nog op mijn Externe HD staan, dank voor den herinnering
Dat lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0357111/
Dezuun!
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, ik neem aan dat je Everything is Illuminated al hebt gezien?
Zullen we dan maar niet beginnen met het opnoemen van series?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is een überSOG, want hieruit komt nog meer SOG want films kijken
Dat is echt zo'n stomme humor filmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
D
[..]
Dat lijkt me echt niks
[..]
NeeMoet ik me schamen?
Die volg ik al 352215324quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niet beginnen met het opnoemen van series?
Oh, nee hoor, maar je had extremely loud and incredibly close erop staan en die is van dezelfde schrijver, dus somehow maak ik er dan een setje van ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
D
[..]
Dat lijkt me echt niks
[..]
NeeMoet ik me schamen?
Kan m niet vinden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Frozen Land is ook wel tof, typisch Scandinavisch deprigezeik.
Misschien meer geluk onder de oorspronkelijke titel: Paha Maaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |