Volgens mij een regionale voetbalkrantquote:
Turkse krant geeft zogenaam opstelling van PSV, maar ze weten er niets van.quote:
Dat van de krant kan ik nog wel begrijpen, waarschijnlijk een regionale flut krant, maar dat de officiele Trabzonspor site zoiets kan doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turkse krant geeft zogenaam opstelling van PSV, maar ze weten er niets van.
Op hun site is Toivonen zogenaamd Verkoelen(jeugd speler van PSV die er niet eens bij is):
http://www.trabzonspor.com/default.asp?Sayfa=HaberDetay&IND=9764
ze hebben dus duidelijk niet goed gescoutquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat van de krant kan ik nog wel begrijpen, waarschijnlijk een regionale flut krant, maar dat de officiele Trabzonspor site zoiets kan doen
Fredje begint gek te wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cassio die allang weg is op de vleugel
Zin in
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-02-2012 om 17:20:39Werkelijke opstelling #PSV is: Isaksson; Manolev, Marcelo, Derijck, Willems; Hutchinson, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Mertens reageer retweet
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens let op. Die Burak Yilmaz speelt volgend seizoen bij Ajax
Geen idee, ken Trabzon niet goed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat voorspellen jullie PSV fanatics voor deze wedstrijd?
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Cara het volgende:
slechte begin aan een wedstirjd ooit? de tering
Zeker na dat beginquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Wauw haha dat verwacht je niet.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:10 schreef 16meter het volgende:
Wordt een heet avondje voor philips.
Hier is ie allang gevallenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
RTL stream loopt achter.. goal moet nog vallen
Oh, ik zal even refreshen danquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hier is ie allang gevallen
JOUW stream loopt dus achter
Oh, ik telde in mn hoofd even door. Hij liep 30 seconden achter voordat ik refreshtequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zit nu op7:00 ind e wedstrijd
dus dan weten we daquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:10 schreef 16meter het volgende:
Wordt een heet avondje voor philips.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
dit heeft van Inter gewonnen in san siro?
Inter is gelijk aan VVV Venlo these daysquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
dit heeft van Inter gewonnen in san siro?
Vergeet Zoet nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is de verdediging van trabszon nog bezig met het zoeken naaar labyad en wijnaldum
Jeroen Zoet in de kruisingquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
Zelfs met de opstelling die in die krant stond hadden ze dit nog gewonnen.
Als die Turken 2-2 maken, dan is alles weer mogelijk...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:20 schreef Cara het volgende:
dat vind ik altijd zo nep aan die uitdoelpunten he, train je een week voor die wedstrijd, bam 0-2 na 10 minuten, weet je gelijk dat je de komende 170 minuten zo goed als kansloos ben
Hoho, misschien hebben ze nog een Turkse Vennegoor.quote:
of Hesselink ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hoho, misschien hebben ze nog een Turkse Vennegoor.
Ja, daar had Manchester de hele wedstrijd voor nodig.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als die Turken 2-2 maken, dan is alles weer mogelijk...
Scherpe opmerking hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, daar had Manchester de hele wedstrijd voor nodig.
Mooiquote:
Tja, als zelfs Hiddink je niet naar een eindronde krijgt, dan ben je wel echt een prutland.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:24 schreef msnk het volgende:
Wat is Trabzonspor toch ook slecht zeg damn.
Turks voetbal
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef TLC het volgende:
PSV krijgt het zondag moeilijker tegen Groningen uit dan nu tegen Trabzonspor.
De verdediging is slordig. Trabzon begon wel goed, maar dat biedt nooit zekerheid voor het verdere verloop natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:24 schreef msnk het volgende:
Wat is Trabzonspor toch ook slecht zeg damn.
Turks voetbal
Hoe gefrustreerder ze worden, hoe ranziger ze gaan spelen. Kutturken.quote:
of hij rolt de bal achter de zijlijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die staat dan toch buitenspel
Of Burak moet natuurlijk een keer niet buitenspel staan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die staat dan toch buitenspel
En gewonnen hebben van Interquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef msnk het volgende:
Hoe kan dit team ooit Lille en CSKA op 0 hebben gehouden.
Hoe???
Zoek de variabele.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef msnk het volgende:
Hoe???
Motivatie tegen grotere teams, vermoed ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef msnk het volgende:
Hoe???
Een club met een Europacup achter hun naam onderschattenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Motivatie tegen grotere teams, vermoed ik. Onderschatting? Trabzonspor is best wisselvallig qua spel
.
Typisch een opmerking van een Ajacied. Teruggrijpen op succesperiodes uit het verre verleden...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Een club met een Europacup achter hun naam onderschattenSlim.
Hij is toch weg aan het eidne van het seizoen, niks meer te verliezenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef msnk het volgende:
Het verbaast mij wel dat PSV zo aanvallend speelt. Fred houdt toch zo van afwachten en als een mongool met 10 man achter de bal spelen bij EL-uitduels?
valt wel mee. Ligt vaak aan de tegenstander. En Trabzon wilde drukken maar krijgen meteen een goal tegen en geven veel ruimte weg tot nu toe.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef msnk het volgende:
Het verbaast mij wel dat PSV zo aanvallend speelt. Fred houdt toch zo van afwachten en als een mongool met 10 man achter de bal spelen bij EL-uitduels?
Ja en tegen die tijd is de frustratie bij die Turken zo groot dat ze gaan schoppen. Zet er dan maar wat zinloze oude knarren in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Rutten bij een comfortabele stand in de tweede helft wel wat spelers rust geeft, Zondag is het geloof ik uit bij Groningen, altijd lastig
Jij bent voor die Turken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef Julis het volgende:
Hè, bah. Snel balverlies van Trabzonspor.
Ja ik kom ook regelmatig in Warachau. Moet ik nu voor Legia zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik kom best vaak in Trabzon tijdens de vakanties.
Ja. EN ALS JE UIT OSS KOMT, BEN JE VOOR TOP.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik kom ook regelmatig in Warachau. Moet ik nu voor Legia zijn?
Mijn opa is geboren in Trabzon!!!!11!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik kom ook regelmatig in Warachau. Moet ik nu voor Legia zijn?
Meestal zo bij PSVquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:42 schreef Twiitch het volgende:
Ik schakel in bij 2-0, leuke pot tot nu toe
had je dat ook moeten zeggen in het begin bij die turk die doorging.....quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:42 schreef msnk het volgende:
Lens geen geel?
UEFA overduidelijk Barca-maffia
Heb het begin niet gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:44 schreef ser het volgende:
[..]
had je dat ook moeten zeggen in het begin bij die turk die doorging.....
Als ik al partijdig was dan eerder voor PSV hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt niet. Jij bent partijdig!!! Geef toe.
Geef hem 's ongelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
tegen Lens zijn been aanschoppen...
Ach, zo slecht is hij nou ook weer niet. Hij zou bij elke eredivisieclub (behalve Heerenveen) in de basis staan.quote:
En bloemen ontvangen van Altintop..quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
En de scheids kwam gisteren nog uit een gokkantoor lopen
It was a good movie mag zeker niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Paxcon het volgende:
godver, ik moet nog een mening schrijven over LotR voor engels morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |