Hahah.. oh ik maak nooit topics, helemaal niet op gelet.quote:
Heb ik voor mijn dochter ook als schetsblok gekochtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moest even wat spullen voor mijn vriendin halen bij de Action, en ik zag dat ze nu ook een A3 tekenblok van 135gr hebben, voor maar 1,99Mooie prijs voor een formaat tekenpapier dat nauwelijks te koop is.
Ik niet...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Heeft iemand hier die shirtjes met voorgevormde cups al geprobeerd?
Daar ben ik ook benieuwd naar,wil er ook een kopen maar weet niet precies hoe ze vallen en welke maat ik moet hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Yea same here..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar,wil er ook een kopen maar weet niet precies hoe ze vallen en welke maat ik moet hebben
Ja ik, ze zitten echt goddelijk, meid je wil niets anders meer!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Ja, en daarnaast de hele 'vibe' die nogal Aldi/Lidl aandoet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:31 schreef FUFR het volgende:
komt waarschijnlijk doordat het logo je aan de Aldi doet denken
En dat ze veel spullen verkopen met Duitse en Poolse teksten, vooral bij het lang houdbare voedsel is dat het gevalquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast de hele 'vibe' die nogal Aldi/Lidl aandoet.
Is dat van jou?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
http://actionwinkel.hyves(...)CC8K#mb=&__state__=1
Truttigheid ten top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |