quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:03 schreef DeTolk het volgende:
AZ wint dit. Leuk voor Martens deze tweestrijd.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
AZ heeft geen schijn van kans tegen dit Anderlecht.
Uit verliezen ze sowieso, ruime thuisoverwinning vandaag dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:20 schreef VisStick het volgende:
AZ wint vanavond met 2-1 en dan uit proberen de 0 te houden en we zijn weer een ronde verder
Ik neem aan dat RTL ook wat zal laten zien live?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:33 schreef Opperprutser het volgende:
Voor mensen zonder EL, Canvas zendt deze wedstrijd ook uit.
Ja ik heb al geedit, maar ik kijk sowieso Manchester United.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:36 schreef Opperprutser het volgende:
Dacht het niet, RTL zendt Ajax en PSV live uit...
Hieruit blijkt dus ook weer dat niemand in Nederland op de beneliga zit te wachten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:46 schreef BramKVO het volgende:
Er kunnen slechts 17000 toeschouwers ih stadion, maar nog zou het stadion niet uitverkocht zijn ? Toch vrij schamel.
En AZ roept Anderlecht uit tot favoriet, het lijkt wel de omgekeerde wereld :p
Over jezelf heenlopen is knap!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de meeste Belgen gaat RSCA over Anderlecht heenlopen...ben benieuwd.
Lol jij slaagt er weer in om het om te keren. Ik vind het behoorlijk schamel dat de Nederlandse leider zelfs nog een stadion van 17000 niet vult voor een 1/8ste finale.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus ook weer dat niemand in Nederland op de beneliga zit te wachten.
Tegen Heracles en VVV krijgt AZ wel het stadion vol. Blijkbaar spreken die clubs de AZ-supporters meer aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Lol jij slaagt er weer in om het om te keren. Ik vind het behoorlijk schamel dat de Nederlandse leider zelfs nog een stadion van 17000 niet vult voor een 1/8ste finale.
Trouwens, waar haal jij in godsnaam weer dat alle Belgen zeggen dat AZ wordt ingemaakt ... Anderlecht zou moeten ingemaakt worden vermits de Nederlandse topploegen superieur zijn aan de Belgische.
Hoezo PAOK?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
AZ - PAOK Saloniki in de volgende ronde
Die komen verder na 2 duels tegen Udinese, Italiaanse clubs domineerden de UEFA cup in de jaren 90 maar tegenwoordig is het Europees gezien niks meer.quote:
Ik vind het wel leuk commentaar van de Belgen op zichquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Die Belgische commentator is sinds vanavond Maher fan.
Ik ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk commentaar van de Belgen op zich
En hij mag zich gaan douchen. Werd tijd.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:28 schreef Sasman het volgende:
Serieus man? Dit is toch echt niet om aan te zien...Van Anderlecht hé, Az speelt goed!
Als we de afgelopen 10 jaar een goede spits (niveau Sigthorsson of Dost ofzo) hadden gehad waren we minstens 4x kampioen, maar ja, daar koop je weinig voor. Het is wachten op Messaoud, ik denk dat het gigantisch had gescheeld als die niet geblesseerd was geraakt na 5 minuten. Het is te hopen dat in ieder geval Martens blijft in de zomer en dat je dus alleen Elm en Moisander kwijtraakt en volgend seizoen Messaoud wel fit is, dan kunnen we zo weer zo'n seizoen als deze draaien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Doodzonde dat AZ maar met 1-0 wint. Met een goede spits wint AZ gewoon met 3-0.
Dat Anderlecht is me trouwens vies tegengevallen. Als dit de beste ploeg van België is, dan stel ik me toch vragen bij het niveau van de Belgische competitie. Het is nu in ieder geval wel duidelijk dat we een beneliga niet moeten willen. Dan heb je 9 van die ploegen die voor de eigen goal kruipen en gokken op een countertje.
Dit Anderlecht speelt de laatste weken (2-4 weken) al baggervoetbal maar hebben gewoon veel geluk gehad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Doodzonde dat AZ maar met 1-0 wint. Met een goede spits wint AZ gewoon met 3-0.
Dat Anderlecht is me trouwens vies tegengevallen. Als dit de beste ploeg van België is, dan stel ik me toch vragen bij het niveau van de Belgische competitie. Het is nu in ieder geval wel duidelijk dat we een beneliga niet moeten willen. Dan heb je 9 van die ploegen die voor de eigen goal kruipen en gokken op een countertje.
Bwa, ik vind dit juist onbelgisch realistisch...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Haha wie zegt dat Belgen geen sarcastische humor hebben,
''Het goede nieuws van de dag: kwalificatie blijft nog mogelijk na de 1-0 nederlaag tegen AZ. Veel zorgwekkender is echter de manier waarop Anderlecht zich in Alkmaar presenteerde. De eerste échte kans kwam er pas in minuut 82 (!), terwijl aan de overzijde de aanvalsgolven richting Proto elkaar in sneltempo opvolgden. Het mag een half mirakel heten dat enkel de jonge Maher de weg naar doel vond na dit avondje eenrichtingsvoetbal. ''
bron : HLN.be (altijd leuk na een overwinning van een NL club op de Belgen)
Lees mijn vele reacties (betogen) in het ''Beneliga topic'' en je zult zien dat ik de grootste tegenstander ben voor een Beneligaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bwa, ik vind dit juist onbelgisch realistisch...
Hopelijk heb jij btw ook door dat die beneliga niets toevoegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |