Verdorie Asy, komt me iets te bekend voor van mijn laatste weken. Zit er misschien iets klem? Niet dat ze nu veel los kunnen halen, helaas. Wel fijn dat je niet langer hoeft dan 40 weken, daar heb ik toen enorm voor moeten knokken bij de vlos (terwijl de gyn er anders over dacht, maar ja, zie daar maar eens te komen).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef Asyniur het volgende:
CM, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Fee-nix, hoe laat heb jij je afspraak?
Hier een rondje gebeld. Wacht nu tot bekkentherapeut me terugbelt.
Vlos geeft aan dat er niks anders op zit dan rustig aan doen, maar ze gaan me (als deze pijn aanhoudt) in elk geval niet langer dan 40 weken laten lopen.
Het helpt in elk geval niet dat de stoepen hier te glad zijn om een stukkie te gaan lopen en de boel in beweging te houden.
mefke, er ís geen moment dat het niet ontzettend zeer doet. Als ik ga zitten doet het zeer, als ik opsta/loop doet het zeer en als ik lig doet het zeer. En niet meer de zeurderige pijn die ik gewend ben, maar echt tot vloekenstoe zeer. D'r is gewoon geen grens meer om op te zoeken want daar zit ik allang overheen.
Sowieso zit mijn ischiaszenuw klem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Verdorie Asy, komt me iets te bekend voor van mijn laatste weken. Zit er misschien iets klem? Niet dat ze nu veel los kunnen halen, helaas. Wel fijn dat je niet langer hoeft dan 40 weken, daar heb ik toen enorm voor moeten knokken bij de vlos (terwijl de gyn er anders over dacht, maar ja, zie daar maar eens te komen).
dat is het enige dat ik nog kan zeggen. En hang in there!
Ik denk dat je 'Fee' bedoeltquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef Marrije het volgende:
Asy, als je wacht tot vrijdag zit je ook wel ongeveer op de max toch? Kwa zwangerschapsduur. Fijn dat je duidelijkheid hebt.
Ja dat inderdaad. Op zich had ik ook wel zondag gewild (altijd tot het uiterste gaan he...), maar dan doen ze het niet. En om het nou over het weekend heen te tillen...pfff. Nee dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik bedoelde feeHoe zit dat eigenlijk met datum prikken, door de week en niet op zon en feestdagen? Tenzij spoed uiteraard.
Hier ook! Ik had gelijk nergens meer last van! Kon weer zitten en weer staan!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef mefke79 het volgende:
Asy, onze lijven gaan op dezelfde manier met een zwangerschap om: iets klem zetten, scheef zakken en dan blijven en vooral veel pijn. Ik hoop dat bij jou de pijn van de beklemde zenuw ook meteen na de bevalling weg is, dat was bij mij echt in twee uur.
Flesjes en spenen kun je uitkoken zodra de kleine geboren is, of als je thuis bent uit het ZH. Hoeft niet eerder...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Kuukske het volgende:
CM, klinkt als een vlotte bevalling toch wel? Je geeft meteen Fv, moet je dan zelf de flesjes eerst uitkoken een paar weken van tevoren, of doet de kraam dat als ze er is?
Zo kan ik ook al een redelijke inschatting maken van mijn datum, er zitten zoveel feestdagen om mijn uitgerekende datum heen en nog een weekend, nou dan blijft er niet zo heel veel keus over.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Op zich had ik ook wel zondag gewild (altijd tot het uiterste gaan he...), maar dan doen ze het niet. En om het nou over het weekend heen te tillen...pfff. Nee dat nou ook weer niet.
Dank allemaal. Ik ben opgelucht en blij, maar toch ook verdrietig. Ik moet afscheid nemen van mijn zo gewenste hypno-bevalling... Maarja t belangrijkste is natuurlijk dat mijn jochie veilig ter wereld komt en dat ik hem al snel kan zien!
Hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef Asyniur het volgende:
Serieus!
Ik lig onder mijn zomerdekbed in mijn onderbroek. Mijn man ligt onder zijn winterdekbed met een flanellen pyjama aan
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Asy
Ben ik ook zwanger dan? Of mag een jaar na dato nog gelden als ontzwangeren?
Ik zweet me elke nacht te pletter onder ons winterdekbed en meneer ligt er met een lange mouwen shirt onder.
Extra![]()
![]()
![]()
voor je nog even ook asy
Oeh, dat kan ik me zo goed voorstellen..... Als bij een tweede bevalling mijn kind aan de grote kant is, dan gaat het weer een KS worden, dan past het gewoonweg niet en daar ben ik voor gewaarschuwd door de gyn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Op zich had ik ook wel zondag gewild (altijd tot het uiterste gaan he...), maar dan doen ze het niet. En om het nou over het weekend heen te tillen...pfff. Nee dat nou ook weer niet.
Dank allemaal. Ik ben opgelucht en blij, maar toch ook verdrietig. Ik moet afscheid nemen van mijn zo gewenste hypno-bevalling... Maarja t belangrijkste is natuurlijk dat mijn jochie veilig ter wereld komt en dat ik hem al snel kan zien!
Ja precies dit dus... Ik zou dat moment zo graag meemaken. M'n babietje recht vanuit m'n buik op m'n borst... We gaan nu kijken of het mogelijk is dat mijn man de baby bloot op z'n borst krijgt totdat ik het kan overnemen. Hangt af van hoelang ik op de verkoeverkamer moet en hoe het met de baby gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oeh, dat kan ik me zo goed voorstellen..... Als bij een tweede bevalling mijn kind aan de grote kant is, dan gaat het weer een KS worden, dan past het gewoonweg niet en daar ben ik voor gewaarschuwd door de gyn.
Ik ben en voel me een oermoeder, zwangerschap ging me heel goed af, bevallen ook tot aan de KS en nu de bv ook erg goed.
En dan niet zelf bevallen van je kind, niet een vers nat kind op je buik, das echt zuur.
Dus ik begrijp dat je wat verdrietig bent, weemoedig klinkt het.
Maar je weet wel wanneer ie er is en regel/eis dat ie bij je blijft of je weer heel snel bij hem bent. Maak je wensen kenbaar want dan moeten ze zorgen dat ze daaraan voldoen.
Je stinkt zellufquote:
Ohh nu weet ik wie jij bent! Jij bent de mama van dat schattige meisje uit het fototopic!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:38 schreef Sorbootje het volgende:
Succes de komende dagen Fee! Spannende tijden!
Goedemorgen, ik moet er nog even aan wennen hoor, dat ik hier weer mag meepraten. Het besef is nog niet helemaal geland.
Uitgerekende datum is trouwens wel bizar; 13 oktober, één dag na de evrjaardag van Isabeau.
Ik ben net uit bed. Laat me ja.quote:
/ herkenningquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:36 schreef Aventura het volgende:
[...]
Warm hebben was voor mij trouwens een vd eerste symptomen van zwangerschap. Het zweet brak me af en toe uit. Knalrood werd ik. Daarvoor en ook erna nooit last van gehad.
Nee van de zus van mijn man en haar man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:35 schreef Aventura het volgende:
@Sorbootje: gewoon uit nieuwsgierigheid, draag jij nu het embryo van (biologisch gezien bedoel ik dan) jouw zus en man?
Schone was vond ik echt stinken..quote:
Ik vind dat toch zo ontzettend bijzonder!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee van de zus van mijn man en haar man.
Hou er rekening mee dat er grote kans is dat ze je plasproblemen in de zwangerschap niet kunnen verhelpen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:49 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ik heb helemaal geen last van luchtjes. Ook niet van gekke eetgewoontes trouwens. Alleen wel vaak trek, nog steeds.
Ik ga vandaag op zoek naar een bekkenfysio. Wordt snel minder en in combinatie met plasproblemen die ik heb en lage rugpijn lijkt de vlos dat verstandig.
Je hebt voor de fysio geen verwijsbrief nodig. En als je er bent voor intake kunnen ze zo zien wat je precies vergoed krijgt. Ik krijg ongeveer 12 behandelingen (een bepaald bedrag). Ik heb niks overlegd met m'n vkquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:34 schreef bijtje84 het volgende:
Katy krijg je die behandelingen bij de fysio vergoed uit je ziektekosten verzekering? En ben je daar dan op eigen initiatief naartoe gegaan of op doorverwijzen van je vk of huisarts?
Ik weet niet zo goed bij wie ik nou aan moet kloppen, bij mn gyn, mn huisarts of gewoon zelf fysio bellen.
Mijlpalenwoensdag!![]()
Fijn Gerberaatje dat je overgestapt bent. Beter er met een fijn gevoel in gaan dan dat je er bjina tegenop gaat zien
Ze maken geen schattingen bij ons op het ziekenhuis, Willem was ruim 8 pond en die liep niet zo ver voor als Pieterke nu doet, ben benieuwd... En ik maak mezelf er ook niet zo druk over, 6, 8 of 9 pond, pijn doet het toch wel...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef Solagratia het volgende:
Mijn vk zei altijd 'spek glijdt wel'. Hoe groot wordt hij geschat? 9 pond of nog groter? Voel je je er helemaal rustig onder?
Klopt pijn doet het toch wel. Ik sprak laatst een moeder die erg blij was dat haar dochters maar 1900 en 2400 gram waren (niet prematuur, ook geen tweeling) want anders zou het zo'n pijn doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze maken geen schattingen bij ons op het ziekenhuis, Willem was ruim 8 pond en die liep niet zo ver voor als Pieterke nu doet, ben benieuwd... En ik maak mezelf er ook niet zo druk over, 6, 8 of 9 pond, pijn doet het toch wel...
Enne spek glijdt toch wel?![]()
Mangostine, wat bijzonder..... Misschien kan je collega ze voor je opschrijven?
Dank voor je antwoord. Ik weet niet altijd zeker of ik ' te ver' ga met mijn vragen. Ben gewoon geintrigeerd door het verhaal, haha! Jemig, wat zullen zij blij zijn zeg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee van de zus van mijn man en haar man.
Geen punt, ik vind het juist prettig als je het gewoon vraagt. We zijn er erg open over.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord. Ik weet niet altijd zeker of ik ' te ver' ga met mijn vragen. Ben gewoon geintrigeerd door het verhaal, haha! Jemig, wat zullen zij blij zijn zeg.
Krijgen jullie trouwens nu beiden zwangerschapsverlof? Of gaan ze daar anders mee om voor de draag/wensmoeder?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Geen punt, ik vind het juist prettig als je het gewoon vraagt. We zijn er erg open over.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef Sorbootje het volgende:
Haha spek glijdt wel![]()
Mijn verloskundige zij altijd dat een groot hoofd veel lastiger is, de rest glibbert er wel achteraan.
[ afbeelding ]
Maandag
[ afbeelding ]
VandaagHij wordt donkerderder!
Ik heb me nu bij Zin ingeschreven. Maar het is gewoon afhankelijk van wie je treftquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef Frups het volgende:
Arme boobs! Hopelijk valt t toch nog mee
Bij welk kraamzorgbureau heb jij je nu ingeschreven? ik weet niet waar ik zoeken moet in Almere hoor! Zijn er zoveel en met zoveel slechte ervaringen ook :S
Slecht he. Vooral als ik thuis zit en me verveel ga ik steeds wat eten. Dat wordt nog wat in m'n verlofquote:
Ik heb beide keren erg goede ervaring met de Kraamvogel. Ligt er idd aan wie je treft denk ik. Dat lijkt me bij elk kraamzorgbureau het geval.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Frups het volgende:
ik heb idd al meer nare ervaringen gehoord mbt de kraamvogel, die word het hier dus niet![]()
Ga eens even bij zin kijken! Thanks!
Melk stinkt!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef clauwheee het volgende:
Hier weinig gekke dingen, betrap me er wel op dat ik ineens wel erg van melkproducten hou. Yoghurt in alle soorten en maten, vla, optimel, vifit whatever.
Wel fijn dat je je nu beter voelt nu je niet meer werkt. Wel lastig dat je overal pijn hebt, maar het klinkt alsof je er zo redelijk mee om kan gaan gelukkig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef Zoë23 het volgende:
Ik ken tvooral als ik alleen ben.
Zit nu nog meer thuis en kan nu niet zoveel bewegen dus ben nu wel meer bezig bewuster te eten.
Voel me nu ik niet werk wel veel blijer en meer ontspannen. Autorijden enz doet wel meer pijn en na stofzuigen steken in m'n buik (katten waren aan t spelen, overal haar en vriendin kwam al bijna langs dus kon m'n moeder ook niet vragen)
Dus qua gevoel voel ik me beter, qua pijn nog steeds beperkt
Ja in combi met van die prachtige donkere tepelsquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:23 schreef KatyM het volgende:
Ik moet ook nodig weer een nieuwe bh. Toch eens de hema checken dan Kyara, thanks.
Dubbel D inmiddels. Pffk. En een soort landkaarten met mooie blauwe wegen. Prachtig hoor
Dat zijn leukere dingen ja, een meisjesMex,hihiquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:57 schreef Solagratia het volgende:
Troeta wat leuk een meisje! Ik ben benieuwd hoe een meisjesMex eruit ziet!
Bij dat stukje heb ik doorgezapt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef KatyM het volgende:...
Oh my, de navelstreng knippen ze door. Jeminee
Ik geloof niks van dat onderzoekquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoop meiden in juli zeg!!
Hier voelt het ook luxe met 2 dochters![]()
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son laat jij ook een geslachtsbepaling doen binnenkort? *niet nieuwsgierig is hoor*
Moet jij nodig zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jamoet nog een afspraak maken alleen
![]()
Enne wat ben je laat wakker nog joh!
*dom voelt*quote:Op donderdag 9 februari 2012 02:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zit gewoon aan t ontbijt hoor8uur s ochtends is toch normaal om op te staan
Beetje van beidequote:Op donderdag 9 februari 2012 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou Fee, inderdaad. Heb je nog plannen vandaag? Of doe je het lekker rustig aan.
Volgens mij heb je dan nog best vroeg een echo! Hier pas met ruim 10 weken, mazzelaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:30 schreef Mangostine het volgende:
Beterschap M'lijntje! Inderdaad maar vloeibaar spul naar binnen werken.
Ik heb de 24e de eerste echo. Lang nog![]()
Vanochtend was ik wel een soort van heel klein beetje misselijk.
Vriend: hoe voel je je? Ik: beetje misselijk!!Waar een mens al niet blij van kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde klaagpost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Getver echt niet fijn![]()
Maar ach, ik ben dus wel echt echt echt zwangert!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Getver echt niet fijn![]()
Maar ach, ik ben dus wel echt echt echt zwangert!
Ik vind het vreselijk en het is ook nog dichtbij ook (familie)... ik zit soms met het schaamrood op mijn kaken...die meisjes lopen ook vreselijk op hun tenen, omdat moeders er constant bovenop gedrilled zit... De ander is niet eens meer gevoelig voor hard schreeuwen, die negeert alles gewoonquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh daar heb ik zó'n hekel aan Gerberaatje.
Zo ken ik iemand die constant over haar dochtertje zei dat ze een k*tkind was. Gewoon waar ze bij was. Alsof zo'n smurf van twee a drie de lading niet snapt?! Ze bedoelde dat ze zo druk was, maar man man man...dat soort gedrag werk je dan toch juist in de hand? Ik zou als kleintje ook druk en rebels worden als dat de hele tijd op die manier over me gezegd werd.
Maar goed, da's behoorlijk offtopic he?
Ja of een nechtjequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:44 schreef Estrys het volgende:
psst Sorbootje, gefeliciteerd! een een euhm... nifje voor Isabeau!
Nee nog niet. Voor mijn schoonouders extra spannend dus! Voor mijn eigen moeder wordt dit haar vijfde kleinkind (maar toch is ze heel enthousiast enzo hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef Kersjes het volgende:
Leuk Phaidra! heeft ze al kleinkinderen?
Nee absoluut niet. Geen haar op mijn hoofd die er nu over denktquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:47 schreef MeNicole2 het volgende:
DML wat ben jij hier ineens veel te vinden? Heb ik iets gemist?
Haha ok. Dacht dat ik er misschien over heen had gelezen!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Geen haar op mijn hoofd die er nu over denkt![]()
Maar er zitten gewoon zoveel leuke mensen in dit topic die ik graag volg
Heb ik dat dan wel gemist? Heb je het de vorige keer af laten breken dan? Ik dacht dat je een miskraam had gehad?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef Kersjes het volgende:
Pfff DML, gelukkig ben je iig tot juni nog onder de pannen. Balen zeg.
En mijn werk was toen ik vertelde zwanger te zijn verbaasd dat ik het wilde houden. Niet letterlijk tegen mij gezegd hoor, maar ze hadden verwacht dat ik het wel zou laten afbreken, net als de vorige keer
De mijne heeft er drie. Maar alle 3x ingeleid en daar was hij nogal blij mee want dan kan hij die dag van tevoren vrij houden en liep hij niet het risico om afspraken af te moeten zeggen wegens spontane bevallingquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:22 schreef covie het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoeveel zwangere vrouwen ik hier voorbij zie komen die gewoon hun baan kwijt raken vanwege een zwangerschap!!
Daar wordt ik echt zo boos over! Ik neem aan dat al die bazen kinderloos zijn?
Stelletje horken!!!gatverdamme
Hahaquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef covie het volgende:
Oke vroeg het me opeens af, net of ze zo'n babietje ook laten koukleumenen ik vind het zo schattig
Logisch toch om 2uur s nachtsquote:Op donderdag 9 februari 2012 02:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
*dom voelt*
Jij zit nog in Thailand.
De euro valt langzaam. Eet smakelijk, fijne vakantie nog en of je even opschiet met je afspraak maken namens alle andere dames in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:47 schreef Kersjes het volgende:
Ha, mijn baas heeft ook 3 kinderen. Zijn vrouw was trouwens zwanger-volgens-de-reclame: roze wolk, geen kwaaltjes, happy happy en genoot (dus) van elk moment.
Mijn vorige zwangerschap, tjah
Het erge is dat de vrouw van mijn baas bekken instabiliteit had en in een rolstoel zat op het eind zelfs maar ja die was daarom gewoon gestopt met werken na de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja dat kan als je vent directeur is. Helaas is de mijne dat niet![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:00 schreef covie het volgende:
Moet ik wel oppassen dat de verloskundige niet helemaal in katzwijm raakt door zijn prachtige droogtrommel![]()
In principe komen je vrije dagen bij ziekte te vervallen en zullen ze die dus uit moeten betalen... Heb je een afdeling PZ bij het bedrijf zitten??quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:15 schreef Zoë23 het volgende:
Kersjesecht.. Wat een horken.. Jou baas n collega's
Dat die mensen zich niet kunnen inleven in jou.. Die hebben echt n plaat voor hun kop![]()
echt irritant!
Phaidrawat lief!
Net terug van de arbo arts
Hij heeft me arbeidsongeschikt verklaard, ook voor vervangende werkzaamheden.
Toen ik zei dat m'n contract niet verlengd werd zag ik m kijken:!
Ik: ja ik weet dat t niet mag maar ik ben al de 3e van die afd waar ze dat bij doen.
Hij was echt super aardig, vond me een stralende zwangere en gaf nog een compliment mbt uiterlijk van mij over 't uiterlijk van de baby
Echt lief.
Nu moet ik nog uitzoeken waar ik recht op heb mbt vrije dagen, die staan voor o.a. Volgende week gepland maar ik zit dus in de ziektewet. Heb ik dan gewoon pech of moeten ze die dagen uitbetalen?
(niet dat, dat m'n doel is, maar als ik er recht op heb.. )
Het verlof blijft gewoon staan, ook bij ziekte. Dus bij einde dienstverband krijg je alle nog resterende en niet opgenomen uren uitbetaald.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
In principe komen je vrije dagen bij ziekte te vervallen en zullen ze die dus uit moeten betalen... Heb je een afdeling PZ bij het bedrijf zitten??
Je sticht zo veel te veel verwarring in mijn hormonenhoofd!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef Loodje het volgende:
Haha sorry hoor:) leest beetje lastig van mijn mobi:)
Komt dus op hetzelfde neer ik legde het verkeerd uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Het verlof blijft gewoon staan, ook bij ziekte. Dus bij einde dienstverband krijg je alle nog resterende en niet opgenomen uren uitbetaald.
Tijdens ziekte kunnen verlofdagen alleen met jouw instemming worden afgeschreven.
...sprak de HR-functionaris
Echt wel. Ik was al fan na de rondleiding, maar ze denken echt goed mee. Prima gevoel bij dus!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef Phaidra het volgende:
Clauwhee, wat netjes van het kdv! Hier alleen een standaardbrief met daarin dat de aanmelding verwerkt was, maar dat er wel een wachtlijst is. Punt. Geen indicatie hoe lang de wachtlijst is en of het zou helpen om te schuiven met de dagen...
Nou krijg ik zin in chocomelquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef SupremeEvil het volgende:
Fee-nix succes morgen!
Wij hebben net kindje erkend![]()
Na anderhalve dag ziekig thuis morgen maar weer werken...
Nu eerst n mokje chocomel, wat is chocomel toch lekker...
Nee, want de vlos weet het niet (die kan het niet zien bij de reguliere controles). We zagen het tot 2x toe bij de pretecho.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok Asy, hebben ze er bij jou verder iets van gezegd of dat erg is?
Uhm, ik ga morgen niet bevallen hoor! Althans geen concrete plannen in die richting. Hij zal echt nog zeker een ruime maan moeten blijven zittenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef Loodje het volgende:
en fee en asy, 2 baby'tjes morgen, heel veel succes meiden, wij hier zullen aan jullie denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |