Verdorie Asy, komt me iets te bekend voor van mijn laatste weken. Zit er misschien iets klem? Niet dat ze nu veel los kunnen halen, helaas. Wel fijn dat je niet langer hoeft dan 40 weken, daar heb ik toen enorm voor moeten knokken bij de vlos (terwijl de gyn er anders over dacht, maar ja, zie daar maar eens te komen).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef Asyniur het volgende:
CM, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Fee-nix, hoe laat heb jij je afspraak?
Hier een rondje gebeld. Wacht nu tot bekkentherapeut me terugbelt.
Vlos geeft aan dat er niks anders op zit dan rustig aan doen, maar ze gaan me (als deze pijn aanhoudt) in elk geval niet langer dan 40 weken laten lopen.
Het helpt in elk geval niet dat de stoepen hier te glad zijn om een stukkie te gaan lopen en de boel in beweging te houden.
mefke, er ís geen moment dat het niet ontzettend zeer doet. Als ik ga zitten doet het zeer, als ik opsta/loop doet het zeer en als ik lig doet het zeer. En niet meer de zeurderige pijn die ik gewend ben, maar echt tot vloekenstoe zeer. D'r is gewoon geen grens meer om op te zoeken want daar zit ik allang overheen.
Sowieso zit mijn ischiaszenuw klem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Verdorie Asy, komt me iets te bekend voor van mijn laatste weken. Zit er misschien iets klem? Niet dat ze nu veel los kunnen halen, helaas. Wel fijn dat je niet langer hoeft dan 40 weken, daar heb ik toen enorm voor moeten knokken bij de vlos (terwijl de gyn er anders over dacht, maar ja, zie daar maar eens te komen).
dat is het enige dat ik nog kan zeggen. En hang in there!
Ik denk dat je 'Fee' bedoeltquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef Marrije het volgende:
Asy, als je wacht tot vrijdag zit je ook wel ongeveer op de max toch? Kwa zwangerschapsduur. Fijn dat je duidelijkheid hebt.
Ja dat inderdaad. Op zich had ik ook wel zondag gewild (altijd tot het uiterste gaan he...), maar dan doen ze het niet. En om het nou over het weekend heen te tillen...pfff. Nee dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik bedoelde feeHoe zit dat eigenlijk met datum prikken, door de week en niet op zon en feestdagen? Tenzij spoed uiteraard.
Hier ook! Ik had gelijk nergens meer last van! Kon weer zitten en weer staan!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef mefke79 het volgende:
Asy, onze lijven gaan op dezelfde manier met een zwangerschap om: iets klem zetten, scheef zakken en dan blijven en vooral veel pijn. Ik hoop dat bij jou de pijn van de beklemde zenuw ook meteen na de bevalling weg is, dat was bij mij echt in twee uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |