Wat een non argument.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:15 schreef Wrick het volgende:
[..]
ik werk in een garage matti stoppen is praktisch onmogelijk
ik weet niet of je wel eens vanuit je zolderkamer bij een garage komt maar iedereen rookt hier en vooral die overheerlijke javaanse jongens is zo aanlokkelijk om er weer een op te stekenquote:
probeer eens benzine aan te steken met een peuk dan gooi hem erin gaatie gewoon uit mattiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Hendroit het volgende:
Besef je wel hoe gevaarlijk het is als jij met een beetje peuken loopt te roken terwijl je bezig bent met benzine en olie al die zooi.
Knappe jongen die benzine aan krijgt met een peuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Hendroit het volgende:
Besef je wel hoe gevaarlijk het is als jij met een beetje peuken loopt te roken terwijl je bezig bent met benzine en olie al die zooi.
Benzinedampen kun je sowieso wel aansteken met een sigaret.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:17 schreef Wrick het volgende:
[..]
probeer eens benzine aan te steken met een peuk dan gooi hem erin gaatie gewoon uit matti
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Wrick het volgende:
[..]
ik weet niet of je wel eens vanuit je zolderkamer bij een garage komt maar iedereen rookt hier en vooral die overheerlijke javaanse jongens is zo aanlokkelijk om er weer een op te steken
Dit. Ik weiger ook mijn auto te laten maken door iemand die niet rookt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Automonteurs horen gewoon een shaggie in hun bakkes te hebben onder het sleutelen. Dat is bro-code.
nee joh javaanse jongens moet je dikke peukies van draaie want anders proef je de vloei (wel mascotte natuurlijk)quote:
doen ze ook helpen met de baas overtuigen roken weer toe te staan in de werkplatz ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
Uw arts of uw apotheker kan u helpen te stoppen met roken.
heerlijk man 2 peukies en 2 bakken koffie en dan in iemands gezicht uitademenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
TS meurt 24/7 uit zijn gore gele smoelwerk
Kom op man, conformeren aan de nieuwe baas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Wrick het volgende:
[..]
doen ze ook helpen met de baas overtuigen roken weer toe te staan in de werkplatz ?
jawel zijn wel van die afzuigers voor de uitlaten natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef kikoooooo het volgende:
Lekkere baas ook trouwens, dat jullie binnen in de dieselrook blijven staan. Geen afzuigers oid verder?
Gewoon lekker doorwerken joh. De kanker komt vanzelf.
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef Wrick het volgende:
[..]
jawel zijn wel van die afzuigers voor de uitlaten natuurlijk
Mensen die moedwillig stinkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Wrick het volgende:
[..]
heerlijk man 2 peukies en 2 bakken koffie en dan in iemands gezicht uitademen
de baas vind het er niet uit zien voor de klant maar ik vind juist dat dat automonteurs een betrouwbaardere uitstraling geeftquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Automonteurs horen gewoon een shaggie in hun bakkes te hebben onder het sleutelen. Dat is bro-code.
Anders zijn het van die louche figuren die je oplichten waar je bijstaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Rokende mensen zijn immers betrouwbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Anders zijn het van die louche figuren die je oplichten waar je bijstaat.
Automonteurs per definitie niet, maar het helpt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rokende mensen zijn immers betrouwbaar
Ik ga effe roken aan de bar hier op de zaak, sterkte man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:44 schreef Wrick het volgende:
het is sowieso een feit dat een shaggie op de lip een automonteur er betrouwbaarder uit laat zien
MAAK ME MAAR WEER LEKKER JONGEquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga effe roken aan de bar hier op de zaak, sterkte man.
in de auto's roken is natuurlijk altijd een no-go en autos helemaal hermetisch afsluiten om een beetje motor rook te voorkomen is natuurlijk onmogelijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef ElectricEye het volgende:
TS is niet voor niets een automonteur bij een shabby garage, da's duidelijk.
Ten eerste kun j ehet draaien gewoon binnen doen en ten tweede zijn afzuiginstallaties al decennia lang verplicht dus ook al werk je met 10 diesels, er zou nauwelijks rook moeten hangen.
Daarbij zou ik de monteur die mijn auto naar sigarettenrook liet stinken een trap na geven.
motor rook? Uitlaatgassen ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:47 schreef Wrick het volgende:
[..]
in de auto's roken is natuurlijk altijd een no-go en autos helemaal hermetisch afsluiten om een beetje motor rook te voorkomen is natuurlijk onmogelijk...
turbo gassen, lekke koppakking (rookt ook lekker) etc. etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:49 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
motor rook? Uitlaatgassen ofzo?
ja dat zal wel zon kwik fit zijn waar ze 3x per jaar winterbanden plaatsen en zich dan een garage noemenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef ElectricEye het volgende:
't Zal wel, maar in de garage waar mijn brikkie in onderhoud is, hangt nooit rook ...
Nee, gewoon een vakgarage, met een stel prima niet-rokende techneuten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:55 schreef Wrick het volgende:
[..]
ja dat zal wel zon kwik fit zijn waar ze 3x per jaar winterbanden plaatsen en zich dan een garage noemen
Ik ken taalkundig, zowel in het Nederlands als in het Engels, ook nog wel een aantal gouden regels die het in mijn beroep weer goed doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:01 schreef Wrick het volgende:
ik zou er nooit naar toe gaan
never trust an car mechanicus without a cigarette
dat is de gouden regel
Dank uw wel docent nederlands,quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik ken taalkundig, zowel in het Nederlands als in het Engels, ook nog wel een aantal gouden regels die het in mijn beroep weer goed doen.
En dan doel ik op hoofdletters, leestekens en het Engelse 'an' dat alleen voor een woord dat met een klinker begint gebruikt dient te worden. Ieder z'n vak, dat blijkt maar weer.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef ElectricEye het volgende:
TS is niet voor niets een automonteur bij een shabby garage, da's duidelijk.
Ten eerste kun je het draaien gewoon binnen doen en ten tweede zijn afzuiginstallaties al decennia lang verplicht dus ook al werk je met 10 diesels, er zou nauwelijks rook moeten hangen.
Daarbij zou ik de monteur die mijn auto naar sigarettenrook liet stinken een trap na geven.
Ditquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef Wrick het volgende:
AUTOMONTEURS moeten onder de olie zitten en sjekie op de lip hebben anders zijn ze niet te vertrowuen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik ken taalkundig, zowel in het Nederlands als in het Engels, ook nog wel een aantal gouden regels die het in mijn beroep weer goed doen.
En dan doel ik op hoofdletters, leestekens en het Engelse 'an' dat alleen voor een woord dat met een klinker begint gebruikt dient te worden. Ieder z'n vak, dat blijkt maar weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |