Dank uw wel docent nederlands,quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik ken taalkundig, zowel in het Nederlands als in het Engels, ook nog wel een aantal gouden regels die het in mijn beroep weer goed doen.
En dan doel ik op hoofdletters, leestekens en het Engelse 'an' dat alleen voor een woord dat met een klinker begint gebruikt dient te worden. Ieder z'n vak, dat blijkt maar weer.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef ElectricEye het volgende:
TS is niet voor niets een automonteur bij een shabby garage, da's duidelijk.
Ten eerste kun je het draaien gewoon binnen doen en ten tweede zijn afzuiginstallaties al decennia lang verplicht dus ook al werk je met 10 diesels, er zou nauwelijks rook moeten hangen.
Daarbij zou ik de monteur die mijn auto naar sigarettenrook liet stinken een trap na geven.
Ditquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef Wrick het volgende:
AUTOMONTEURS moeten onder de olie zitten en sjekie op de lip hebben anders zijn ze niet te vertrowuen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik ken taalkundig, zowel in het Nederlands als in het Engels, ook nog wel een aantal gouden regels die het in mijn beroep weer goed doen.
En dan doel ik op hoofdletters, leestekens en het Engelse 'an' dat alleen voor een woord dat met een klinker begint gebruikt dient te worden. Ieder z'n vak, dat blijkt maar weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |