Nietes!quote:
Kunnen die mensen niet eens een keer met zn allen rustig sterven. Op een zondag ofzo...quote:Christengekkies zijn doodsbang dat de Elfstedentocht de zondagsrust aantast. De tocht der tochten wordt mogelijk op 12 februari verreden, en dat is een doorn in Gods oog.
De Nederlandse Vereniging tot bevordering van de Zondagsrust en Zondagsheiliging staat op de barricaden en stuurt vandaag een protestbrief aan de Vereniging De Friesche Elf Steden.
Voorzitter Van der Sluis van de zondagsrustclub maakt zich ernstige zorgen. "Het is volledig in strijd met de Bijbel", zegt hij tegen het Reformatorisch Dagblad. "Er vindt hoe langer hoe meer een aanslag op de zondagsrust plaats. Die dag wordt steeds meer ontheiligd."
Van der Sluis baalt er zelfs al van dat de rayonhoofden zondag bijeenkwamen om de ijssituatie te bespreken. De Elfstedentocht is nog nooit op zondag verreden.
Druk is in je hoofdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef MadMaster het volgende:
En weer een nieuw topic.
Ik kom er momenteel nauwelijks aan toe om hier ook maar even te kijken.
Druk, druk, druk...
De exorcist uit "The Exorcist" is ook wel een aanrader. Die weet met het kruis wel wat demonen te verdrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet eens een keer met zn allen rustig sterven. Op een zondag ofzo...
Wellicht is dat maar even beter ook. Anders hadden we misschien 3 topics verder geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef MadMaster het volgende:
En weer een nieuw topic.
Ik kom er momenteel nauwelijks aan toe om hier ook maar even te kijken.
Druk, druk, druk...
Ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Druk is in je hoofd
(en dan bedoel ik niet druk eens in je hoofd)
Lijkt me ook...is toch de rustdag?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet eens een keer met zn allen rustig sterven. Op een zondag ofzo...
Als er één ding in strijd is met de Bijbel..dan is het de Bijbel welquote:Het is volledig in strijd met de Bijbel
Elk nadeel hep z'n voordeel...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht is dat maar even beter ook. Anders hadden we misschien 3 topics verder geweest
Nou, die loopt ook niet zo lekker op dit moment, ondanks dat 'ie zijn gelijk heeft gehaald.quote:
Perfect voor scrabble. Voer de rest heeft het in mijn ogen geen nut.quote:
Zelfs dat had ik gemist...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, die loopt ook niet zo lekker op dit moment, ondanks dat 'ie zijn gelijk heeft gehaald.
Wat een rotwoord. Voor je het weet bestaat er een zondagrukclubquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Perfect voor scrabble. Voer de rest heeft het in mijn ogen geen nut.
Behalve van dat kleine quizje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nominaties wel leuk, vooral omdat ik zelf genomineerd ben uiteraardMaar ben ook wel erg benieuwd naar de precieze reden
heb niet het gevoel dat ik zoveel bijdraag aan MEN
Je kent de eisen mbt bekendmaking van de reden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nominaties wel leuk, vooral omdat ik zelf genomineerd ben uiteraardMaar ben ook wel erg benieuwd naar de precieze reden
heb niet het gevoel dat ik zoveel bijdraag aan MEN
Mja ok maar verder niet echtquote:
Wellicht vermoeden ze ook dat je de SC hebt opgezet. En nog wat feel good posts(zoals vandaag met "geen ruzie maken" enzo.quote:
Schaamteloos..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kent de eisen mbt bekendmaking van de reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |