abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108155075
Maar het afz adres van myparcel staat er op. Zet je er twee afzenders op? :P
  zondag 19 februari 2012 @ 19:45:39 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_108159883
Ja, mijn logo en url ;)
KuikenGuppy
pi_108212012
Dit ga ik wel even volgen, leuk! :)
Ik wens jullie alvast heel veel succes, geluk en wijsheid met jullie toekomstige webshop!
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:01:54 #154
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_108220301
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dit ga ik wel even volgen, leuk! :)
Ik wens jullie alvast heel veel succes, geluk en wijsheid met jullie toekomstige webshop!
Dank je :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 27 februari 2012 @ 15:00:39 #155
110987 ErwinRommel
pi_108463972
Een update ;)

De handelswaar is binnen. hebben zelf alles ingekocht in het VK!
Alles volgens de FIFO regels op rekken gesorteerd.
Voorraadbeheer is op orde, ook op de website, echter helaas hebben we maar voor ons beginnende assortiment 10% van onze producten niet kunnen vinden, want zelfs bij grote retailers was het "out of stock". Dat is jammer, dan komt dat over 2 weken wel, dan gaan we weer inkopen in het VK.
Morgen het verpakkings materiaal ophalen.

1 maart gaan we open :)
pi_108465003
Leuk Erwin, verkoop je ook tech? :+
Nog een goede tip, ik weet niet of je artikelen op je site kunt plaatsen (ik vermoed dat je magento als systeem gebruikt? ), maar dat is een enorm goede manier om goed in de zoekresultaten te komen. Ga niet geforceerd lopen te schrijven, maar probeer leuke tips te schrijven, en maak mooie linkjes naar je producten (niet te veel, 3 a 5 per artikel is voldoende, meer zal google als spam zien).

Daarnaast, verwacht ik dat je zeer snel benaderd word door mensen die je site willen gaan promoten op facebook/twitter, doe dit niet!!! De kosten zijn meestal erg hoog, en wat ze bieden zal nauwelijks tot extra omzet leiden, daarnaast is het niet heel moeilijk om gewoon zelf een leuke facebook pagina te maken, of een twitteraccount te beheren. Let met Twitter wel op dat als je die eenmaal actief gaat gebruiken, dat je je zelf ook verplicht om daadwerkelijk het account actief te houden, je kunt niet eerst een maand lang antwoorden geven via Twitter, om dan even 2 weken niets te doen!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 27 februari 2012 @ 16:10:53 #157
110987 ErwinRommel
pi_108466601
@raptorix, uiteraard verkoop ik geen tech meer ;)
De rest heb je al van me gehoord via DM ;)
Voor de rest, we hebben gewoon een eigen twitter-account en facebook account.
Toch ben ik mog niet zeker van die meta-tags. Met name de keywords. SEO heb ik geen ervaring mee.
pi_108466873
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
SEO heb ik geen ervaring mee.
en das toch eigenlijk t belangrijkste bij een webshop :) zowel de onsite als ofsite seo :) Maar in Dig loopt een topic wat je wel kan helpen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 27 februari 2012 @ 16:20:23 #159
110987 ErwinRommel
pi_108466987
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

en das toch eigenlijk t belangrijkste bij een webshop :) zowel de onsite als ofsite seo :) Maar in Dig loopt een topic wat je wel kan helpen
Toch vraag ik mij dan af, goed, wij hebben een webshop via shoptrader, maar dat SEO, ik lees het steeds vaker.
Short briefing please! Geen zin om op allerlei links te moeten klikken aangezien ik tegelijk ook bezig ben de voorraad te reggen ;)
pi_108467919
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Toch vraag ik mij dan af, goed, wij hebben een webshop via shoptrader, maar dat SEO, ik lees het steeds vaker.
Short briefing please! Geen zin om op allerlei links te moeten klikken aangezien ik tegelijk ook bezig ben de voorraad te reggen ;)
lol heel beknopt overzicht:

zaken met betrekking op onsite seo:

Non-www versie van de website
Robots.txt
Error document
Sitelinks
Flash, AJAX, cookies en andere scripts
Sitemaps: HTML & XML
Sitestructuur
Menustructuur
Aantal links op een pagina
URL structuur
Breadcrumbs
Snelheid
Heading tags
Meta tags
Beoordelingen

Offsite seo:

- houd je eerst maar bezig met 1 ding, Backlinks

en verder bestudeer dit document:

Overig advies is niet gratis :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 27 februari 2012 @ 16:57:00 #161
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_108468660
Even over de gemeente:
Zolang je klanten niet laat afhalen en alles verzend, is het geen detailhandel, en blijf je gewoon een kleinschalig bedrijf aan huis. Nu zijn de regels daarvoor (kan per gemeente verschillen, moet je even nakijken, staat vaak ook in het bestemmingsplan aangegeven) dat men hiervoor wel een vergunning moet aanvragen voor het onttrekken van de bedrijfsruimte aan de woningvoorraad. In het bestemmingsplan staat vaak of dit mag (dus ook of detailhandel is toegestaan). vaak staat er in het bestemmingsplan iets van: kleinschalig bedrijf aan huis toegestaan tot een max van 40 m2 of 1/3 woonoppervlak.

Maarr, hoeveel ruimte gebruikt een webshop ? op de voorraad na geen lijkt me, en als je de voorraad ergens anders opslaat, of in de schuur (geen woonruimte) hoef je die vergunning niet aan te vragen.

Let wel, die vergunning is maar een formaliteit, en als je gewoon aan de voorwaarde voldoet, en het staat in het bestemmingsplan vermeld kan men jouw die vergunning niet (zomaar) weigeren
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:18:55 #162
110987 ErwinRommel
pi_108469426
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Robots.txt
Error document
Sitelinks
Sitestructuur
Menustructuur
URL structuur
Breadcrumbs
Snelheid
Heading tags
Meta tags
Beoordelingen

Offsite seo:

[ afbeelding ]

Thanks for input!!

Ik snap er de ballen van, dat moet ik straks maar eens aan partner vragen. MBT SEO/SEA.
Verder, backlinks? Hebben er nog geen enkele. Komt wel. Kwestie van tijd.
Of ik mijn tijd verspil mbt aanmaken metatags? Ik weet het niet, omdat ik van vroegah het oude HTML gewend ben hanteer ik nog steeds keyword metatags. Wellicht, en ik vrees ok helaas, pikt google of Bing dat niet meer op.
De website is nagenoeg klaar, en willen aan de slag, met of zonder SEO. 1 maart gaan we online. In de tijd dat het online is zullen we vast wel beoordeeld worden, en kunnen we pas echt wat met de feedback ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:29:15 #163
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_108469822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:14 schreef LimaOscarLima het volgende:
erwin,

jij bent verplicht om je klanten een optie te geven waarbij ze maximaal
50% moeten aanbetalen
Klok, klepel ^O^

En verder OT: ik denk dat je een hele grote concurrent over het hoofd ziet: http://www.marksandspencer.com/
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 27 februari 2012 @ 17:33:33 #164
110987 ErwinRommel
pi_108469965
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En verder OT: ik denk dat je een hele grote concurrent over het hoofd ziet: http://www.marksandspencer.com/
Voor zover ik weet is er nog niks bekend. daarnaast is hun aanbod nog maar te bekijken. Tevens, M&S zal zich enkel in de grote steden vestigen als zijnde fysieke shop.
Ik durf te beweren dat veel van onze producten goedkoper zullen zijn. maar goed, sinds M&S's nog niet op de NL markt zit is dat uiteraard koffiedik kijken.
Ik ben er in elk geval niet bang voor :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:35:57 #165
33954 ElisaB
pi_108470044
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:

Voor zover ik weet is er nog niks bekend. daarnaast is hun aanbod nog maar te bekijken. Tevens, M&S zal zich enkel in de grote steden vestigen als zijnde fysieke shop.
Ik durf te beweren dat veel van onze producten goedkoper zullen zijn. maar goed, sinds M&S's nog niet op de NL markt zit is dat uiteraard koffiedik kijken.
Ik ben er in elk geval niet bang voor :)
Mallerd :D M&S zat ruim 10 jaar geleden al in NL :D
Wellicht dat ze inmiddels weer weg zijn, maar ze zijn jaren mijn klant geweest en ik heb ze echt altijd in DH bezocht :Y

Anyway: bekijk hun assortiment en zie dat ze gewoon verzenden. Naar 80 landen.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:41:38 #166
110987 ErwinRommel
pi_108470230
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mallerd :D M&S zat ruim 10 jaar geleden al in NL :D
Wellicht dat ze inmiddels weer weg zijn, maar ze zijn jaren mijn klant geweest en ik heb ze echt altijd in DH bezocht :Y

Anyway: bekijk hun assortiment en zie dat ze gewoon verzenden. Naar 80 landen.
Ze zijn weg uit NL. Maar komen wellicht toch weer terug. In 040 zat er eentje, meer dan 10 jaar geleden ;)
Punt is dat je daar enkel de standaard meuk zult krijgen. Zie daar bv maar eens Branston Original Pickles te krijgen tegen een redelijke prijs. Ik noem bv maar eens een voorbeeld.

ff gekeken op hun site, en je tikt wat in, populair product en vind het niet eens _O-
http://www.marksandspence(...)ts&intid=gnav_search
  maandag 27 februari 2012 @ 17:46:11 #167
110987 ErwinRommel
pi_108470413
M&S's:
quote:
Albania, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Denmark, Finland, Iceland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Moldova, Monaco, Netherlands, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland
£7.50 Approximately 7-10 days
Geweldig _O-
  maandag 27 februari 2012 @ 17:52:32 #168
33954 ElisaB
pi_108470660
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:

Ze zijn weg uit NL. Maar komen wellicht toch weer terug. In 040 zat er eentje, meer dan 10 jaar geleden ;)
Punt is dat je daar enkel de standaard meuk zult krijgen. Zie daar bv maar eens Branston Original Pickles te krijgen tegen een redelijke prijs. Ik noem bv maar eens een voorbeeld.

ff gekeken op hun site, en je tikt wat in, populair product en vind het niet eens _O-
http://www.marksandspence(...)ts&intid=gnav_search
Owkee, je vroeg wat je over het hoofd zag. Wat je volgens mij over het hoofd ziet is het antwoord op de vraag: waarom is er geen webshop in NL die UK-producten verkoopt. Een deel van het antwoord zit in de afstand: UK is dichtbij en het is vrij eenvoudig om je eea te laten toesturen. Een ander deel van het antwoord is dat er concurrenten zijn die de 20% van de 80%-20% al kunnen leveren in NL.

Ik zeg niet dat je het niet moet doen. Maar als je _O- doet over grote spelers in de markt, dan zie je imho iets over het hoofd :)

Even goed wens ik je veel succes en heb je er een klant bij als je toevallig dat gaat voeren wat ik errug lekker vind :9
  maandag 27 februari 2012 @ 18:02:03 #169
110987 ErwinRommel
pi_108471006
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owkee, je vroeg wat je over het hoofd zag. Wat je volgens mij over het hoofd ziet is het antwoord op de vraag: waarom is er geen webshop in NL die UK-producten verkoopt. Een deel van het antwoord zit in de afstand: UK is dichtbij en het is vrij eenvoudig om je eea te laten toesturen. Een ander deel van het antwoord is dat er concurrenten zijn die de 20% van de 80%-20% al kunnen leveren in NL.

Ik zeg niet dat je het niet moet doen. Maar als je _O- doet over grote spelers in de markt, dan zie je imho iets over het hoofd :)

Even goed wens ik je veel succes en heb je er een klant bij als je toevallig dat gaat voeren wat ik errug lekker vind :9
Er zijn er een paar die online UK producten verkopen. Google maar eens. Dan kom ik toch wel uit op bepaalde sites die er nu niet echt bepaald mooi uitzien. Prijzen uiteraard ook bekeken, en in mijn opinie té duur.
Tegen de grote spelers kun je je wel degelijk "wapenen". Nl. zorgen dat jij die producten wel hebt. En dat is redelijk simpel na te gaan.
Nu zeg ik niet de wijsheid in pacht te hebben, maar ik denk dat zelfs M&S's, indien zij weer vestigingen gaan openen in Nederland zelfs duurdere producten aanbieden dan een webshop dat kan doen.
Daarom heb ik die angst ook niet door me te gaan verkrampen op een grote marktleider. Hun (M&S's) verkopen tig artikelen, maar nu net niet dat artikel wat jij wilt ;)
Ik mag hier niet gaan spammen, maar ik denk dat zodra je ons aanbod zult zien je ook wel denkt van "ahhh ja, dat verkoopt M&S's niet.
Dat bedoel ik ermee te zeggen.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:08:39 #170
33954 ElisaB
pi_108471241
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Er zijn er een paar die online UK producten verkopen. Google maar eens. Dan kom ik toch wel uit op bepaalde sites die er nu niet echt bepaald mooi uitzien. Prijzen uiteraard ook bekeken, en in mijn opinie té duur.
Tegen de grote spelers kun je je wel degelijk "wapenen". Nl. zorgen dat jij die producten wel hebt. En dat is redelijk simpel na te gaan.
Nu zeg ik niet de wijsheid in pacht te hebben, maar ik denk dat zelfs M&S's, indien zij weer vestigingen gaan openen in Nederland zelfs duurdere producten aanbieden dan een webshop dat kan doen.
Daarom heb ik die angst ook niet door me te gaan verkrampen op een grote marktleider. Hun (M&S's) verkopen tig artikelen, maar nu net niet dat artikel wat jij wilt ;)
Ik mag hier niet gaan spammen, maar ik denk dat zodra je ons aanbod zult zien je ook wel denkt van "ahhh ja, dat verkoopt M&S's niet.
Dat bedoel ik ermee te zeggen.
Owkee, nog duidelijker dan: er zijn grote spelers in de markt die een naam hebben, hun assortiment is niet toevallig gekozen en jij kunt niet bestaan van de incidenteel die een zakje weet ik veel nodig heeft. Wel als leuke hobby, maar dan moet je er geen substantieel inkomen uit willen hebben.

Je hoeft van niemand bang te zijn, maar je moet je markt, je omgeving én jezelf kennen en snappen waarom het is zo het is.
pi_108471419
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Robots.txt
Error document
Sitelinks
Sitestructuur
Menustructuur
URL structuur
Breadcrumbs
Snelheid
Heading tags
Meta tags
Beoordelingen

Offsite seo:

[ afbeelding ]

Je vergeet de belangrijkste.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 27 februari 2012 @ 18:18:58 #172
110987 ErwinRommel
pi_108471594
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owkee, nog duidelijker dan: er zijn grote spelers in de markt die een naam hebben, hun assortiment is niet toevallig gekozen en jij kunt niet bestaan van de incidenteel die een zakje weet ik veel nodig heeft. Wel als leuke hobby, maar dan moet je er geen substantieel inkomen uit willen hebben.

Je hoeft van niemand bang te zijn, maar je moet je markt, je omgeving én jezelf kennen en snappen waarom het is zo het is.
Ik snap wel wat je bedoeld hoor ;)
M&S's hebben zat in hun aanbod. Daarom snap ik ook niet dat net op het hoogtepunt van Britse werkers in Nederland ze Nederland verlieten. Daar zal wel een strategie achter hebben gezeten.
Ergens ben ik er wel blij mee dat M&S wellicht weer terugkomt, indien dat ook gaat echt gebeuren.
Mbt mijn webshop? Toch denk ik dat ik zéér concurrerende prijzen neer kan zetten, zelfs tegen wat bv M&S's aan zou bieden.
Maar goed, nogmaals, het is altijd koffiedik kijken, en de concurrentie in de gaten houden mbt prijzen.
Als ik zeg dat er een bepaalde winstmarge is omdat wij bv goedkoop kunnen inslaan, en dat rechtstreeks mee kunnen nemen (no shipment) scheelt dat flink.
Een afweging dus, en inspelen op wat de concurrent te bieden heeft.
Dat is gezond.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:28:30 #173
33954 ElisaB
pi_108477391
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld hoor ;)
M&S's hebben zat in hun aanbod. Daarom snap ik ook niet dat net op het hoogtepunt van Britse werkers in Nederland ze Nederland verlieten. Daar zal wel een strategie achter hebben gezeten.
Ergens ben ik er wel blij mee dat M&S wellicht weer terugkomt, indien dat ook gaat echt gebeuren.
Mbt mijn webshop? Toch denk ik dat ik zéér concurrerende prijzen neer kan zetten, zelfs tegen wat bv M&S's aan zou bieden.
Maar goed, nogmaals, het is altijd koffiedik kijken, en de concurrentie in de gaten houden mbt prijzen.
Als ik zeg dat er een bepaalde winstmarge is omdat wij bv goedkoop kunnen inslaan, en dat rechtstreeks mee kunnen nemen (no shipment) scheelt dat flink.
Een afweging dus, en inspelen op wat de concurrent te bieden heeft.
Dat is gezond.
Gaat het om concurreren op prijs?
pi_108478412
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste.
content bedoel je? of innerlinks? Dat eerste spreekt voor zich.. Unieke content is king, maar daar kom je dr nog niet mee

of doel je op iets anders?
  maandag 27 februari 2012 @ 20:44:13 #175
110987 ErwinRommel
pi_108478474
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gaat het om concurreren op prijs?
Niet enkel ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')