Dank jequote:Op maandag 20 februari 2012 23:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dit ga ik wel even volgen, leuk!
Ik wens jullie alvast heel veel succes, geluk en wijsheid met jullie toekomstige webshop!
en das toch eigenlijk t belangrijkste bij een webshopquote:
Toch vraag ik mij dan af, goed, wij hebben een webshop via shoptrader, maar dat SEO, ik lees het steeds vaker.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en das toch eigenlijk t belangrijkste bij een webshopzowel de onsite als ofsite seo
Maar in Dig loopt een topic wat je wel kan helpen
lol heel beknopt overzicht:quote:Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij dan af, goed, wij hebben een webshop via shoptrader, maar dat SEO, ik lees het steeds vaker.
Short briefing please! Geen zin om op allerlei links te moeten klikken aangezien ik tegelijk ook bezig ben de voorraad te reggen
Thanks for input!!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lol heel beknopt overzicht:
zaken met betrekking op onsite seo:
Non-www versie van de website
Robots.txt
Error document
Sitelinks
Flash, AJAX, cookies en andere scripts
Sitemaps: HTML & XML
Sitestructuur
Menustructuur
Aantal links op een pagina
URL structuur
Breadcrumbs
Snelheid
Heading tags
Meta tags
Beoordelingen
Offsite seo:
- houd je eerst maar bezig met 1 ding, Backlinks
en verder bestudeer dit document:
[ afbeelding ]
Overig advies is niet gratis
Klok, klepelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:14 schreef LimaOscarLima het volgende:
erwin,
jij bent verplicht om je klanten een optie te geven waarbij ze maximaal
50% moeten aanbetalen
Voor zover ik weet is er nog niks bekend. daarnaast is hun aanbod nog maar te bekijken. Tevens, M&S zal zich enkel in de grote steden vestigen als zijnde fysieke shop.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En verder OT: ik denk dat je een hele grote concurrent over het hoofd ziet: http://www.marksandspencer.com/
Mallerdquote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor zover ik weet is er nog niks bekend. daarnaast is hun aanbod nog maar te bekijken. Tevens, M&S zal zich enkel in de grote steden vestigen als zijnde fysieke shop.
Ik durf te beweren dat veel van onze producten goedkoper zullen zijn. maar goed, sinds M&S's nog niet op de NL markt zit is dat uiteraard koffiedik kijken.
Ik ben er in elk geval niet bang voor
Ze zijn weg uit NL. Maar komen wellicht toch weer terug. In 040 zat er eentje, meer dan 10 jaar geledenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MallerdM&S zat ruim 10 jaar geleden al in NL
Wellicht dat ze inmiddels weer weg zijn, maar ze zijn jaren mijn klant geweest en ik heb ze echt altijd in DH bezocht
Anyway: bekijk hun assortiment en zie dat ze gewoon verzenden. Naar 80 landen.
Geweldigquote:Albania, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Denmark, Finland, Iceland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Moldova, Monaco, Netherlands, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland
£7.50 Approximately 7-10 days
Owkee, je vroeg wat je over het hoofd zag. Wat je volgens mij over het hoofd ziet is het antwoord op de vraag: waarom is er geen webshop in NL die UK-producten verkoopt. Een deel van het antwoord zit in de afstand: UK is dichtbij en het is vrij eenvoudig om je eea te laten toesturen. Een ander deel van het antwoord is dat er concurrenten zijn die de 20% van de 80%-20% al kunnen leveren in NL.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze zijn weg uit NL. Maar komen wellicht toch weer terug. In 040 zat er eentje, meer dan 10 jaar geleden
Punt is dat je daar enkel de standaard meuk zult krijgen. Zie daar bv maar eens Branston Original Pickles te krijgen tegen een redelijke prijs. Ik noem bv maar eens een voorbeeld.
ff gekeken op hun site, en je tikt wat in, populair product en vind het niet eens![]()
http://www.marksandspence(...)ts&intid=gnav_search
Er zijn er een paar die online UK producten verkopen. Google maar eens. Dan kom ik toch wel uit op bepaalde sites die er nu niet echt bepaald mooi uitzien. Prijzen uiteraard ook bekeken, en in mijn opinie té duur.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, je vroeg wat je over het hoofd zag. Wat je volgens mij over het hoofd ziet is het antwoord op de vraag: waarom is er geen webshop in NL die UK-producten verkoopt. Een deel van het antwoord zit in de afstand: UK is dichtbij en het is vrij eenvoudig om je eea te laten toesturen. Een ander deel van het antwoord is dat er concurrenten zijn die de 20% van de 80%-20% al kunnen leveren in NL.
Ik zeg niet dat je het niet moet doen. Maar als jedoet over grote spelers in de markt, dan zie je imho iets over het hoofd
Even goed wens ik je veel succes en heb je er een klant bij als je toevallig dat gaat voeren wat ik errug lekker vind
Owkee, nog duidelijker dan: er zijn grote spelers in de markt die een naam hebben, hun assortiment is niet toevallig gekozen en jij kunt niet bestaan van de incidenteel die een zakje weet ik veel nodig heeft. Wel als leuke hobby, maar dan moet je er geen substantieel inkomen uit willen hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Er zijn er een paar die online UK producten verkopen. Google maar eens. Dan kom ik toch wel uit op bepaalde sites die er nu niet echt bepaald mooi uitzien. Prijzen uiteraard ook bekeken, en in mijn opinie té duur.
Tegen de grote spelers kun je je wel degelijk "wapenen". Nl. zorgen dat jij die producten wel hebt. En dat is redelijk simpel na te gaan.
Nu zeg ik niet de wijsheid in pacht te hebben, maar ik denk dat zelfs M&S's, indien zij weer vestigingen gaan openen in Nederland zelfs duurdere producten aanbieden dan een webshop dat kan doen.
Daarom heb ik die angst ook niet door me te gaan verkrampen op een grote marktleider. Hun (M&S's) verkopen tig artikelen, maar nu net niet dat artikel wat jij wilt
Ik mag hier niet gaan spammen, maar ik denk dat zodra je ons aanbod zult zien je ook wel denkt van "ahhh ja, dat verkoopt M&S's niet.
Dat bedoel ik ermee te zeggen.
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lol heel beknopt overzicht:
zaken met betrekking op onsite seo:
Non-www versie van de website
Robots.txt
Error document
Sitelinks
Flash, AJAX, cookies en andere scripts
Sitemaps: HTML & XML
Sitestructuur
Menustructuur
Aantal links op een pagina
URL structuur
Breadcrumbs
Snelheid
Heading tags
Meta tags
Beoordelingen
Offsite seo:
- houd je eerst maar bezig met 1 ding, Backlinks
en verder bestudeer dit document:
[ afbeelding ]
Overig advies is niet gratis
Ik snap wel wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, nog duidelijker dan: er zijn grote spelers in de markt die een naam hebben, hun assortiment is niet toevallig gekozen en jij kunt niet bestaan van de incidenteel die een zakje weet ik veel nodig heeft. Wel als leuke hobby, maar dan moet je er geen substantieel inkomen uit willen hebben.
Je hoeft van niemand bang te zijn, maar je moet je markt, je omgeving én jezelf kennen en snappen waarom het is zo het is.
Gaat het om concurreren op prijs?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld hoor
M&S's hebben zat in hun aanbod. Daarom snap ik ook niet dat net op het hoogtepunt van Britse werkers in Nederland ze Nederland verlieten. Daar zal wel een strategie achter hebben gezeten.
Ergens ben ik er wel blij mee dat M&S wellicht weer terugkomt, indien dat ook gaat echt gebeuren.
Mbt mijn webshop? Toch denk ik dat ik zéér concurrerende prijzen neer kan zetten, zelfs tegen wat bv M&S's aan zou bieden.
Maar goed, nogmaals, het is altijd koffiedik kijken, en de concurrentie in de gaten houden mbt prijzen.
Als ik zeg dat er een bepaalde winstmarge is omdat wij bv goedkoop kunnen inslaan, en dat rechtstreeks mee kunnen nemen (no shipment) scheelt dat flink.
Een afweging dus, en inspelen op wat de concurrent te bieden heeft.
Dat is gezond.
content bedoel je? of innerlinks? Dat eerste spreekt voor zich.. Unieke content is king, maar daar kom je dr nog niet meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |