Reclame maken op expat-fora zeker!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:49 schreef Rapaille het volgende:
Heb je ook cadeauverpakkingen? Hoeft niet gratis, maar kan soms wel makkelijk zijn?
Wat reclame maken op (engelse) expat-forums?
Hoe ga je de nieuwsbrieven aanpakken qua opmaak, en hoe wil je de effectiviteit meten?
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar dat is afhankelijk van je marktquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
iemand ervaring met goede "gebruikte" verpakkingen?
Bij een leverancier van verpakkingen waar we zijn geweest verkopen ze 30 "gebruikte" dozen van zeer goede kwaliteit (staat geen logo op) voor ¤18.
Nieuwe dozen ¤30 per 25 stuks, van stevig karton. We hebben 4 dozen meegekregen, ook de gebruikte om ze te "testen".
Sorry, maar wat is een USP?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar dat is afhankelijk van je markt.
Dozen zijn niet heel erg duur, bij Paardekooper kan je voor ongeveer datzelfde bedrag nieuwe dozen kopen.
Mocht je er wel voor kiezen, zou ik er een USP van maken, want het is wel milieuvriendelijk natuurlijk.
Unique Selling Pointquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is een USP?![]()
Verder kiezen wij ervoor om niet die "chips" te kiezen voor vulling maar bubbelfolie. Zelf vind ik die chips erg hinderlijk als ikzelf iets bestel.
Ok thanks, ff opzoeken in google zodadelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Unique Selling Point.
Van bubbelfolie heb je VEEL nodig he, om een doosje helemaal af te vullen.
Ja, bijvoorbeeld baking soda is naar mijn weten in de supermarkt totaal niet te koop. Daar gaan we ook wel wat van inkopen natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:
Ik zat even mee te lezen, en bedacht me ook nog iets. Misschien niet iets voor in het begin, maar er zijn ook veel britse koks die in hun recepten typisch engelse producten gebruiken die hier niet te krijgen zijn. Weet niet of dat mag en zulks, maar wellicht kan je daar ook handig op inspelen?
Ja, ik heb regelmatig dat ik dan een recept van bijv. Nigella tegenkom met een ingrediënt wat we hier dan niet hebben en waarvan ik ook niet zo 123 weet waarmee je het kan vervangen. Tof als jullie dat soort zaken ook in het assortiment kunnen opnemen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld baking soda is naar mijn weten in de supermarkt totaal niet te koop. Daar gaan we ook wel wat van inkopen natuurlijk
Je krijgt zo een uitnodiging van onze Facebookpagina via Facebook toegestuurd...... kan je je verzoekjes meldenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb regelmatig dat ik dan een recept van bijv. Nigella tegenkom met een ingrediënt wat we hier dan niet hebben en waarvan ik ook niet zo 123 weet waarmee je het kan vervangen. Tof als jullie dat soort zaken ook in het assortiment kunnen opnemen!
Toppie!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je krijgt zo een uitnodiging van onze Facebookpagina via Facebook toegestuurd...... kan je je verzoekjes melden
met jouw username had ik toch een iets andere reactie verwacht, iets waar weinig webshopbeheerders ooit van hebben gehoordquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef SEO het volgende:
Zorg voor een gebruiksvriendelijke webshop (usability). Denk hierbij aan de volgende punten:
- Zorg voor heldere call-to-actions i.c.m. groen/oranje/rode bestelbuttons (bestel direct o.i.d.).
- Zorg voor een zo kort en efficiënt mogelijk bestelproces. Vermeld hierbij bij welke stap de klant is (stap 1, 2, etc.).
- Laat je klanten afrekenen op (het liefst) 1 pagina.
Meer tips en informatie vind je in deze handige *knipperdeknipknip*
Succes!
En dan zelf een totaal onoverzichtelijke website hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef SEO het volgende:
Zorg voor een gebruiksvriendelijke webshop (usability). Denk hierbij aan de volgende punten:
- Zorg voor heldere call-to-actions i.c.m. groen/oranje/rode bestelbuttons (bestel direct o.i.d.).
- Zorg voor een zo kort en efficiënt mogelijk bestelproces. Vermeld hierbij bij welke stap de klant is (stap 1, 2, etc.).
- Laat je klanten afrekenen op (het liefst) 1 pagina.
Meer tips en informatie vind je in deze handige *SPAM*
Succes!
och jah backlinks zijn best belangrijk, jammer dat ie zn anchor text verneuktquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:10 schreef themole het volgende:
[..]
En dan zelf een totaal onoverzichtelijke website hebben.
Haha nee, geen spam. Ik doe zelf iets rondom webwinkels maar heb niets met de link te maken. Tijdens een googlesessie kwam ik bij deze post en het boeide me. Vervolgens heb ik me even geregistreerd om TS enigzins te helpen. Akkoord?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
met jouw username had ik toch een iets andere reactie verwacht, iets waar weinig webshopbeheerders ooit van hebben gehoord
Los van dat je heir een beetje zit te spammen natuurlijk
True. Echter, het linkje is puur ter informatie. Zou ik de intentie hebben gehad om te spammen had ik uiteraard een aantal zoekwoorden in de anchor tekst gedropt, maar niet dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
och jah backlinks zijn best belangrijk, jammer dat ie zn anchor text verneukt
Ik zet er mijn ordernummer neer, en plak een losse sticker op het pakket met daarop de afzender.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Burdie,
Eigen kenmerk bij myparcel komt op 't label te staan. Zet je hier gewoon je bedrijfsnaam neer of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |