Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (85)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (80)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (75)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
Ezekieltfs - (H) - Goblin Priest (85)
Djenghis - (H) - Blood Elf Paladin (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Is automatischquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:50 schreef Silmarwen het volgende:
Crap, Isa, kun je er even een nummertje bij optellen. Benikvergeten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net 33 minuten gedaan over een traject van 15 minuten kut NS. Eerste schooldag na 2 weken en meteen een opdracht ter grote van Azeroth.
Ik ging zaterdag met de treinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net 33 minuten gedaan over een traject van 15 minuten kut NS. Eerste schooldag na 2 weken en meteen een opdracht ter grote van Azeroth.
Dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de treinen tegenwoordig vaak erg koud! Alsof de kachel het dan gewoon niet doet of zo![]()
En verder heeft dit niks met wow te maken
Ik. Speel nu 8 jaar, en vind sommige dingen nog altijd even tof hoor. Maar het is zeker een stuk minder leuk dan in vanilla, dat geef ik wel toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef Arcadia het volgende:
Vinden jullie het spel eigenlijk nog interessant? Wie is er hier nog van Vanilla die nu nog speelt?
Ik ben 2 weken voor de release van The Burning Crusade begonnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef Arcadia het volgende:
Vinden jullie het spel eigenlijk nog interessant? Wie is er hier nog van Vanilla die nu nog speelt?
Ik een paar weken na de release van BCquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef Metonae het volgende:
Ik ben 2 weken voor de release van The Burning Crusade begonnenTelt dat ook?
Als hunter kan je ook nog zo'n roze bird als pet nemen, dan heb je klein groter, grootstquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Another Mummy mount and Baby pet!
![]()
[ afbeelding ]
Hiero. Maar doe weer eens wat anders dan raiden en questen, namelijke PvPen.Beetje afwisseling.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef Arcadia het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:13 schreef Silmarwen het volgende:
No show = suicide bij ons. Kan je lang wachten op je shinies. 3 keer no show = geen guild meer.
Heb weleens gehad dat we in de Ikea waren en ineens bedacht "Hey... moesten we niet..." toen maar snel een guildie gebeldWe komen 20 minuutjes later... excuses.
Zijn ook toffe mensen ja maar heb vaak geen tijdquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wij hebben gewoon elke woensdagavond een raid, meestal 6 van de 10 vaste mensen en dan een paar guildies die online zijn en meewillen.
Of verliezen van mensen die allang beter hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:11 schreef Blistering het volgende:
Nog mensen hier die willen meehuilen met de LFR RNG? Tokens verliezen, trinkets niet zien droppen, en als ze droppen verliezen van noobjes etc.
Werd tijd, wat een zuur stuk is dat zegquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:54 schreef TwyLight het volgende:
Dungeons and Raids
- Ultraxion
- - - The event leading to Ultraxion now requires 15 Drakes killed, down from 24.
nice
ja die trinkets zijn bijna legendary in LFRquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:11 schreef Blistering het volgende:
Nog mensen hier die willen meehuilen met de LFR RNG? Tokens verliezen, trinkets niet zien droppen, en als ze droppen verliezen van noobjes etc.
Hij wou denk ik niet dat een andere class het zou krijgen, aangezien ik de enige andere priest wasquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
wel idioot dat hij/zij toch need dan eigenlijk. Of misschien was het wel iemand die wilde voorkomen dat iemand die het niet nodig had ging winnen. Of zo
2 tokens op 1 dag winnen en dan klagenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
Doe ik DS, krijg ik glove token. Dus ik koop die gloves even voordat we Spine & Madness gaan doen en stop er een Brilliant Queen's Garnet in.
Na de raid nog even snel BH en wat dropt er.... juist de tier gloves die ik een half uur daarvoor had gemmed + enchanted. Dag epic gem. Ik had ze namelijk terug verkocht zodat ik ook mijn feral 4-set kreeg.
Om 22:00 waren ze al klaarquote:
Ja, leuk is dat hèquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
atonement healing, damn wat een lol is dat![]()
Ik had er net een Queens Garnet in gestopt die ik ook voor 6k op AH had kunnen verkopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2 tokens op 1 dag winnen en dan klagen![]()
Wat houdt dat precies in dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:11 schreef KataStrofe het volgende:
Jaaa ik moet ook echt eens een attonement spec nemen op mijn disc priest, dit weekend maar eens mee gaan spelen
Wat doe jij hierquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2 tokens op 1 dag winnen en dan klagen![]()
Je healt terwijl je dps doetquote:
weer knetterverslaafd zijnquote:
Wat Isa zegt, tis een Disc spec die zorgt dat je Smite e.d. damage doen en healen tegelijk, schijnt echt nice te zijn!quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in dan?
't valt mee hoor, kwestie van m'n vooraf gestelde grenzen aanhouden.quote:
Zolang je maar op jezelf past.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't valt mee hoor, kwestie van m'n vooraf gestelde grenzen aanhouden.
wow+diablo3 kon wel eens een probleem gaan worden voor mequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je maar op jezelf past.
Ga ik ook doen als Diablo 3 uitkomt... hoop ik...
Dia2LOD heeft met tot twee keer toe bijna een relatie gekost, en toch ga ik Dia3 proberen. Maar nu idd op een verstandige wijzequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wow+diablo3 kon wel eens een probleem gaan worden voor me
en toch pre-orderen
Na ervaring met de beta: ik wens je succes!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:22 schreef stbabylon het volgende:
Maar nu idd op een verstandige wijze
Jij denkt dat het avond naar avond grinden wordt? En dat ik dat leuk vind? Zoals met Dia2LODquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:26 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Na ervaring met de beta: ik wens je succes!
Geen idee, grinden vind ik zelf niet leuk hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat het avond naar avond grinden wordt? En dat ik dat leuk vind? Zoals met Dia2LOD
Oh dat is niet het probleem, naar een paar playthroughs heb je dat wel gehad. De vraag is, of je de neiging krijgt om te gaan farmen voor goede items... Dat is de echte time-killer. 100 cow- of baalruns op een avond enzo...quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:33 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Geen idee, grinden vind ik zelf niet leuk hoorMaar ik heb tussen Kerst en Nieuwjaar kunnen spelen (D3 beta is op mijn broers account), en ik ging "per ongeluk" best wel langer door dan m'n originele planningen waren (wel voornamelijk met quests e.d., niet het pure grindwerk
)
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:07 schreef Skillstorm het volgende:
Horde wint nooit in bg;s.
Total retards.
Ik ben horde...quote:
Die sluit prima aan bij mijn beleving als Alliancequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Messina het volgende:
Ik ben horde...
[ afbeelding ]
Op AB na ligt het allemaal rond of boven de 50% winst.
Soms heb je van die dagen... Pfff. Als ik drie potjes op rij verlies kap ik gewoon voor die dag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:18 schreef Skillstorm het volgende:
Moet nog 6 bg,s winnen zodat ik shoulders kan kopen met de conquest points.Gaat laaaaaaaaang duren.
Heb zojuist wel 3 potjes gewonnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen... Pfff. Als ik drie potjes op rij verlies kap ik gewoon voor die dag.
Ik hoop dat je zo weer wint ^^quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb zojuist wel 3 potjes gewonnen.
Maar mijn loss streak is weer begonnen.
Nou, 1 win erbij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zo weer wint ^^
Ik moet nog een aantal PVP achievements... Zit nu op 165 / 229 (72%)
Achievements overall 1209 / 1399 (86%). Nog steeds geen turtle...Fish and other things caught 12,960
Eén arena win geeft 180 conquest..quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:18 schreef Skillstorm het volgende:
Moet nog 6 bg,s winnen zodat ik shoulders kan kopen met de conquest points.Gaat laaaaaaaaang duren.
Al geprobeerd net met een fully geared cataclystic persoon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Eén arena win geeft 180 conquest..
Ik maak iedereen kapot met mijn crap gear.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Al geprobeerd net met een fully geared cataclystic persoon.
Mijn gear is nog te crap.
Jep, ik sloop ook mensen met 4k+ resi met mijn quest item set.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maak iedereen kapot met mijn crap gear.
Hoe doe je dat per ongeluk?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Evertjan het volgende:
btw ik ben per ongeluk de nieuwe GM van de Fokkers guild op Auchidon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |