Dat maakt het zo lastig, dat er geen wettelijke regels zijn en dat men vaak vindt dat het een keuze is om dit traject in te gaan en de consequenties dus ook voor jezelf. Dacht echter dat de bedrijfsarts wel iets kon betekeken aangezien het toch iets medisch is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je bedrijfsarts kan je daar verder niet bij helpen omdat het gaat over hoe je de uren schrijft. Dit is in alle redelijkheid onderling te bepalen heeft mijn bedrijfsarts meerdere keren aangegeven. Hier zijn geen wettelijke regels voor namelijk.
En als je hem het nummer geeft kan hij er nog niets mee, die arts mag hem niets vertellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
Aan de andere kant. Who cares? Het maakt toch niet uit als je hem de naam en het nummer van je arts geeft? Mss ben ik naief, maar dat zou nou net iets zijn waarvan ik denk 'als dat jou gelukkig maakt...'
Dit is echt heel "kinderachtig"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:03 schreef Kolonia het volgende:
Oh ja, voor mijn twaalfeneenhalfjaar-jubileum vorige week heb ik niet eens een handdruk gekregen, laat staan een felicitatie of dankjewel.
Onbegrijpelijk zeg!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:03 schreef Kolonia het volgende:
Oh ja, voor mijn twaalfeneenhalfjaar-jubileum vorige week heb ik niet eens een handdruk gekregen, laat staan een felicitatie of dankjewel.
Ik denk dat het dat inderdaad gaat worden en de laatste ivf plannen tijdens vrije tijd.quote:[b]Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Cathmar het volgende:[/
Ik denk dat ik de lijst ook gewoon zou geven, met het telefoonnummer. Je kunt je energie wel beter gebruiken.
Ik duim gewoon nu al voor je dat je eerst lekker lang met verlof kanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:28 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad gaat worden en de laatste ivf plannen tijdens vrije tijd.
En een nieuwe baan zoeken...
Wat BE zegtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
Aan de andere kant. Who cares? Het maakt toch niet uit als je hem de naam en het nummer van je arts geeft? Mss ben ik naief, maar dat zou nou net iets zijn waarvan ik denk 'als dat jou gelukkig maakt...'
Sorry??? Wat een lompe opmerkingen zijn dat????quote:Op maandag 13 februari 2012 07:34 schreef kahlie het volgende:
Ophelia, LadyBlack & Droomvrouwtje dank je wel voor jullie woorden. Ik leef idd behoorlijk mee, omdat ik het mijn zus zo gun en ook omdat ik vaak degene ben die gebeld wordt.
Van het weekend hebben we taart gegeten die ze had gebakken (de dag ervoor op workshop) om toch een beetje iets leuks nog van de dag te maken. Je moet toch wat![]()
PFff, wat een verschil tussen bazen zeg! Die van m'n zus is een beetje een bullebak ("Neem je prive niet mee naar je werk" & "Huilen over je miskramen doe je maar in je eigen tijd"), maar zo cru als bij Klumsy & Koloon is ze gelukkig dan weer niet.
Kolonia, ik kan me voorstellen dat je nu zin hebt om met je hakken in het zand te gaan. Wat een knurft. Toch heeft Be wel een goed punt. Het liefst heb je begrip, maar als dat niet gaat lukken... dan maar 2 uur vrij toch?![]()
Ereshkigal, fijn dat je baarmoederslijm goed was
klumsy, ik duim dat je![]()
gauw doorbreken
Dikke knuffel voor iedereen hier
De soort van opmerkingen waar je niet blij van wordt, van een bullebak van een baas die prive en werk strikt gescheiden wil houden en het liefst robot werknemers heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Sorry??? Wat een lompe opmerkingen zijn dat????
Dat geloof ik gelijk. Hier wordt af en toe wel eens een potje stevig gejankt, dan werken er een paar mensen een kwartiertje niet en vervolgens kan iedereen er weer tegenaan. Beter dan dat je de hele dag niets presteert omdat je je k*t voelt lijkt me...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Op desbetreffende afdeling zijn al een stuk of 4 mensen overspannen geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |