abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107979149
Fijn dat er wat meer duidelijkheid is Koloon! Voelt het nu ook weer wat beter?
pi_107982861
Wat fijn Koloon :)

Ik heb morgen m'n beoordelingsgesprek, ben benieuwd wat m'n manager te zeggen heeft over z'n achterlijke manier van beoordelen en z'n lompe opmerking op het beoordelingsformulier...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_107998574
Klums, ik ben heel benieuwd. Hoop dat het je lukt om hem er op aan te spreken. Ik ben daar altijd zo slecht in. En dan achteraf....

En Koloon, ook al een goed gesprek met je baas. Wat fijn voor je!
Met een meidenkwartet
pi_108000712
Heb je het gesprek al gehad Klumsy? Ik ben benieuwd hoe het ging/gaat
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:51:46 #155
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108001070
en sorboot, hoe is 't met jou nu?
in de haak.
pi_108008040
ik zag een hele mooie test voorbij komen ! wat fijn gefeliciteerd !! hoop dat er snel meer gaan volgen...dat het maar iets besmettelijks wordt haha

ik kom net uit het ziekenhuis weer een echo op dag 11.
baarmoederslijm groeide prima (maar dat was weinig nieuws)
aan de rechterkant was niets te zien... (daar ging het vertrouwen weer)
MAAR toen ze links keek zag ze ineens een piepklein eitje... 11x11x11 dus voorzichtig ben ik al blij
Natuurlijk zei de echoscopiste direct : Het kan nog alle kanten op...ik heb meegemaakt dat het ineens weg was... Nou hoop ik dat dat bij ons dus niet het geval is en dat het nu mooi door groeit
aanstaande vrijdag mag ik weer terug komen voor een echo en ik hoop zo dat het dan gegroeit is !!
en dat de clomid 150 nu wel wat werk heeft gedaan....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_108011909
Hoe was het gesprek Klums?

Ik hoop dat je vrijdag een mooi gegroeid ei te zien krijgt Ereshkigal ^O^
pi_108019469
Gesprek was eigenlijk wel goed :), ook erg lang, heb bijna 2,5 met m'n manager gezeten...
In grote lijnen even hier het verhaal, want er is nogal veel besproken en anders gaat het zo een lang verhaal worden ;)
Maar hij had zich helemaal niet gerealiseerd dat hij wel erg lomp is geweest in de onderbouwing van zijn beoordeling, wat absoluut ook niet zo bedoeld was! Uiteindelijk gaf hij ook toe dat hij mij eigenlijk helemaal niet heeft kunnen beoordelen omdat hij los van wat ik hem verteld heb, geen idee heeft wat m'n werkzaamheden nou eigenlijk inhouden ( zit na het samenvoegen van afdelingen zit ik nu een jaar op zijn afdeling, maar hij is heel weinig aanwezig geweest ivm de implementatie van een nieuw pakket )
Hij verontschuldigde zich dat hij zich er zo makkelijk vanaf heeft gemaakt door dus gewoon maar wat in te vullen en zorgt dat ik een nieuwe beoordeling ga krijgen.
Heb hem verteld dat hij als hij het niet weet moet zorgen dat hij bij de juiste personen dan maar moet informeren hoe zij vinden dat ik mijn werk doe en daar was hij het wel mee eens :)
pi_108019500
Ereshkigal wat fijn dat er wat te zien was, nu lekker doorgroeien en dan vrijdag een mooie echo!
pi_108019601
Ik heb inmiddels provera pil 7 op.... nog 3 te gaan, ben benieuwd hoe snel ik ongesteld ga worden,
vorige keren kreeg ik steeds een kuur van 5 dagen en werd ik 4 dagen na m'n laatste pil ongesteld
Had eigenlijk een beetje hoop dat ik vandaag ongesteld zou worden, dat komt wel mooi uit, dan zou ik volgende week vrijdag voor een echo langs kunnen komen en kan ik dat op m'n vrije dag doen :)
pi_108020076
Fijn dat het gesprek goed ging Klumsy. Lijkt me toch echt wel heel prettig!!
En balen van die Provera. Het is allemaal niet te voorspellen he, helaas. Hopelijk kun je snel beginnen!
Met een meidenkwartet
pi_108022186
Fijn dat het zo'n positief gesprek was Klumsy!

Succes met je ei Eresh! Ik hoop op een goede echo vrijdag!
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:04:04 #163
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108022551
Ik ga ff een egopost doen sorry

Vandaag geopereerd aan de endometriose. Net kwam de gyn die me geopereerd had. Operatie ging erg moeizaam, heel veel verklevingen, alles tot mijn darmen aan toe zaten aan elkaar en flink wat cysten. Ze hebben me IVF klaargemaakt dwz zeggen dat niet alles is verwijderd bijv rondom mijn darmen (hier zal ik nog een keer aan geopereerd moeten worden en dan moet er een stuk worden verwijderd) Ze hebben ook mijn eileiders verwijderd, dus natuurlijk zwanger raken zit er gewoon echt niet meer in :'( Ik voel me even uit het veld geslagen. Ik wist dat een reële optie was, maar nu het echt zo is voelt het alsof de grond onder me is weggeslagen. Want stiekem had ik zo gehoopt dat er toch nog een wondertje zou gebeuren. Het voelt allemaal zo onwerkelijk dat wat zo ver weg leek - de IVF - is ineens zo dichtbij. Vond het eerst maar allemaal ver van mijn bed show, maar dat is het allemaal niet meer. Ik ben op dit moment erg verdrietig :'( Dit alles is toch heftiger dan ik dacht. Goede nieuws is IVF gaat gewoon door, wel in mei vanwege de lucrin, maar dat vind ik niet erg, dat geeft mij nog de tijd om te genezen en aan te sterken en de kilo's kwijt te raken, want BMI moet echt onder de 30 zijn. Daar ga ik me dus de komende tijd ook flink mee bezig houden. Ben er 6 kwijt nog 7 te gaan en dat gaat echt lukken
[/einde egopost]
Be happy with the little things in life
pi_108022660
DV'tje :*
Fijn dat het achter de rug is meid!
pi_108023010
Och DV, wat een teleurstelling.
Sterkte meis. :*
pi_108023161
DV; wat heftig allemaal, een dikke knuffel voor jou en kom maar goed bij van de operatie.
pi_108023251
DV wat heftig, knuffel :*
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:18:42 #168
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108023254
Dankjewel allemaal voor de lieve reacties :* Ik ga morgen even uitgebreider reageren en ook bijlezen. Mijn ogen vallen telkens dicht. Dus daar ga ik even lekker aan toe geven
pi_108023372
wat heftig dv, kan me voorstellen dat het toch erg confronterend is. Sterkte met het herstel :*
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:27:34 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108023704
pffff droomvrouwtje...
Maar goed, volgend jaar kom ik op kraamvisite O+
pi_108025595
DV wat heftig zeg. :*

Klumsy dat klimkt als een goed gesprek met je leidinggevende. Fijn dat hij heeft toegegeven fout (en bot) te zijn geweest. Hopelijk heb je in de herkansing gewoon een Mega goede beoordeling. :*
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:18:03 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_108030450
Pfoeoeoeoe droomvrouwtje... wat een dag!

Kan me voorstellen dat je wel even uit het veld geslagen bent door deze informatie :{ IVF geeft natuurlijk heel goeie kansen, maar dat het echt niet meer spontaan kan, pffff ja dat hakt er natuurlijk flink in :X
pi_108030621
Oh DV, ik moet er gewoon van huilen ;(
Ik hoop écht écht dat de IVF gauw lukt..

*knuffel*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:22:10 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_108030631
Kolonia en klumsy, wat fijn dat er toch ook nog wat meer begrip wordt getoond... dat scheelt een heleboel energie lijkt me!
pi_108045441
DV, gisteren was een heftige dag! Hoe gaat het nu? :*
Met een meidenkwartet
pi_108051849
Droomvrouwtje; wat heftig zeg... hoe voel je je nu ? Ik hoop op een voorspoedig herstel voor je tis niet niks toch...

Klumsy; ik wist niet eens dat er ook een kortere kuur was...waarom geven ze dan die langere eigenlijk? Bij mij duurde het 7 dagen na de laatste pil eer ik eens ongesteld werd... zat toen de 1e keer al behoorlijk in de stress (werkt ook DAT al niet meer :-( ) maar dag 7 was het dus wel feest
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_108054879
Wat heftig, droomvrouwtje! Ik wil je heel veel sterkte wensen in je herstelproces en je ook veel succes wensen bij je IVF.

Ikzelf heb ook (vrij ernstige) endometriose, en ik wacht nu ook op een operatie voor ik mag doorstromen in -naar verwachting- dit topic.

Ook voor de rest in dit topic veel sterkte gewenst! :*
pi_108054962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef rammeltje het volgende:
Wat heftig, droomvrouwtje! Ik wil je heel veel sterkte wensen in je herstelproces en je ook veel succes wensen bij je IVF.

Ikzelf heb ook (vrij ernstige) endometriose, en ik wacht nu ook op een operatie voor ik mag doorstromen in -naar verwachting- dit topic.

Ook voor de rest in dit topic veel sterkte gewenst! :*
Rammeltje, welkom hier :W
Weet je al wanneer je geopereerd wordt?
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:00:03 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108055084
DV... Ge wit ut he... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:57:57 #180
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108057708
Goede avond lieve schatten :* ik voel me al gelukkig weer wat beter, als het goed is mag ik morgen naar huis. Dus vannacht nog een nachtje ziekenhuis. Geestelijk voel ik me niet zo, merkte dat het even flink binnenkomt, maar ook dat heeft tijd nodig om het een plaatsje te geven. Ik ga zo lekker slapen, na een hele middag bezoek en wat rondlopen komt het mannetje met de hamer..

Rammeltje, wanneer word je geopereerd?? Heel veel succes alvast

Voor jullie lieve meiden een dikke knuffel :*
pi_108058436
Droomvrouw, het ís ook een klap, je eileiders weg... zo definitief ondanks dat je al wist dat de kans nihil was dat er nog een 'spontaan' wondertje zou komen.... Ik had precies hetzelfde na de operatie hier (dan niet voor endo, maar wel voor de hydro's toen...) vooraf was de kans hier al eigk niet eens aanwezig, maar daarna is het gewoon echt echt écht definitief!

Kleine hart onder de riem; met IVF zijn er gewoon echt prima kansen!! Bewijst mijn dames duo ;)

'gelukkig' heb je nu ook even de tijd tot mei om alles een plekje te geven en dan met frisse moed aan het volgende stapje te beginnen :*
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:17:21 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108058653
Tjee droomvrouwtje, ik lees het nu pas, wat enorm heftig zeg! Dikke :*
pi_108059990
Fijn dat je je al iets beter voelt DV.
Lichamelijk genees je vast snel maar neem alle rust om ook de geestelijke klap te verwerken.
Je bent jong en hebt geen haast. :*
pi_108071867
Vandaag misschien de uitslag van het bloedonderzoek, ik verwacht dat het eigenlijk nog niet bekend is, maar ik word in ieder geval gebeld :)

Ow en ik ben er helemaal klaar voor, laat het bloedden maar beginnen :P ik wil gaan beginnen!
pi_108075798
DV, hopelijk mag je vandaag naar huis. Of beter: ben je nu al thuis. Ik denk inderdaad dat het zo gek niet is om even tot mei te 'rusten'. Dat is nog maar een weekje of twaalf.

Klumsy, ik hoop dat de pillen snel hun werk gaan doen!

Kom ik vanochtend binnen voor een echo, zegt mijn mini (twee in april): mama kleertjes uitdoen? :D
Maar goed, heb ik daar een kwartier gelegen voor een echo, want mijn linker eierstok: niet te vinden.
Geen prettige por-ervaring.
Maandag weer terug en hopen dat ze dan wel wat kunnen zien. En dat het dan nog niet te laat is.
Met een meidenkwartet
pi_108078283
Vervelend dat ze je linker eierstok niet konden vinden, je zou toch zeggen dat dat niet zo moeilijk moet zijn... Hopelijk op een goede echo maandag! :*

Net gebeld door de Gyn, m'n bloed was goed, niet grote afwijkingen gevonden en gezien het feit
dat de placenta's goed waren en Roan en Senna voor liepen op de groei ipv achter is er geen reden om te denken dat er een stollingsafwijking in m'n bloed zit.
Ze gaf wel aan dat zodra ik zwanger ben ze wil dat ik wel vaak op controle kom bij haar zodat ze alles goed in de gaten kunnen gaan houden :)

Nu alleen nog ongesteld worden en dan staat er niks meer in de weg voor een nieuwe poging *O*
pi_108078485
Vergeef het me als ik even iets van wat je eerder al verteld hebt nu vergeet klumsy, maar er is dus eigenlijk geen verklaring voor de vroeggeboortes nu?

Nou hup dat je maar snel rood spot dan :P En dan meteen raak bij de nieuwe poging ^O^ :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108078672
Nee ze hebben niet echt een oorzaak gevonden, is allemaal een beetje giswerk...
Zelf heb ik het idee dat m'n baarmoedermond te zwak is geweest, maar dat is ook niet zeker.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:27:58 #189
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108078830
Cathmar hopelijk maandag een goede echo, vervelend dat ze je eierstok niet goed zagen

Klumsy, kom maar op met die rode })

Ik ben weer thuis. Vanmorgen voelde ik me echt stuiter stuiter, daar is nu niet veel meer van over, dus (8> zorgt lekker voor mij en ik lig lanuit op de bank. Ben wel weer blij thuis te zijn. In zo'n ziekenhuis lig je niet echt voor je rust zeg maar, nou had ik vannacht gelukkig wel goed geslapen, maar alle andere nachten niet. En dan komt de wekdienst -lees- de verpleging - je ook nog eens om half 8 al wekken, hup meteen groot licht aan. Grrr :( daar word je niet vrolijk van.

Ik heb niet echt bij gelezen verder dus ff een dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft

* droomvrouwtje doet aan groepsknuffels
pi_108079049
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef klumsy het volgende:
Nee ze hebben niet echt een oorzaak gevonden, is allemaal een beetje giswerk...
Zelf heb ik het idee dat m'n baarmoedermond te zwak is geweest, maar dat is ook niet zeker.
Kan dat iets te maken gehad hebben met de meerlingzwangerschap?
pi_108079757
Ze weten het niet, kans op complicaties is wel een stuk groter bij een meerlingenzwangerschap,
maar er is nergens uit gekomen dat dat ook in mijn geval een oorzaak is geweest...
pi_108082995
Droomvrouwtje fijn dat je weer thuis bent ! Dat is trouwens voor mij echt een nachtmerrie om ooit in het ziekenhuis te moeten blijven...puur om de het gene dat jij zei : verpleging die iedereen er om half 8 uit plukt ... nu ben ik zelf verpleegkundige maar mijn mensjes mogen altijd lekker uitslapen hoor !!

klumsy fijn dat de bloeduitslagen goed waren.
moet ook een fijn idee geven dat bij een volgende zwangerschap je wel flink onder controle komt toch ?

Cathmar, hopelijk kunnen ze maandag wel meer zien !
ik ben net terug uit het ziekenhuis
zo positief als het de vorige keer was zo somber zie ik het nu in...
links zitten dus schijnbaar 2 eitjes maar die krengen willen niet groeien ...dus we schieten er nog niets mee op. de echoscopiste blijft positief zeggen : we krijgen die eisprong wel op gang, hopelijk met clomid maar anders met andere medicijnen (ze had het over menopure??) ben dus erg benieuwd of ik daar dan meteen de volgende keer mee kan beginnen...als het dan toch moet dan zo snel mogelijk maar !!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:07:12 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108085886
@eres. Hier mogen de mensen ook gewoon uitslapen (verpleegkliniek) ergens snap ik ook wel dat het ziekenhuis je er uitrammeld en het is natuurlijk ook de afdeling wel naar, ze willen je ook zo snel mogelijk mobiel hebben en naar huis. Maar het kan ook anders door te beginnen met klein licht en daarna groot licht.

Hmm ook al zo'n slechte echo, ik hoop dat andere medicijnen het middel is om die krengen te laten groeien
pi_108086061
Zo deden wij dat wel in t ziekenhuis. Gewoon eerst gordijnen open en klein lampje :)
Wassen enzo was toch pas na half 9. Eerst ontbijten hehe (en onze eigen koffiepauze :P)

Dv.ook hier nog een :* rotnieuws dat je gekregen heb!
pi_108109048
Gewoon even een :* voor DV, ik hoop dat je je al iets beter voelt.

En verder een :* voor iedereen die het nodig heeft.
pi_108111258
@ droomvrouwtje; Ik werk op een kleinschalig woonafdeling voor dementerende ouderen als mensen nog niet wakker zijn om 8 uur en om 9 uur nog niet laten we ze lekker liggen...als ze om 10.00 maar gegeten en medicijnen hebben gehad. Ik word al chagerijnig wanneer mijn vriend de lamp van de overloop aan doet 's ochtends haha daarom zou een opname in het ziekenhuis niets voor mij zijn...dan ben ik echt echt niet te genieten !!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_108114243
DV, wat een domper... bah... heel veel sterkte de komende tijd... en ik hoop zoooo mee dat je eerste IVF straks gewoon gelijk raak is!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:29:03 #198
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_108131424
Opheliaaaa, wat mooi!! *O* supergefeliciteerd meis, ik duim voor een superfijne zwangerschap en een heel gezond klein manneke of vrouwke :*

DV, wat een enorme klap moet dat voor je zijn, jemig zeg -O- fijn wel dat je nu IVF-klaar bent, maar voor het overige.. Bluh.. :*

Klums, och meisje, zo herkenbaar.. :* wel fijn dat je bijna weer aan de slag bent! :*

voor de rest even een :* (mijn concentratievermogen blijft een beetje sneutjes dus dit is wat is blijven hangen..)

Ennuhm, howdy :W Zal ik nog eens vertellen hoe het afliep met het aanhoudende bloedverlies? Niet, want dat hield niet op :') anderhalve week geleden moest ik dan ook langs komen voor een echo, dus die arts zag 'een verdikking'. In de baarmoeder, kon niet goed thuisbrengen wat et nou was, ging een beetje stressig zitten doen en zei vervolgens 'maak maar een afspraak voor volgende week, we wachten het nog even af' :') kon ik dus gezellig een week na gaan denken over wat die verdikking nou was enzo.. :') maargoed, afgelopen dinsdag kon ik dus terug en had ik mijn eigen gyn, heel fijn.. Zij zag die verdikking ook, deed er meteen een water-echo achteraan en ja dus, toch een placentarest die is blijven zitten.. Nu moet ik dus een ingreep(je) om deze te laten verwijderen, gelukkig niet zo grof als een curretage, maar dan gaan ze met een camera met een soort grijpertje eraan dat restje uit de baarmoeder halen. Kleine ingreep, maar gisteren bij de anesthesist schrok ik toch even, kreeg een berg pijnstillers voor erna voorgeschreven en er was nog even twijfel of ik niet een nacht moest blijven ook. Ging mijn idee van 'vandaag geholpen, morgen weer werken' :') maar ben wel blij hoor, ik ben die bloeding echt echt heel zat en als je eenmaal weet dat er 'iets' zit wil je ook alleen maar dat daar iets aan gebeurt.

So far so good, behalve dan dat ik me op weg naar huis op de fiets ineens dacht dat het net leek alsof Gabriël zo graag had willen leven dat er een stukje van hem in mijn buik is blijven zitten en sindsdien ben ik nogal.. Wiebelig, zeg maar. Echt, ik weet dat het niet echt zo werkt en dat het nergens op slaat, maar de gedachte alleen al was zó confronterend..

Nouja, ik krijg dus een telefonische oproep voor de ingreep binnenkort, ik hoop maar dat het een beetje vlot kan, dan kan ik dit deel van het verhaal écht eens afsluiten. Het klinkt zo naar om te zeggen, maar ik wil zó graag weer dat vooruitzicht op een echt heus levend, gezond kindje in mijn buik dat ik moeite heb om met de zwangerschap van anderen te dealen. Ofzoiets. Nouja..
3!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:40:34 #199
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_108131869
Even een dikke :* voor jou! Heel veel sterkte!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:46:53 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108132085
Och incaatje toch.... :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')