De 5equote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje geeft ophelia een dikke knuffel stomme dipdagenWanneer heb je de echo??
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, nee, niks daarvanje bent chagrijnig omdat je moe bent, en verder komt er binnenkort gewoon een mooie echo, begrepen?
Genoeg slecht nieuws geweest hier
Is het ook. Vooral omdat ik steeds meer zwangerschapskwaaltjes hebquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tallydat lijkt me toch wel een rare situatie...
Wat apartquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Behalve die van de HCG zei de mevrouw. Dat duurt even langer zei ze.
Iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat apart![]()
's Morgens voor 9u prikken is hier in het zkh om 13u bellen voor de uitslag.
Dat is mijn ervaring ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat apart![]()
's Morgens voor 9u prikken is hier in het zkh om 13u bellen voor de uitslag.
Hormonaal is goedquote:Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef Cathmar het volgende:
Nou.... Dag 21 en er groeit een ei!!
Woensdag nog even terug en vrijdag (waarschijnlijk, hopelijk) iui.
Eens proberen er een gezellige avond van te maken. Ik ben de laatste dagen nogal euh.. hormonaal.
Ze willen het prikken van de hormonen preciezer timen dan de vorige keer toch? Dan lijkt het me inderdaad dat ze ook weer echo's gaan maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik ga zo maar eens bellen, want ik begin me ook wel af te vragen of ik nou weer echo's enzo moet laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |