Heb in volgorde van uitgave gekeken, dus je faalt wel hard.quote:
want dan zie ik een paar seconde extra film?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan wordt het na deze films tijd om de eerste trilogie in z'n (zo goed als mogelijk) originele vorm te bekijken...
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:49 schreef Loei het volgende:
Het zijn niet zozeer meer minuten, maar veranderde scenes.
Han Shot First!
Nou... wauw... dus moet ik meteen zo'n 15 uur film opnieuw bekijken omdat er 1 of 2 scenes anders zijn?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:11 schreef Nober het volgende:
Ik kijk liever The Lord of the Rings trilogie.
En dat wordt dus niet gezegdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:14 schreef computerprobleem het volgende:
'Luke, I am your father' is een best bekende zin geworden
Welke minuut is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:51 schreef Opkloter het volgende:
Café scene in de 4e film (oudste) das nog altijd de meest 'baze' filmscène evar![]()
![]()
Geniaal toch,dit hoort in het rijtje van historische momenten. (ww2-koude oorlog-uitvinding kernenergie-starwars cantina enz...)quote:
Overdrijven is ook een kunstquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Geniaal toch,dit hoort in het rijtje van historische momenten. (ww2-koude oorlog-uitvinding kernenergie-starwars cantina enz...)
Ik kan ze in de collectie opnemen, ik heb de volgende al:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:48 schreef Wrick het volgende:
en ze gaan ze nu uitbrengen in brakke 3d remake kwaliteit ts ..
kunje nog een keer kijken voor het mooie kijkdooseffect
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Geniaal toch,dit hoort in het rijtje van historische momenten. (ww2-koude oorlog-uitvinding kernenergie-starwars cantina enz...)
wtfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb in volgorde van uitgave gekeken, dus je faalt wel hard.
En dat wist ik al voordat ik aan die films begon.
Hihi, originele garp!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou de service-desk eens bellen. Zo te horen een computerprobleem.
Zo te horen een paar slechte clusters op je harde schijf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hihi, originele garp!![]()
Je bent de eerste die hem vertelt, iks Dee, iks Pee, LOL, LMAO, ROFL,![]()
enzo.
Onzin!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:56 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik kan ze in de collectie opnemen, ik heb de volgende al:
3D
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een kut gebruiker
Die bestaat heul nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:56 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik kan ze in de collectie opnemen, ik heb de volgende al:
DVD
Nee.. volgens mij is dat echt heel erg nep.quote:
Je moet de nieuwste film zeker eens een kans geven. Die film, uit 2009, is een complete herstart. De titel van de film is dan ook simpelweg Star Trek, zonder subtitel. Het is echt een verse nieuwe start, erg actie georienteerd en weinig scifi onzin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.. volgens mij is dat echt heel erg nep.
Ziet er ook zo saai uit, weinig actie volgens mij.
Weleens stukjes gezien, zitten ze heel de tijd in zo'n schip niks te doen.
En dan zeggen dat iemand faaltquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb in volgorde van uitgave gekeken, dus je faalt wel hard.
En dat wist ik al voordat ik aan die films begon.
Maar is de originele Star Trek serie niet een TV-serie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet de nieuwste film zeker eens een kans geven. Die film, uit 2009, is een complete herstart. De titel van de film is dan ook simpelweg Star Trek, zonder subtitel. Het is echt een verse nieuwe start, erg actie georienteerd en weinig scifi onzin.
Het bestaat uit zowel series als films, die samen een complete geschiedenis vormen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar is de originele Star Trek serie niet een TV-serie?
Dus dat is niet net als Star Wars een film reeks toch?
Die bestaat heul wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die bestaat heul nietAlleen maar dei nieuwerwetse crap
Er is wel een laserdisc
Of ben ik niet meer op de hoogte
Briljant is dat. Zelf vind ik de prequels gewoon vermakelijk (ben geen fan voor de rest), maar die reviews leveren toch wel enorm scherpe en goed gevonden kritiek.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Morton_Koopa het volgende:
[ afbeelding ]
What's wrong with your FAAAAAAAAAAAAAAACEE.
Ja die film is lekker gezellig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Star Wars, leuk als je autist bent of zo, ik kijk liever gewoon een Saw ofzow.
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mmm, ik blijf toch zweren bij de heilige trilogie. Waar Yoda een muppet is, zoals het hoort.
Ja, maar dat is met nieuwerwetse crap, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Die bestaat heul wel..
[ afbeelding ]
Dat vond ik nog erger dan jar jar binks er had veel meer met poppen gewerkt moeten worden. maarja, lucas was een beetje anaal geworden, alles moest 'gaaf' zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mmm, ik blijf toch zweren bij de heilige trilogie. Waar Yoda een muppet is, zoals het hoort.
Mijn buurman heeft al zijn films.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:27 schreef ilovelamp het volgende:
Gay films. Lord of the rings ook. Echte bazen kijken alleen steven seagal films.
[ afbeelding ]
jedi masterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:27 schreef ilovelamp het volgende:
Gay films. Lord of the rings ook. Echte bazen kijken alleen steven seagal films.
[ afbeelding ]
Die Laserdisc-set heb ik hier...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die bestaat heul nietAlleen maar dei nieuwerwetse crap
Er is wel een laserdisc
Of ben ik niet meer op de hoogte
Dus zelfs de DVD versie bevat niet het origineel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 04:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die Laserdisc-set heb ik hier...
[ afbeelding ]
Maar die is van 1997; dus ook al bewerkt.
Eigenlijk zou je dus deze moeten hebben...
[ afbeelding ]
Maar als je even zoekt kun je ze wel op DVD-formaat vinden. Kwalitatief als DVD maar met de bewerkte scènes naadloos vervangen door origineel.
Heeeele oude VHS-cassettes...quote:Op woensdag 8 februari 2012 04:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus zelfs de DVD versie bevat niet het origineel?
Wat dan wel?
Zijn naam verraadt dat al.quote:
Zooooo onrealistisch....quote:
quote:Het bouwen zou overigens ook meer dan 833.000 jaar duren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:11 schreef Nober het volgende:
Ik kijk liever The Lord of the Rings trilogie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |