Ik weet niet of jouw nummer ook werkt maar ik zou dan met 0900 beginnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:38 schreef TheThirdMark het volgende:
volgende keer gewoon direct 08008844 bellen en aangifte doen van een persoon die zich voordoet als agent
Nee, het is staandehouden, niet 'staande houden'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Ten eerste, het is staande houden, niet aanhouden.
Volgens Wikippedia:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar goed, was het trouwens binnen of buiten de bebouwde kom? Ik kan mij vaag herinneren dat het alleen binnen de bebouwde kom strafbaar is...
in Venlo is het 120 euro voor alleen wildplassen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:02 schreef Sjeen het volgende:
120 euro... dat is niet alleen voor wildplassen, lijkt me zo
Ben ik even blij dat ik een meisje ben...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in Venlo is het 120 euro voor alleen wildplassen.
edit: dat is dus voortaan overal zo:
http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/?boete_tree=13759,3116#keuzes
Meisjes krijgen ook een boete als ze wildplassen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik een meisje ben...
Ik liep naar huis met die gast.quote:
Het was helaas binnen de bebouwde kom. Dank voor je reactie over dat LAF-principe. Ik ga eens kijken wat ik daarmee kan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
OT: Als je je daadwerkelijk niet schuldig hebt gemaakt aan wildplassen kan ik er weinig over zeggen; je bent genaaid.
Zoals eerder beschreven zal de agent zich netjes op het LAF-principe. Leugen + ambtseed = feit. Daarbij zijn er aardig wat jongeren voor jou geweest die na het stappen hun blaas hebben geleegd in de bosjes, bekeurd werden en vervolgens in beroep zijn gegaan. De kans dat ze dat per definitie niet meer serieus nemen is ondertussen behoorlijk groot.
Maar goed, was het trouwens binnen of buiten de bebouwde kom? Ik kan mij vaag herinneren dat het alleen binnen de bebouwde kom strafbaar is...
Maar is het dan niet zo dat ik een alibi heb doordat mijn vriend erbij was. En hoe zit het met die 2e agent die zijn collega ongetwijfeld gaat steunen. Krijg ik dan niet het voordeel van de twijfel? Die vriend van mij had namelijk bijna niks gedronken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:47 schreef VanishedEntity het volgende:
Het naaierige is dat oom agent niet hoeft te bewijzen dat jij wild hebt staan plassen, hij hoeft het alleen als constatering voor het PV te noteren, en dankzij Mulder ligt de bewijslast van dat TS het niet gedaan heeft bij hem.
Bovendien zal oom agent doodleuk zeggen dat-tie wel zn ID heeft laten zien, en daarmee is het uitschrijven van de PV rechtsgeldig, tenzij vriend van TS een dijk van een bewijs uit de hoge hoed kan toveren.
hoezo, geen "h03r3n van j05titie"?; weet je meteen waarom je geen agent moet (willen) worden
![]()
Ja, die vriend zou ook iets anders zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:45 schreef Kalthof het volgende:
Maar is het dan niet zo dat ik een alibi heb doordat mijn vriend erbij was. En hoe zit het met die 2e agent die zijn collega ongetwijfeld gaat steunen. Krijg ik dan niet het voordeel van de twijfel? Die vriend van mij had namelijk bijna niks gedronken.
Nou ik ben eerst in discussie met hem gegaan over het al dan wel niet laten zien van mijn en zijn ID. Daarna ben ik asociaal door gaan praten met die vriend van mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:21 schreef Dagonet het volgende:
Dat lange aandringen van de agent, was dat omdat jij hem gewoon negeerde en verder met je vriendje aan het praten was? Daar 's nachts bij de natte bosjes?
En als je hem negeerde, hoe weet jij dan dat hij z'n identificatie niet heeft laten zien?
Je bezwaar heeft geen kans van slagen.
Joh...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:30 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Meisjes krijgen ook een boete als ze wildplassen hoor.
Daar kun je helemaal niks mee doen. Hoewel, je zou natuurlijk een politieke partij kunnen beginnen om de integriteit van de politie ook op papier onderuit te halen. Op straat doen ze het zelf al.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:39 schreef Kalthof het volgende:
[..]
Ik liep naar huis met die gast.
[..]
Het was helaas binnen de bebouwde kom. Dank voor je reactie over dat LAF-principe. Ik ga eens kijken wat ik daarmee kan.
Volgende keer als je aan het zeiken bent dus even afkneipen, wachten tot de agent achter je staat, loslaten en omdraaien op het moment supreme. Heb je tenminste nog wat lol gehad voor de boete.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
OT: Als je je daadwerkelijk niet schuldig hebt gemaakt aan wildplassen kan ik er weinig over zeggen; je bent genaaid.
Zoals eerder beschreven zal de agent zich netjes op het LAF-principe. Leugen + ambtseed = feit. Daarbij zijn er aardig wat jongeren voor jou geweest die na het stappen hun blaas hebben geleegd in de bosjes, bekeurd werden en vervolgens in beroep zijn gegaan. De kans dat ze dat per definitie niet meer serieus nemen is ondertussen behoorlijk groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |