Dus hier kan je seizoen 6 bespreken en praten over wat je weet over seizoen 7.
Hoop dat ie open mag blijven van de moddereters.
dit zegt buffy over de toekomst van de serie:
code:Het nieuwe seizoen wordt trouwens op 24 septembe ruitgezonden in amerika en canadaIn a new interview with TV GUIDE, Buffy the Vampire
Slayer Sarah Michelle Gellar has a few things to say about
this last season of the show (which closed out on UPN last
night) and what she hopes for next year."(This season) was a little dark even for me," Gellar said,
promising it will become a little more light and fun next year.
"So I think we're going to go back to a much lighter
BUFFY," Gellar said. "This whole arc was, she was buried
alive, she got out, and now she realized that she wasn't
living and she wants to. So I think it's going to be
-- and I'm hoping for -- the fun Buffy. I miss quippy Buffy."She also hinted that even if she left at the end of next
year (when her current contract is up) BUFFY might continue
without her. "I don't know if it would be BUFFY THE VAMPIRE
SLAYER per se," she admitted, "because you kind of need Buffy for that.
But it doesn't mean that there's not Dawn and Anya.
There are a lot of characters that could easily go on,
and I'd hope that they would."
Enne als iemand het gaat overnemen wordt het denk ik wel Dawn want t viel al op hoe ze laatste paar afleveringen zat te zeiken dat ze mee wou slayen en ja hoor laatste aflevering ging ze (genoodzaakt dat wel) hoofdes hakken.. vondt ik beetje minpuntje van de aflevering.. heb je echt iets van: tuuuuuuurlijk
Zou niet graag zien dat 7 al het laatste seizoen is..
Dit is 1 van de weinige series die zijn niveau kan vasthouden. (misschien op seizoen 4 na, waar ze wel erg veel ligt te krikken met Reilly )
Met Eliza Dushku uiteraard
of willow gaat aan eind van seizoen 7 dood en als laatste daad verstoft ze alle vampieren en iedereen die binnen een dag een vampier wordt en dan zijn ze uitgeroeit en is er geen slayer meer nodig
och nee gut dan is angel ook weg.. hoewel.. das dan wel weer een mooie oplossing voor als ze daar ook mee willen kappen
anyhow.. giles is aan begin van seizoen 6 weggegaan.. en kwam bij de seasonending weer tevoorschijn..
quote:Inderdaad ja. Maar goed.
Op vrijdag 19 juli 2002 10:58 schreef Capetown het volgende:
Ik vind hem toch wel een beetje dubbel met Buffy>>> *spoiler topic* hoor, en als ie weggezakt is haal je hem toch weer omhoog?
Een mooi einde lijkt mij een sluitende Hellmouth. All will be nice forever.
Hey, ik ben nu eenmaal dol op Hollywood-sentiment! .
quote:Zeker ja. Zeven is wel een mooi getal. Hoewel het ook zo is dat de kwaliteit niet achteruit lijkt te gaan.
Op maandag 29 juli 2002 21:22 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Overigens zou ik het een goed idee vinden om seizoen 7 het laatste seizoen te laten zijn.
Ik vind het een fantastische serie en ik zou het wel jammer vinden, maar genoeg is genoeg. Ik volg het nu echt al 6 jaar en aan alles moet een keer een eind komen. Hoe leuk het ook is.
Dilemma's dilemma's
quote:Mochten ze dus na dit zevende seizoen stoppen dan vind ik een sluitende Hellmouth wel een goed idee. Dat is ook lekker makkelijk als ze ooit nog een "Dawn the Vampire Slayer" spin-off willen maken, dan gooien ze gewoon die Hellmouth weer open
Op maandag 29 juli 2002 21:22 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Inderdaad ja. Maar goed.
Overigens zou ik het een goed idee vinden om seizoen 7 het laatste seizoen te laten zijn.
Ik vind het een fantastische serie en ik zou het wel jammer vinden, maar genoeg is genoeg. Ik volg het nu echt al 6 jaar en aan alles moet een keer een eind komen. Hoe leuk het ook is.Een mooi einde lijkt mij een sluitende Hellmouth. All will be nice forever.
Hey, ik ben nu eenmaal dol op Hollywood-sentiment!
.
En ach, als ze meer seizoenen maken; ik heb geen bezwaar zolang er maar geen belangrijke figuren als Buffy, Xander of Willow de serie verlaten en de kwaliteit op hetzelfde hoge niveau blijft.
quote:
With filming of season seven officially starting this week, we've been inundated with spoilery stories about the Slayer's upcoming adventures.If you don't want to know what lies ahead for Buffy, think twice before you read further.
Joss Whedon has announced the return of a whole host of fan favourites for the season premiere, Lessons. Hell god Glory, The Master and Warren are all slated to appear. It's likely that Glory at least will feature in further episodes.
Sunnydale High School rises from the rubble this year. It's still sitting on top of the Hellmouth and is sure to be the source of much adventure and angst for Dawn.
Now the the same age as Buffy was at the start of the show's first season, Summers junior will reportedly be attending alongside her new pals Kit and Carlos. Whilst this probably won't be the main thrust of the season, it's likely to be part of Joss's backup plan should Sarah Michelle Gellar choose not to stick around for year eight.
Joss is also actively attempting to woo back Juliette Landau (Drusilla) and Eliza Dushku (Faith) - although Seth Green appears to be a tougher proposition.
"We've talked about Eliza Dushku coming back," Joss told the E!Online website. "And I have my fingers crossed we'll see more of her this year, because I love her. Seth Green, he seems to be a lot more busy this year. We may do something. But if I can work Eliza in, she'd actually do well for this season on both shows."
quote:nice to hear.
Op maandag 05 augustus 2002 14:33 schreef Capetown het volgende:
Van de BBC-site
[..]
wanneer komt BUFFYTJE weer terug op de buis!? wie weet dit?
van SBSNET.nl
Zesde seizoen van Buffy!
In het najaar zijn er weer kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Dus dat wordt weer een avondje vol zinderende spanning!
Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op 2 oktober om 23:15 uur uitgezonden. De exacte datum is hiervan nog niet bekend, maar we houden je uiteraard op de hoogte.
mijn god die mensen zijn wel heel hard op hun koppie gevallen..
lekker tegenstrijdig..
Deze musical wordt op 2 oktober om 23:15 uur uitgezonden.
en dan zeggen..
De exacte datum is hiervan nog niet bekend,
maargoed.. in najaar weer lekker sarah kijken.. sarah is liev
quote:WTF
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:54 schreef Splackavellie het volgende:
Deze musical wordt op 2 oktober om 23:15 uur uitgezonden.
quote:ik snap dr ook nix van.. eg weer sbs/net5
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:00 schreef Marble het volgende:[..]
WTF
Waar slaat dat nou weer op?
waarom weten ze wel wanneer de musical wordt uitgezonden maar niet wanneer het seizoen weer begint..
moet ik elke dag op spoilers zitten w8ten op NET5..
naja Malcolm in the middle, Grace under Fire zijn ook wel amusant!
vooral MitM is zo kewl!!!
Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse kersvers? yeah right! afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.
Zou er trouwens niet een derde slayer ergens moeten rondlopen?
Buffy was namelijk wel dood en zo?
quote:Nadat buffy voor de eerste keer dood ging in seizoen 1 telt ze niet meer mee. Ze is eigenlijk nogsteeds dood.
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:50 schreef LH het volgende:
Buffy the Musical vond ik trouwens wel de leukste aflevering. Ik hoop trouwens dat Willow door gaat met magie, want Evil Willow is echt supercool!Zou er trouwens niet een derde slayer ergens moeten rondlopen?
Buffy was namelijk wel dood en zo?
Pas als faith sterft komt er een nieuwe.
Enne.. ik had net5 verdomme een zeer uitgebreide mail gestuurd dat ze de musical persee iig tussen ep 6 en ep 8 moeten uitzenden omdat het heel belangerijk voor het verhaal is.
quote:Bron: BBC
This week's round-up of hard facts and shameless rumour-mongering is for those of you who just can't wait for Buffy's seventh season or Angel's fourth.Ain't It Cool News reports that Joss Whedon has succeeded in wooing Eliza Dushku to return as Faith. Despite a hectic schedule, which includes horror flick Wrong Turn, Dushku is expected to battle Angelus during the latter half of Angel's fourth season.
The staff at Angel Investigations will find they need the help of a Hannibal Lecter-like creature to tackle a villain, revealed Angel producer David Simkins. Only Angelus, not Angel, can save the day, however - and what happens to the baddest vamp of all afterwards?
The Buffy cast will be back on song for season seven's fifth episode, as a flashback to Once More, With Feeling allows Emma Caulfield to perform a new musical number.
Joss revealed the news at the San Diego Comic-con this weekend. He also previewed scenes from upcoming sci fi series Firefly - reportedly much improved since its re-tooling to add more action and comedy.
Cool, Faith komt terug
quote:Leuk!
Op woensdag 07 augustus 2002 15:36 schreef SuperSiem het volgende:
The Buffy cast will be back on song for season seven's fifth episode, as a flashback to Once More, With Feeling allows Emma Caulfield to perform a new musical number.
quote:[off-topic]
Op woensdag 07 augustus 2002 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
ik heb een spoiler: "you will die alone"
quote:explain wat voor spoiler is da?T
Op donderdag 08 augustus 2002 02:12 schreef Neejoh het volgende:[..]
[off-topic]
hehe, dat filmpje blijft ge-wel-dig!! "What are you? Some kind of supernerd?"
[/off-topic]
quote:www.gellarboy.nl is een of andere trumanshow ripp-off.. waar staat dat Tshirt nou!?
Op donderdag 08 augustus 2002 15:59 schreef Gellarboy het volgende:
Misschien wel grappig >> Als jullie even op mijn website kijken, dan kunnen jullie (weliswaar wat onduidelijk) mijn Sunnydale Highschool t-shirt zien!.
En Truman was "on the air. Unaware."
Dus geen rip off.
Nu snap ik eindelijk waarom er geen derde slayer is!
Overigens is Cordelia uitgegroeid tot mijn favoriete karakter uit beide series bij elkaar.
Ze heeft nog steeds de kick ass one liners die ze al vanaf dag 1 gebruikt, maar nu is ze ook nog eens een geweldige persoonlijkheid met een drop dead sexy uiterlijk!
quote:Heb je zeker gelijk in, tof vrouwtje
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:40 schreef Gellarboy het volgende:
Angel S3 is zonder twijfel het beste van de 3. Geweeeeldig gewoon.
Ik heb nu zelfs meer zin in nieuwe ep's van Angel, dan in die van Buffy. Nou, DAT wil wat zeggen hoor!.
Overigens is Cordelia uitgegroeid tot mijn favoriete karakter uit beide series bij elkaar.
Ze heeft nog steeds de kick ass one liners die ze al vanaf dag 1 gebruikt, maar nu is ze ook nog eens een geweldige persoonlijkheid met een drop dead sexy uiterlijk!
Ik weet niet wie ik de beste vind.. Buffy vind ik gewoon super, ook errug gave one-liners, maar Spike is ook errug gaaf, en Xander was ook altijd errug lache...
Cordy is ook een topper Ik kan echt niet kiezen
quote:Ik vind dat haar echt geweeeeeldig!
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:49 schreef Neejoh het volgende:
btw, dat haar in de laatste angel ep)
Ik word hetero.
quote:Zozo, Sunnydale High School gaat met de tijd mee
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:22 schreef SuperSiem het volgende:
Op deze deze pagina zijn wat foto's te vinden van Buffy serie 7. Niet echt heel bijzonder, maar er zitten wat leuke tussen
quote:Inderdaad, ze word nu echt een "vrouw" zeg maar. Heeeeel anders dan dat lange, wat ik ook mooi vond. Maar Charisma is inmiddels ook al de 30 voorbij, en vind het niet raar dat ze niet meer het uiterlijk van een "high-school-chick" wil houden.
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:24 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik vind dat haar echt geweeeeeldig!
Veel beter dan dat lange, donkere wat ze al die jaren had.
Het staat haar supermooi.Ik word hetero.
Ik blijf hetero
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 10-08-2002 16:33]
Willow en Giles in Engeland.
Buffy.
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:39 schreef Gellarboy het volgende:
Foto's uit de eerste aflevering van seizoen 7...Willow en Giles in Engeland
[afbeelding].Buffy
[afbeelding].
quote:Hmm is dit geacteerd of niet? want zoals alyson kijkt lijkt het heeeeel echt, die uitdrukking op dr gezicht past echt bij een lopend gesprek
Op woensdag 28 augustus 2002 16:39 schreef Gellarboy het volgende:
Foto's uit de eerste aflevering van seizoen 7...Willow en Giles in Engeland
[afbeelding].Buffy
[afbeelding].
Geen idee van welke seizoenen deze spoilers zijn maar ben er toch vrij zeker van dat deze nog niet op tv zijn uitgezonden..
Giles gaat weg, komt geloof ik ook niet meer terug. Erg jammer.
Verhaal gaat helemaal nergens meer over. Buffy en Spike hebben een sexrelatie, dan maakt Buffy het uit, dan doen Anya en Spike het en ziet Xander het en komt iedereen erachter dat Buffy en Spike het ook al deden.. Anya deed 't trouwens met Spike omdat ze kwaad was op Xander die niet met 'r wilde trouwen en toen troostte Spike haar.
Buffy wil ik al niet meer kijken want het slaat gewoon nergens meer op.
Tara en Willow weer samen (was uitgegaan omdat Willow teveel met magie aan het kloten was).
Verhaallijn van Angel is ook aardig verneukt maar toch wel leuk. Er is een nieuw meisje, Fred, ik weet niet of ze er nu al is? In ieder geval.. Fred is verliefd op Angel, Wesley en Gunn zijn verliefd op Fred, Fred kiest voor Gunn. Angel en Darla krijgen baby (Connor), Darla gaat dood, Angel verliefd op Cordelia. Cordelia heeft vriend. Die groene gozer (die met die hoorntjes uit die karaokebar) komt bij ze wonen.
Wat er verder komt weet ik niet, interesseert me eigenlijk ook niet echt. Geen idee of jullie deze dingen al wisten maar goed... trouwens over de musical aflevering, die is toch best grappig. Anya kan heel erg mooi zingen.
quote:Nee, maar 7 is een legendarisch Hollywood-getal. Kijk maar naar Star Trek: TNG, DS9 en VOY: 7 seizoenen. Die 13 seizoenen die Hawaii Five-O ooit gedraait heeft, dat kan tegenwoordig niet meer. Mensen zijn het te snel zat.
Op maandag 29 juli 2002 21:29 schreef Capetown het volgende:[..]
Zeker ja. Zeven is wel een mooi getal. Hoewel het ook zo is dat de kwaliteit niet achteruit lijkt te gaan.
Dilemma's dilemma's
quote:Ik ook! Ik geef je zoooooo gelijk! Cordy is echt geweldig. De wisselwerking tussen haar en Angel is ook gewoon geweldig. Dat mis ik een beetje in Buffy, maar aan de andere kant hoort dat ook bij de storyline: Buffy als eenzaam meisje. Maar Angel 4...damn, ik kan echt niet wachten! Vond het einde van 3 ook spannender dan van Buffy 6 moet ik zeggen.
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:40 schreef Gellarboy het volgende:
Angel S3 is zonder twijfel het beste van de 3. Geweeeeldig gewoon.
Ik heb nu zelfs meer zin in nieuwe ep's van Angel, dan in die van Buffy. Nou, DAT wil wat zeggen hoor!.
quote:Je raaskalt, dit KAN toch allemaal niet waar zijn?
Op donderdag 29 augustus 2002 20:09 schreef Shura het volgende:
!*spoilers*!
En dan nog een bericht over de terugkeer van Faith, ik had het gisteren al geplaatst, maar het is verwijderd tijdens de serverupgrade.
quote:
Dushku staked out for 'Buffy'
Aug. 29, 2002It's good news for "Buffy the Vampire Slayer" fans: Evil vampire slayer Faith is set to return to the UPN drama series. Eliza Dushku has signed on to reprise her role as Faith this season in five episodes of "Buffy" and three episodes of the WB Network's spinoff "Angel," both from writer-producer Joss Whedon and 20th Century Fox TV. Dushku appeared on "Buffy" alongside the show's star Sarah Michelle Gellar from 1998-2000. She also guest-starred as Faith on "Angel." The actress' busy feature schedule has kept her away from the "Buffy" franchise, but now she has committed to appear in the final five episodes of the original series this season. There has been speculation that this might be "Buffy's" last year, but reps for the studio stress that no decision has been made. Dushku's feature credits include "Bring It On" and "Soul Survivors." The actress, who is shooting "Wrong Turn," next appears in "City by the Sea" opposite Robert De Niro and Frances McDormand. She is repped by ICM and the Firm. (Nellie Andreeva)
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 19:26 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik vind Angel steeds beter worden over de seizoenen.. vond Angel S3 erg goed, beter dan Buffy S6op aintitcool stonden nog wat leuke spoilers
---
* At the end of 4.3 ; scripted by "Furious" David Fury ("Disharmony," "The Price") – Angel, Fred and Gunn will return from their adventure in Vegas with Krevlornswath. In the lobby they find the long-lost Cordelia. They are shocked to see her safe and alive. The hitch: Cordelia greets them with the words, "Who are you people";
* 4.4 will begin, however, with Angel's spawn, Connor/Steven, coming to the rescue of a family of three. The family's minivan has broken down in the middle of nowhere and they are beset by a tow truck driver and a mechanic who also happen to be vampires. Connor dispatches the soulless ones, but totally freaks out the people he rescues. Feeling ever so much the misfit, he resigns himself to hooking back up with his vampire pop.
* In the second scene of 4.4 ; titled "Slouching Toward Bethlehem" by the way ; we can see that Cordy really doesn't know who her friends are. When Angel approaches her, she backs away, her expression one of fear. Before episode's end, she will come to refer to Angel as "Mr. Bumpy-Face"
* Cordy will also fail to recognize her greenish song-happy demon pal Krevlornswath, even though he has now returned to the City of Angel.
* Cordy doesn't remember Steven/Connor either. This will not prevent Angel's son from saving the lovely Ms. Chase from a demon looking to make her into an end-of-act-two snack. Has she forgotten she has demony superpowers?
* Toward the end of 4.4, Gunn will battle a Wolfram and Hart agent as tall and evil Wolfram attorney Lilah Morgan watches from a nearby rooftop.
* Syd will impersonate a colonel in Russia's intelligence directorate. This is from an entirely different television show. I am so very, very embarrassed.--
bovendien gaat Sean "Samwise" Astin een aflevering regisseren
quote:24 september. Angel begint 6 oktober weer.
Op donderdag 05 september 2002 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer begint Buffy weer in Amerika?
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 20:36 schreef SuperSiem het volgende:
Wat foto's van een nieuwe Angel ep,"The House Always Wins", die zich afspeelt in Vegas. Wordt uitgezonden op 20 oktober in Amerika, dus het is ep 4x03.
[afbeelding]
[afbeelding]
En in tegenstelling tot de meesten hier vond ik het haar van Cordelia in de laatste paar eps niet echt mooi. Ze leek er behoorlijk 'oud' door. Charisma Carpenter mag dan al wel over de dertig zijn, Cordelia is net zo oud als Buffy en Willow. Ik heb liever dat ze weer dat lange zwarte haar neemt.
quote:Is dat wel Fred, ze ziet er zo anders uit. Wordt ze niet meer door Amy Acker gespeeld? Of ligt het aan mijn ogen?
Op vrijdag 06 september 2002 20:36 schreef SuperSiem het volgende:
Wat foto's van een nieuwe Angel ep,"The House Always Wins", die zich afspeelt in Vegas. Wordt uitgezonden op 20 oktober in Amerika, dus het is ep 4x03.
[afbeelding]
quote:Dat ligt vrees ik aan je ogen.
Op zondag 08 september 2002 22:58 schreef Zwibberpiff het volgende:[..]
Is dat wel Fred, ze ziet er zo anders uit. Wordt ze niet meer door Amy Acker gespeeld? Of ligt het aan mijn ogen?
quote:En de daarna volgende afleveringen zijn:
123. Lessons
gs: Anthony Stewart Head (Rupert Giles)The re-opening of Sunnydale High School is not without trouble for Buffy as some undead creatures and students are raised, and blame the Slayer for failing to protect them. Dawn and Buffy, together with some of Dawn's new friends join together to defeat the evil.
Meanwhile, Spike and his new soul are seeking solace in the maze-like basement of the new school, and Willow begins her redemption with Giles in England.
quote:Hier een interview met Alexis Denisof (Wesley) een klein beetje over wat er gaat gebeuren met Wesley in het 4e seizoen van Angel...
Op maandag 09 september 2002 14:30 schreef Acathla het volgende:
Wat gaat er gebeuren met Wesley ? Die gaat toch niet ... ? ()
quote:Hmm... (Iig wel meer Giles dan vorig jaar
Head: Season 7 Buffy's LastAnthony Stewart Head, who plays Giles in UPN's Buffy the Vampire Slayer, told the South Florida Sun-Sentinel that he expects the upcoming seventh season to be the show's last. "It's supposed to be, from what I know," Head told the newspaper. "If it is, it will be born out of everyone wanting to move on."
But the good news is that Head told fans to expect to see more of Giles in the coming season. Last year, Head appeared in only seven episodes; next season, "I'll be in a minimum of 10 and maybe more than that," he said. As for how his character will fit into the now-grown-up Scooby Gang, Head said, "I don't know how they're going to do that. It will be interesting to find out."
quote:Dat zul jij vast geen probleem vinden
Op dinsdag 10 september 2002 13:57 schreef Acathla het volgende:[..]
Hmm... (Iig wel meer Giles dan vorig jaar
![]()
![]()
)
quote:7x05 gaat waarschijnlijk Selfless heten en 7x06 Him.
Op dinsdag 10 september 2002 13:52 schreef Aced het volgende:
Van www.tvtome.com, de opzet voor de eerste aflevering van het 7e seizoen Buffy:
[..]En de daarna volgende afleveringen zijn:
- Beneath you (7x02)
- Same Time, Same Place (7x03)
- Help (7x04)
- Anya (7x05)
Nog maar 3 dagen tot de Season Premiere.
Ik kan niet wachten! Hij zou maandag avond wel op het net staan??
quote:Vorig jaar stond ie altijd een dag vantevoren op Usenet, maandag dus.
Op zaterdag 21 september 2002 17:52 schreef Neejoh het volgende:
de gene die op IRC komen, hebben uiteraard al de promo gezien(strakke opmerking van Buffy
)
Ik kan niet wachten! Hij zou maandag avond wel op het net staan??
quote:Dat is dan hardstikke mooi
Op zaterdag 21 september 2002 18:08 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Vorig jaar stond ie altijd een dag vantevoren op Usenet, maandag dus.
quote:Volgens mij wel
Op maandag 23 september 2002 08:33 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ik hoop dat mellema wederom webbroadcaster gaat spelen door de eps op de ut-server te zetten.
Ik geloof dat ik geestverruimende middelen moet gaan gebruiken bij de volgende afleveringen, want ik begrijp er echt geen barst van.
Zien we nu Spike's inner demons of is dit een soortement van 'first evil' dat zich in allerlei verschillende verschijningen kan vertonen, of is het juist het kwaad wat altijd al in de ziel van de Slayer huisde, als uitgelegd in o.a. Restless?
I'm at a loss...
[Dit bericht is gewijzigd door Prince_of_Darkness op 24-09-2002 09:21]
Nog maar ff een weekje wachten tot de volgende aflevering, misschien wordt dan alles iets duidelijker.
quote:
Op maandag 23 september 2002 08:33 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ik hoop dat mellema wederom webbroadcaster gaat spelen door de eps op de ut-server te zetten.
quote:Ja, Willow is doodgestoken in Istanbul.
Op dinsdag 24 september 2002 08:26 schreef SuperSiem het volgende:
Ze leek nogal op Willow, maar was zij dat ook?
nu moet ik gewoon wachten tot NA de aflevering in Amerika is uitgezonden, het is toch schandalig!
quote:Shit, nu je het zegt, ze werd doodgestoken.
Op dinsdag 24 september 2002 08:51 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ja, Willow is doodgestoken in Istanbul.
Ik vond haar meer lijken op Dame Edna, maar was zij dat ook?
quote:Volgens Hercules van Aint It Cool News is het meisje dat doodgestoken wordt een slayer in training.
Op dinsdag 24 september 2002 08:26 schreef SuperSiem het volgende:
Een behoorlijk vreemde aflevering vond ik: Wat deed Spike in die kelder.Die scene met al die Big Bads was wel cool, alleen snap ik die ook nog niet helemaal.
En wie was dat meisje in Istanbul? Ze leek nogal op Willow, maar was zij dat ook?
Nog maar ff een weekje wachten tot de volgende aflevering, misschien wordt dan alles iets duidelijker.
Misschien draait het er op uit dat de kandidaat-slayer plek door Dawn wordt overgenomen???
Is it true the episode ends with Spike watching as something that looks like Warren morphs into Glory, Adam, Mayor Wilkins, Drusilla, The Master and, finally, Buffy Summers?
Yes.
Is Morphy a product of Spikes tortured psyche?
Clearly were meant to suspect this. But Herc is reasonably certain Spike wont be the only regular encountering this shapeshifter.
"Nobody comes in here, it's just the three of us."
Dat vond ik toen dus al vreemd, maar omdat daar verder niet op in werd gegaan concludeer ik dat Spike het toen al over die shapeshifter had. Toen wij em dus te zien kregen was niet de eerste keer voor Spike. Denk ik dan hè....
quote:Inderdaad, want hij schrok ook helemaal niet.
Op dinsdag 24 september 2002 19:16 schreef RickN het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat toen Buffy dat kamertje in ging waar Spike zat Spike zei:"Nobody comes in here, it's just the three of us."
Dat vond ik toen dus al vreemd, maar omdat daar verder niet op in werd gegaan concludeer ik dat Spike het toen al over die shapeshifter had. Toen wij em dus te zien kregen was niet de eerste keer voor Spike. Denk ik dan hè....
quote:Ja.
Op dinsdag 24 september 2002 23:20 schreef TVtome het volgende:
was ik de enige die ff proeste van et lachen om spikes haar?
quote:Zeker niet
Op dinsdag 10 september 2002 19:16 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dat zul jij vast geen probleem vinden
Wesley lijkt ook net een Brit, maar is het niet geloof ik
quote:Hèèèè hèèè, had ik eindelijk eens iets eerder dan jij.
Op vrijdag 27 september 2002 02:20 schreef Lamon het volgende:
De musical-cd 'Once more with feeling' lag vandaag op mijn deurmat.
Volledig off-topic, maar leuk, leuk, leuk..
Maar vanavond in alle rust bekeken
Ik vond hem zeeeer gaaf! Alles is weer nieuw en vrolijk. Xander leuke baan (aan auto te zien). De oneliners van Buffy waren ("Uh! Eat with you mouth full!") Dawn is niet meer het kwakende zielige meisje, en SMG zag er
uit in die broek.
Verhaal was gewoon lache En ze worden eindelijk net zo slim als in Angel, want ze hebben mobile phones
Hellmouth verstoord het signaal dus toch niet
(discussie van tijd terug, season4).
Siem: dat van Spike in de kelder verhaal. Hij heeft nu zijn soul terug he, en herrinderd zich alles nog wat hij vernield en vern**kt heeft. Net als Angel heeft hij het er mischien gewoon erg moeilijk mee? Kzou het ook niet weten
quote:Hmm, dat klinkt wel logisch.
Op zaterdag 28 september 2002 23:56 schreef Neejoh het volgende:
Siem: dat van Spike in de kelder verhaal. Hij heeft nu zijn soul terug he, en herrinderd zich alles nog wat hij vernield en vern**kt heeft. Net als Angel heeft hij het er mischien gewoon erg moeilijk mee? Kzou het ook niet weten
quote:De master niet? Jawel toch? Ik weet nog wel dat Druzilla iets zegt over dat kleine ventje dat altijd bij de Master was. Zoiets als "So much power in so little".
Op zondag 29 september 2002 14:35 schreef SuperSiem het volgende:Snap ik alleen nog niet waarom Spike ook de Master en de Mayor zag, daar had hij toch niks mee te maken?Hopelijk zien we dat morgen.
Van de mayor ben ik ff kwijt. Vond dat Dandy-achtige gedrag van hem wel leuk maar op seizoen 4 na het minst goede seizoen.
quote:Hmm, zou kunnen, maar dat kereltje is natuurlijk niet de Master.
Op zondag 29 september 2002 14:57 schreef Melluh het volgende:[..]
De master niet? Jawel toch? Ik weet nog wel dat Druzilla iets zegt over dat kleine ventje dat altijd bij de Master was. Zoiets als "So much power in so little".
quote:Seizoen 3 niet goed? En afleveringen als The Wish, The Zeppo, Doppelgangland, Enemies en Earshot dan? Die vind ik behoorlijk goed. Ik vind seizoen 3 net zo goed, misschien zelfs wel beter dan seizoen 2, wat door velen wordt gezien als het beste seizoen van Buffy.
Van de mayor ben ik ff kwijt. Vond dat Dandy-achtige gedrag van hem wel leuk maar op seizoen 4 na het minst goede seizoen.
quote:Al die afleveringsnamen zeggen me zo weinig want die lieten ze nooit bij de tv zien. Hoewel doppelgangland toch was met die 2 Xander's ?
Op zondag 29 september 2002 16:52 schreef SuperSiem het volgende:
Seizoen 3 niet goed? En afleveringen als The Wish, The Zeppo, Doppelgangland, Enemies en Earshot dan? Die vind ik behoorlijk goed. Ik vind seizoen 3 net zo goed, misschien zelfs wel beter dan seizoen 2, wat door velen wordt gezien als het beste seizoen van Buffy.
Ook seizoen 4 had wel goede eps natuurlijk (Hush uiteraard, hiervan weet ik de naam nog omdat ik die laatst heb opgezocht ) maar het verhaal van de Agency is natuurlijk belabberd. Adam had gewoon geen stijl zoals de Master, Angel (wie was nou eigenlijk de bad-guy in seiz2?)Glory en 'The 3', hoewel hij met "I'm de most conscious thing on earth" wel iets leuks zei.
Vereiste van een goede bad-guy is dat hij/zij/het stijl heeft of mysterieus (als in: weinig van te zien in de film maar de characters hebben het er alleen over) is, denk maar aan een goede thriller- of actiefilm, daarin heeft elke bad-guy 1 van die 2 stijlen (of gecombineerd).
Season 1 - 2 - 3 vond ik goed, omdat er juist niet een lange verhaal-lijn in zat... (was er wel, met The Master, psycho Angel, Mayor, maar daar ging niet elke ep over) Zo moet buffy zijn imo. Season4 begon ook ijzersterk, maar sinds dat gedoe met Adam vloog het gelijk naar benee... Season5 vind ik gewoon niets omdat er maar 1 bad-god() is, en ik dat gewoon geen 'Buffy style' vind.
Season6 ook weer lekkere losse eps, waar het zo nu en dan over de villians ging, maar lang niet het hele season.
Ik las al dat season7 meer als 2 en 3 gaat worden, niet een grote badguy, maar 1badone per ep. Thats the stuff i like
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 29-09-2002 22:30]
quote:5 de beroerdste? NFW
Op zondag 29 september 2002 22:22 schreef Neejoh het volgende:
Ik zou ook niet kunnen zeggen wat het beste season is. IMO is iig season5 de beroerdste, season2 en 3 vond ik toch zeker wel goed!
quote:Zeker weten dat er een aantal goede eps inzaten, alleen het ellenlange gezeur om de god die niet dood kon was ik gewoon zat... Verhaal vond ik niet tof (wel lekker
Op zondag 29 september 2002 22:30 schreef Lister het volgende:[..]
5 de beroerdste? NFW
In seizoen 5 heb je Dawn, Buffybot, Glory and her minions, de twee Xanders, The Body, Evil Willow, enz..
Dat grote slangebeest was trouwens wel weer erg nep.
Er staat niet echt veel interessants en nieuws in behalve de laatste zin die een quote is van Michelle Trachtenberg (Dawn) :
".... En ik hou ook erg van zingen, dat kwam wel van pas voor de musical. Ik zing straks ook een nummer met Britney Spears, die een gastrol in Buffy heeft."
Blijkbaar zijn de eerdere geruchten toch waar en doet Britney een keer zingend mee, heeft iemand al geruchten van een tweede musical aflevering gehoord?
Brit in Buffy?? Zou ik echt superzonde vinden Niets tegen Brit hoor, maar
Niet in Buffy!
Volgens mij was het inderdaad al een keer het idee, of iig iets wat (fake) uitgelekt was.
En een 2e musical? Dacht dat Wheden dat niet meer wou, dat het leuk voor 1x was.
Mischien dat als er een 8ste season komt, want lijkt me stug als hij het een season later gelijk weer doet
Seizoen 6 heeft IMO het best het midden weten te houden tussen verhaallijn en losse eps. Hopelijk is het in S7 ook weer zo. Aan 7x01 was ook wel te zien dat de achtergrond van Spike een grote verhaallijn gaat vormen anders hadden ze het niet zo vaag gehouden maar in 1 keer uitgelegd. Dawn gaat ook meer op de voorgrond treden denk ik, mooi want Willow mag wel ff uitrusten na de laatste 4 eps van S6
Ik hoop wel dat ze een goede reden kunnen verzinnen om Dawn sterker te kunnen maken want ook al had ze de zwarte band met karate dan nog kan je d'r met 1 hand aan. Lijkt me wel cool als ze een soort wijsheidsspell krijgt waardoor ze tegenstanders in verwarring kan doen geraken. Dat ze dus een soort wijsheidsmacht uitstraalt (ja, klinkt vaag....)
Misschien zit ik met die voorspellingen geheel mis, maar ik vermoed voornalijk dat die voorspelling van Spike wel aardig klopt, but then again: I eat my own crap (if "huh?" --> ga maar op zoek naar 'Triumph the insult dog' uit de show van Conan O'Brienn)
quote:En nog de bevestiging dat James Marsters (Spike) in het echt dus ook smaak heeft: [quote]"Ik heb laatst met vrienden van me meegespeeld tijdens een optreden in Parijs, in een zaaltje met 400 man publiek, prachtig" Zegt de liefhebber van artiesten als Tom Waits, Bruce Springsteen en Bob Dylan.
Op zondag 29 september 2002 22:39 schreef Lister het volgende:
Er staat niet echt veel interessants en nieuws in behalve de laatste zin die een quote is van Michelle Trachtenberg (Dawn)
Waarom die bold? Zie signature, Dylan is gewoon een held
quote:
Op zondag 29 september 2002 22:50 schreef Melluh het volgende:
[verhaal]Misschien zit ik met die voorspellingen geheel mis, maar ik vermoed voornalijk dat die voorspelling van Spike wel aardig klopt, but then again: I eat my own crap
(if "huh?" --> ga maar op zoek naar 'Triumph the insult dog' uit de show van Conan O'Brienn)
Maar inderdaad, ik denk ook dat Spike een grote rol gaat krijgen. Dawn komt vast ook meer in beeld, en ik mag het wel dat Buffy haar nu 'eindelijk' een beetje traint. Niet meer dat zielige meisje meer
Verder is ze nog maar 16, en begint ze een leuk lichaam te developen
Season 6 had inderdaad het beste evenwicht, en niet 'een' badguy als in season5 (werden daar wel Vampires gestaked ).
Btw, wat gaat Buffy nu op de school doen? (moet hem nog ff een keer kijken, wil weer elke quote weten )
quote:Het wordt niet meer Buffy The Vampire Slayer maar ...
Op zondag 29 september 2002 22:58 schreef Neejoh het volgende:Btw, wat gaat Buffy nu op de school doen? (moet hem nog ff een keer kijken, wil weer elke quote weten
)
En ik geloof dat het al een keer vermeld is, maar hier http://btvsvideos.cjb.net/ kan je de complete tekst van de afleveringen vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Lister op 30-09-2002 00:31]
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 23:56 schreef Neejoh het volgende:
*en SMG zag eruit in die broek.
Onwijze cameltoe ook aan het eind van de 'kelder' scene. Tenminste, dat lijkt er vreselijk op. Jum.
En ik zal niet de enige zijn
quote:
Op zondag 29 september 2002 23:50 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Onwijze cameltoe ook aan het eind van de 'kelder' scene. Tenminste, dat lijkt er vreselijk op. Jum.
potentiele 7x02 spoiler (uit promo7x02)
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 30-09-2002 01:44]
quote:Zou ik een tijd geleden al gedaan hebbe, maar mocht niet van WitchFynder
Op maandag 30 september 2002 00:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Beter ff een topic openen voor seizoen 7 zonder spoilers, ik wil wel over de afgelopen ep praten/lezen maar absoluut niet over de komende, daar heb ik helaas tijd terug al teveel over gelezen.En ik zal niet de enige zijn
Niet echt fantastisch goed te zien, wegens donker. Geen zin om ze lichter te maken, dus haal ze zelf even door psp..
quote:Ik heb het plaatje verwijderd. Ik heb er eigenlijk niet zo bij stilgestaan dat het een spoiler was omdat het toch wel redelijk duidelijk verteld is in aflevering 7x01. Nu ik er echter wat meer over nadenk is de manier waarop het gebracht wordt toch ook een lichte spoiler, als aflevering 2 inderdaad zo begint dan is toch de verrassing eraf.
Op maandag 30 september 2002 00:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Beter ff een topic openen voor seizoen 7 zonder spoilers, ik wil wel over de afgelopen ep praten/lezen maar absoluut niet over de komende, daar heb ik helaas tijd terug al teveel over gelezen.En ik zal niet de enige zijn
Ik heb verder (op de promo van 2 na dan) ook nog geen voorkennis van seizoen 7 en wil dat zelf graag ook zo houden, dus mijn excuses voor de spoiler.
quote:
Op zondag 29 september 2002 22:22 schreef Neejoh het volgende:
IMO is iig season5 de beroerdste...
TimberWolf
Zou het? Zou het???
quote:Volgens mij staat ze ernstig in haar broekje te bijten, inderdaad. Bij de bewegende beelden is het nog beter te zien...
Op maandag 30 september 2002 01:46 schreef Neejoh het volgende:TimberWolf
Zou het? Zou het???
quote:Dat dat maar weer even gezegd moge zijn.
Op maandag 30 september 2002 07:58 schreef Gellarboy het volgende:
Seizoen 5 was zeer okay. Het okayst zelfs.
quote:Lamon, als je homo was zou ik je neuken. Trouwens, ik zou je nu ook neuken!
Op maandag 30 september 2002 12:24 schreef Lamon het volgende:
Dat dat maar weer even gezegd moge zijn.
.
quote:Mocht ik ooit nog twijfels krijgen over mijn seksuele geaardheid dan laat ik het wel weten.
Op maandag 30 september 2002 12:28 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Lamon, als je homo was zou ik je neuken. Trouwens, ik zou je nu ook neuken!
.
Ik denk trouwens dat seizoen 7 ook nog wel eens erg goed zou kunnen worden. Als ze zich maar niet teveel gaan focussen op Dawn en d'r scrappie-gang, daar zit ik niet zo op te wachten..
quote:Ook dat ben ik met je eens. In seizoen 5 werd Glory geintroduceerd in aflevering 3. Die aflevering begon met een flashback naar 3 weken geleden. In seizoen 5 worden dit soort dingen gewoon van te voren opgebouwd. Goed gedaan. Zou het hele plot al klaar liggen?
Op maandag 30 september 2002 12:40 schreef Lamon het volgende:
Ik denk trouwens dat seizoen 7 ook nog wel eens erg goed zou kunnen worden.
quote:*mental note*
Op maandag 30 september 2002 12:28 schreef Gellarboy het volgende:
Lamon, als je homo was zou ik je neuken. Trouwens, ik zou je nu ook neuken!
Mocht ik Gellar ooit ontmoeten, niet 'live' met hem eens zijn aangaande Buffy.
Edit: Goeie sig trouwens, gellar. Bjork roelt best.
quote:Oh, maar Lamon en ik gaan veel verder dan alleen Buffy.
Op maandag 30 september 2002 13:15 schreef TimberWolf het volgende:
Mocht ik Gellar ooit ontmoeten, niet 'live' met hem eens zijn aangaande Buffy.
quote:Dat mag ik hopen. Buffy doet alleen een beetje laf neuken onder de lakens.
Op maandag 30 september 2002 17:56 schreef Gellarboy het volgende:
En dat staat er niet helemaal zoals ik het bedoel.
Ik wacht wel ff met spoileren tot morgen ofzo, dan heeft iedereen tijd gehad om hem te bekijken.
quote:Inderdaad, erg cool.
Op maandag 30 september 2002 20:09 schreef Melluh het volgende:
Hij was weer cool! Vooral het einde is erg mooi.Ik wacht wel ff met spoileren tot morgen ofzo, dan heeft iedereen tijd gehad om hem te bekijken.
Maar de eps zijn echt steengoed tot nu toe.. echt boeiend/spannend
owja: Melluh
En het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Melluh
.
quote:hmmm suck up??
Op maandag 30 september 2002 20:25 schreef RickN het volgende:[..]
Inderdaad, erg cool.
En mag ik even dit moment aangrijpen om te melden dat jijGOD
bent???
Dit wordt dus de meest heftige en pretentieuze story-arc ooit. Als losse episode vond ik het niet eens zo super. Maar als onderdeel van het hele verhaal wordt dit fantastisch.
Trouwens, op deze en deze pagina staan screenshots van de menu's van de nieuwe dvd-box. Zien er mooi uit vind ik.
.
Wat nou als je die box koopt en je hebt die aflevering nog nooit gezien?
Spoilers in DVD menu's zijn -> .
quote:Idd, belachelijk. De mensen die die menu's maken zijn echt dom.
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:20 schreef Gellarboy het volgende:.
.
. HIER HEB IK DUS ZO'N GEILE GRAFHEKEL AAN!!!!!!
.
.
.
Spoilers in DVD menu's zijn ->.
quote:Het was me nog niet opgevallen, maar dit is inderdaad belachelijk.
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:20 schreef Gellarboy het volgende:.
.
. HIER HEB IK DUS ZO'N GEILE GRAFHEKEL AAN!!!!!!
.
.
.
Spoilers in DVD menu's zijn ->.
quote:Op het het hoesje van de Titanic-dvd zetten ze ook geen zinkende boot, ook al weet iedereen dat ie gaat zinken.
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:36 schreef Gellarboy het volgende:
Okay, aan het eind van de aflevering ervoor zie je Joyce al liggen op de bank, maar toch. Nie luuk.
quote:Niet
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:02 schreef Gellarboy het volgende:. Joyce is toch geen Titanic??
.
Nee Ik ben het inderdaad met je eens, de rest van de menu's van de andere DVD's hebben meestal gewoon onbelangrijke pix in de menu's. Mischien een pic van de 'big-bad' maar meer ook niet. Dit gaat wel heel ver
quote:Daar heb je gelijk in.
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:02 schreef Gellarboy het volgende:. Joyce is toch geen Titanic??
.
*kuch* Okay..... .
quote:Waar halen jullie zo snel die afleveringen vandaan?
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:02 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ja 7.02 was erg goed, vooral het einde, heb weer hoop op een echt goed seizoen...
quote:Waar downloaden jullie die dan. Vorig seizoen was Melluh THE MAN! Maar nu staat hij niet meer tussen het lijstje
Op maandag 30 september 2002 21:44 schreef SuperSiem het volgende:
Ben op 32%, dus duurt nog ff.En het kan niet vaak genoeg gezegd worden:
Melluh
.
Maar ik weet zeker dat ik gister heb gekeken hoor!
Melluh, waarom laat je hem er dan niet op staan?
quote:Teveel dataverkeer, de regels zijn tegenwoordig wat strenger
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Melluh, waarom laat je hem er dan niet op staan?
quote:Ok ik begrijp
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:30 schreef Melluh het volgende:[..]
Teveel dataverkeer, de regels zijn tegenwoordig wat strenger
Check voortaan maandagavond, meestal zijn ze er dan wel (ik heb het dan natuurlijk over zelf nagespeelde buffy eps starring melluh met blonde vlechtjes).
Bedankt in ieder geval
quote:Dat is geen slijmen, dat heet zeuren.
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[slijmmodus]Melluh
wil je ALSJEBLIEEEEEEFT ook Angel doen????
[/slijmmodus]
Wat niet wil zeggen dat ik het erg zou waarderen als hij dit deed
quote:Look how it has to been done
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:38 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Dat is geen slijmen, dat heet zeuren.
Wat niet wil zeggen dat ik het erg zou waarderen als hij dit deed
![]()
Of een andere variatie
Duuss........
iig, ik heb net 7x02 gezien Werd wel steeds gestoord (normaal kijk ik hem altijd wat later in de avond, omdat er dan geen telefoon of de bel gaat
ff geen rekening gehouden met ouders
), maar de episode vind ik enorm goed! Inderdaad is vooral het einde goed!
Ik wacht ook nog ff met de details
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 02-10-2002 00:13]
quote:Eh. Nee. Echt niet. Ik kijk ZEKER niet tussen haar benen. Ieuw.
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:21 schreef Gellarboy het volgende:
EN JE KIJKT OOK NOG ZO TUSSEN D'R BENEN!!!!
.
Net 5 20:30-21:25 Buffy the Vampire Slayer
Net 5 23:10-00:10 Buffy the Vampire Slayer: The Musical
quote:Ondanks alle lofbetuigingen kan ik hier niet mee beginnen, qua dataverkeer loopt het nu al bijna de spuigaten uit. Sorry.
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:33 schreef Neejoh het volgende:
Melluh, wij zouden het erg op prijs stellen als je voor ons ook Angel zou willen naspelen, en voor ons zou willen hosten. We weten dat je het niet volgt, maar als het niet te veel moeite zou kosten, zouden wij het dus erg op prijs stellen.
quote:Als jij mij kan helpen aan een verkoopadres of jij verkoopt er gewoon eentje aan mij (een fles melk, bedoel ik) dan wil ik die best tenstoonstellen hier.
Op woensdag 2 oktober 2002 10:18 schreef Melluh het volgende:
Ondanks alle lofbetuigingen kan ik hier niet mee beginnen, qua dataverkeer loopt het nu al bijna de spuigaten uit. Sorry.
quote:En dat zeggen jullie nu pas? Heb ik er twee gemist.
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben je te laat, moet er vroeg bij zijn, maandagavond dus
quote:Tjah, als er mensen op IRC komen
Op woensdag 2 oktober 2002 14:37 schreef TVtome het volgende:
ik kan er ook best wel snel aankomen, misschien kunnen we op irc allemaal wat fservs opzetten
quote:Als wij daar nagespeelde Buffy en Angeltoneelstukjes gaan verkopen, komen ze echt wel.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:54 schreef Neejoh het volgende:[..]
Tjah, als er mensen op IRC komen
Er zijn een man of 4 à 5 die er altijd komen, verder niet echt veel
quote:Misschien zit de big evil wel in Spike.
Op woensdag 2 oktober 2002 22:12 schreef kotsmongool het volgende:
Wow! Het einde van Beneath You vond ik echt heel erg indrukwekkend! Ik ben ook veel meer benieuwd naar hoe de verhaallijn rondom Spike verloopt dan wie nu de 'Big Evil' gaat worden
quote:Misschien zat de big evil wel in Spike.
Op woensdag 2 oktober 2002 22:42 schreef Capetown het volgende:Misschien zit de big evil wel in Spike.
Btw zo'n heeeerlijke opmerking: "Can I give detention "
ik had het niet meer
SMG heeft zo'n geweldige lichaamstaal als ze acteerd. Doet ze echt goed
quote:Uhm, wat is de room ook alweer?
Op woensdag 2 oktober 2002 15:54 schreef Neejoh het volgende:[..]
Tjah, als er mensen op IRC komen
Er zijn een man of 4 à 5 die er altijd komen, verder niet echt veel
quote:#khafojahfoiuahogaf natuurlijk.
Op donderdag 3 oktober 2002 09:44 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, wat is de room ook alweer?
Wat denk je nou, Witsje? .
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 09:44 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Uhm, wat is de room ook alweer?
quote:Ik denk dat je me stiekem best lief vindt.
Op donderdag 3 oktober 2002 10:40 schreef Gellarboy het volgende:[..]
#khafojahfoiuahogaf natuurlijk.
Wat denk je nou, Witsje?
.
quote:Angel is daar ook gewoon niet zo populair als Buffy, en kan best zijn dat het pas 2dagen na de ep premiere te verkrijgen is... Ga er dus niet van uit dat hij er snel staat, zou leuk zijn maar helaas
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Melluh gaat niet leveren maar ik denk dat hij wel sneller dan ons kan zien wanneer er iets is..
btw, 6 uur vroeger betekent dat het 3 uur snachts is als ie daar begint, dus zo rond 5-6 uur gereleased wordt
quote:Hmmz. Ik zou bijna om een downloadlocatie vragen
Op maandag 7 oktober 2002 00:24 schreef Neejoh het volgende:
Ik verwacht er ook heel veel van. Ik wacht nog even op een mooie rip, en denk dan morgen-avond (zijn ouders iig weg!!) lekker op mijn gemak te gaan kijken. Uiteraard eerst weer ff in het verhaal komen door de laatste ep van season3 eerst nog ff te kijken
quote:Grrrr. Hier dat ding!
Op maandag 7 oktober 2002 00:24 schreef Neejoh het volgende:
Ik verwacht er ook heel veel van. Ik wacht nog even op een mooie rip, en denk dan morgen-avond (zijn ouders iig weg!!) lekker op mijn gemak te gaan kijken. Uiteraard eerst weer ff in het verhaal komen door de laatste ep van season3 eerst nog ff te kijken
alhoewel ik nog wel even moet wachten totdat ie klaar staat
Seizoen 7 van buffy is tot nu toe redelijk sterk.
\
wordt het trouwens ook niet eens tijd voor een Firefly topicje? de derde was erg leuk...
quote:ik heb dus een sony en idd met zn buffy encode had ik af en toe wat haperingen, gelukkig maar heel af en toe dus hoop dat het nu ook meevalt..
WARNING!!! It is a very high bitrate encode XSVCD. It is optimized
for TV playback with interlaced 29.97 fps. However, only APEX,
Daewoo, Cyberhome, Afreey, & ARCAM can handle such non-standard XSVCD.New reported info: Sampo DVE-620 (firmware v3.4c), DVE-631CF (fw v2.1),
and Marantz DV8300 works just fine. Some Pioneer plays fine with
very inoccasional minor stutters.Reportedly, Pioneer, Philips, XMS, Malata, and Sony would show
stutters and/or momentory freezes. All PC DVD players play fine but
you will see the interlacing on the computer monitor.
quote:volgens mij lul je uit je nek want er kwam geen pre-air van angel en toen jij dit poste was het iets van 5 uur in amerika..
Op zondag 6 oktober 2002 22:20 schreef Ultrawuft het volgende:
Ja hij is uit en is geweldigspannende aflevering.. en vooral het ene zinnetje van Cordy
Nog een quote zonder te spoileren:
quote:
Spike(wijzend naar Xander): "I'm insane but what is his excuse?"
heb buffy binnen, ga vanavond gezellig kijken issie leuk?
(hoewel.... Fred met haar "fluffy" was wel )
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:49 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm.. angel 401 is toch beetje tegengevallen. In principe gebeurt er niet echt veel... IIG weinig actie en ook niet echt genoeg humor.(hoewel.... Fred met haar "fluffy" was wel
)
Ik ga Buffy/Angel vannacht kijken, op de breedbeeld
quote:tis toch ook een spoiler topic.
Op maandag 7 oktober 2002 18:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
dank je voor de spoiler, spike leeft dus nog![]()
wanneer zet je m online?
en voor je dat ik zeurde ding. Ik zeur niet kijk maar naar de datum.
http://members.home.nl/spock6942/screendump.jpg
sorry voor de brakke kwaliteit is in imaging gepaste
BTW, vorig seizoenen vond ik angel meer boeiend, spannender en beter dan buffy (ging me beetje vervelen tijdens buffy) en nu is het andersom..
1ste 2 eps van buffy zijn
en 1ste ep van angel is
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 07-10-2002 20:57]
quote:7x03 van buffy is erg gaaf!
Op maandag 7 oktober 2002 20:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja ik wil liever een apart topic voor seizoen 7 en angel seizoen 4 zonder spoilers die te maken hebben metr rest van seizoen.. witchfynder??BTW, vorig seizoenen vond ik angel meer boeiend, spannender en beter dan buffy (ging me beetje vervelen tijdens buffy) en nu is het andersom..
1ste 2 eps van buffy zijn
![]()
en 1ste ep van angel is![]()
ik vond Angel wel erg leuk
quote:die demon was idd erg smerig
Op maandag 7 oktober 2002 17:50 schreef Melluh het volgende:
Yo, de nieuwe Buffy is cool maar ook af en toe ranzig (Hannibal-ranzig)
Nog een quote zonder te spoileren:
[..]
quote:Hijs al de hele avond down, ik krijg em misschien vanavond nog via een andere weg. If so, check morgen overdag m'n ftp, zelfde inlog gegevens als vorige keer.
Op maandag 7 oktober 2002 21:43 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Damn, ik krijg de hele tijd een time-out op melluhs site...
Waarschijnlijk te veel verkeer op het moment... klote connectie van mij ook... -zucht-
quote:Melluh is er weer (
Op maandag 7 oktober 2002 21:48 schreef RickN het volgende:[..]
Hijs al de hele avond down, ik krijg em misschien vanavond nog via een andere weg. If so, check morgen overdag m'n ftp, zelfde inlog gegevens als vorige keer.
quote:Lag niet aan jullie, kabelbreuk ofzo op de campus
Op maandag 7 oktober 2002 21:43 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Damn, ik krijg de hele tijd een time-out op melluhs site...
Waarschijnlijk te veel verkeer op het moment... klote connectie van mij ook... -zucht-
quote:Tja! Dan moet je gewoon een apart Buffy forum opzoeken. Er lopen hier nu al drie topics ofzo. En als er dan net een nieuwe ep uit is in Amerika dan moet je hier gewoon even niet lezen tot je 'm gekeken hebt.
Op maandag 7 oktober 2002 20:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja ik wil liever een apart topic voor seizoen 7 en angel seizoen 4 zonder spoilers die te maken hebben metr rest van seizoen.. witchfynder??
.
quote:Die staat er gewoon hoor, bij elke post die Melluh plaatst.
Op dinsdag 8 oktober 2002 09:19 schreef iMAGE het volgende:
kan iemand mij het URL geven van Melluh's site.
Via ICQ natuurlijk of mail
quote:Snap ik Gellar, maar zou ook wel makkelijk zijn als ik het dan zou kunnen vinden
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:21 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Die staat er gewoon hoor, bij elke post die Melluh plaatst.
Kom kom, beetje inventiviteit..
quote:Wat kun je niet vinden dan? De URL van zijn webspace of die file?
Op dinsdag 8 oktober 2002 14:12 schreef iMAGE het volgende:
Snap ik Gellar, maar zou ook wel makkelijk zijn als ik het dan zou kunnen vinden
quote:Dat bedoelde ik dus ja. De file.
Op dinsdag 8 oktober 2002 14:40 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Wat kun je niet vinden dan? De URL van zijn webspace of die file?
(Die file is overigens ook al lang weg.)
quote:Nou.... Die is dus weg.
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:15 schreef iMAGE het volgende:
De file.
Maar als iMAGE vanavond even op mijn ICQ komt dan heb ik nog wel een file voor hem. Allemaal auto's dus, zeg maar.
.
quote:File op de digitale snelweg. Zal wel Casema zijn dan.
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:21 schreef Gellarboy het volgende:
iMAGE en ik bedoelen uiteraard de file op de snelweg, allemaal stilstaande auto's op een rij.Maar als iMAGE vanavond even op mijn ICQ komt dan heb ik nog wel een file voor hem. Allemaal auto's dus, zeg maar.
.
Dit is dus my cup of thea, what Buffy episodes betreft. Grappig, slim en een gross-out demon..perfect.
quote:Ik vond 'm (uiteraard
Op woensdag 9 oktober 2002 02:59 schreef Lamon het volgende:
'Same time, same place' gezien.Dit is dus my cup of thea, what Buffy episodes betreft. Grappig, slim en een gross-out demon..perfect.
I. Like.
quote:Maar wanneer op maandag staat het er nu? Ik heb 3 keer gekeken, maar er stond niks.
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:19 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nou.... Die is dus weg.
.
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 08:45 schreef iMAGE het volgende:
Shit! Ik wist dat ik gisteren iets vergeten was.Sorry Gellar, doen we het over?
Alleen is GellarTV24/7 inmiddels begonnen en heb ik bijna geen connectie meer.
Schiet lekker op zo! .
Angel: Hertog_Martin, jij vond hem niet goed?? Ik vond hem super! Stak erg goed in elkaar, en je hebt nog geen idee waar het heengaat. Dei opmerking van Cordy ook "I'm bored
"
O ja, vond ook grappig toen Angel tegen Connor zei: Sit down, en connor dat doet
o ja, en ruled ook: Daddy's not finished talking
quote:Argh, nu MOET ik wel naar Angel gaan kijken
Op donderdag 10 oktober 2002 10:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vraag me af hoeveel we nog gaan zien van Dawns nieuwe vrienden. Als die meid ineens een heks wordt ga ik gillen.
quote:* Hertog_Martin niet snapt waar melluh het over heeft??
Op donderdag 10 oktober 2002 10:44 schreef Melluh het volgende:[..]
Argh, nu MOET ik wel naar Angel gaan kijken
Vaag dat ze die verhaallijn compleet uit Buffy houden.
quote:zijn nu 2 verschillende zenders (sinds vorig jaar).
Op donderdag 10 oktober 2002 10:44 schreef Melluh het volgende:[..]
Argh, nu MOET ik wel naar Angel gaan kijken
Vaag dat ze die verhaallijn compleet uit Buffy houden.
crossovers gaan niet vaak meer voorkomen
quote:Ik ook niet.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:02 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
* Hertog_Martin niet snapt waar melluh het over heeft??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |