Ja, echt jammer dat dat niet uitgepakt heeft zoals ik wildequote:
Succes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef wyccie het volgende:
Te veel adrenaline om in slaap te vallen.![]()
Toch maar een poging doen.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef wyccie het volgende:
Te veel adrenaline om in slaap te vallen.![]()
Ik ook.quote:Toch maar een poging doen.
Mogguh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
Ik mis er eentje in het vorige deel: het verschil tussen mits en tenzij niet kennen\ begrijpen
Is de oude stuk of is het gewoon tijd voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
best koud hier. maar de ketel gaat aan de wand zometeen
tijd voor een nieuwe, waar ik voor heel weinig aan kon komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is de oude stuk of is het gewoon tijd voor een nieuwe?
En jij dacht "het is dik onder nul, kom laat ik nu gezellig een paar uur zonder gaan zitten"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe, waar ik voor heel weinig aan kon komen
de oude deed het nog wel maar was nogal luidruchtig
ik zit op kantoor hoor, 21 graden hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En jij dacht "het is dik onder nul, kom laat ik nu gezellig een paar uur zonder gaan zitten"![]()
Verder wel tof natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zit op kantoor hoor, 21 graden hier
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
best koud hier. maar de ketel gaat aan de wand zometeen
ja, dat vond ik wel mogen na de discussie over taalgebruik. Maar thuis was het vanochtend keurig 20 graden voor ik de stekker eruit trokquote:
Daar moet onze ketel voorlopig behoorlijk zijn best voor doen met een niet geïsoleerde vloer in de woonkamerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar thuis was het vanochtend keurig 20 graden voor ik de stekker eruit trok
Echte bikkels dragen gewoon een extra T-shirt of truiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
En jij dacht "het is dik onder nul, kom laat ik nu gezellig een paar uur zonder gaan zitten"![]()
Verder wel tof natuurlijk
Hier niet - 16 graden en onprettigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zit op kantoor hoor, 21 graden hier
Buiten hoop ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier niet - 16 graden en onprettig
Ik heb voor de eerste keer dit jaar mijn mouwen niet opgerold.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Echte bikkels dragen gewoon een extra T-shirt of trui
Tuurlijk niet! LB doelde op mij!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:21 schreef MaJo het volgende:
MeuningGa ik een keer op tijd slapen ben ik nog steeds super moe
En wat betreft taalfouten: zoiezo vind ik altijd zo stomIk probeer altijd wel op mijn taal te letten maar er sluipt soms wel een d/t fout in
Doelde je ook op mij LB? Ben benieuwd
Wat had je fout geschreven dan?quote:
Ik heb een collega die consequent "zo en zo" zegtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:21 schreef MaJo het volgende:
MeuningGa ik een keer op tijd slapen ben ik nog steeds super moe
En wat betreft taalfouten: zoiezo vind ik altijd zo stom
Wat niet!?quote:
Oh dat is ook ergquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een collega die consequent "zo en zo" zegt
Nee, binnen. En voordat je denkt dat het binnen -/-16 graden is - nee, ik bedoelde dat "-" streepje als een onderbrekingquote:
Is me niet zo heel erg opgevallenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat niet!?Ik gok dat ik wel de persoon met de meeste spelfouten binnen de SC ben.
Die is wel heel ergquote:
Dat soort collega's heb ik ook wel, maar deze is een stukje beter opgeleid en ik weet het, het is niet verstandig, maar daar verwacht ik taaltechnisch toch iets meer van...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is ook erg
Mijn collega zegt zowat alles fout"Dus hij zeg, en dan zegt ik"
Dat doe ik wel eens fout inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die is wel heel erg
En MaJo ik doelde inderdaad ook op jou, omdat ik eerder in mn hoofd had dat jij foutloos schreef. Dan gaat het vaak om voltooid deelwoorden met een t geloof ik.
Een smiley is geen leesteken, je zinnen worden dus niet afgeslotenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doe ik wel eens fout inderdaadOp de basisschool was grammatica bij ons een ondergeschikt onderdeel waardoor ik er altijd moeite mee heb gehouden. Maar ik probeer er wel op te letten
Als ik een fout maak moet je het gewoon zeggen, daar leer ik alleen maar van
Zoals gezocht en gehaakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan gaat het vaak om voltooid deelwoorden met een t geloof ik.
Het is rond dus het lijkt op een puntquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Een smiley is geen leesteken, je zinnen worden dus niet afgesloten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Een smiley is geen leesteken, je zinnen worden dus niet afgesloten.
Dus ik mag mijn zinnen ook met een o afsluiten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is rond dus het lijkt op een punt
Edit: hoeweldan weer meer op een komma lijkt.
Nee woorden als gebeurd en verandert en zoquote:
Meeste mensenquote:
Van mij wel, liefst wel in subscript om onderscheid tussen tekst en leesteken te makenoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn zinnen ook met een o afsluiten?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Van mij wel, liefst wel in subscript om onderscheid tussen tekst en leesteken te makeno
Ik zie dat Cobra de enige is hier die dat wel goed doetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Meeste mensen. Ik vroeger ook maar nu niet meer
.
Tijd om mee te gaan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dat Cobra de enige is hier die dat wel goed doet
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dat Cobra de enige is hier die dat wel goed doet
Neuhquote:
Vind ik ookquote:
Je vergeet de puntquote:
Maar is dat een zin of een uiting van een emotie, en indien het laatste: moet een emotie ook afgesloten worden met een punt?quote:
Ik weigerquote:
Zie je, veel te verwarrend allemaal!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar is dat een zin of een uiting van een emotie, en indien het laatste: moet een emotie ook afgesloten worden met een punt?
Heel simpel. Dan kijk jij toch ook even?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:57 schreef MaJo het volgende:
Noa ziet soms dingen die ik niet zie. Net kijkt ze naar boven, schrikt ergens van en rent keihard weg. It freaks me out
Dat deed ik dus, maar op het plafond is niks engs te zien. Behalve een zonnestraalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heel simpel. Dan kijk jij toch ook even?
Tadaaa!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat deed ik dus, maar op het plafond is niks engs te zien. Behalve een zonnestraal![]()
Wat is daar eng aan?quote:
Weet je wat pas raar staat? Een zin zonder interpunctiequote:
Nee, een smiley is geen woord dus een enkele smiley is ook geen zin, daar hoort dus ook geen punt achter. Heel simpel en heel logisch, gewoon de taalregels volgenquote:
Vraag dat maar, via een poezenfluisteraar, aan Noa.quote:
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
.
Ook: ervan uitgaan, er vanuit gaan, er vanuitgaan etc. Ooit wel opgezocht, maar ik varieer het nu maar gewoon
Via welke hersenkronkel kom je bij Jinek uit?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:02 schreef Soempie het volgende:
En die Eva Jinek mag ik ook niet. Terwijl ik haar niet eens ken verder.
Ik reageer nog op posts uit het vorige topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Via welke hersenkronkel kom je bij Jinek uit?
Staat er ook op met wat voor melk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Melkbiscuit, bereid met melk staat er op de verpakking. Had ik niet verwacht.
Dankje. Ik heb de twijfel inderdaad ook bij al die andere voorbeelden die genoemd worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe er dan de uitleg ook bij, dat onthoudt makkelijker.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:18 schreef Bart het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=dankjewel
Bij twijfel zoek ik altijd opquote:
Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, nog een ergernis: mensen die alleen maar "dank" zeggen
In een zin kan het welquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, nog een ergernis: mensen die alleen maar "dank" zeggen
geen dankquote:
Taalunie aanhouden op dat gebiedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In een zin kan het wel![]()
Maar van alleen "dank" zonder andere woorden word ik niet blij.
Hoe zit het trouwens met "krat", volgens de van Dale mag je zowel "de krat" als "het krat" zeggen, de Taalunie houdt "het" aan?
quote:
Want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Van Dale is de autoriteit op het gebied van de betekenis van woorden (dus bij tegenstrijdige woordenboeken heeft de Van Dale gelijk). Maar de Taalunie is de autoriteit voor de rest, hun Groene Boekje bevat dus de officiële spelling. Bij tegenstrijdige spelling Van Dale - Groene Boekje heeft dus de laatste gelijk.quote:
'Het meisje wordt de meisje'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:41 schreef CaLeX het volgende:
Oei, volgens mij hoor ik ook bij de catagorie van Cobra qua spelfouten.
Er stond laatst toch een bericht op nu.nl dat taalkundigen verwachten dat er binnen 20 jaar alleen het lidwoord DE nog bestaat?
En bedankt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:40 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zij dus.
Maar jullie volgen vast MasterChef niet.
Eh? Ik bedoel dat ik haar niet mag.quote:
jawelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:40 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zij dus.
Gewoon Bart en LB negeren. Dan is er niks aandehand/aan de hand.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef Soempie het volgende:
Voor papers en dergelijke pak ik ook altijd het Groene Boekje erbij (er bij?).
Ik durf hier zo niet meer te posten.
Of op FOK! natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon Bart en LB negeren. Dan is er niks aandehand/aan de hand.
Oh, ik dacht dat je de winnaar had gepost.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh? Ik bedoel dat ik haar niet mag.
Misschien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de winnaar had gepost.
Ik ga geen mensen verbeteren als ik niet zeker weet dat ze het op prijs stellen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef Soempie het volgende:
Ik gebruik altijd deze:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef Soempie het volgende:
Ja, erg hequote:
Dat is nog erger dan sporadische spelfouten.quote:
Crap.quote:
Voor een jong beest is alles nieuw dus ook alles is eng. Daar moet je niet teveel over nadenken.quote:
Wat een irritant hoofdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:40 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zij dus.
Dat niet alleen.quote:
Ik denk dat het heel normaal is. Alleen je moet tegenwoordig uit kunnen leggen waarom je dat hebt anders ben je intolerant.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat niet alleen.
Gek toch, dat je bij sommige mensen al direct de kriebels krijgt?
ik quote hem evenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga geen mensen verbeteren als ik niet zeker weet dat ze het op prijs stellen hoor. Daarbij maak ik zelf ook echt wel fouten (alhoewel het er niet veel zullen zijn
).
quote:
quote:
Hoezo?quote:
Ik ga mijn post niet wijzigen hoor. En zo ja, dan wijzig ik die quote van hem ook wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat je altijd bewijs moet verzamelen voor als je het later nog een keer nodig hebt.
Uiteraard.quote:Maar dat begreep je vast.
Omdat ik nog wel eens vind dat je te lang doorgaat in discussies, beetje drammerig/belerend soms imo.quote:
Heeft toch weinig met mijn quote te maken? Daarbij is het mooie van discussies dat je er altijd twee personen voor nodig hebt, ik ben dus nooit de enige schuldige als een discussie te lang doorgaatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat ik nog wel eens vind dat je te lang doorgaat in discussies, beetje drammerig/belerend soms imo.
Whut?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft toch weinig met mijn quote te maken? Daarbij is het mooie van discussies dat je er altijd twee personen voor nodig hebt, ik ben dus nooit de enige schuldige als een discussie te lang doorgaat. Dat je het drammerig/belerend opvat is je eigen schuld/probleem, zo bedoel ik het in ieder geval nooit
.
Quote je deze dan ook even Mark? Schoolvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft toch weinig met mijn quote te maken? Daarbij is het mooie van discussies dat je er altijd twee personen voor nodig hebt, ik ben dus nooit de enige schuldige als een discussie te lang doorgaat. Dat je het drammerig/belerend opvat is je eigen schuld/probleem, zo bedoel ik het in ieder geval nooit
.
het is ook alleen maar mijn observatie, wat je er wel/niet mee doet mag je zelf bepalen, til er vooral niet te zwaar aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:06 schreef Bart het volgende:
[..]
.
Krijg je een compliment is het weer niet goed. Vrouwen......quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:10 schreef MaJo het volgende:
Damn
Ik ben in het gemeentehuis om mijn rijbewijs te verlengen.
Ik: ik wil mijn rijbewijs verlengen.
Hij: u bent net geslaagd?
Ik: nee ik wil hem verlengen.
Hij: is uw rijbewijs gestolen?
Ik: nee ik wil hem verlengen
Ja ik zie er jonger uit, nu weten we het wel
jij was toch de eerste die het rijbewijs op haar 17e haalde?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:10 schreef MaJo het volgende:
Damn
Ik ben in het gemeentehuis om mijn rijbewijs te verlengen.
Ik: ik wil mijn rijbewijs verlengen.
Hij: u bent net geslaagd?
Ik: nee ik wil hem verlengen.
Hij: is uw rijbewijs gestolen?
Ik: nee ik wil hem verlengen
Ja ik zie er jonger uit, nu weten we het wel
Laat maar joh. Het ligt toch nooit aan Bart. Altijd aan een ander.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is ook alleen maar mijn observatie, wat je er wel/niet mee doet mag je zelf bepalen, til er vooral niet te zwaar aan
Een discussie is een uitwisseling van gedachten en/of meningen. Die kan ik moeilijk met mezelf uitwisselen, daar is altijd een ander bij nodig, die daar net zo lang mee doorgaat als ik. Kan je mij dus nooit alleen voor schuldig houden.quote:
Als je steeds maar jonger geschat wordt dan wordt het gewoon irritant. Vooral omdat die man niet luistert. Ik zeg dat ik mijn rijbewijs wil verlengen, niet aanvragen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je een compliment is het weer niet goed. Vrouwen......
Moet jij niet werken vandaag? Indien niet, samen bussen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je steeds maar jonger geschat wordt dan wordt het gewoon irritant. Vooral omdat die man niet luistert. Ik zeg dat ik mijn rijbewijs wil verlengen, niet aanvragen...
Als je dát serieus denkt over mij, dan ken je mij echt totaal nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar joh. Het ligt toch nooit aan Bart. Altijd aan een ander.
Jawel, ga zo door naar wijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet jij niet werken vandaag? Indien niet, samen bussen?
Wie is er op z'n pik getrapt danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, we zijn weer rond. Iedereen op z'n pik getrapt, niemand ként niemand en de aarde draait nog steeds.
Jij.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je dát serieus denkt over mij, dan ken je mij echt totaal niet.
Jij, getuige het boek dat je net geschreven hebt hierquote:
Lul toch niet zo slap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Een discussie is een uitwisseling van gedachten en/of meningen. Die kan ik moeilijk met mezelf uitwisselen, daar is altijd een ander bij nodig, die daar net zo lang mee doorgaat als ik. Kan je mij dus nooit alleen voor schuldig houden.
Verder is het zoals gezegd een uitwisseling van gedachten/meningen. Of je wordt het eens in een discussie, nou ja, dat is mooi, ongeacht wie op het eind door de discussie zijn mening wijzigt. Of je wordt het niet eens. Maar ik respecteer ieders eigen mening/gedachte, ik zal nooit iemand mijn mening of gedachte opdringen, dan wel afkeuren als die anders is dan de mijne. Maar het hele doel van een discussie is een ander proberen te overtuigen/laten inzien waarom jouw mening de juiste is, óf juist verbeterd worden doordat je zelf inziet dat je mening onjuist was. Maar dan kan dat toch per definitie niet belerend/drammerig zijn? Het hele idee van een discussie is juist dat je je standpunt verdedigd? Wil je niet dat iemand zijn standpunt verdedigt, dan moet je geen discussie aangaan.
Dus ja, als iemand een discussie als belerend opvat, dan kan ik me daar persoonlijk niet echt druk om maken, zo'n persoon moet dan geen discussie aangaan.
Vanuit mijn eigen standpunt zal dat ook nooit gebeuren. Al een paar keer een discussie gehad met Nem. Soms word je het eens, meestal niet. So what? Ik respecteer hem er niet minder om hoor. En belerend/drammerig vind ik hem al helemaal niet. Hem is alleen een andere mening aangedaan, die ik respecteer, ook al ben ik het er niet mee eens.
Ik leg enkel mijn gedachtegang uit. Heeft niets met op mijn pik getrapt zijn te maken hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij, getuige het boek dat je net geschreven hebt hier
Extra olie is niet nodig hoor. Lukt zo ook wel.quote:
Ik hoef mijn gelijk helemaal niet te halen hoor. In een normale discussie probeer je mijns inziens zo duidelijk mogelijk te zijn. Vandaar mijn uitgebreide uitleg over mijn visie. Als een ander het daarna nog niet met mij eens is, even goede vrienden, ik hoef niet mijn gelijk te halen. Maar dat heb ik in mijn lange en onduidelijke tekst ook al een keer of twee gezegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap.
Iemand is het niet met je eens en het enige wat jij doet is steeds langere en onduidelijkere teksten posten om je gelijk te halen.
Begrijpend lezen is dan niet je sterkste kantquote:Ik kan maar één ding uit jouw tekst halen: het ligt altijd aan de ander
Zal ik dan even helpen om je emmer te vullen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:26 schreef lubje25 het volgende:
Je hoeft geen MOD te zijn om met modder te gooien.
Eindelijk!!!!quote:
Nicequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:26 schreef B.ertha het volgende:
Hallo! Niet vechten, nieuw onderwerp
Ik heb zo mijn diploma-uitreiking
Ik doe er niet aan meequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik dan even helpen om je emmer te vullen?
Dat zou verdulleme eens tijd worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee.
Nergens voor nodig.
Als het goed is komt er vandaag een einde aan mijn dispuut met scheer en foppen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoef mijn gelijk helemaal niet te halen hoor. In een normale discussie probeer je mijns inziens zo duidelijk mogelijk te zijn. Vandaar mijn uitgebreide uitleg over mijn visie. Als een ander het daarna nog niet met mij eens is, even goede vrienden, ik hoef niet mijn gelijk te halen. Maar dat heb ik in mijn lange en onduidelijke tekst ook al een keer of twee gezegd.
[..]
Begrijpend lezen is dan niet je sterkste kant. En ja, dat ligt aan jou
. Mijn tekst zegt redelijk helder hoe ik denk over een discussie, en hoe ik tegenover andermans mening sta.
Als dat niet het geval is kan een goedgevulde emmer nog wel eens van pas komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef lubje25 het volgende:
Als het goed is komt er vandaag een einde aan mijn dispuut met scheer en foppen.
Yep, kocht het vermaledijde ding op 31 december.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou verdulleme eens tijd worden.
Neuh, alleen ouders+vriend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Hoop vrienden en familie erbij?
Tussen PR en mij betrof het een misverstand. We praatten langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef MaJo het volgende:
Ik word een beetje moe van het aanvallen van Bart. Zoveel mensen gaan hier eindeloze discussies aan maar Bart wordt er steeds op aangesproken, beetje flauw. Zo was er gisteren een discussie tussen nem en PR, dat was toch precies hetzelfde?
En een discussie tussen LB, Nem en ondergetekende. Dat ging ook goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef MaJo het volgende:
Ik word een beetje moe van het aanvallen van Bart. Zoveel mensen gaan hier eindeloze discussies aan maar Bart wordt er steeds op aangesproken, beetje flauw. Zo was er gisteren een discussie tussen nem en PR, dat was toch precies hetzelfde?
Waar jullie beiden net als Bart jullie gelijk probeerde te halenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tussen PR en mij betrof het een misverstand. We praatten langs elkaar heen.
Ga ik zo ook doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Majo, drink daar dan wat water op het toilet?
Ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben genomineerd voor een Yvonne award![]()
![]()
Surprise!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef lubje25 het volgende:
![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:26 schreef B.ertha het volgende:
Hallo! Niet vechten, nieuw onderwerp
Ik heb zo mijn diploma-uitreiking
Ik weet het wel. Bart ook. En het is terecht.quote:
OMDAT we het over allebei over iets anders hadden en daar kwamen we op het einde pas achter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar jullie beiden net als Bart jullie gelijk probeerde te halen
Doet die bus er een uur over om op het station te komen dan? Of is het een directe bus naar Wijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik zo ook doenmaar heb vooral honger en kan pas over ruim een uur wat eten
Datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef MaJo het volgende:
Eeeh...als je alleen mag reageren als je het met iemand eens bent..dan wordt het een heeeeeeeeeeeeele saaie wereldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat
Je kunt posts waar je het niet mee eens bent ook negeren, dat levert een stuk minder gedoe op
Ja, tenzij je al weet dat het dan een oeverloos heen en weer ketsen van steeds minder vriendelijke posts gaat wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...als je alleen mag reageren als je het met iemand eens bent..dan wordt het een heeeeeeeeeeeeele saaie wereld
Een discussie is toch juist dat je reageert om te dingen te bespreken en elkaar proberen te overtuigen?
Oh shit, deze gemist.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je dát serieus denkt over mij, dan ken je mij echt totaal niet.
Krijg ik dat ook nog te horen? Ben natuurlijk veel te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Bart ook. En het is terecht.
Daar zijn wij het wel over eens.
Rechtstreekse busquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet die bus er een uur over om op het station te komen dan? Of is het een directe bus naar Wijk?
Probeer je je gelijk te halen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMDAT we het over allebei over iets anders hadden en daar kwamen we op het einde pas achter.
Het was niet dat we over hetzelfde onderwerp aan het praten waren.
Ik wil de info wel ruilen tegen die foto.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg ik dat ook nog te horen? Ben natuurlijk veel te nieuwsgierig
Ik probeer je in te laten zien dat de door jou aangedragen situatie niet relevant isquote:
Dat zuigtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Verdomme
Het uitzendbureau waar ik mn zinnen op had gezet ivm archiefopleiding, heeft geen startvacatures, dus biedt alleen maar werk aan mensen die al ervaring + papieren hebben in die richting
Fuck.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Verdomme
Het uitzendbureau waar ik mn zinnen op had gezet ivm archiefopleiding, heeft geen startvacatures, dus biedt alleen maar werk aan mensen die al ervaring + papieren hebben in die richting
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Verdomme
Daar ga ik wel vanuit/van uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Ah, en ik ken C4 (een beetje). En ik ken Bart (ook een beetje). En hopelijk leren we elkaar op de 25e weer wat beter kennen
Wat is er de 25e dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Ah, en ik ken C4 (een beetje). En ik ken Bart (ook een beetje). En hopelijk leren we elkaar op de 25e weer wat beter kennen
Een FOK! VIP meet.quote:
Als je die hoop maar niet verliest.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, en het kloterige is, ik had het al wel een beetje vermoed, maar op hun website spelen ze mooi weer... dus dan waag je toch maar een gokje, en hou je stiekem een beetje hoop.
Krassen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef MaJo het volgende:
Heb ik 50 minuten zitten wachten wordt mijn pasfoto afgekeurd omdat er teveel krassen op zitten![]()
OMGquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef MaJo het volgende:
Heb ik 50 minuten zitten wachten wordt mijn pasfoto afgekeurd omdat er teveel krassen op zitten![]()
Ja krassenquote:
Ik moet zeggen dat dat niet meevalt.... op dit moment weet ik echt even niet hoe ik nou aan een fatsoenlijke baan moet komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je die hoop maar niet verliest.
Kan dat niet op afspraak?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja krassen
Fuck it, ik doe het wel een andere keer
Maar volgende week verloopt je rijbewijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja krassen
Fuck it, ik doe het wel een andere keer
Detacheringsbureaus? Die hebben vaak de betere banen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat niet meevalt.... op dit moment weet ik echt even niet hoe ik nou aan een fatsoenlijke baan moet komen
Helpt ook niet dat die andere grote wens ook totaal nog niet in zicht is natuurlijk, dus ik laat me vrij snel uit het veld slaan helaas.
Vanmiddag even met mn leidinggevende kletsen, misschien heeft zij tips.
Is verhuizen voor een baan een optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat niet meevalt.... op dit moment weet ik echt even niet hoe ik nou aan een fatsoenlijke baan moet komen
Helpt ook niet dat die andere grote wens ook totaal nog niet in zicht is natuurlijk, dus ik laat me vrij snel uit het veld slaan helaas.
Vanmiddag even met mn leidinggevende kletsen, misschien heeft zij tips.
Op dit moment niet, en ook in een andere stad zit ik met een hopeloze studie en geen handige werkervaring...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is verhuizen voor een baan een optie?
Zal ik stiekum toch eens voor je gaan polsen bij het NIMH?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op dit moment niet, en ook in een andere stad zit ik met een hopeloze studie en geen handige werkervaring...
Nem, ik zou ook niet weten wat ik bij een detacheringsbureau moet beginnen, maar ik zal er naar kijken
Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik stiekum toch eens voor je gaan polsen bij het NIMH?
Dan maar een paar dagen extra met het OVquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar volgende week verloopt je rijbewijs.
Hoe komen die krassen er trouwens op?
Nederlands Instituut voor Militaire Historie.quote:
Eerder instappen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:16 schreef MaJo het volgende:
En nu moet ik ook nog eens staan in een veel te volle bus
Ah, nou polsen kan nooit kwaad natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nederlands Instituut voor Militaire Historie.
quote:
Ik ga eens rondneuzen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nou polsen kan nooit kwaad natuurlijk!
Voor een parttime functie kun je best reizen natuurlijk
Dus graag!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef lubje25 het volgende:
![]()
Ik welquote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Bart ook. En het is terecht.
Daar zijn wij het wel over eens.
Precies! Een discussie is er juist omdat je het niet eens bent, en omdat je probeert de ander van jouw standpunt te overtuigen, ofwel hoopt van een beter standpunt voorzien te worden. In ieder geval is het verrijking van je kennis, en dat is altijd prettigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...als je alleen mag reageren als je het met iemand eens bent..dan wordt het een heeeeeeeeeeeeele saaie wereld
Een discussie is toch juist dat je reageert om te dingen te bespreken en elkaar proberen te overtuigen?
Dat moet ook niet gebeuren nee, dan is het niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, tenzij je al weet dat het dan een oeverloos heen en weer ketsen van steeds minder vriendelijke posts gaat worden
Dat is een feit, dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh shit, deze gemist.
Nee, ik ken je niet. maar ik hoop daar op de 25ste wel een begin mee te maken.
quote:
Moet wel lukken tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Oh, voor dit soort dingen laat ik echt altijd nieuwe pasfotos maken. Ik snap ook wel dat je nu geen zin hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan maar een paar dagen extra met het OVben al veel te laat voor werk dus het kan even niet anders.
De foto heeft een jaar bij G. in zijn portemonnee gezeten, wel in een mapje. Snap het ook niet zo goed...
Nou, een goeie baan vinden. Echt in je vakgebied ga je toch niet vinden, dan kun je beter iets doen wat je óók leuk vindt en misschien doorstroommogelijkheden bij hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, ik zou ook niet weten wat ik bij een detacheringsbureau moet beginnen, maar ik zal er naar kijken
Dat kon dus niet omdat ik bij het gemeentehuis wasquote:
Detacheringsbureau krijg je als het goed is geen uitzendcontract (0-urencontract geloof ik), dus ook bij ziekte doorbetaald enzo, en ze kunnen je niet zomaar de laan uitsturen. Stuk beter dan bij een uitzendbureau dus!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, een goeie baan vinden. Echt in je vakgebied ga je toch niet vinden, dan kun je beter iets doen wat je óók leuk vindt en misschien doorstroommogelijkheden bij hebt.
Maar bij een detacheringsbureau hebben ze betere banen en wordt je veel langer geplaatst dan via het utizendbureau. Want dat weet je ook wel te vinden en je hebt niets aan baantjes van 3 weken.
Een half uur!? In die tijd heb je toch wel voldoende lopen flirten met een andere passagier om te zorgen dat die zijn/haar plaats afstaat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kon dus niet omdat ik bij het gemeentehuis wasmaar ik heb een plekje weten te bemachtigen
ik vind een half uur staan in de bus echt verrot
Ik meestal ook maar deze was nog wel recent omdat ik vorig jaar een nieuw paspoort heb aangevraagd. Maar goed, het is niet anders helaas...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, voor dit soort dingen laat ik echt altijd nieuwe pasfotos maken. Ik snap ook wel dat je nu geen zin hebt
Bij een nul uren contract krijg je niet doorbetaald hoor, dat is juist het verneukeratieve van dat soort contractenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Detacheringsbureau krijg je als het goed is geen uitzendcontract (0-urencontract geloof ik), dus ook bij ziekte doorbetaald enzo, en ze kunnen je niet zomaar de laan uitsturen. Stuk beter dan bij een uitzendbureau dus!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Detacheringsbureau krijg je als het goed is geen uitzendcontract (0-urencontract geloof ik), dus ook bij ziekte doorbetaald enzo, en ze kunnen je niet zomaar de laan uitsturen. Stuk beter dan bij een uitzendbureau dus!
You got me so wrongquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een half uur!? In die tijd heb je toch wel voldoende lopen flirten met een andere passagier om te zorgen dat die zijn/haar plaats afstaat?
Doe je het niet of kun je het niet?quote:
Dat bedoel ik, die krijg je dus niet bij een detacheringsbureauquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij een nul uren contract krijg je niet doorbetaald hoor, dat is juist het verneukeratieve van dat soort contracten
Ik doe het nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe je het niet of kun je het niet?
Jij hoeft mij maar een knipoog te geven en je mag mijn zitplaats hebben.
Ik schreef het ook niet ondubbelzinnig op nu ik het teruglees hoorquote:
Ja, daar ga je al.quote:
Woorden koppelen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Oh en woorden koppelen vind ik ook een helmet de Beter Spellen testjes heb ik die in 9 van de 10 gevallen fout.
vooropgesteld / voorop gesteldquote:
Ah zo! Meestal is het aan een aaneen geschrevenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vooropgesteld / voorop gesteld
die dingen
En bovenstaande post was informatief bedoeld, niet belerendquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah zo! Meestal is het aan een aaneen geschreven. Overal spaties is Engels, daar neemt half Nederland het van over... Zie ook Engelse Ziekte
.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
En ik lieg, dat awards gedoe kan me eigenlijk verder weinig boeien.![]()
Dit is de lijst met genomineerden door mods van het betreffende forum. Dus de mensen van MEN zijn door de MEN-mods gekozen, enz. Nu gaan alle mods voor elk forum één persoon van die lijst kiezen. Die stemmen worden geteld, en zo komt er voor elk forum een 'winnaar'. Waarom bepaalde personen genomineerd zijn staat wel in het nominatietopic, maar ik weet niet of dat nog naar buiten gebracht wordt... Ik organiseer het nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:35 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het hele awards gedoe wel leuk, maar vind het wel een beetje jammer dat er niet bij staat waarom bepaalde mensen uitgekozen zijn.Of wordt dat bij de winnaars wel bekend gemaakt?
Had ik je moeten nominerenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
En ik lieg, dat awards gedoe kan me eigenlijk verder weinig boeien.![]()
Daar zal ik het van hebben denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah zo! Meestal is het aan een aaneen geschreven. Overal spaties is Engels, daar neemt half Nederland het van over... Zie ook Engelse Ziekte
.
Dat begreep ik wel, alleen spreekt het veel meer aan als ook aangegeven wordt wat de reden is. Nu zie ik gewoon een lijst met namen en ik denk: 'oke, 't zal wel'. En tuurlijk vind ik het leuk voor de mensen hier, maar volgens mij vragen heel wat users zich ook wel af wat dan de reden is. Is toch juist leuk om te weten? Extra pluim in je kont.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit is de lijst met genomineerden door mods van het betreffende forum. Dus de mensen van MEN zijn door de MEN-mods gekozen, enz. Nu gaan alle mods voor elk forum één persoon van die lijst kiezen. Die stemmen worden geteld, en zo komt er voor elk forum een 'winnaar'. Waarom bepaalde personen genomineerd zijn staat wel in het nominatietopic, maar ik weet niet of dat nog naar buiten gebracht wordt... Ik organiseer het niet.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nieuwe-tatoeage.htmlquote:BRUSSEL - Het Belgische meisje dat in 2009 in het nieuws kwam omdat ze naar eigen zeggen 56 sterretjes op haar gezicht getatoeëerd had gekregen terwijl ze sliep, wil een nieuwe tatoeage.
Dat bericht de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.
Het 'sterrenmeisje' wil bovendien dat de tatoeage wordt gezet door de man die ze er destijds van beschuldigde dat hij de sterretjes tegen haar wil had aangebracht.
Van een rechtszaak tegen de tatoeëerder zag de inmiddels 21-jarige vrouw vorig jaar af omdat ze er geen geld voor had. De sterretjes had ze al tijdens een dure behandeling laten verwijderen.
Welke nieuwe tatoeage het meisje wil laten aanbrengen is niet bekend.
Neuh, dit soort debielen zorgen juist voor (leed)vermaakquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
--- Beter laten ze haar inslapen ofzo in die nieuwe klinieken binnenkort---
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ch-verkeersbord.htmlquote:BRUSSEL - België zit met een onmogelijk verkeersbord opgescheept.
Het bord staat fietsers toe bij rood licht rechtsaf te slaan, maar dat mag niet omdat voor de wet een werkend verkeerslicht altijd voor gaat op een bord.
De absurditeit ten top, oordelen Vlaamse media dinsdag. De nieuwe regel was een wens van parlementariërs, maar kwam er tegen de zin van de staatssecretaris van Verkeer.
De parlementariërs moeten nu ingrijpen en het bewuste artikel van het verkeersreglement laten herschrijven. Het bord kan dan erkend worden als uitzondering, net als het vergelijkbare bord dat fietsers toestaat op een T-splitsing bij rood rechtdoor te rijden.
Komt denk ik ook nog welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel, alleen spreekt het veel meer aan als ook aangegeven wordt wat de reden is. Nu zie ik gewoon een lijst met namen en ik denk: 'oke, 't zal wel'. En tuurlijk vind ik het leuk voor de mensen hier, maar volgens mij vragen heel wat users zich ook wel af wat dan de reden is. Is toch juist leuk om te weten? Extra pluim in je kont.
Daar hadden we het ook over bij de AKQ-pubquizmeetquote:
Om even een irreeele parallel te trekken: bij de Oscarnominaties wordt toch ook verteld waar de nominatie voor is? Dat vind ik interessanter om te weten dát iemand genomieerd is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt denk ik ook nog wel. Dit is een beetje een opwarmertje, om de nieuwsgierigheid en interesse aan te wakkeren
.
Ja ze doen daar aardig moeilijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook over bij de AKQ-pubquizmeetPR die dat vertelde, meen ik
als je daar meer dan 1 post nodig had omdat je per se meerdere quotes wilde gebruiken werd je zo'n beetje afgefakkeld
Iedereen is om een andere reden genomineerd, er zijn geen categorieënquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om even een irreeele parallel te trekken: bij de Oscarnominaties wordt toch ook verteld waar de nominatie voor is? Dat vind ik interessanter om te weten dát iemand genomieerd is.
Ze pakken het dus weer op z'n Foks aan: "net niet"
Dit bedoel ik dus. Ik vind het niet boeiend, omdat het maar gewoon een lijstje namen is. Het zegt me verder vrij weinig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om even een irreeele parallel te trekken: bij de Oscarnominaties wordt toch ook verteld waar de nominatie voor is? Dat vind ik interessanter om te weten dát iemand genomieerd is.
Ze pakken het dus weer op z'n Foks aan: "net niet"
Of je dat nou categorie wil noemen of reden maakt natuurlijk niet uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen is om een andere reden genomineerd, er zijn geen categorieën. Het is meer van 'die user voegt echt wat toe aan dat forum, om wat voor reden dan ook'.
Maar er is wel een reden voor. Die hadden ze moeten vermelden. Bijvoorbeeld: MaJo, heeft een van de best lopende topicreeksen in MEN geopend/ bedacht. En dan misschien iets over de mensen die elkaar hebben leren kennen door die reeks.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen is om een andere reden genomineerd, er zijn geen categorieën. Het is meer van 'die user voegt echt wat toe aan dat forum, om wat voor reden dan ook'.
Dat lijstje met namen wordt anders aardig besproken op het forum, inclusief hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik vind het niet boeiend, omdat het maar gewoon een lijstje namen is. Het zegt me verder vrij weinig.
En zeker in KLB. Vanwege de afwezigheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat lijstje met namen wordt anders aardig besproken op het forum, inclusief hier. In dat opzicht is het al geslaagd
.
Da's waar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je dat nou categorie wil noemen of reden maakt natuurlijk niet uit.
"Beste acteur" is een reden maar ook een categorie. Dat is dus hetzelfde.
Kan ik me ook wel voorstellen hoor. Maar zoals gezegd, ik organiseer het niet, hier is voor gekozen, maar ik denk dat op het eind de redenen wel bekendgemaakt worden hoor. Zo niet, dan post ik hier nog wel de specifieke argumenten voor de genomineerden voor MENquote:Ik ben het dus met Soempie eens dat een reden de boel spannender maakt.
Iets als: slechte reclame is ook reclame?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat lijstje met namen wordt anders aardig besproken op het forum, inclusief hier. In dat opzicht is het al geslaagd
.
Ja geniaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zeker in KLB. Vanwege de afwezigheid.
Ik wilde net zeggen, daar zullen de nodige klachten over zijn geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
En zeker in KLB. Vanwege de afwezigheid.
Complete paniek daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, daar zullen de nodige klachten over zijn geweest![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat het slecht is, is persoonlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Iets als: slechte reclame is ook reclame?
Ik verdedig niets, ik snap dat je de redenen erbij wil. 't Is alleen niet het geval nu, en ik hoop dat dat bij de definitieve uitslag wel erbij komt! Ik zou het zelf ook leuker vindenquote:Ik snap niet dat je het maar blijft verdedigen?
De Yvonne Awardsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kut!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat het slecht is, is persoonlijk. Zijn zat mensen die het nu al heel leuk vinden
.
[..]
Ik verdedig niets, ik snap dat je de redenen erbij wil. 't Is alleen niet het geval nu, en ik hoop dat dat bij de definitieve uitslag wel erbij komt! Ik zou het zelf ook leuker vinden.
Sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut!!!
Ik moet het nu wel met Bart eens zijn.
Nee. Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan mijn standpunt nog wel wijzigen?
Tsss, Tinu is zwanger en dan krijgen we dit...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:07 schreef Soempie het volgende:
Tsss, Tinu is zwanger en dan krijgen we dit...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tsss, Tinu is zwanger en dan krijgen we dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |