Ja, echt jammer dat dat niet uitgepakt heeft zoals ik wildequote:
Succes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef wyccie het volgende:
Te veel adrenaline om in slaap te vallen.![]()
Toch maar een poging doen.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef wyccie het volgende:
Te veel adrenaline om in slaap te vallen.![]()
Ik ook.quote:Toch maar een poging doen.
Mogguh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
Ik mis er eentje in het vorige deel: het verschil tussen mits en tenzij niet kennen\ begrijpen
Is de oude stuk of is het gewoon tijd voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
best koud hier. maar de ketel gaat aan de wand zometeen
tijd voor een nieuwe, waar ik voor heel weinig aan kon komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is de oude stuk of is het gewoon tijd voor een nieuwe?
En jij dacht "het is dik onder nul, kom laat ik nu gezellig een paar uur zonder gaan zitten"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe, waar ik voor heel weinig aan kon komen
de oude deed het nog wel maar was nogal luidruchtig
ik zit op kantoor hoor, 21 graden hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En jij dacht "het is dik onder nul, kom laat ik nu gezellig een paar uur zonder gaan zitten"![]()
Verder wel tof natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zit op kantoor hoor, 21 graden hier
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
best koud hier. maar de ketel gaat aan de wand zometeen
ja, dat vond ik wel mogen na de discussie over taalgebruik. Maar thuis was het vanochtend keurig 20 graden voor ik de stekker eruit trokquote:
Daar moet onze ketel voorlopig behoorlijk zijn best voor doen met een niet geïsoleerde vloer in de woonkamerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar thuis was het vanochtend keurig 20 graden voor ik de stekker eruit trok
Echte bikkels dragen gewoon een extra T-shirt of truiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
En jij dacht "het is dik onder nul, kom laat ik nu gezellig een paar uur zonder gaan zitten"![]()
Verder wel tof natuurlijk
Hier niet - 16 graden en onprettigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zit op kantoor hoor, 21 graden hier
Buiten hoop ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier niet - 16 graden en onprettig
Ik heb voor de eerste keer dit jaar mijn mouwen niet opgerold.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Echte bikkels dragen gewoon een extra T-shirt of trui
Tuurlijk niet! LB doelde op mij!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:21 schreef MaJo het volgende:
MeuningGa ik een keer op tijd slapen ben ik nog steeds super moe
En wat betreft taalfouten: zoiezo vind ik altijd zo stomIk probeer altijd wel op mijn taal te letten maar er sluipt soms wel een d/t fout in
Doelde je ook op mij LB? Ben benieuwd
Wat had je fout geschreven dan?quote:
Ik heb een collega die consequent "zo en zo" zegtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:21 schreef MaJo het volgende:
MeuningGa ik een keer op tijd slapen ben ik nog steeds super moe
En wat betreft taalfouten: zoiezo vind ik altijd zo stom
Wat niet!?quote:
Oh dat is ook ergquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een collega die consequent "zo en zo" zegt
Nee, binnen. En voordat je denkt dat het binnen -/-16 graden is - nee, ik bedoelde dat "-" streepje als een onderbrekingquote:
Is me niet zo heel erg opgevallenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat niet!?Ik gok dat ik wel de persoon met de meeste spelfouten binnen de SC ben.
Die is wel heel ergquote:
Dat soort collega's heb ik ook wel, maar deze is een stukje beter opgeleid en ik weet het, het is niet verstandig, maar daar verwacht ik taaltechnisch toch iets meer van...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is ook erg
Mijn collega zegt zowat alles fout"Dus hij zeg, en dan zegt ik"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |