Pak PSV er ook bij, PSV wordt kampioen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Geef mij maar Feyenoord en FC Groningen.
quote:
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pak PSV er ook bij, PSV wordt kampioen.
Zonde ..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
Oppleuren met je kut TT. Doe maar New Chicks. En tijd voor een pic van Lauzi dan maar.
[ afbeelding ]
Waarom? Het gaat over voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
En tevens geen Lapo. Ik stel een TT-wijziging voor.
Iets neutraals met tieten
Nee, winstquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wollt ihr den Totalen Fußball?
Oh ja, dat kunst project in de 5e, nu weet ik het weer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
Oppleuren met je kut TT. Doe maar New Chicks. En tijd voor een pic van Lauzi dan maar.
[ afbeelding ]
Ik ben niet blond. En afschuwelijke tattoo.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier juist niet over voetbal, doos.quote:
Vind je? Meestal aandachtsgeile kneuzen die gepakt zijn voor een klein dingetje. Zag laatst een vent van 50 helemaal stoer vertellen dat hij een beetje wiet had gesmokkeld. En oh, jeej, wat een spanning was het toch.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch leuk dat locked up abroad.
Zwitserland Tieten.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
En tevens geen Lapo. Ik stel een TT-wijziging voor.
Iets neutraals met tieten
Weinig afleveringen alleen en toch wordt het al jaren uitgezondenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Surviving the cut is leukerquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |