Nu hopen dat die ten Have nooit meer aan een baan komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Johan Cruijff zal overwinnen. Beter dan best kan je namelijk niet worden. Zinloos al dat gekonkel van de RVC, minus Cruijff off course.
JOHAN CRUIJFF GROOTSTE ALLER TIJDEN
Jawel, want jij bedoelt neem ik aan de NSB en niet de beschermingsmacht van de partij van Hitler. Hoe dan ook natuurlijk smakeloos en terecht dat je nieuwe account geband zal worden. Ik hoop dat je zelf gigantisch hard hebt kunnen lachen om deze meesterlijke humor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:51 schreef geilewillem het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis, zou ik zeggen..
Maar het is een beetje humor op de dag dat Ajax nog een beetje overtuigend had kunnen zijn door toch met Louis van Gaal in zee te mogen gaan.
Met wegloper Johan Cruijff, die zelfs het verraad gepleegd had door zijn actieve loopbaan bij Feyenoord af te sluiten, is een SS-uniform zo gek nog niet.
Eens. Het is een waanzingedachte dat er ook maar iemand Cruijff kan overmeesteren, simpelweg omdat hij het meeste verstand heeft van voetbal en zélfs op rechtszakengebieden wint hij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu hopen dat die ten Have nooit meer aan een baan komt.
Denken dat je van Johan kan winnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Het is een waanzingedachte dat er ook maar iemand Cruijff kan overmeesteren, simpelweg omdat hij het meeste verstand heeft van voetbal en zélfs op rechtszakengebieden wint hij.
Maar ja, das logisch.
Ik vrees dat het nog niet voorbij is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Ok Cruijff wint, is er dan definitief bestuurlijke rust in de tent?
Duurt nog wel een seizoen of 2.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik vrees dat dit nog maar het begin is...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog niet voorbij is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef geilewillem het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit nog maar het begin is...
Maak voor de duidelijkheid anders nog een plaatje waarin je iemand portretteert als oorlogsmisdadiger.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef geilewillem het volgende:
[..]
Klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef geilewillem het volgende:
[..]
Zijn naam, zijn posts en zijn plaatje zeggen genoeg, niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Maak voor de duidelijkheid anders nog een plaatje waarin je iemand portretteert als oorlogsmisdadiger.
Ja, maar eerst 7 boeken, het laatste boek gaat verfilmd worden in twee delen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel spannendKomt er nog een film overuit?
Ben jij er nou nog steeds?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef geilewillem het volgende:
[..]
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
A.s. vrijdag zal het zijn. Tenzij Ten Have en het andere tuig uit zichzelf vertrekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:18 schreef davihaa het volgende:
Gefeliciteerd iedereen. Nu nog volgende week het vertrouwen opzeggen in de RvC, dan kunnen ze naar huis.
![]()
Vooruit Europa League kan ik wel mee leven, 2014 CL moet lukken nu Ten Have zijn zin niet krijgt.quote:
Tsja, ze zijn levensmoe. Ik ben tegen geweld, maar dan zal er zwaar geweld gaan zijn. Ik mag toch hopen dat het zover niet komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef J2T het volgende:
Wow stel dat ze de benoemingsprocedure gewoon opnieuw doen maar dan met Cruijff. Zouden ze dat echt willen? Ik denk serieus dat er dan doden gaan vallen.
Het is zomaar mogelijk, dat bord voor hun kop is groot genoeg helaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef J2T het volgende:
Wow stel dat ze de benoemingsprocedure gewoon opnieuw doen maar dan met Cruijff. Zouden ze dat echt willen? Ik denk serieus dat er dan doden gaan vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |