Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat komt na storneren toch?
'storneren!!!'
Onzintopic
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Trouwens....
Gewoon storneren natuurlijk.
quote:
Nee, Big Frank komt na storneren.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat komt na storneren toch?
'storneren!!!'
Onzintopic
Welnee. Kassa of Radar mailen, dat is de beste oplossing.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had even over je heen gelezen
TS, even bellen met het juridisch loket!![]()
Ik mis een ton.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef Nemephis het volgende:
Hier zie je hoe de vier ton van TS het land uit werden gesmokkeld
[ afbeelding ]
Nee de SP kamervragen laten stellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Welnee. Kassa of Radar mailen, dat is de beste oplossing.
Ook een goeie ja. Misschien kan de ombudsman wat voor TS doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef themole het volgende:
[..]
Nee de SP kamervragen laten stellen.
ABN is in staatshanden.
Big Frank is om te kopen met een bucket KFC kipquote:
Wás, mijn beste kapitein, wás om te kopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Big Frank is was om te kopen met een bucket KFC kip
Hoezo was?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Wás, mijn beste kapitein, wás om te kopen.
Hoe doen ze dat als internetbankieren gebruik maakt van de chip.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef groggy het volgende:
dit komt vaker voor, banken houden het stil.
Pas wordt geskimd/gestolen, en pincode wordt meegekeken.
ipv geld opnemen bij een pinautomaat (dit brengen banken wel naar buiten) wordt het geld gewoon mbv internetbankieren weggesluisd naar diverse rekeningen..
Lijkt me sterk, bij mijn weten verblijft hij in een penitentiaire inrichtingquote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo was?
Ik sta nu bij de KFC samen met hem
Ja klopt. De KFC.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, bij mijn weten verblijft hij in een penitentiaire inrichting
Je kan altijd Chuck nog achter iemand aansturen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, bij mijn weten verblijft hij in een penitentiaire inrichting
QFTquote:
Ah stom ... ik las verkeerdquote:
Maar na storneren toch niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef passy86 het volgende:
Oh, en storneren kan niet. Het is geheel geblokkeerd omdat ik momenteel rood sta op de rekening.
Serieus ik heb nog nooit gehoord van het hacken van zo'n edentifier/random reader.quote:Pas is geskimmed, pincode is hoogstwaarschijnlijk meegekregen door eventuele camera's of iets dat ze over de toetsen hadden geplaatst. Via internetbankieren is het overgemaakt. Het enige wat je daarvoor moet doen is de e.dentifier "hacken".
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef passy86 het volgende:
iets meer dan 4 ton :/ Iets waar ik nu al jaren lang 80 uur per week voor aan het werken ben.
Ehm ...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef passy86 het volgende:
Ik ben schilder van beroep met mijn eigen bedrijf, en krijg constant klussen binnen. Voor deze klussen krijg ik hoge bedragen, waaruit ik dan personeel betaal en mijn eigen materiaal regel. Een paar ton per klus is iets wat helemaal zo gek nog niet is.
Eh jawel, waarom omdat dan de EMV-chip waar dat ding gebruik van maakt gehacked moet zijn. De e-dentifier is niets meer dan knoppen voor de emv-chip. En geloof me als ze de EMV-chip hacken dan is dat vrij groot nieuws.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef passy86 het volgende:
Dat je daar nog nooit van hebt gehoord kan heel goed, Themole, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |