Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef GuRBuH het volgende:
Wie wil zijn Futhead squad bovenaan hebben bij de meest gevote squads?
Dat is retarded.quote:
Je faalde erin om zo snel mogelijk een topic te openen ...quote:
Echt..wat kan jij triest doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft die kankeraap gescoord?Sniper op het dak en kogel door de knie, dat die lul nooit meer mag voetballen.
Of zo een disconnect nadat je 100-0 heb gewonnen en je je coins niet krijgtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
En de laatste pot niet doorgegaan ivm een freeze. EA
Ik zal het voortaan toejuichen wat die fopneus allemaal doet op de velden.quote:
Suarez.quote:
Kreeg dit keer mn tegenstander niet eens in beeld. Ach, vind ultimate team toch eventjes minder interessant nu ik niks kan doen ivm die ups toestand.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of zo een disconnect nadat je 100-0 heb gewonnen en je je coins niet krijgt
Je kan het voortaan ook houden bij zulke dingen denken, in plaats van ze hier op het forum te delenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan toejuichen wat die fopneus allemaal doet op de velden.
Ik vind Suarez ook eng. Maar elke dag hier gallen over Ajax, Eriksen, ex-Ajacieden is wel wat sneu. Ik heb het alleen op de wedstrijd dagen tegen Ajax dat ik iets roep dat niet door de beugel kan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef zerokil het volgende:
Vandermar +1, die Suarez gun ik het daglicht niet.
Wat mag je tegenwoordig nog wel delen hier; niks mag off-topic, je mag geen kaarten aanbieden, je mag geen spelers toejuichenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan het voortaan ook houden bij zulke dingen denken, in plaats van ze hier op het forum te delen
Ach, ik ventileer nogal snel wat ik vind terwijl ik achteraf denk dat kan ik beter niet doenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Suarez ook eng. Maar elke dag hier gallen over Ajax, Eriksen, ex-Ajacieden is wel wat sneu. Ik heb het alleen op de wedstrijd dagen tegen Ajax dat ik iets roep dat niet door de beugel kan.
Toejuichen prima, maar dat constante gehaat van VDM op Ajax-related dingen wordt gewoon irritant. Helemaal met zulk taalgebruik erbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat mag je tegenwoordig nog wel delen hier; niks mag off-topic, je mag geen kaarten aanbieden, je mag geen spelers toejuichenKinderen van tegenwoordig
Toejuichen is toch iets anders dan zeggen dat iemand een kankeraap is die moet worden geexecuteerd lijkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat mag je tegenwoordig nog wel delen hier; niks mag off-topic, je mag geen kaarten aanbieden, je mag geen spelers toejuichenKinderen van tegenwoordig
Ik zeg nergens dat hij dood moet hoor, dat maak jij er van.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toejuichen is toch iets anders dan zeggen dat iemand een kankeraap is die moet worden geexecuteerd lijkt mij.
Oh, handig gemaakt dat stemmen jaquote:
Was toch alleen door de knieen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toejuichen is toch iets anders dan zeggen dat iemand een kankeraap is die moet worden geexecuteerd lijkt mij.
Zal geen nieuwe users aantrekken inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
OK my bad, "neergeschoten" dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij dood moet hoor, dat maak jij er van.
Nu sta IK bovenaan, veel te opzichtig. Zet wel ff in de min.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, handig gemaakt dat stemmen jaIk heb je team +1000 gegeven
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nu sta IK bovenaan, veel te opzichtig. Zet wel ff in de min.
Hij doelt meer op het nooit meer kunnen voetballen dan daadwerkelijk een kogel denk ikquote:
Dan wordt het hier ook veel te druk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal geen nieuwe users aantrekken inderdaad
Dat beweer ik ook al jaren maar mijn ajax vriendjes willen er niets van weten terwijl echt gigantisch veel mensen jouw mening delen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het gevoel dat suarez maar wat doet zonder erover na te denken ofzo, hij rent door iemand heen en hoopt de bal nog te hebben
Senegal is ook nog ongeslagen. Babacarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
Ik win tot nu toe alles met mijn Kameroense elftal
Ik dacht al dat er een fout zat met het berekenen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Check ook de posities en chem van Sibon (eigenlijk ST) en Breuer (Eigenlijk CB)
Achja, Eriksen een wereldtopper noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wordt het hier ook veel te druk.
[..]
Dat beweer ik ook al jaren maar mijn ajax vriendjes willen er niets van weten terwijl echt gigantisch veel mensen jouw mening delen.
Tamper data FTW. Moet je wel in staat zijn de squad te editen though aka het moet je eigen squad zijn. Ik heb nu die pace abuse squad -8 gegeven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er een fout zat met het berekenen ofzoValt dat ook aan te passen?
Lekker geprogrammeerd die zooi dusquote:Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tamper data FTW. Moet je wel in staat zijn de squad te editen though aka het moet je eigen squad zijn. Ik heb nu die pace abuse squad -8 gegeven.
Proberenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Filmpje op youtube zei dat je 100k pakjes kan kopen voor 1 coin dmv tamper data, hoax of echt?
Moest je je wachtwoord en email geven?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Filmpje op youtube zei dat je 100k pakjes kan kopen voor 1 coin dmv tamper data, hoax of echt?
Nope, hij wilde me alleen wel 'guiden' via skype dmv screensharenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moest je je wachtwoord en email geven?
Ik wacht ook. En het wachten gaat irriterenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik wil de UP Aguero maar hij is zo duur
Zou het?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het zo duidelijk voor ze zijn dat ze ff hun beveiliging moeten checken?
Inderdaad. Ik benieuwd of hij uberhaupt nog gaat droppen en tot hoever.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wacht ook. En het wachten gaat irriteren
En dan zie je zon kaartje van 88, ga je er naar toe, zie je die rotkop van Tevezquote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik benieuwd of hij uberhaupt nog gaat droppen en tot hoever.
Hij verkoopt nu nog voor rond de 380k.
1337 h4x0rtje hierquote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het zo duidelijk voor ze zijn dat ze ff hun beveiliging moeten checken?
Probeer 't dan!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, hij wilde me alleen wel 'guiden' via skype dmv screensharen
Haha ja die staat er echt te vaak op. Ik kijk nu ook op pace ipv rating. Pace is 89 bij Aguero rating 88.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan zie je zon kaartje van 88, ga je er naar toe, zie je die rotkop van Tevez
Ben te bang voor een banquote:
Precies. Dan zijn wij de rijkste community en pricefixen we heel fifa d0000dd!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen! En als het lukt ons informeren. Dan gaan we TOTY Messi kopen enzo.
Zijn we van dezelfde klassequote:
Ja heel fifa community een kogel door de knie, behalve wijquote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Precies. Dan zijn wij de rijkste community en pricefixen we heel fifa d0000dd!
Maar even serieus, probeer eens
Nieuwe xbox elite zonder iets is 79 euro bij een 2e hands winkel rotterdam + 2 maanden garantiequote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben te bang voor een ban
Daarom wilde ik een beetje vragen hier of mensen er ervaring mee hebben. Een consoleban om UT kaartjes riskeer ik er niet voor
Precies, betalen wij met zn alle paar euro en je bent weer back in business.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nieuwe xbox elite zonder iets is 79 euro bij een 2e hands winkel rotterdam + 2 maanden garantie
Ik waag me er niet aanquote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nieuwe xbox elite zonder iets is 79 euro bij een 2e hands winkel rotterdam + 2 maanden garantie
Ik heb ook net de mijne gehadquote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Arme jij, werken kreng! Net mn jaaropgave gehad, dat wordt $$ cashen
Op basis van vorig seizoen is het en dan is die 88 gewoon terecht. Wat een beest vorig jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha ja die staat er echt te vaak op. Ik kijk nu ook op pace ipv rating. Pace is 89 bij Aguero rating 88.
edit: Trouwens veel te hoge rating voor Tevez, 88![]()
Alsof het echt isquote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kan zn skype wel zoeken? Dan proberen jullie het als jullie je er aan durven te wagen
Als het werkt dan lach ik je uit, hardquote:
Als dat zou werken dan lag de markt allang op z'n kop.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het werkt dan lach ik je uit, hard
Dat dacht ik ook al, maar deze kerel had hele andere manieren zei ie ofzo. Ik gok het maar niet, zal je net zien dat ik de ban te pakken hebquote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef Vijf_voor het volgende:
er staan tuts op youtube van november dus t zal vast niet meer werken
twitter:c0sm0fifa twitterde op maandag 06-02-2012 om 23:05:39How does this squad have over 1 million votes? http://t.co/xxdsd9Eq #futhead #FUT #FIFA12 reageer retweet
twitter:futheadsite twitterde op maandag 06-02-2012 om 23:18:00@c0sm0fifa That'll be fixed soon, people are sneaky! reageer retweet
Dude als je niet weet wat je moet doen weet je ook niet of je er gebanned voor gaat worden... Kan net zo goed iets zijn wat ze niet kunnen checken, behalve als je als een malle honderden pakjes fixed ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar deze kerel had hele andere manieren zei ie ofzo. Ik gok het maar niet, zal je net zien dat ik de ban te pakken heb
Haha baasquote:Op maandag 6 februari 2012 23:19 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:c0sm0fifa twitterde op maandag 06-02-2012 om 23:05:39How does this squad have over 1 million votes? http://t.co/xxdsd9Eq #futhead #FUT #FIFA12 reageer retweet
[ [url=http://i644.photobucket.com/albumstwitter:futheadsite twitterde op maandag 06-02-2012 om 23:18:00@c0sm0fifa That'll be fixed soon, people are sneaky! reageer retweet
/uu167/ciprusm/Meme/th_troll.png]afbeel
ding[/url] ]
Ja, een piepklein beetje sociaal leven en je mist 2 topicsquote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand hier zei dat hij Jerome in een pack had. Gefeliciteerd![]()
Hij is niet de duurste Engelse silver, dat is Sinclair maar Jerome is de op 1 na duurste. Op de Xbox kost de goedkoopste 65k.
Beetje late reactie maar ik heb heel wat in moeten halen.
Heb je daar nog trauma's aan over gehouden?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Jaja na 3 kk futs heb ik eindelijk genoeg om messi te halen. Maar toch ga ik voor cr7
He is mine
Missen is een groot woord. Lezen jullie echt alles terug als je iets 'mist'?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een piepklein beetje sociaal leven en je mist 2 topics
Ik start meestal bij de laatste postquote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Missen is een groot woord. Lezen jullie echt alles terug als je iets 'mist'?
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb je daar nog trauma's aan over gehouden?
In het begin wel, maar de laatste tijd gaat het zo hard, en is het meeste off topic, dus ik neem dan maar de gok dat ik iets mis, toch allemaal flauwekulquote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoe ziek veel pace die Man U gasten hebben. Wist wel dat het veel was, maar nu allemaal 92/93..zo'n bullshit..vooral Hernandezquote:Op maandag 6 februari 2012 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
M'n volgende teampje http://www.futhead.com/12/squad/8132
Ik scroll er alleen doorheen om te zien of er nog wat toffe teams ofzo zijn gepost..daarvoor zijn plaatjes wel handig..links mis ik dan meestalquote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
no homoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Zoovel coins hebben en geen cr7 halen
The fuck..
http://www.futhead.com/12/squad/8175quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
die squad creator doet het niet lekker bij mij. Maar heb veel formaties overwogen, maar het gaat deze worden denk ik. veel dode links maar denk dat de chem van 100 wel goed gaat komen.
GK: Steek
RB: Maicon
CB: IF Silva
CB: IF Chiellini
LB: Taiwo
CM: Sneijder
CM: SIF Ramires
CM: UP Silva
LW: IF Bale
ST: UP Aguero
RW: Robben
Wordt wel krap of ik dit ga redden, daarom zou een UP Silva of UP Bale erg welkom zijn
Nog beter een IF Luiz. Dan komt hij in de plek van Chiellini, en is een boost voor de chemistry
Hey, top bedankt, bij mij kwam de team chem en de invdividuele chem er niet bij te staan. Ziet er netjes uit zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/8175
Waarom zet je UP Van Persie niet ST ? Dan haal je 9 chemistry met Robben en SIF Ramires toch ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, top bedankt, bij mij kwam de team chem en de invdividuele chem er niet bij te staan. Ziet er netjes uit zo
Nou, heb de 86 van Persie en de IF van Persie gehad.. En ik werd er heel verdrietig van. Heb liever een 7 chem Aguero dan een 9 chem RvP. Misschien dat ik Gustavo op Sneijders plek ga zetten zodat Robben 9 chem krijgt, en SIF Ramires daardoor ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom zet je UP Van Persie niet ST ? Dan haal je 9 chemistry met Robben en SIF Ramires toch ?!
Yep dat was ik, hij is nog 4-1-2-1-2 ookquote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand hier zei dat hij Jerome in een pack had. Gefeliciteerd![]()
Hij is niet de duurste Engelse silver, dat is Sinclair maar Jerome is de op 1 na duurste. Op de Xbox kost de goedkoopste 65k.
Beetje late reactie maar ik heb heel wat in moeten halen.
http://www.futhead.com/12/squad/8206quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, heb de 86 van Persie en de IF van Persie gehad.. En ik werd er heel verdrietig van. Heb liever een 7 chem Aguero dan een 9 chem RvP. Misschien dat ik Gustavo op Sneijders plek ga zetten zodat Robben 9 chem krijgt, en SIF Ramires daardoor ook.
Maar ik wacht ook rustig de UP's af. Als Messi of Ibrahimovic een UP krijgt dan kan het allemaal anders worden
Navas is een baas en Llorente nog niet getestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
CoolHoe speelt IF Navas en IF Llorente?
Wel een beestachtig team zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/8206
FF wat geprutst voor chem. Silva op centrale CM is misschien niet alles though...
Fifa 11 had het nog dodelijker geweest denk ik. Daar kon je zo heerlijk crosses spammen. Wat heb ik toen vaak gescoord met Dzekoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Navas is een baas en Llorente nog niet getest
Vervang SIlva door Nigel de Jongquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een beestachtig team zoSneijder de traagste met 79, haha. Zal wel een kleine drop in prijs moeten afwachten met Aguero denk ik, 2,3 miljoen.. is net een tonnetje te veel. Al kan ik Silva nu voor anderhalve ton goedkoper halen als ik zou willen...
Top deze hulp jongens!
Damn.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag een paar potjes met mijn huisgenoot tegen de CPU gespeeld..IF Ahamada is echt ziek snel..als je deze redding ziet
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/113212811
Echt bizar hoor, snap echt niet hoe hij die voor elkaar kreegquote:
Haha, dat had ik vanmiddag ook gepost, als ik hier neerzet hoe ik het gedaan heb, dan gaan meerderen het doen waardoor het hele systeem in duigen valt. Dus het blijft mijn geheimpje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:48 schreef jepperdeprep het volgende:
Toefjes, vertel mij eens hoe jij aan zoveel coins bent gekomen?
En niet zeggen veel tradenTell me your secret.
Je bent duidelijk niet op de hoogte hoe FUT werkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Zoovel coins hebben en geen cr7 halen
The fuck..
Baasje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:54 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga zoiets cools doen, ik zag op de site van een dierenasiel dat een kat met 3 pootjes een huisje zoekt. Zon kat wilt niemand, maar ik vind het wel stoer
Damn you. Ja maar de tijd er voor nemen vind ik zo'n karwei. Ik check wel eens de 59th minute maar dat ben ik na 15 minuten ook alweer zatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat had ik vanmiddag ook gepost, als ik hier neerzet hoe ik het gedaan heb, dan gaan meerderen het doen waardoor het hele systeem in duigen valt. Dus het blijft mijn geheimpje.
Goed de markten bestuderen, contracten, spelers, injury kaarten, formatie kaarten, positie kaarten, manager kaarten, in alles valt winst te halen als je de prijzen weet. kleine winst x 100 = grote winst. Dus je zult er wel de tijd voor moeten nemen.
Vind handelen leuk. Deed ook een tijd lang voetbalshirtjes via marktplaats kopen en verkopen. Mn ex hield van rommelmarkten, ik niet, maar ging dan altijd op zoek naar voetbal dingetjes. Kon je shirtjes voor 2 euro kopen en voor 15 euro op marktplaats kwijtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Damn you. Ja maar de tijd er voor nemen vind ik zo'n karwei. Ik check wel eens de 59th minute maar dat ben ik na 15 minuten ook alweer zat
2.5 mil winst heb jij..dat is toch niet normaal! Well played Toefjes...well played...
Je wordt een oude vrijster die met d'r katje woont en samen voor de buis naar fifa zitten te kijken!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:54 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga zoiets cools doen, ik zag op de site van een dierenasiel dat een kat met 3 pootjes een huisje zoekt. Zon kat wilt niemand, maar ik vind het wel stoer
Haha, vorige kat ging steeds kopjes tegen de controller geven. Echt vet irritant was datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je wordt een oude vrijster die met d'r katje woont en samen voor de buis naar fifa zitten te kijken!
Hij is in het echt ook snel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoe ziek veel pace die Man U gasten hebben. Wist wel dat het veel was, maar nu allemaal 92/93..zo'n bullshit..vooral Hernandez
snel is hij zeker, maar 93 is gewoon onzinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is in het echt ook snel.
Kijk hier bijvoorbeeld hoe snel hij accelereert bij 6.58
Inderdaad, waarschijnlijk wordt de helft geupgradet en de andere helft niet. Of zoiets. Dan win je de helft en verlies je de helft. Dan verandert er in feite niks. Ik neem de dingen waar ik mee bezig ben altijd te serieusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef Tim86 het volgende:
Geupgrade is voldoende, die t aan het einde mag je in je zak steken
Het is zo verleidelijk om je druk te maken om die updates, maar idd, het maakt geen fuck uit..gewoon lekker spelen
Opzich een prima eigenschap hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, waarschijnlijk wordt de helft geupgradet en de andere helft niet. Of zoiets. Dan win je de helft en verlies je de helft. Dan verandert er in feite niks. Ik neem de dingen waar ik mee bezig ben altijd te serieus
Haha, maar met UP Aguero wacht ik toch wel mooi eventjes, doe wel een Torres in de spits, of een UP Ba. Maar ga er morgen weer mee verder, nu even klaar ermeequote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Opzich een prima eigenschap hoor
Het is al laatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Geupgrade, niet geupgradet..dat bedoelde ik met het eerste deel
Tja, op de CF en CAM posities zul je moeten matchen met die daar achter. Weet niet welke nationaliteiten er allemaal in de Mexicaanse competitie zitten, maar je zal waarschijnlijk toch weer bij de Brazilianen uitkomen of iets dergelijks..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zo makkelijk..! Als je lui uit dezelfde club/land hebt is t zo gepiept.
Ik speel het al 3 jaar ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet op de hoogte hoe FUT werkt.
Misschien Buffon op doel? Dan heeft Chiellini ook nog eens 9 chem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een beestachtig team zoSneijder de traagste met 79, haha. Zal wel een kleine drop in prijs moeten afwachten met Aguero denk ik, 2,3 miljoen.. is net een tonnetje te veel. Al kan ik Silva nu voor anderhalve ton goedkoper halen als ik zou willen...
Top deze hulp jongens!
Dat is wel een goede om uit te proberen. Het makkelijkste gedeelte zit er nu op, nu het lastigste gedeelte: Up Silva en een spits. 380K voor Up Aguero vind ik iets te gortig, omdat ik verwacht dat hij over een paar weken onder de 300 komt. Ik ga denk ik eerst voor IF/UP Ba, is wel een goede spits voor een 4-3-3, en dan mag later up Aguero komen zodra hij tussen de 250K-275K komtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien Buffon op doel? Dan heeft Chiellini ook nog eens 9 chem.Of je moet Steek per se willen?
Haha, heb Torres gekocht inderdaad, lichtgroene link is mooier, en heb al eerder met Torres lekker gespeeld. Er loopt nog een 125K bid op Silva, als ik die binnen heb is het elftal klaar. Dan lekker spelen totdat up Aguero binnengehaald kan wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:30 schreef Reemi het volgende:
Met Ba heeft Silva maar 6 chemistry, dan kan je beter Torres nemenDubbele link + Torres is echt heel goed in FUT hoor
Dus je durft het toch aan met Silva, Chiellini, etc?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb Torres gekocht inderdaad, lichtgroene link is mooier, en heb al eerder met Torres lekker gespeeld. Er loopt nog een 125K bid op Silva, als ik die binnen heb is het elftal klaar. Dan lekker spelen totdat up Aguero binnengehaald kan worden
Ja, als Silva UP wordt, wordt ie iets van 300K denk ik. dat is -150K. Wordt Bale geen up, dan wordt ie weer + 80 etc etc. Per saldo maakt het niet veel uit denk ik. Of ze moeten allemaal ge-upt wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus je durft het toch aan met Silva, Chiellini, etc?Mooi team!
Jammer van Silva's formatie, maar wel een geweldig teamquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#k7VhEYWcbcM9y
Zo, dit is m geworden. Vanmiddag maar eens een paar potjes mee ballen
Picje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
op mobiel al sinds gisteravond, nu werkt het weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:45 schreef detennismaster het volgende:
Meer mensen problemen met Fok!?
Bij mij blijft de MyAt hetzelfde hij wil niet verversen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op mobiel al sinds gisteravond, nu werkt het weer
Als je Olave als rechter CB neemt heeft iedereen 9. Die is ook 10x beter dan die Anibaba!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/8101
Zo denk ik dat ik het nu ga doen. Jammer van die 7 chem op cdm maar kwam er anders echt niet uit. Iemand ervaring met een of meerdere van deze spelers en hoe bevielen ze?
En dan Moor wel houden of die wisselen voor Anibaba?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je Olave als rechter CB neemt heeft iedereen 9. Die is ook 10x beter dan die Anibaba!
Wynne.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan Moor wel houden of die wisselen voor Anibaba?
Ik had dit inelkaar geflanst: http://www.futhead.com/12/squad/8450quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/8101
Zo denk ik dat ik het nu ga doen. Jammer van die 7 chem op cdm maar kwam er anders echt niet uit. Iemand ervaring met een of meerdere van deze spelers en hoe bevielen ze?
Ziet er ook goed uit, alleen wou ik door de vele aanbevelingen van iemand (detennismaster!) op dit forum vela wel is proberenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had dit inelkaar geflanst: http://www.futhead.com/12/squad/8450
http://www.futhead.com/12/squad/8450quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit, alleen wou ik door de vele aanbevelingen van iemand (detennismaster!) op dit forum vela wel is proberen
Ja ik zat ook al naar Wynne te kijken maar denk vooral dat die andere 2 verdedigend en in de lucht wat meer te bieden hebben en Wynne alleen zijn pace heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wynne.Of als je op IF's geilt Moor of Anibaba. Ik weet niet wie er van die 2 beter is!
Voor betere chem kan je rechts ook IF Pepe, SIF Marchisio en IF Maggio zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik zou zeggen, twitter het even naar zequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:29 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand een idee hoe ik in die squad creator van futhead.com "Souza" kan vinden van FC Porto? Er zijn teveel Souza's
GGtwitter:c0sm0fifa twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 11:31:10@futheadsite I am trying to find FC Porto's Souza in the squad builder, but it seems there are too many Souza's so he doesnt show up. Ideas? reageer retweet
Speltip 13: Spreid je winkansen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, twitter het even naar zeGGtwitter:c0sm0fifa twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 11:31:10@futheadsite I am trying to find FC Porto's Souza in the squad builder, but it seems there are too many Souza's so he doesnt show up. Ideas? reageer retweet
Ziek!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:50 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/8468
Hulk als 'placeholder' voor Souza. Dit word denk ik mn nieuwe team. Met al mn beste IF's, beste spitsen
Ik heb het ook laatste tijd heel extreem minimaal 1 peer keer vaak meer , en vaak allebei dezelfde blessurequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg iedere wedstrijd een blessure.:') Meestal is het Eto'o. In de laatste wedstrijd zijn er gewoon 3!! geblesseerd.
Noem al je beste spelers maar op! Dan ga ik is voor je kijken!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:25 schreef GuRBuH het volgende:
Eigenlijk moet ik van al mn beste spelers 2 teams maken, 1 met 3 atb en 1 met 4.
Het zijn er eigenlijk te veel, want ik wil ook alles 9 chem hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Noem al je beste spelers maar op! Dan ga ik is voor je kijken!
Welke je eens zou moeten(lees:kunnen) proberen is boukhari en ben sahar (beide silver Lique 1) echt een fijn spitsenduo , Sahar heerlijk schot en boukhari wel aardige snelheid en techniekquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het zijn er eigenlijk te veel, want ik wil ook alles 9 chem hebben.
Keepers: NIF Pletikosa, IF Ahamada
Verdedigers: IF Insua, IF Donk, IF Da Costa, Mangala (evt IF Wilkshire)
Middenveld: IF Adrien Silva
CF: Ananidze
ST: Castaignos, El Kabir, Vela,
CAM t/m ST: IF Guly
?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:55 schreef zerokil het volgende:
Welke chem. rekent fifa nou?
De totale teamchem of per persoon.
Wat is precies de vraag? Want een BPL LB past hier wel in. Als je Fellaini op LCM doet kun je Baines als LB. Als je Arteta op LCM doet kun je Enrique als LB. Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is het mogelijk om met een 4312 opstelling 9 chem te krijgen op iedere speler op deze manier:
Sp-sp
-ca-
Cm-cm-cm
Lb-IF Vertonghen-kompany-rb
-mignolet-
En dan vooral om de lb uit de bpl
Als hij omsingeld is door Belgen op andere posities dan wel volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef Rijst het volgende:
Verthongen krijgt geen 9 chem met een. Bpl lb
Maar misschien kun je het beter omdraaien. Vertonghen rechter CB met ernaast v/d Wiel en ervoor v/d Vaart of de Jong?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als hij omsingeld is door Belgen op andere posities dan wel volgens mij.
http://www.futhead.com/12/squad/8603
Weet niemand...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik bedoel wat is nu het belangrijkste, per persoon 9 chem of totaal 100 chem?
Per persoon 9 chem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
9 of 100 chem is overrated vind ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Scheelt wel veel qua snelheid, ligt aan je speelstijl. Is je CAM echt een spelverdeler of breek je vaak met hem uit in counters?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Reemi het volgende:
Hernanes of Robinho als CAM?Hernanes is in alles beter, behalve snelheid...
Je bent niet verplicht met een miljoenenteam te spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Confetti het volgende:
Kut handicap![]()
![]()
![]()
Daar sta je dan met je miljoenen team tegen een pauper Juventus team![]()
Wel met pijn en moeite gewonnen maar wat een ellende zeg
In opstellingen waar je CAM eigenlijk een winger is (4-2-2-2, 4-2-3-1 e.d.) sowieso voor Robinho gaan, en in 4-5-1 wellicht ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Reemi het volgende:
Hernanes of Robinho als CAM?Hernanes is in alles beter, behalve snelheid...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef DannyDeko het volgende:
Het koppel Young en HernandezMooie passjes op elkaar en BAM
Je bedoelt rennen rennen rennen en BAMquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef DannyDeko het volgende:
Het koppel Young en HernandezMooie passjes op elkaar en BAM
3-5-2quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In opstellingen waar je CAM eigenlijk een winger is (4-2-2-2, 4-2-3-1 e.d.) sowieso voor Robinho gaan, en in 4-5-1 wellicht ook.
In opstellingen waar je CAM echt centraal speelt zoals 4-1-2-1-2 kun je beter Hernanes kiezen.
Dat klopt, rennen doen ze ook. Goed gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je bedoelt rennen rennen rennen en BAM
Thanks!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat klopt, rennen doen ze ook. Goed gezien
Ik ga ooit ook wel een Engelse team makenquote:
Ik heb geen engels teamquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga ooit ook wel een Engelse team makenMaar dan niet mt allemaal renners
Heskey in de spits XD
Ik had Schotten toen ze alleen nog maar een IF LB hadden volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:06 schreef StijnDa het volgende:
Heeft niemand verder SPL (Schots) silvers geprobeerd? Die verdediging is écht goed. IF Mulgrew CB 74 pace 83 defending 76 heading. En 99 shot power, free kick. Twee uitstekende backs (Wallace en Whittaker) met niet alleen pace (87 en 84) maar ook defending skills (76 en 74), prima heading en voorzettenVoorin is het alleen matig, dus een hybrid raad ik wel aan
Aah. Die IF LB is ook minder goed dan Wallace. IF Mulgrew en IF Forster (goalie) zijn wel echt verbeteringenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had Schotten toen ze alleen nog maar een IF LB hadden volgens mij.
Net mn eerste game verloren met mn 3-5-2. In de regentegen een 5-2-2-1
kneusje met een bronze Koreaans handicap-abuse
team die alleen maar voorzetten gaf
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
Mn serie A team speelt niet meer lekker. Ben alleen maar aan het verdedigen. Verkopen dan maar?
XDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga ooit ook wel een Engelse team makenMaar dan niet mt allemaal renners
Heskey in de spits XD
goed ideequote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar misschien kun je het beter omdraaien. Vertonghen rechter CB met ernaast v/d Wiel en ervoor v/d Vaart of de Jong?
Als ze niet erg veel hoeven te verdedigen, kan het wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
Gerrard en Lampard op CVM zou dat werken?
In de webapp nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Ohhh wat een sneaky flikkers op de market. Iemand heeft een Aguero met rating 86 zonder contracten erop gezet voor 250.000 bid 340.000 BIN. Omdat er nu zo'n "geen contracten" plaatje over zijn rating staat zie je niet dat het die van 86 is en hij heeft er ook een All Attributes +10 op gegooid zodat je het ook niet aan de stats kan zien. Sneaky!
Als je op je rechter thumbstick klikt kan je het wel zien natuurlijk maar toch
In het echt niet, maar op Fifa absoluutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
Gerrard en Lampard op CVM zou dat werken?
Ga maar terug naar je huis, dier?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef Reemi het volgende:
Ik speelde tegen iemand genaamd "huisdier". Toen hij bij 4-0 quitte heb ik hem even een gepast woordgrapje gestuurd
Ik heb wel een leuke team in gedachte. 4231quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In het echt niet, maar op Fifa absoluut
Miyaichi op links?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke team in gedachte. 4231
Heskey
lam - cf - Jerome
Gerrard - Lampard
lb- Ferdinand-cb-rb
Op links wil ik ook zo'n zilvere pace hoerCF weet ik nog niet. Misschien IF Hooper.
waarom verkoop je ze?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Iemand hier misschien die mijn team wilt overnemen?Ik vraag er 460k voor
[ afbeelding ]
Wel leuk op zich, maar ik zie het punt van zilver met goud combineren als het niet nodig is niet zo in...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke team in gedachte. 4231
Heskey
lam - cf - Jerome
Gerrard - Lampard
lb- Ferdinand-cb-rb
Op links wil ik ook zo'n zilvere pace hoerCF weet ik nog niet. Misschien IF Hooper.
Leivaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:16 schreef Reemi het volgende:
IF Leiva of IF Ramires in 3-5-2 als CDM? Leiva omdat hij verdedigend beter is?
Originelerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel leuk op zich, maar ik zie het punt van zilver met goud combineren als het niet nodig is niet zo in...
Precies, zo hoort hetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon door de handicap heen beuken6-3 eerste wedstrijd gewonnen (zo'n verdediging en nog 3 tegengoals
) 3x Torres, 2x Robben en 1x Bale. Veelbelovend! Al moet je echt het sydroom van Down hebben als je met dit elftal niks kan
Iets nuttigs doen. even iets schoonmaken ofzo. Lekker in de tijd van de tegenstander de kut klusjes doen die toch moeten gebeurenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Precies, zo hoort het![]()
Ik speel nu tegen 'fitness team'Bronze homo's met 40 chemistry en die vent heeft zijn controller natuurlijk gewoon weggelegd. Kan ik weer 15 minuten niet spelen...
Denk niet dat dat kan met een LM en CVM in de spits van niveautje 60quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef laucas het volgende:
Die homo's komen heel vaak nog terug om wat goals te stealen, hoewel ze dat altijd verschrikkelijk moeilijk lukt.
Gaat denk ik niet lukken, is niet zo'n populaire speler.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef jepperdeprep het volgende:
IF Mertens staat voor gemiddeld 30k op de market bij de PS3. Het zijn er ongeveer 8. Is het een idee om hem te pricefixen naar 50k?
Tegen mij houdt Cech tegenwoordig alle onmogelijke ballen er uit..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik denk dat Hart niet meer mijn angstgegner is. Hij heeft me net het 1e doelpunt cadeau gegeven in de finale!
Geen IF's halen dan. Verder zijn er geen 'onwijs' dure spelers behalve Ibraquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:57 schreef Reemi het volgende:
Ik wil een nieuw team kopen maar ik ben bang dat EA gaat trollen met Serie A-ups
En ik wil dus Ibra en Silvaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geen IF's halen dan. Verder zijn er geen 'onwijs' dure spelers behalve Ibra
Zet je zolang Lucio + Chiell achterin ( Lucio > silva anyway) en Miccoli ST?quote:
Gaat niet passen, want ik wil een 3mans achterhoede met Luiz - Chiellini - Silvaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zet je zolang Lucio + Chiell achterin ( Lucio > silva anyway) en Miccoli ST?Zijn toch spotgoedkoop tegenwoordig.
racisme!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef Toefjes het volgende:
En 1-4 verloren met mijn heldenPaal, lat en IF Cesar die alles er uit hield.
Voor straf zet ik alle Senegalezen op de transferlijst
nee, ik moet een voorbeeld stellen als manager van het zooitje. Kandji mag wel blijven, zodat ik geen racist kan worden genoemd.quote:
ja maar Kandji is dan ook een baasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee, ik moet een voorbeeld stellen als manager van het zooitje. Kandji mag wel blijven, zodat ik geen racist kan worden genoemd.
Ik heb IF Silva voor 450K teruggekocht.. Best een gewaagd gokje op zichquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Ibra denk ik ook niet, maar Silva maakt wel kans.
Hij is zelfs nog meer waardquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Wtf ik had een silver genaamd Victor Ibarbo op de markt gezet met de gedachte meh misschien brengt ie nog 600c op. Is hij opeens voor 3000c verkocht. Altijd leuk zulke verassingen
Idd geluk, nu heb ik nog een aardig deel van zijn waarde te pakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog meer waardWel een geluk dat je geen BIN instelde dan!
Had je hem uit een pack ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Idd geluk, nu heb ik nog een aardig deel van zijn waarde te pakken
Jup, ik had op de 1ste dag up cisse uit een pakje, hele bieding war enz en dan gaat ie stilaan naar Bin prijs, gekocht op Bin, had veel meer kunnen vangenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog meer waardWel een geluk dat je geen BIN instelde dan!
Ik zou het niet weten. Hij stond er volgens mij al een paar maanden want ik was mijn club aan het opruimen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |