Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef GuRBuH het volgende:
Wie wil zijn Futhead squad bovenaan hebben bij de meest gevote squads?
Dat is retarded.quote:
Je faalde erin om zo snel mogelijk een topic te openen ...quote:
Echt..wat kan jij triest doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft die kankeraap gescoord?Sniper op het dak en kogel door de knie, dat die lul nooit meer mag voetballen.
Of zo een disconnect nadat je 100-0 heb gewonnen en je je coins niet krijgtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
En de laatste pot niet doorgegaan ivm een freeze. EA
Ik zal het voortaan toejuichen wat die fopneus allemaal doet op de velden.quote:
Suarez.quote:
Kreeg dit keer mn tegenstander niet eens in beeld. Ach, vind ultimate team toch eventjes minder interessant nu ik niks kan doen ivm die ups toestand.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of zo een disconnect nadat je 100-0 heb gewonnen en je je coins niet krijgt
Je kan het voortaan ook houden bij zulke dingen denken, in plaats van ze hier op het forum te delenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan toejuichen wat die fopneus allemaal doet op de velden.
Ik vind Suarez ook eng. Maar elke dag hier gallen over Ajax, Eriksen, ex-Ajacieden is wel wat sneu. Ik heb het alleen op de wedstrijd dagen tegen Ajax dat ik iets roep dat niet door de beugel kan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef zerokil het volgende:
Vandermar +1, die Suarez gun ik het daglicht niet.
Wat mag je tegenwoordig nog wel delen hier; niks mag off-topic, je mag geen kaarten aanbieden, je mag geen spelers toejuichenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan het voortaan ook houden bij zulke dingen denken, in plaats van ze hier op het forum te delen
Ach, ik ventileer nogal snel wat ik vind terwijl ik achteraf denk dat kan ik beter niet doenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Suarez ook eng. Maar elke dag hier gallen over Ajax, Eriksen, ex-Ajacieden is wel wat sneu. Ik heb het alleen op de wedstrijd dagen tegen Ajax dat ik iets roep dat niet door de beugel kan.
Toejuichen prima, maar dat constante gehaat van VDM op Ajax-related dingen wordt gewoon irritant. Helemaal met zulk taalgebruik erbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat mag je tegenwoordig nog wel delen hier; niks mag off-topic, je mag geen kaarten aanbieden, je mag geen spelers toejuichenKinderen van tegenwoordig
Toejuichen is toch iets anders dan zeggen dat iemand een kankeraap is die moet worden geexecuteerd lijkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat mag je tegenwoordig nog wel delen hier; niks mag off-topic, je mag geen kaarten aanbieden, je mag geen spelers toejuichenKinderen van tegenwoordig
Ik zeg nergens dat hij dood moet hoor, dat maak jij er van.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toejuichen is toch iets anders dan zeggen dat iemand een kankeraap is die moet worden geexecuteerd lijkt mij.
Oh, handig gemaakt dat stemmen jaquote:
Was toch alleen door de knieen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toejuichen is toch iets anders dan zeggen dat iemand een kankeraap is die moet worden geexecuteerd lijkt mij.
Zal geen nieuwe users aantrekken inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
OK my bad, "neergeschoten" dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij dood moet hoor, dat maak jij er van.
Nu sta IK bovenaan, veel te opzichtig. Zet wel ff in de min.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, handig gemaakt dat stemmen jaIk heb je team +1000 gegeven
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nu sta IK bovenaan, veel te opzichtig. Zet wel ff in de min.
Hij doelt meer op het nooit meer kunnen voetballen dan daadwerkelijk een kogel denk ikquote:
Dan wordt het hier ook veel te druk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal geen nieuwe users aantrekken inderdaad
Dat beweer ik ook al jaren maar mijn ajax vriendjes willen er niets van weten terwijl echt gigantisch veel mensen jouw mening delen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het gevoel dat suarez maar wat doet zonder erover na te denken ofzo, hij rent door iemand heen en hoopt de bal nog te hebben
Senegal is ook nog ongeslagen. Babacarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
Ik win tot nu toe alles met mijn Kameroense elftal
Ik dacht al dat er een fout zat met het berekenen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Check ook de posities en chem van Sibon (eigenlijk ST) en Breuer (Eigenlijk CB)
Achja, Eriksen een wereldtopper noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wordt het hier ook veel te druk.
[..]
Dat beweer ik ook al jaren maar mijn ajax vriendjes willen er niets van weten terwijl echt gigantisch veel mensen jouw mening delen.
Tamper data FTW. Moet je wel in staat zijn de squad te editen though aka het moet je eigen squad zijn. Ik heb nu die pace abuse squad -8 gegeven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er een fout zat met het berekenen ofzoValt dat ook aan te passen?
Lekker geprogrammeerd die zooi dusquote:Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tamper data FTW. Moet je wel in staat zijn de squad te editen though aka het moet je eigen squad zijn. Ik heb nu die pace abuse squad -8 gegeven.
Proberenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Filmpje op youtube zei dat je 100k pakjes kan kopen voor 1 coin dmv tamper data, hoax of echt?
Moest je je wachtwoord en email geven?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Filmpje op youtube zei dat je 100k pakjes kan kopen voor 1 coin dmv tamper data, hoax of echt?
Nope, hij wilde me alleen wel 'guiden' via skype dmv screensharenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moest je je wachtwoord en email geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |