Grapje zeker? Heb je de vorige gevechten uberhaupt wel gezien?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Edgar pakt het wel! Net zoals hij 3x Maynard te slim en vooral te snel was afgeweest.
Punten scoren, takedowns scoren... WINNING!
KucheGreg Jackson stylo
Niks mis met zijn heart maar ik vind het gewoon ( ondanks zijn KO win op Maynard) niet echt een boeiende vechter om te zien. Maar das puur mijn mening.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grapje zeker? Heb je de vorige gevechten uberhaupt wel gezien?
Edgar pakt dit op heart
Dan kan Rogan wel zeggen dat Nelson het grootste heart heeft in de game, maar voor mij is dat Edgar![]()
En dan staat Edgar weer op en slaat ie Benson in elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:40 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En hij gaat gewoon verliezen van Benson! Als Frankie al klappen van Maynard met knikkende knieën opvangt, dan ga ik er van uit dat Benson het nét even wat harder gaat brengen!
Welke cut? Bendo kan de helft van zijn beenspieren opgeven en nog probleemloos voor the Win gaan!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk is de cut niet te lomp van Bendo, vrees ik voor plus je weet niet hoe het zit met vliegreis, eten etc daar.
Bendo cut veel blijkbaar, heb vaker gelezen 175-180 lbs dat hij weegt/rond loopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Welke cut? Bendo kan de helft van zijn beenspieren opgeven en nog probleemloos voor the Win gaan!
Word to thisquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:04 schreef Fenomeno het volgende:
Maynard slaat harder dan Bendo, Edgar by KO of UD.
Inderdaad, lionheart, de echte Rocky.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:29 schreef leeroy het volgende:
Ik zie Edgar ook winnen, hoe die man terug kwam tegen Grey
fuck yeah, ik ga!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:12 schreef Pheno het volgende:
Mochten jullie Overeem nog eens hoi willen zeggen: MMA-kampioen Overeem signeert UFC 3 Undisputed
even serieus, nate diaz is nog een paar cm langer dan Nick en hij vecht op 155, ongelofelijke lange reach, wat gaat edgar daar dan tegen doen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Niet alleen harder, Bendo gaat wel voor de suben Bendo cardio > Maynard cardio.
Hopelijk is de cut niet te lomp van Bendo, vrees ik voor plus je weet niet hoe het zit met vliegreis, eten etc daar.
Wegrennenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
even serieus, nate diaz is nog een paar cm langer dan Nick en hij vecht op 155, ongelofelijke lange reach, wat gaat edgar daar dan tegen doen?
Ik ben serieus, ik denk dat Bendo gaat winnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
even serieus, nate diaz is nog een paar cm langer dan Nick en hij vecht op 155, ongelofelijke lange reach, wat gaat edgar daar dan tegen doen?
nate lijkt op beeld toch iets langer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik denk dat Bendo gaat winnen.
Waarom vraag je dit aan mij? Nate is even groot als Nick volgens wikipedia..
Koop er gelijk twee en zet de andere op Ebay. Er is vast wel een Amerikaan ofzo die er extra voor wil betalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |