quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Precies. Feyenoord kan dat ook niet tegenhouden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Deed men al ten tijde van Nancy en dat heeft niet geholpen...
Veel bier, sos en politie.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef PIETR het volgende:
Daar heen reizen prima, maar waarom draait het dan bijna altijd op rellen uit? Hoe kankerdom ben je dan?
Dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
En reltoeristen die geen fuck met Feyenoord hebben.
Klopt, van mij mogen ze ook zo'n verbod instellen. Zullen alleen de echten gaan die zich waarschijnlijk wat meer kunnen gedragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar dat was niet in Lazio of Leeds. Wel in Nancy en vroeger in Duitsland.
Da's waar. Als je de zekerheid van een groepsfase wilt hebben dan moet je 2e worden. Dan speel je voorronde CL, en mocht je die verliezen dan stroom je meteen door naar de groepsfase EL.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kutte met die EL is dat je weer allerlei voorrondes moet spelen wil je in dat toernooi komen (poulefase), vanaf dat moment is het eigenlijk ook pas rendabel.
2e worden is niet onmogelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Als je de zekerheid van een groepsfase wilt hebben dan moet je 2e worden. Dan speel je voorronde CL, en mocht je die verliezen dan stroom je meteen door naar de groepsfase EL.
Duitsland ja. Bij Bremen en Stuttgartquote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar dat was niet in Lazio of Leeds. Wel in Nancy en vroeger in Duitsland.
Onzin.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Als je de zekerheid van een groepsfase wilt hebben dan moet je 2e worden. Dan speel je voorronde CL, en mocht je die verliezen dan stroom je meteen door naar de groepsfase EL.
Volgens mij als je de eerste voorronde CL verliest moet je wel die voorronde EL nog spelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat om de rellen. Dec'..?'geven aan dat twijfel is of europa gehaald wordt...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef eight het volgende:
De TT's worden steeds gekker. Eerst Kampioenskandidaat nu Europastress..
We staan 5de
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duitsland ja. Bij Bremen en Stuttgart
eerst nederlandse play offs toch ?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
en met de 5e plek gaan we ook gewoon Europa in toch
Volgens mij moeten we dan 2 of 3 voorrondes spelen. Maar ach, een heel vaag oostblokclubje ergens in augustus teken ik wel voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
en met de 5e plek gaan we ook gewoon Europa in toch
Teplice ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we dan 2 of 3 voorrondes spelen. Maar ach, een heel vaag oostblokclubje ergens in augustus teken ik wel voor.
Zuipen en hoeren wippenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we dan 2 of 3 voorrondes spelen. Maar ach, een heel vaag oostblokclubje ergens in augustus teken ik wel voor.
Dat moet echt een heldentrip zijn geweest ja, hoor ik nog wel eens verhalen over.quote:
bier is goedkoop daarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |