Wabadabadaba is that true?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef Jesse_ het volgende:
dan pas.... ik zit er al zo lang op te wachten
Is dat een remake van de game die op de eerste xbox uitgekomen is? Zo ja:quote:
Ik denk het wel, Project Zero 2: Wii Edition is de complete titel.quote:Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Is dat een remake van de game die op de eerste xbox uitgekomen is? Zo ja:.
Europese spellen zijn allemaal hetzelfde. De verpakking en handleiding zijn meestal in de taal van het land waar je het koopt. In dit geval is de verpakking en handleiding dus in het Engels.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef LostFormat het volgende:
http://www.amazon.co.uk/g(...)TF8&m=A3P5ROKL5A1OLE
Zus vroeg of ik dit kon bestellen voor haar. De vraag is alleen of dit Nederlands heeft? Is dat standaard zo bij wii-spellen of kan ik beter even amazon mailen?
Dit is de verpakking van de Franse versie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef LostFormat het volgende:
Hmm, het is voor m'n neefje dus NL is wel vereist.. Iemand die dit met zekerheid kan zeggen?
Als het een remake van Crimson Butterfly is dan moet ik hem hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, Project Zero 2: Wii Edition is de complete titel.
Is inderdaad een remake.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:54 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Als het een remake van Crimson Butterfly is dan moet ik hem hebben.
Hmm, waarom? Ik speel al games sinds ik een controller vast kan houden en heb als kind nooit een probleem gehad met Engelse tekst. Kinderen zijn slim genoeg om er achter te komen welke knoppen ingedrukt moeten worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef LostFormat het volgende:
Hmm, het is voor m'n neefje dus NL is wel vereist.. Iemand die dit met zekerheid kan zeggen?
twitter:LaMulana twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 05:16:24We're very embarrassed by Nicalis's announcement. Please give us some time to confirm the matter. We'll report it on our official website. reageer retweet
Als we het er over hebben toch niet?quote:
quote:Kirby's 20th Anniversary Could Potentially Begin Nintendo's Criterion Collection
[...]
To be perfectly honest, Nintendo completely botched Mario's 25th Anniversary.
As Jeremy pointed out in last year's lamentation, Super Mario Bros. deserved better. Arguably the most influential game of all time, it deserved to have the vaults opened wide for fans to have access to every bit of content related to the original title. After consuming the disc, we should've been left utterly full, yet definitively satiated. But that's not the route Nintendo decided to take -- instead, we got a disc with a rom of Super Mario All-Stars for the SNES, a flimsy book sprinkled with pull quotes, and a CD containing a shamefully bare selection of tracks. In essence, Nintendo celebrated the 25th anniversary of their iconic mascot by making a quick buck. And while this left us undeniably disappointed, hope remains.
[...]
Gaat me meer om de software; die was wel wat mager voor hét ikoon van Nintendo. Had bijvoorbeeld Mario Bros. en Donkey Kong er op gezet. Of video interviews, reclames uit die tijd. Nintendo moet een gigantisch Mario-archief hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een speciale DSi, een speciale Wii, Mario All Stars met leuke extra's én een speciale munt via de Sterrencatalogus. Wat willen ze nog meer dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |