http://en.wikipedia.org/w(...)_GameCube_controllerquote:Op zondag 1 juli 2012 17:59 schreef MaxC het volgende:
Heeft iemand een overzichtje welke Wii games je kan spelen met een Gamecube controller of de classic extension?
Geeft niet, ik zit er ook al een tijd op te wachtenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef nomar83 het volgende:
http://mynintendonews.com/2012/07/02/rhythm-heaven-fever-review/
Nog 4 dagen.
Sorry dat ik zo enthousiast ben, maar dit wordt mijn favoriete game van het jaar.
Heerlijk spel idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:13 schreef nomar83 het volgende:
Wat een heerlijk melig spel dat Beat the Beat.![]()
En een mooie game om de Wii mee af te sluiten, ik denk dat ik er nu geen games meer voor ga kopen. Niets nieuws meer in ieder geval.
Mogelijk nog Kirby, maar verder komt er niet veel meer(?)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:13 schreef nomar83 het volgende:
Wat een heerlijk melig spel dat Beat the Beat.![]()
En een mooie game om de Wii mee af te sluiten, ik denk dat ik er nu geen games meer voor ga kopen. Niets nieuws meer in ieder geval.
Die perfects halen is ondoenlijk, je krijgt maar zo nu en dan de kans en dan wil het natuurlijk niet lukken omdat je maar 3 pogingen hebt.quote:
Coolblue.nl 39,95. Bij Nedgame.nl zelfde prijs. Kon 'm niet goedkoper vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar hebben jullie 'm vandaag en voor hoeveel? Ik wil ook wel, maar zag dat 'ie nog best duur was
Kirby koop ik heel misschien, maar het is een verzameling games waar ik er al een aantal van heb, dus ik weet het niet zeker. Als het een mooi prijsje krijg misschien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk nog Kirby, maar verder komt er niet veel meer(?)
quote:Kauft Nintendo Rare von Microsoft?
17.08.12 - Nintendo will den britischen Entwickler Rare von Microsoft kaufen, damit Nintendo u.a. die Rechte an Banjo Kazooie zurckerhlt. Das behauptet die Nintendo Gamer in ihrer September-Ausgabe in der Gerchterubrik.
Ein neues Banjo-Kazooie soll laut dem britischen Magazin dann von den Retro Studios entwickelt werden. Nintendo soll sich deshalb schon in Verhandlungen mit Microsoft befinden, heit es abschlieend in der Nintendo Gamer.
Rare wurde 1985 gegrndet und vorwiegend durch Spiele fr Nintendo-Systeme berhmt (Donkey Kong Country, GoldenEye 007, Perfect Dark). 2002 wurde Rare von Microsoft gekauft und entwarf nur noch fr die Xbox-Plattform Software, darunter Kameo: Elements of Power oder die Kinect Sports-Reihe.
Weder Microsoft noch Nintendo haben die Meldung kommentiert und sich nicht zu dem Bericht der Nintendo Gamer geuert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |